Onverbeterlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Och, als het totaal ruk is heb ik in ieder geval een dagje uit.
Duik ik daarna wel de homo-pub in, niemand die me volgt.
Ik lurk al 5 jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
Strijd der oudgedienden inderdaad
De rest is relatief nieuw én jong.
Ik post al 5 jaar.quote:
Oh echt Opa? Hoe was dat toen? Kunt u dat ons vertellen?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was 5 jaar geleden al op een POL-meet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
Dat was in de tijd voor mobiele communicatie, ben benieuwd hoe je elkaar dan meet
Ga jij ook naar de meet?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Onverbeterlijk.
Neem PHP ook even mee
Nee, maar praat er graag over meequote:
1. Het kan zijn dat ik dan op excursie benquote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Waarom ga je niet? Even oud als php als ik het wel heb.
Pussy.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar praat er graag over meeZie het al helemaal voor me
Ik ben 18quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
Waarom ga je niet? Even oud als php als ik het wel heb.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
1. Het kan zijn dat ik dan op excursie ben
2. Familiereünie is op die dag gepland
Dan ben ik dat maar.quote:
Pff, jullie zitten een biertje te drinken als ik lig te verrekken in een hostelquote:
Gast je durft gewoon niet. Geeft niet hoor, ik moet ook nog maar eens zien wat voor volk daar komt hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar.
[..]
Pff, jullie zitten een biertje te drinken als ik lig te verrekken in een hostel
Als jij dat ervan wil maken, doe dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast je durft gewoon niet. Geeft niet hoor, ik moet ook nog maar eens zien wat voor volk daar komt hoor.
Dat roep je over jezelf af.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als jij dat ervan wil maken, doe dat.
Het zij zo.quote:
Done.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
Interessant... zet mij maar op de misschien lijst (ik laat het idee nog even inzinken). Ik ben benieuwd naar de koppen achter al die icoontjes en praatjes
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef AgLarrr het volgende:
Interessant... zet mij maar op de misschien lijst (ik laat het idee nog even inzinken). Ik ben benieuwd naar de koppen achter al die icoontjes en praatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Compatibel het volgende:
Kan ik ook op de misschien lijst. Of post ik hier niet genoeg?
Bier drinken met php lijkt me iig legendarisch.
Uiteraard, ge staat er op.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Compatibel het volgende:
Kan ik ook op de misschien lijst. Of post ik hier niet genoeg?
Bier drinken met php lijkt me iig legendarisch.
me2quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
Reeks opzetten is bugged, tenminste bij mij.
Waarom boek je een hotel?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt druk, tenminste zo lijkt het. Alhoewel het altijd even afwachten wie er echt komt. Ik een dag van te voren m'n hotel pas.
ACDCquote:
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.quote:
Wmb een uur of 8 9.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
ACDC![]()
Hotel? Hoe laat starten we eigenlijk?
Dat is nog geen uur van Utrecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.
Zolang je eronder woont is het goed zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik onder de rook van Zwolle woon.
Dat idee had ik dus ookquote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je gek, tegen die tijd zit ik al drie korten en drie langen in Utrecht.
Wil terrasje, rond een uur of 3 is beter.
Avondklok ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je gek, tegen die tijd zit ik al drie korten en drie langen in Utrecht.
Wil terrasje, rond een uur of 3 is beter.
Neen, 301quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Dutchnative het volgende:
Krijgen topics automatisch een slotje na 300 reacties?
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Dutchnative het volgende:
Moet de uitbater niet eerst worden ingelicht?
Fijn dat te weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Compatibel het volgende:
Wacht, komt linksfrieschevegatarier ook? Kunnen we carpoolen
Avondklok?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
Ben je nu al onze hooggespannen verwachtingen aan het temperen?
Op zaterdag en met studenten? Althans, ik spreek even voor mijzelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Waarom zou ik, moet ik een duur pak dragen en met een dik horloge aankomen om m'n "image" te bewaken? Als het zonnig is zie je mij gewoon met een V-neckje verschijnen en wat casual kleding.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Op een zaterdag?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsjaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, al komen jullie opdagen met een jutenzak om je reet gebonden, het interesseert mij allemaal niks. Ik heb wel erger meegemaakt.
Verwachting is natuurlijk iets anders dan interesse.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsja
Ik heb ook geen horlogequote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Toch wel een colbert?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Wie wil in godsnaam nou weten hoe laat het is?quote:
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
Het is pas sneu als je tijdens de Fok-meet je ineens gaat voordoen als je online alter-ego.
Ik prik er meteen doorheen als iemand zich beter voor wilt doen dan hij/zij is.
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum meequote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel een colbert?
Iedereen heeft wel een colbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |