Top!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij goed weer opteer ik voor het laatste.
Ik spreek je nog wel over 20 jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel over 20 jaar
16 was je hé?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat al helemáál niet. Tegen een vrouw kan je nog zeggen dat ze vanavond maar even alleen is. Bij een kind de eerste jaren niet. Dan moet je er nog veel meer tijd en geld in steken die ik liever in mezelf steek(Niet egoistisch bedoeld).
Ja, zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Tegen die tijd zit El_Matador al olie te verhandelen vanuit z'n estate in het Mediterraan.
Tegen die tijd 36 ja.quote:
Komt wel goed danquote:
Als enige Communistische vrouw van Nederland heb je dan ook een relatief grote doelgroep hequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef dotCommunism het volgende:
heh, toen ik 16 was vond ik relaties ook maar niks. Mooie tijd.
We mogen haar met z'n allen eerlijk delen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als enige Communistische vrouw van Nederland heb je dan ook een relatief grote doelgroep he
Leuke verwijzingquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We mogen haar met z'n allen eerlijk delen...![]()
Geen relatie, toch seks en dotcommunism kan gewoon haar principes trouw blijvenquote:
We waren nu juist zo geïnteresseerd in je Trabiquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef dotCommunism het volgende:
helaas kom ik niet, dus ik ben bang dat jullie het met Voorschrift moeten doen.
En waarom kom je niet? En waarom hang je wel in dit topic rond dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga jou mama noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef dotCommunism het volgende:
Kun je dat daar ook even melden? Gewoon, voor de volledigheid?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:26 schreef dotCommunism het volgende:
Iedereen die ouder dan 25 is en geen vaste relatie heeft is gedoemd altijd alleen te zijn omdat je dan te oud en lelijk bent om ooit nog iemand te vinden, jeweettoch.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Jammer dat Ethi niet komt
Benieuwd naar haar Castro-sigaren, Che-baard, Mao-jasje en Jong il-montuur.
En haar Stalin-pijp uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Jammer dat Ethi niet komt
Benieuwd naar haar Castro-sigaren, Che-baard, Mao-jasje en Jong il-montuur.
Nu, ik heb Ethi hier nog nooit gezienquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
Sorry, maar ik vind "dotje" nu eenmaal niet zo prettig klinken
Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |