En zo'n krant met twee van die gaten erin om onopvallend te blijven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lange overjas, gerande hoed en een blocnote bij de hand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
En zo'n krant met twee van die gaten erin om onopvallend te blijven.
Wauw, per ongeluk de t ingedrukt. Als ik jou was zou ik het even rapporteren aan een bepaalde instantie en daarna die voedselbonnen incasseren!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haal jij je VMBO-""[quote]Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haal jij je VMBO-Nederlands-A pas in 2012?
Je lijkt een beetje op Kevin Spacey in Shrinkquote:
Ja, en zie ik er in mijn fobo uit als een pauper met een rood-wit blauw-dit land-is-niet-van-jou bomberjack?quote:
En vooral een stuk jongerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Kevin Spacey in Shrink
Maar dan lelijker
Ik was al bang dat ik een ban kreegquote:
Whut?quote:
Babylonische spraakverwarring.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en zie ik er in mijn fobo uit als een pauper met een rood-wit blauw-dit land-is-niet-van-jou bomberjack?
Trek het je niet zo aan man, hij weet ook wel dat de meeste WO'ers tegenwoordig beroerder spellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw, per ongeluk de t ingedrukt. Als ik jou was zou ik het even rapporteren aan een bepaalde instantie en daarna die voedselbonnen incasseren!
Bavaria drink je niet uit zo'n glas tenzij het plastic bekertjes zijn, zie nu wel een stukje Bavaria naam inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Bavaria zelfs, dat was in de Stairway.
Dat zul je op 28 mei toch even je woorden terug moeten nemen.quote:
I dont know. Gewoon casual.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan man, hij weet ook wel dat de meeste WO'ers tegenwoordig beroerder spellen.
--
Hoe ziet een links-liberaal er eigenlijk uit?
Met zo'n zwarte bril en het NRC lezend, al heb ik helaas beide niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hoe ziet een links-liberaal er eigenlijk uit?
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zul je op 28 mei toch even je woorden terug moeten nemen.
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
En mocht ik overtuigd raken van jouw distantie jegens extreem-links dan krijg jij een aai over de bol van mij en een ranja met rietje.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik gaarne doen indien ik overtuigd ben van het tegendeel.
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is wanneer jij overtuigd bent van het tegendeel hé. Dit is eigenlijk een lege belofte.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Goede kans dus dat er weinig in te slikken valt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schat mijn EQ in ter hoogte van mijn IQ, dus dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |