Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
Nog steeds dat gezeur over die meet?
Man man man... zoek een leuk park uit en spreek een tijd af. Met zijn allen in het zonnetje een beetje op het gras loungen. Paar man ff met de auto naar de dichtstbijzijnde super om wat drank en snaaispul te halen en je hebt een mega meet.
Kan ook in dat park.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook in dat park.
Ik zie het probleem niet.
R&P?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.
God het gaat om de meet, ik ken die hele dame in kwestie niet, maar alle info staat in die post.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Bullshit. Mera is een prima meid die gewoon vrienden en een baan en een autootje heeft, en die het leuk vindt mensen te ontmoeten. Je kleunt ontzettend mis als je denkt haar ook wel even voor paal te kunnen zetten.
Een van de subfora.quote:
Ach, forumtaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.
Jet os gst jr 'd sbonfdidquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God het gaat om de meet, ik ken die hele dame in kwestie niet, maar alle info staat in die post.
Ja van jou kunnen ze het verleiden wel leren dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, forumtaal.
In real life kan dat heel anders uitpakken.
Wat mij betreft schuiven ze maar aan. Halen ze het niveau niet, druipen ze vanzelf wel af. En anderzijds moet ik nog maar afwachten of iedereen hier net zo gebekt is als op het forum.
En wat dat betreft: als er een lekker ding zit tussen die R&P bende die naar me knipoogt, duik ik de bosjes ermee in 3 meter verderop. Wat kan mij het boeien.
Dat geklooi op toiletten is ook niks
Uhu.quote:
quote:
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben ook maar een vastgeroeste spijker van 40.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja van jou kunnen ze het verleiden wel leren dan.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik mijn vingers fout had neergezet![]()
Het moet zijn: Het is dat het 's avonds is
Ja maar een goedgebekte 40'er die ze in de ogen aankijkt en eens even de harde waarheid komt vertellen is nou juist iets wat me niet succesvol lijkt. Not that I care, ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben ook maar een vastgeroeste spijker van 40.
Maar mij boeit het allemaal minder dan de 20gers van tegenwoordig. Ik lul overal over, zeg wat ik denk en laat niets aan de fantasie over. Iemand die er niet tegen kan moet maar een ander in de ogen aankijken.
Eens kijken of er dan wat meer mogelijkheden zijn. Ga ook nog op excursiequote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar volgens mij is onze meet ook redelijk vroeg wel, i.v.m. reistijden ook, voor zover er al iets vast staat.
Ik ben niet uit om anderen op hun nummer te zetten omdat ze uit "R&P" komen. Zo neerbuigend ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar een goedgebekte 40'er die ze in de ogen aankijkt en eens even de harde waarheid komt vertellen is nou juist iets wat me niet succesvol lijkt. Not that I care, ik vermaak me wel.
Och je kent Fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben niet uit om anderen op hun nummer te zetten omdat ze uit "R&P" komen. Zo neerbuigend ben ik ook weer niet.
Willen ze me uit de tent lokken, dan wordt het een ander verhaal.
Keines Fisiekes Contactes!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben niet uit om anderen op hun nummer te zetten omdat ze uit "R&P" komen. Zo neerbuigend ben ik ook weer niet.
Willen ze me uit de tent lokken, dan wordt het een ander verhaal.
Nee. Ik blijf wel realistisch.quote:
Er is altijd een ijsbreker.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf wel realistisch.
Zoals ik zei is het in real life totaal anders dan op een forumpje.
Kan me voorstellen dat onze POL meet er 1 wordt van aankijken en de kaken stijf dicht.
Joehoe!!quote:
?quote:
Mwah denk 't niet eigenlijk, maar zou kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf wel realistisch.
Zoals ik zei is het in real life totaal anders dan op een forumpje.
Kan me voorstellen dat onze POL meet er 1 wordt van aankijken en de kaken stijf dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |