Doenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Compatibel het volgende:
Kan ik ook op de misschien lijst. Of post ik hier niet genoeg?
Bier drinken met php lijkt me iig legendarisch.
Uiteraard, ge staat er op.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Compatibel het volgende:
Kan ik ook op de misschien lijst. Of post ik hier niet genoeg?
Bier drinken met php lijkt me iig legendarisch.
me2quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
Reeks opzetten is bugged, tenminste bij mij.
Waarom boek je een hotel?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt druk, tenminste zo lijkt het. Alhoewel het altijd even afwachten wie er echt komt. Ik een dag van te voren m'n hotel pas.
ACDCquote:
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.quote:
Wmb een uur of 8 9.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
ACDC![]()
Hotel? Hoe laat starten we eigenlijk?
Dat is nog geen uur van Utrecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.
Zolang je eronder woont is het goed zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.
Dat idee had ik dus ookquote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je gek, tegen die tijd zit ik al drie korten en drie langen in Utrecht.
Wil terrasje, rond een uur of 3 is beter.
Avondklok ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je gek, tegen die tijd zit ik al drie korten en drie langen in Utrecht.
Wil terrasje, rond een uur of 3 is beter.
Neen, 301quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Dutchnative het volgende:
Krijgen topics automatisch een slotje na 300 reacties?
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Dutchnative het volgende:
Moet de uitbater niet eerst worden ingelicht?
Fijn dat te weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Compatibel het volgende:
Wacht, komt linksfrieschevegatarier ook? Kunnen we carpoolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |