Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
Het is pas sneu als je tijdens de Fok-meet je ineens gaat voordoen als je online alter-ego.
Ik prik er meteen doorheen als iemand zich beter voor wilt doen dan hij/zij is.
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum meequote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel een colbert?
Iedereen heeft wel een colbert.
quote:
Jij durft als dotCommunism over straatquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Zo'n stoer ankertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Oei, dat kan ik wel! "Geert zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Ik draag enkel colberts op witte jeans, voor de rest alleen op pantalons of als ik te lui ben in het weekend me om te kleden en ik toch een jas aan wil.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.
Wat is een journalisten-kostuum?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is een journalisten-kostuum?
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
Je zal het zelf ongetwijfeld het beste weten!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.
Fixed. Als het goed is.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
Reeks opzetten is bugged, tenminste bij mij.
Hier hetzelfde al draag ik dat pak zeer zeldenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook geen horloge![]()
Wel een pak
Een tuinbroek toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde al draag ik dat pak zeer zelden
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ikquote:
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ik
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.
Zegt meneer de milieu fundamentalist. Toevallig kaal, en een tenger figuur? En word je past in 2012 vrijgelaten?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.
Ja, en jij een rode hanenkam?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ik
Haal jij je VMBO-Nederlands-A pas in 2012?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt meneer de milieu fundamentalist. Toevallig kaal, en een tenger figuur? En word je past in 2012 vrijgelaten?
[..]
Ja, en jij een rode hanenkam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |