De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
En mocht ik overtuigd raken van jouw distantie jegens extreem-links dan krijg jij een aai over de bol van mij en een ranja met rietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang beiden de schoenmaat niet overstijgen
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.
Met je groetzonequote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.
Zolang je de rechtsen maar met rust laat.quote:
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?
Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangen
Hij komt terug met 'a vengeance'. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenKomt berlitz nog terug trouwens?
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
En zal in korte tijd weer geband worden.
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaad
daar kom ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Ben er weer. Is er nog iets speciaals gezegd?
Geloof er niets van. Nu heb je me toch weer zo ver gekregen dat ik even terug ga kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.
Alleen puddingbuksenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zijn eigenlijk toegestaan?![]()
Sta ik straks in jouw lauwe bier te swaffelen, nee, dat zie ik niet zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |