Hoe lang ben je ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Brummi3_NL het volgende:
Fitpics
Single Cuff met forse Stacks
valt opzich wel mee
hij krimpt zowiezo nog door de Whiskers, Honeycombs en Fishnets(wat een benamingen
)
Front
[ afbeelding ]
Back
[ afbeelding ]
Deze zat bij het pakketje
wel grappig
[ afbeelding ]
en ben wel paar haren hier en daar kwijt op me benen
en prikken ook, lijkt wel een cactus wat ik aan heb
185cmquote:
Dat kun je zeggen na elke aankoop, ongeacht hoe mooiquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef M1stral het volgende:
Nice, maar ik heb het idee dat mijn 0201 een slimmer silhouette heeft dan jouw 0701. En dat klopt mijn inziens niet. Wel een goede fit overigens, maar niet wat ik ervan verwacht had.
En ik denk overigens dat ik wel overtuigd ben nu om voor een PBJ XX-007 te gaan. Alhoewel ik nog zoveel ander moois gezien heb.
Hij kan het wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen na elke aankoop, ongeacht hoe mooi
Weet niet, paar going to battle Momo's of eventueel nog een 0701 ofzo. [/End Momo Craze]quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef bokkepoot het volgende:
Percies
Wat wou je anders gaan halen?
Dus
[ afbeelding ]
inderdaad. dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef M1stral het volgende:
Nice, maar ik heb het idee dat mijn 0201 een slimmer silhouette heeft dan jouw 0701. En dat klopt mijn inziens niet. Wel een goede fit overigens, maar niet wat ik ervan verwacht had.
Een 1947 501... Maar die is eigenlijk een beetje een miskoop geweest, gezien sizing. Gesoakt en gewassen, vrijwel geen wearmarks en ligt opgevouwen in de kast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
Haha je gaat ook maar door.
Japanse denim is gewoon een verslaving![]()
Je had toch ook nog een LVC?
Wat voor een was dat?(ik wil ook nog altijd een keer eentje)
Ligt aan de maat enzo..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een 1947 501... Maar die is eigenlijk een beetje een miskoop geweest, gezien sizing. Gesoakt en gewassen, vrijwel geen wearmarks en ligt opgevouwen in de kast.
Interesse?
Als je exacte measurements wil hebben of foto's moet je het maar even laten weten. Ik was ook niet van plan er vet veel geld voor te vangen sinds ik hem zelf nooit draag en hij anders alleen maar stof ligt te vangen.quote:
Moment geduld a.u.b.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter..
Measurements?En foto's graag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |