quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die 24oz is ziekie, kon je die momo niet soaken? Btw ik heb impulsief een samurai 17oz besteld. De S50000gx water volume hoop dat die past :p wilt iemand hem anders overnemen
Hoop begin volgende week binnen te hebben
Haha, nou... Ik weet alleen nog niet voor welke variant ik moet gaan. Eerdaags komt de XX-005 cut ook uit in 24 oz. En die is wel wat makkelijker te combineren met mijn garderobe, gezien daarvan alleen de weft indigo is, in tegenstelling tot de XX-007, die zowel geverfde warp als weft heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef bokkepoot het volgende:
En dan bedenken dat normale broeken zo'n 12 oz. zijn
Superdenim heeft ook een SDA van 22 oz voor 200 euro
( Being broke sucks)
Dat is iig een koopjequote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah 32 kan heel soms 31 aanDus ben heel benieuwd
![]()
Was rond de 250eur kwijt, hoop geen douane kosten.
Bij BIG is die 398dollar zonder verzendkst dacht ik.
Misschien idd bont en blauw![]()
Sowieso pics wanneer die binnenkomt om te laten zien hoe die broek eruit ziet.
Fitpics misschien hahahaha
True, maar die van Stukovx of hoe die knakker ook heten mag, is vrij slubby en dus zie je dat ook terug in de fades. De 24oz is niet zo slubby, dit omdat heavyweight denim van nature al niet zoveel slubvorming meer heeft. Ik denk niet dat je die twee met elkaar kan vergelijken.quote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
XX-007 omdat ie inderdaad wat anders is.
Maar ik wil sowieso nog een keer een PBJ.
Google anders maar eens op stuvox die heeft een geniaal paar 007's
Hehe jaquote:
Das jammer want dat is toch waar PBJ toch om bekend staat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
True, maar die van Stukovx of hoe die knakker ook heten mag, is vrij slubby en dus zie je dat ook terug in de fades. De 24oz is niet zo slubby, dit omdat heavyweight denim van nature al niet zoveel slubvorming meer heeft. Ik denk niet dat je die twee met elkaar kan vergelijken.
Ja hij is aardig blauw, maar grijs/wit past daar toch gewoon prima op? Dat je het niet naar je werk gaat dragen begrijp ik, maar volgens mij is het rete vet voor in het weekend.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef M1stral het volgende:
Heb je nooit gezien hoe "BLAUW" dat ding is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Haha... Ja, en dan nog keuze uit de XX-007 en XX-013 (Tapered versie van BiG). Ik denk alleen niet dat het laatste veel zin heeft, omdat als je hemmed de taper zo goed als verloren gaat.quote:
Nice.quote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef bokkepoot het volgende:
Nog meer fitpics..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denim ziet er zo uit..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Brummi3_NL het volgende:
Teaser!!
ligt nu te soaken in gloeiend heet water
waarschijnlijk morgen Fitpics
post vanavond miss wel de rest van de Pre-Soak foto sessieFapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Brummi3_NL het volgende:
Teaser!!
ligt nu te soaken in gloeiend heet water
waarschijnlijk morgen Fitpics
post vanavond miss wel de rest van de Pre-Soak foto sessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik dus ook bangquote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
Serieus, als je zware denim hebt gehad wil je niets meer anders. Epic contrast
Wil hierna het liefst een 21oz+ Samurai. Hoop dat er in de toekomst een s710xx in dat gewicht komt. Anders een s5000vx![]()
Ik ga ooit ook nog een keer een samurai halen, en dan ook een goed zware liefstAls ook van de sarcastische opmerkingen
Weet je wat het echt af zou maken?quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mooie collectie
2pagina's en zoveel foto's al hahaha
ze zijn ook egt fokking langquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
Rare foto's van die momo. Ze lijken huge
Zag ze net ook al...Wel rare kleur, op andere foto's lijken ze meer blauw..quote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een 007 PJB na 6 maanden.
zijn iets gekrompen door de soak maar 97 cm zeker jaquote:
heetste uit de kraanquote:
Rijswijkquote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
zon, nu nog? waar woon je precies ?
En komt er serieus 80 graden uit jullie kraan? dat lijkt me wel heet...
Zover ik weet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef Sinji het volgende:
Wat is trouwens het zwaarste model van Momotaro?
Er is sowieso best wel veel kleurverschil op foto's, maar goed. Vind vooral dat blauwe weft iets hebben.. de cuff is alleen goed te zien vanwege de selvage en de ontstane roping. Nicequote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zag ze net ook al...Wel rare kleur, op andere foto's lijken ze meer blauw..
Wat is roping nou? Zag je dat ook al op LB posten...quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er is sowieso best wel veel kleurverschil op foto's, maar goed. Vind vooral dat blauwe weft iets hebben.. de cuff is alleen goed te zien vanwege de selvage en de ontstane roping. Nice
Roping is de wear die ontstaat nadat een gechainstitchte hem die in aanraking is gekomen met water (en dus sametrekt). Je krijgt dan een soort van "touw" vormig fademark op uiteinde van je broek, de leg opening dus.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat is roping nou? Zag je dat ook al op LB posten...
Hoe lang ben je ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Brummi3_NL het volgende:
Fitpics
Single Cuff met forse Stacks
valt opzich wel mee
hij krimpt zowiezo nog door de Whiskers, Honeycombs en Fishnets(wat een benamingen
)
Front
[ afbeelding ]
Back
[ afbeelding ]
Deze zat bij het pakketje
wel grappig
[ afbeelding ]
en ben wel paar haren hier en daar kwijt op me benen
en prikken ook, lijkt wel een cactus wat ik aan heb
185cmquote:
Dat kun je zeggen na elke aankoop, ongeacht hoe mooiquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef M1stral het volgende:
Nice, maar ik heb het idee dat mijn 0201 een slimmer silhouette heeft dan jouw 0701. En dat klopt mijn inziens niet. Wel een goede fit overigens, maar niet wat ik ervan verwacht had.
En ik denk overigens dat ik wel overtuigd ben nu om voor een PBJ XX-007 te gaan. Alhoewel ik nog zoveel ander moois gezien heb.
Hij kan het wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen na elke aankoop, ongeacht hoe mooi
Weet niet, paar going to battle Momo's of eventueel nog een 0701 ofzo. [/End Momo Craze]quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef bokkepoot het volgende:
Percies
Wat wou je anders gaan halen?
Dus
[ afbeelding ]
inderdaad. dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef M1stral het volgende:
Nice, maar ik heb het idee dat mijn 0201 een slimmer silhouette heeft dan jouw 0701. En dat klopt mijn inziens niet. Wel een goede fit overigens, maar niet wat ik ervan verwacht had.
Een 1947 501... Maar die is eigenlijk een beetje een miskoop geweest, gezien sizing. Gesoakt en gewassen, vrijwel geen wearmarks en ligt opgevouwen in de kast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
Haha je gaat ook maar door.
Japanse denim is gewoon een verslaving![]()
Je had toch ook nog een LVC?
Wat voor een was dat?(ik wil ook nog altijd een keer eentje)
Ligt aan de maat enzo..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een 1947 501... Maar die is eigenlijk een beetje een miskoop geweest, gezien sizing. Gesoakt en gewassen, vrijwel geen wearmarks en ligt opgevouwen in de kast.
Interesse?
Als je exacte measurements wil hebben of foto's moet je het maar even laten weten. Ik was ook niet van plan er vet veel geld voor te vangen sinds ik hem zelf nooit draag en hij anders alleen maar stof ligt te vangen.quote:
Moment geduld a.u.b.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter..
Measurements?En foto's graag?
quote:Hi Thijs, the back pocket that you are looking for is something like this?
Thank you
Have a good day!
Gun
quote:Now that a huge restock has come in and easter holidays are approaching, we thought it would be appropriate to come up with something special... Free shipping on all productions, worldwide, no restrictions. Free shipping will start on Friday, April 22nd at midnight and continue until the 25th.
Vind de backpockets van Iron Heart ook niet zo mooi inderdaad. Edwin ook niet echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef Sinji het volgende:
Bedankt^
Die Iron Hearts zijn ook nice voor zware denim, maar ik vind de backpockets zo jammer..
Persoonlijk heb ik een zo min mogelijk aanwezige backpocket. Maar een mooi en simplistisch design Fuff,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:18 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind dat het een beetje aan het merk ligt.
De meeste vinden nudie ook te schreeuwerig.
Maar ik vind ze juist enorm goed bij het merk passen..
Die van edwin vind ik ook een beetje suf..tenminste deze
[ afbeelding ]
Deze zijn dan best weer tof
[ afbeelding ]
En een zo'n riem kan trouwens al gekocht voor een euro of 80.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind inderdaad Edwin beetje suf, maar ik vind niks ook een beetje suf, ligt natuurlijk heel erg ook aan het model, merk, kleur van threads, eventuele tabs e.d.
En die riemen zijn erg mooi Sinji, maar ¤90,- voor een riem is echt teveel van het goede. Misschien als ik wat rijker ben
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ben benieuwd hoe die wordt na verloop van tijd. Ik ga tzt nog wel een keer een fatsoenlijke riem kopen, maar voorlopig niet omdat ik het de komende tijd toch niet draag ivm eerdergenoemde redenen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
Ik kan dat begrijpen hihi. Maar een 15oz riem bijvoorbeeld gaat levenlangs mee hoor. deze is na een 3 weken dragen, ben op werk dus let niet op phonequality:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Sinji zei..dat soort riemen is echt te stevig..
Je raakt sneller uitgekeken op zo'n riem dan dat ie stuk gaatAls ook van de sarcastische opmerkingen
Hier kan je een oog van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We fear that which we cannot see
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
3-4 wkn nu begin april begonnen en daarvoor ook weleens gedragen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef T_Fuff het volgende:
Hoeveel wear inmiddels?
Lijkt erop dat we gelijk lopen
Geen cuff? Kan wel met die lengte toch?
Oja, prima fitje, zit 'ie niet wat los bij de waist?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Inseam is lang 96/97 cm
Geen douane kosten. 1000 yen en gift op de verpakking haha
Nog niet gepast, warm weer dus vanaaf laat voor naar bed gaan.
Dan is mijn lichaam wat afgekoeld en minder uitgezet ook al ben ik niet zo dik
Als ik erin kom wordt het soaken met broek aan of waist boven het water houden in bad.
Sowieso ook hemmen
Hier wat pics
[ afbeelding ]
50cm lengte doos/boek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaaf ff andere pic van die selvedge
is echt te bizar die 2 kleuren
Maak je daar maar niet zo druk om..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Nezhi het volgende:
Die ziet er mooi uit![]()
Ik heb een misschien wat dom vraagje... hoe ruimen jullie je broek op? Ik ben bang dat de honeycombs (die bij je knieholtes?) steeds weggaan.
Ligt eraan hoe de measurements zijn als ie droog is..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahaha thanks allemaal
@bokkepoot wil je hem overnemen als ik hem niet pas![]()
Ok idd verschil, die Edwin is 31W/34L maar stretch aardig.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
Welke maat heb je in die edwin?. Nee totaal niet, maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een riem draag. Maar je kunt het niet zo goed vergelijken denk ik. Ander soort raw denim.
quote:Waist runs 2" bigger, e.g. W32 is measured 34"
Ja was een sale dus ff proberenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
Damn son, Edwin valt heel groot uit. dus een 31 zou eigenlijk een 33 kunnen zijn. Ik pas bijvoorbeeld makkelijk in een 30 Edwin Nashville.
Het zou kunnen dat het na een paar dagen zo dragen stretched. Maar zoals ik zei, bij elke was of soak moet je weer extra veel moeite doen om die maat weer te krijgen. Persoonlijk zou ik niet een constante strijd willen met mijn broekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah hopen dat ik de knopen dicht krijgt.
Wat als bovenste niet dicht krijg, dan gewoon zo mee lopen?
Soaken in koud water zal altijd worden of nooit hahahah
idd resell aan bok
Gewooon iets ter grootte van je middel in de waistband stoppen en met de hand wassen is dan altijd nog een optie.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het na een paar dagen zo dragen stretched. Maar zoals ik zei, bij elke was of soak moet je weer extra veel moeite doen om die maat weer te krijgen. Persoonlijk zou ik niet een constante strijd willen met mijn broek
Niet zo mager bij mijn buik, meer daar bovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef bokkepoot het volgende:
Als je hem al niet presoak en als je op het magerst bent past, zou ik het geen eens proberen.
Samurai staat er om bekend dat ze vaak tot 4 wasjes nog krimpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edwin ED-35 @ 50 dagen.
Stiksels bij de pocket begon vandaag los te laten.
Hem
Gras is true to colourAls ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef T_Fuff het volgende:
Ben erg benieuwd Ali, zou erg zonde zijn, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die hem willen overnemen!
Jah nu al 1.5uur aan. Kon nu gelijk dicht knopen met wat moeite, geen tijd er tussen nodigquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:37 schreef Sinji het volgende:
Gewoon proberen Ali ? In ieder geval succes![]()
Volgens de site is het 12oz, weet niet of die 15oz doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Gebruikt Corter nog steeds die 11oz leer of is hij overgestapt naar 15oz?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
@bok nice man die edwin, vooral soort S in bij de onderkant van je pijp
Nog ff flink dragen dan wordt die echt heel mooi
Thanks..Al is ie best smerig..Ga er in de zomer in augustus ofzo eens een seawash mee doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef don-diablo het volgende:
Nice bokkepoot.gaat de goede kant op
Ik wil ookquote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Het is idd soms te warm smiddagsVandaag ff langs Tenuedenimes slaap nu bij mij neefje in a'dam
er was toch sale
Nog wat leuks gezien of gekocht??quote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Het is idd soms te warm smiddagsVandaag ff langs Tenuedenimes slaap nu bij mij neefje in a'dam
er was toch sale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de plek achter mij backpocket waar de stof zich dubbelvouwt.(geef ongeveer dezelfde schade als een omslag).
Laat idd ook eens weten wat er nou percies in de sale ligt..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Mijn voorkeur gaat uit naar #3. 12.85 oz denim met een fijne kleur. Iets dunner en gewoon lekker voor evt 'iets' warmer weer.quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
You've got some nerves bok!
Ik vind het top, ik ken ook iemand die zijn ALD had afgeknipt, na 4 maanden al ofzo
Wel vet, als korte broek, je brengt me op een idee voor mijn ALD Frontier (die is best cool al korte broek)
Smurf, swatches zul je denk ik morgen krijgen. Ik ga denk ik voor #7
Hope so.quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
You've got some nerves bok!
Ik vind het top, ik ken ook iemand die zijn ALD had afgeknipt, na 4 maanden al ofzo
Wel vet, als korte broek, je brengt me op een idee voor mijn ALD Frontier (die is best cool al korte broek)
Smurf, swatches zul je denk ik morgen krijgen. Ik ga denk ik voor #7
Vind ik ook. Mocht de eerste dan bevallen dan komt er nog wel ééntje bij en dan in #1 idd.quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
#1 vind ik wel een no-brainer als het echt dezelfde soort raw is die gebruikt wordt door Sugarcane. Echt zeer goedkoop dan.
Mooie macro shot:)quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef Moffol het volgende:
Misschien een foto voor de OP?
Een stukje van de achterkant van m'n eigen Nudie!![]()
[ afbeelding ]
't Is een pre wash!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
Mooie macro shot:)
Maar als dit een gefade dry denim is dan wil ik de volledige broek wel eens zien. Want hij ziet eruit als een factory stressed pre wash. Of hij is minimaal 3 jaar oud. Hahah
Leuke foto, maar voor dit topic zou je een foto van een mooie dry moeten maken.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, die J&J is nog best geinig ja, behalve die patch, die coinpocket selfedge en button/metalen ding. Die cinch back is ook net iets té. Ze hadden hem wat cleaner moeten houden, ze willen hem nu helemaal 'opfrissen' met al die 'coole' dingen.
Maar voor dat prijsje, ben benieuwd wat het gaat leveren!
Smurf, daarom gewoon een plaatje van willekeurige selfedge toch.Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee, nog niet binnen man, begin een gevoel te krijgen dat hij ze helemaal niet verzonden heeft. Zo maar eens mailen, m'n nieuwsgierigheid heeft grenzen...![]()
Hij ziet er inderdaad wel nice uit, welk welk typenr is dat?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef bokkepoot het volgende:
Nieuwe ragbroek erbij.
Jack &Jones
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ondanks dat het Jack &Jones is is ie best wel gaaf.
Ik maak zo wel even wat details foto's
Heb er ook nog eentje, van al een jaar geleden denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 09:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke foto, maar voor dit topic zou je een foto van een mooie dry moeten maken.
Ja, ik vind #18 ook wel heel tof, denk dat als ik heel tevreden ben over de fit en dergelijke, ik van #18 ook een broek ga laten maken op den duur. Maar eerst gewoon een normale, ben er nog steeds niet over uit of ik #6 of #14 wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef T_Fuff het volgende:
Brum, vind #2 er ook tof uitzien!
Smurf, die #18 is ook best apart, wel tof.
Hier trouwens van superfuture forum, pics van #0:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt..Denim heeft wel een erg aparte kleur..een beetje zoals een dry selvage nudie alleen met een tint er doorheenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, die J&J is nog best geinig ja, behalve die patch, die coinpocket selfedge en button/metalen ding. Die cinch back is ook net iets té. Ze hadden hem wat cleaner moeten houden, ze willen hem nu helemaal 'opfrissen' met al die 'coole' dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coinpocket - Peek-A-Boo
Topbutton - 1
Middle button - 5
Rivets - 2 of 3
Threads - Mix van yellow en white
Tabs - Red met witte lettersdry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Hij had hem volgens mij via Asos.comquote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef Neraice het volgende:
Bokkepoot had je die J&J gewoon in de winkel gehaald?
Edwin is een goede keus imo, APC kan je ook mee beginnen. Wat ook leuk is, naked&famous, mooie denim voor een prima prijs (wel buitenlandse webshops bestellen), voor $140 ben je dan ongeveer klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef Mick39 het volgende:
Wil binnenkort een dry aanschaffen, aangezien dat mijn eerste wordt zou ik wel willen weten wat jullie aanraden? Ben niet zo weg van nudies maar samurais vind ik er zeer vet uitzien of een edwin ofzo.. Liefst slim of straight fit, ben niet zo breed etc.
Prijs max 150 denk ik.. bedankt alvastOh trouwens nog tips voor winkels in Noord-Holland of op internet?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Edwin is een goede keus imo, APC kan je ook mee beginnen. Wat ook leuk is, naked&famous, mooie denim voor een prima prijs (wel buitenlandse webshops bestellen), voor $140 ben je dan ongeveer klaar.QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Asos indeed.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef Neraice het volgende:
Bokkepoot had je die J&J gewoon in de winkel gehaald?
Bij AD zijn er maar 3 unsanforized fabrics dacht ik. Dus alles vanaf #4 is sanforized. Shrink to fit kan altijd nog. Dan kan je als je STF wilt gaan, gelijk een momotaro nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef M1stral het volgende:
Tja, Artist Denim is wel dope inderdaad. Maar niet echt aan te raden als je de shrink to fit weg inslaat. Beter eerst een sanforized broekje aanschaffen en dan kijken of het bevalt. Veel mensen maken fouten met sizing.
Als je je budget nou verdubbeld, dan raad ik een Momotaro aan
Ja prima, alleen de laatste tijd meer de Copper Labels aangehad, dus nog niet echt progres geboekt afgelopen tijd betreffende de 0201.quote:
QFTquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef T_Fuff het volgende:
Goede keus, fitpics snel en evo pics over 3 maanden
http://shop.dc4.de/Men/Je(...)005-Indigo::646.htmlquote:Enter the code "pbjgoodness" when checking out and you get 10% off when buying a pair of PBJ XX-005 (Indigo). We just got in a re-stock, so if you're quick you can snatch a pair in your size. Valid only for a short period.
Ik heb daar mijn momo besteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Seam het volgende:
Is de webservice van Tenue denimes fatsoenlijk? Eindelijk een mooie broek gevonden en alleen daar hebben ze hem nog.
Nice bedanktquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:44 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn momo besteld.
Geen problemen. Ze werken je order netjes af.
Alleen mis ik een track and trace nummer.
Woensdagavond besteld, maandag in huis
Nouja, het zijn wel broeken met rechte pijpen. Misschien belangrijk om even te meldenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
je zou kunnen proberen de broek vanaf de knie nauwer te maken.
Als de broeken echter baggie gemaakt zijn, denk ik, dat als je ze laat innemen bij de taille, de fit helemaal naar de klote gaat
Hmm niet echt, ik ga altijd naar de Turk in de buurt voor dit soort dingen, die levert altijd prima werk af. Vraag eens rond in je omgeving of zij een goeie kleermaker weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef appie22 het volgende:
Is er een algemene winkel in Nederland die broeken inneemt toevallig en zulk soort zaken? De keer dat ik een broek liet innemen bij de locale Saudi Arabier is mijn broek te kort gemaakt en kon ie weg..
Nice, wel een beetje baggy aan de achterkant lijkt het. Heb je hem TTS gekocht?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mick39 het volgende:
Zo vandaag me broekie binnen![]()
Fitpics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand trouwens nog tips ivm cuffs? Zag dat jullie regelmatig je cuff veranderen vanwege de fades ofzo?
Hij lijkt trouwens raar te zitten bij de enkels maar dat valt wel mee![]()
Oh en moet ik nog oppassen met regen/bier etc.?
Hehe oke thanks. Broek maar niet in de regen aan dan.. Idd redelijk tts gekocht, zit wel wat ruim en beetje baggy maar ben er eigenlijk wel tevreden over, valt allemaal wel mee hoe baggy die isquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm niet echt, ik ga altijd naar de Turk in de buurt voor dit soort dingen, die levert altijd prima werk af. Vraag eens rond in je omgeving of zij een goeie kleermaker weten.
[..]
Nice, wel een beetje baggy aan de achterkant lijkt het. Heb je hem TTS gekocht?
Qua cuffs, als je ze te lang op dezelfde plek laat zitten krijg je van die lelijke slijtagestrepen zeg maar. Als je de cuff altijd op dezelfde plek houdt niet zo erg, maar ik vind het persoonlijk zonde. Je kan beter elke dag de cuff iets anders doen, dan weer wat kleiner, dan weer wat groter, als je echt lengte over hebt kan je een dubbele omslag doen.
Bier hoef je je sowieso niet druk om te maken, bier vlekt niet en als hij stinkt naar kroeg/rook/bier, gewoon even een nachtje buiten hangen (liefst met mist en/of lage temperatuur) of een nachtje in de vriezer. Regen is in principe af en toe een keertje niet zo erg, maar als je een aantal keren in de regen hebt gefietst, dan verlies je wel wat indigo. Is eerder irritant als je lichte schoenen aan hebt i.v.m. bleeding dat je schoenen blauw zijn met wat pech dan dat het je fadingresultaat verpest.
Ik draag m'n Edwin ook zo min mogelijk in de regen, maar ja, soms (zoals vorige week) doe je er niks aan en zit je ineens 10 minuten lang in een hoosbui en ben je tot aan je ballen toe nat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Mick39 het volgende:
[..]
Hehe oke thanks. Broek maar niet in de regen aan dan.. Idd redelijk tts gekocht, zit wel wat ruim en beetje baggy maar ben er eigenlijk wel tevreden over, valt allemaal wel mee hoe baggy die is
Waarom doe je er niet wat aan dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
Is een crotch rip van 5 cm nog mooi te herstellen? Waarschijnlijk loop ik er binnenkort weer tegenaan namelijk.
Beetje baggy zal wel vormen nog naar je lichaamquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mick39 het volgende:
Zo vandaag me broekie binnen![]()
Fitpics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand trouwens nog tips ivm cuffs? Zag dat jullie regelmatig je cuff veranderen vanwege de fades ofzo?
Hij lijkt trouwens raar te zitten bij de enkels maar dat valt wel mee![]()
Oh en moet ik nog oppassen met regen/bier etc.?
1x is genoeg jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Goeie fit op die edwin.
Ik zou er alleen wat smallere schoenen bij aandoen.
Mijn edwin gaat ook gruwelijk hard de laatste tijd.
Zal morgen wel even foto's maken
Zoalsquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waarom doe je er niet wat aan dan?
dat ken egt super makkelijk gerepareert wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoals? Laatste keer dat ik een crotch rip had was alweer vijf jaar geleden.
Oke dan ga ik alvast even rondvragen. Iemand nog tips hoe ik het in de tussentijd kan voorkomen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
dat ken egt super makkelijk gerepareert worden
bij een simpel naai-alteliertje ben je max 15 euro kwijt voor een kruis reparatie
en ik heb daar altijd goeie ervaringen mee gehad zo netjes dat gedaan word
Niet naar mooie vrouwen kijken en fantaserenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Oke dan ga ik alvast even rondvragen. Iemand nog tips hoe ik het in de tussentijd kan voorkomen?
Check mijn crotch-rip reparatie in het voorgaande deel, was ruim 5cm en is erg mooi hersteld vind ik zelf!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
Is een crotch rip van 5 cm nog mooi te herstellen? Waarschijnlijk loop ik er binnenkort weer tegenaan namelijk.
hmm dat zou misschien aan de kwaliteit stof liggen maar mijn ALD Frontier Pants heb ik 1,5 jaar met een cuff van 3 cm gedragen en die zijn helemaal doorgesletenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb helemaal geen geduld om de cuff wekelijks te verplaatsen. Heb em zoals die nu is en dat sinds november. Ik heb wel altijd schoenen aan zodat die niet over de grond wordt gesleept. Het feit dat het slijt zien we dan wel weer. Na het wassen zal hooguit een mini cuff overblijven ivm shrinkage gok ik.
Ik zie het nu ja mooi hersteld, thanks ik ben weer gerustgesteld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Check mijn crotch-rip reparatie in het voorgaande deel, was ruim 5cm en is erg mooi hersteld vind ik zelf!
@fitpic, smallere schoenen aandoen, leuk broekje, jammer van die exposed selvedge op de backpocket, goede fit, misschien extra cuff, kan die wel hebben denk ik. Hoe zit die bij je waist?
Ligt er ook wel aan hoe je de fit wil hebben vind ik. Als je ervoor kiest om hem wat ruimer/baggier te dragen, dan is dat een eigen keuze, vind het beter staan in ieder geval dan bijvoorbeeld zo'n veel te strakke APC in de eerste paar dagen/weken. Ik heb m'n Nudie toen ook te groot gekocht, achteraf had ik spijt, maar ik hou dan ook niet van een baggy fit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef M1stral het volgende:
@ Mick39:
Je Edwin is te groot, duidelijk te zien in het topblock (de pic van het vooraanzicht), teveel overtollige denim. Gezien ze sanforized zijn, zullen ze niet veel krimpen. Je had nog wel wat kunnen downsizen, ze lopen namelijk ook nog wat uit.
Heb je mijn bericht niet gekregen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die pockets zijn ziek
@sinji check je nooit je pm
Jazkrquote:
Ok Thanksquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Red wing = halve maat onder je echte maat.
New Balance = eigen maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |