Neen, 301quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Dutchnative het volgende:
Krijgen topics automatisch een slotje na 300 reacties?
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef Dutchnative het volgende:
Moet de uitbater niet eerst worden ingelicht?
Fijn dat te weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom gewoon, ook voor jou hebben ze gewoon ranja met een rietje hoor.
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Compatibel het volgende:
Wacht, komt linksfrieschevegatarier ook? Kunnen we carpoolen
Avondklok?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met zichzelf kan leven als hij een auto heeft.
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
Ben je nu al onze hooggespannen verwachtingen aan het temperen?
Op zaterdag en met studenten? Althans, ik spreek even voor mijzelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Waarom zou ik, moet ik een duur pak dragen en met een dik horloge aankomen om m'n "image" te bewaken? Als het zonnig is zie je mij gewoon met een V-neckje verschijnen en wat casual kleding.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jullie kunnen alleen maar tegenvallen vanuit mijn oogpunt. Ik verwacht een rijtje aristocraten incluis duur pak en dikke horloges.
Op een zaterdag?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsjaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, al komen jullie opdagen met een jutenzak om je reet gebonden, het interesseert mij allemaal niks. Ik heb wel erger meegemaakt.
Verwachting is natuurlijk iets anders dan interesse.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verwachte een stel aristocraten en nu interesseert het je niets. Tsja
Ik heb ook geen horlogequote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Toch wel een colbert?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
Maak je geen zorgen Koos, ik hèb niet eens een pak
Noch een horloge
Wie wil in godsnaam nou weten hoe laat het is?quote:
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
Het is pas sneu als je tijdens de Fok-meet je ineens gaat voordoen als je online alter-ego.
Ik prik er meteen doorheen als iemand zich beter voor wilt doen dan hij/zij is.
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum meequote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in hoodie en trainingsbroek.
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel een colbert?
Iedereen heeft wel een colbert.
quote:
Jij durft als dotCommunism over straatquote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Zo'n stoer ankertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Oei, dat kan ik wel! "Geert zegt tenminste waar het op staat!"quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Dutchnative het volgende:
Een verkleedfeestje lijkt me best leuk. Dan komt iedereen als een andere Fok!ker.
Bijvoorbeeld Koos as Holograph en Voorschrift als Dotcommunism![]()
Het moet natuurlijk wel bij de stereotypen blijven he.
Ik draag enkel colberts op witte jeans, voor de rest alleen op pantalons of als ik te lui ben in het weekend me om te kleden en ik toch een jas aan wil.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wel een paar colberts maar die draag ik bijna nooit. En dan nog alleen maar op een spijkerbroek.
Wat is een journalisten-kostuum?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ik neem snel een tatoeage op m'n bovenarm en kom in een journalisten-kostuum
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is een journalisten-kostuum?
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
Je zal het zelf ongetwijfeld het beste weten!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet de baard, fles drank en peuk tussen de tanden niet.
Fixed. Als het goed is.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
Reeks opzetten is bugged, tenminste bij mij.
Hier hetzelfde al draag ik dat pak zeer zeldenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook geen horloge![]()
Wel een pak
Een tuinbroek toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde al draag ik dat pak zeer zelden
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ikquote:
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ik
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.
Zegt meneer de milieu fundamentalist. Toevallig kaal, en een tenger figuur? En word je past in 2012 vrijgelaten?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij je kistjes met witte veters draagt.
Ja, en jij een rode hanenkam?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij een bontkraagje of een bomberjack met een Nederlandse vlag erop genaaid door je moeder gok ik
Haal jij je VMBO-Nederlands-A pas in 2012?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt meneer de milieu fundamentalist. Toevallig kaal, en een tenger figuur? En word je past in 2012 vrijgelaten?
[..]
Ja, en jij een rode hanenkam?
En zo'n krant met twee van die gaten erin om onopvallend te blijven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
En zo'n krant met twee van die gaten erin om onopvallend te blijven.
Wauw, per ongeluk de t ingedrukt. Als ik jou was zou ik het even rapporteren aan een bepaalde instantie en daarna die voedselbonnen incasseren!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haal jij je VMBO-""[quote]Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haal jij je VMBO-Nederlands-A pas in 2012?
Je lijkt een beetje op Kevin Spacey in Shrinkquote:
Ja, en zie ik er in mijn fobo uit als een pauper met een rood-wit blauw-dit land-is-niet-van-jou bomberjack?quote:
En vooral een stuk jongerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Kevin Spacey in Shrink
Maar dan lelijker
Ik was al bang dat ik een ban kreegquote:
Whut?quote:
Babylonische spraakverwarring.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en zie ik er in mijn fobo uit als een pauper met een rood-wit blauw-dit land-is-niet-van-jou bomberjack?
Trek het je niet zo aan man, hij weet ook wel dat de meeste WO'ers tegenwoordig beroerder spellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw, per ongeluk de t ingedrukt. Als ik jou was zou ik het even rapporteren aan een bepaalde instantie en daarna die voedselbonnen incasseren!
Bavaria drink je niet uit zo'n glas tenzij het plastic bekertjes zijn, zie nu wel een stukje Bavaria naam inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Bavaria zelfs, dat was in de Stairway.
Dat zul je op 28 mei toch even je woorden terug moeten nemen.quote:
I dont know. Gewoon casual.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan man, hij weet ook wel dat de meeste WO'ers tegenwoordig beroerder spellen.
--
Hoe ziet een links-liberaal er eigenlijk uit?
Met zo'n zwarte bril en het NRC lezend, al heb ik helaas beide niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hoe ziet een links-liberaal er eigenlijk uit?
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zul je op 28 mei toch even je woorden terug moeten nemen.
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
En mocht ik overtuigd raken van jouw distantie jegens extreem-links dan krijg jij een aai over de bol van mij en een ranja met rietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang beiden de schoenmaat niet overstijgen
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.
Met je groetzonequote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.
Zolang je de rechtsen maar met rust laat.quote:
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?
Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangen
Hij komt terug met 'a vengeance'. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenKomt berlitz nog terug trouwens?
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
En zal in korte tijd weer geband worden.
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaad
daar kom ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Ben er weer. Is er nog iets speciaals gezegd?
Geloof er niets van. Nu heb je me toch weer zo ver gekregen dat ik even terug ga kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.
Alleen puddingbuksenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zijn eigenlijk toegestaan?![]()
Sta ik straks in jouw lauwe bier te swaffelen, nee, dat zie ik niet zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |