Dat hebben we speciaal voor jou aangevraagd. Maar je begrijpt de hint nog steeds niet.quote:
Rechtsonder onderaan waar alle posts staan staat "mijn actieve topics". Vlak boven de pagina nummering.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Dutchnative het volgende:
MyAt snap er allemaal niks vanIk ga gewoon naar Fok!, klik op Forum, Politiek en kijk eens welke topics het lezen waard zijn.
Danke. Vind het maar onhandigquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rechtsonder onderaan waar alle posts staan staat "mijn actieve topics". Vlak boven de pagina nummering.
quote:Oudere werknemers zijn productiever dan hun jongere collegas, blijkt uit Duits onderzoek. Ouderen zijn weliswaar minder vlot en zwakker, ze compenseren dat met meer ervaring, en kunnen beter omgaan met fouten en problemen.
Mwah als je in meer fora post dan POL is het handig om te overzien waar gepost is.quote:
Die heb ik onder het kopje idealisten geplaatst.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
95 procent eens. Behalve dan dat jij zegt dat leraren enkel bestaan uit kneusjes en sukkels. Er zijn echt nog wel leraren die gepassioneerd hun beroep uitoefenen.
Het gaat bij bedrijven natuurlijk om iemand zijn productiviteit in verhouding tot zijn salaris.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om de productiviteit mythe door te prikken (vanwege de discussie paar dagen eerder):
http://www.nu.nl/werk-en-(...)er-productiever.html
[..]
Andere fora op op Fok!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah als je in meer fora post dan POL is het handig om te overzien waar gepost is.
Als je alleen in POL post is het een soort index inderdaad, weinig verschil.
I concur.quote:
http://www.guernicamag.com/features/2575/johnson_4_15_11/quote:Olie en diamanten in de duurste hoofdstad ter wereld
Een beetje huis kost er aan huur 26.000 dollar per maand, maar je betaalt ook zomaar 40.000 dollar per maand. Welkom in Luanda, de hoofdstad van Angola. Het Amerikaanse tijdschrift Guernica wijdt er een fascinerende reportage aan. Over een enorme olie-voorraad die een van de ergste kleptocratieën ter wereld voedt. Over de duizenden landmijnen die getuigen van de slepende burgeroorlog, tot 2002. Over de Chinezen die overal zitten, wegen aanleggen en gebouwen neerzetten in ruil voor olie, maar alles met eigen mensen willen doen. En over de vraagtekens rondom het China International Fund.
Eén detail uit het verhaal: Chinezen staan erop hun eigen mensen mee te nemen. Vaak komen die uit een uitzichtloze situatie op het verpauperde Chinese platteland en nemen ze met heel weinig genoegen. Voor mijnen zijn ze niet bang: als ze doodgaan is dat goed voor hun familie, want die krijgt dan veel geld. Soms wel 40.000 dollar, een klein fortuin op het Chinese platteland.
Niet elk hoog inkomen gaat gepaard met hoog arbeid intensiviteit.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het ook wel mooi hoor;
Hoe hoger je inkomen, des te meer HRA.
Dus arbeid loont niet
???
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er valt weinig te organiseren, K_W. Je hoeft toch geen feesttent en barinstallatie te huren ofzo
Roep gewoon een tijd en een plaats en houd eventueel bij of mensen melden of ze wel of niet komen. Lijkt mij niet zoveel tijd kosten eigenlijk. De rest zien we dan wel weer toch.
As niemand zin heeft om verder iets nuttigs te roepen dan zeg ik:
Zaterdag 28 mei.
Stairway to Heaven, Utrecht.
Dit is vlakbij het station, heeft een terras en je kunt eten en drinken.
Verzamelen op het terras of bij slecht weer binnen, vanaf 14:00 uur.
Zo. Iemand tegen?
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
Nog steeds dat gezeur over die meet?
Man man man... zoek een leuk park uit en spreek een tijd af. Met zijn allen in het zonnetje een beetje op het gras loungen. Paar man ff met de auto naar de dichtstbijzijnde super om wat drank en snaaispul te halen en je hebt een mega meet.
Kan ook in dat park.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook in dat park.
Ik zie het probleem niet.
R&P?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.
God het gaat om de meet, ik ken die hele dame in kwestie niet, maar alle info staat in die post.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Bullshit. Mera is een prima meid die gewoon vrienden en een baan en een autootje heeft, en die het leuk vindt mensen te ontmoeten. Je kleunt ontzettend mis als je denkt haar ook wel even voor paal te kunnen zetten.
Een van de subfora.quote:
Ach, forumtaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.
Jet os gst jr 'd sbonfdidquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God het gaat om de meet, ik ken die hele dame in kwestie niet, maar alle info staat in die post.
Ja van jou kunnen ze het verleiden wel leren dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, forumtaal.
In real life kan dat heel anders uitpakken.
Wat mij betreft schuiven ze maar aan. Halen ze het niveau niet, druipen ze vanzelf wel af. En anderzijds moet ik nog maar afwachten of iedereen hier net zo gebekt is als op het forum.
En wat dat betreft: als er een lekker ding zit tussen die R&P bende die naar me knipoogt, duik ik de bosjes ermee in 3 meter verderop. Wat kan mij het boeien.
Dat geklooi op toiletten is ook niks
Uhu.quote:
quote:
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben ook maar een vastgeroeste spijker van 40.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja van jou kunnen ze het verleiden wel leren dan.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik mijn vingers fout had neergezet![]()
Het moet zijn: Het is dat het 's avonds is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |