Dat zegt nog steeds nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goed
Van je mede-mods moet je het maar hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang beiden de schoenmaat niet overstijgen
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van je mede-mods moet je het maar hebben.
Met je groetzonequote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mods moeten de FA's soms een beetje pesten.
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval niet die ranja, die mag ie houden.
Zolang je de rechtsen maar met rust laat.quote:
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even serieus man, vind jij mij nou echt een berlitz look a like?
Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee joh, ik loop je alleen maar een beetje te stangen
Hij komt terug met 'a vengeance'. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenKomt berlitz nog terug trouwens?
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
En zal in korte tijd weer geband worden.
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als hij zich weer niet weet te gedragen inderdaad
daar kom ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn kritiek op de frontpage is immer opbouwend.
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Ben er weer. Is er nog iets speciaals gezegd?
Geloof er niets van. Nu heb je me toch weer zo ver gekregen dat ik even terug ga kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja: dat we het zo jammer vonden dat je niet kwam.
Alleen puddingbuksenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zijn eigenlijk toegestaan?![]()
Sta ik straks in jouw lauwe bier te swaffelen, nee, dat zie ik niet zitten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |