Hehe, je vat in ieder geval geweldig samen waarom of Erik er i.i.g. lol gaat hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
?![]()
Sorry maar ik dacht even aan een R&P-wijf met een hoog stemmetje die dat zou zeggen. Zie het eerlijk gezegd al helemaal voor me.
Als het gaat om kaken stijf dicht moet je misschien maar eens de tandarts van Betyar raadplegen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf wel realistisch.
Zoals ik zei is het in real life totaal anders dan op een forumpje.
Kan me voorstellen dat onze POL meet er 1 wordt van aankijken en de kaken stijf dicht.
Ben je dan zo mensenschuw?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
Kan me voorstellen dat onze POL meet er 1 wordt van aankijken en de kaken stijf dicht.
Breek me de bek niet open. Een forum geeft iedereen de kans goed na te denken over de woorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah denk 't niet eigenlijk, maar zou kunnen.
Nog nooit met een onbekende geluld in de kroeg? Het hoeft ook niet per se ergens voor te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Een forum geeft iedereen de kans goed na te denken over de woorden.
Ad rem reageren is eventjes wat anders. Dan vallen ze door de mand.
Ik heb het over mensen algemeen, niet over mezelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog nooit met een onbekende geluld in de kroeg? Het hoeft ook niet per se ergens voor te gaan.
2 minuutjes hooguit. Dan isie al stil.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Met jullie twee is conversatie in ieder geval gegarandeerd.
Vanwaar die angst voor de sounds of silence?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen algemeen, niet over mezelf.
Begin je dan te meppen, opa?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
2 minuutjes hooguit. Dan isie al stil.
Wat zit je dwars koos? Heb ik je ergens te pakken gehad dat je nu als een strontvlieg me achterna rent met opmerkingen van kinderniveau? Ga je nu al bewijzen wat ik in je quote zei?quote:
... zei de slappeling die niet eens komt opdagen en zich voor doet als damequote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef dotCommunism het volgende:
Wat een eigendunk heeft 3-voud zeg. Hij zal wel even de grote redder van die meet worden.
Weet niet hoor, maar volgens mij kom ik al enige tijd in POL, dus naar mijn weten huppel ik niemand achternaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat zit je dwars koos? Heb ik je ergens te pakken gehad dat je nu als een strontvlieg me achterna rent met opmerkingen van kinderniveau? Ga je nu al bewijzen wat ik in je quote zei?
Oh hemeltje.
Dan zal die drang wel een tijdelijke stoornis zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar volgens mij kom ik al enige tijd in POL, dus naar mijn weten huppel ik niemand achterna
Of je geeft jezelf teveel eer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan zal die drang wel een tijdelijke stoornis zijn.
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.quote:
Ik geef mezelf nergens eer, dat is juist het domme van al je opmerkingenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je geeft jezelf teveel eer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Eensch! En dan hoeven we ook niet in die kansloze Westbroekbar te vertoeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.
ik weet het niet hoor reyaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.
Lijkt me zon locatie voor partnerruil avonden.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor reya
http://www.postillonbar.nl/
Waar komt dit nou weer opeens vandaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Bullshit. Mera is een prima meid die gewoon vrienden en een baan en een autootje heeft, en die het leuk vindt mensen te ontmoeten. Je kleunt ontzettend mis als je denkt haar ook wel even voor paal te kunnen zetten.
Dan bijt je maar op je tanden. Korte broek in dit gezelschap is not done.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Overigens maar een korte broek aangetrokken. Ik weet het, Nederlanders, maar het was te warm
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan bijt je maar op je tanden. Korte broek in dit gezelschap is not done.
POL-meet 2011:quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan bijt je maar op je tanden. Korte broek in dit gezelschap is not done.
POL-meet 2011:quote:
quote:
Ik zie liever zoiets:quote:
Vraag ff dan. Dan hebben we duidelijkheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef GSbrder het volgende:
3-voud, ik weet niet of ik van m'n ouders wel met een vreemde internetman van 40 mag afspreken hoor
Dan ga je stappen met wat maten, zogenaamd dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef GSbrder het volgende:
3-voud, ik weet niet of ik van m'n ouders wel met een vreemde internetman van 40 mag afspreken hoor
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vraag ff dan. Dan hebben we duidelijkheid.
Je maakte een grapje bedoel je?quote:
Ik denk dat jouw plaatje iets te Bourgondisch is voor de linksmens.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dat zal er wel niet inzitten. Veel te stijf en voorzichtig hier.
I know.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]Ik hoop echt zo erg dat dit waarheid wordt.
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw plaatje iets te Bourgondisch is voor de linksmens.
Die willen zoietsquote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw plaatje iets te Bourgondisch is voor de linksmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |