Avondklok?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
Ben je nu al onze hooggespannen verwachtingen aan het temperen?
Op zaterdag en met studenten? Althans, ik spreek even voor mijzelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Waarom zou ik, moet ik een duur pak dragen en met een dik horloge aankomen om m'n "image" te bewaken? Als het zonnig is zie je mij gewoon met een V-neckje verschijnen en wat casual kleding.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Op een zaterdag?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsjaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, al komen jullie opdagen met een jutenzak om je reet gebonden, het interesseert mij allemaal niks. Ik heb wel erger meegemaakt.
Verwachting is natuurlijk iets anders dan interesse.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsja
Ik heb ook geen horlogequote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Toch wel een colbert?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Wie wil in godsnaam nou weten hoe laat het is?quote:
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
Het is pas sneu als je tijdens de Fok-meet je ineens gaat voordoen als je online alter-ego.
Ik prik er meteen doorheen als iemand zich beter voor wilt doen dan hij/zij is.
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum meequote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel een colbert?
Iedereen heeft wel een colbert.
quote:
Jij durft als dotCommunism over straatquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Zo'n stoer ankertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Oei, dat kan ik wel! "Geert zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Ik draag enkel colberts op witte jeans, voor de rest alleen op pantalons of als ik te lui ben in het weekend me om te kleden en ik toch een jas aan wil.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.
Wat is een journalisten-kostuum?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is een journalisten-kostuum?
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
Je zal het zelf ongetwijfeld het beste weten!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |