Gewooon iets ter grootte van je middel in de waistband stoppen en met de hand wassen is dan altijd nog een optie.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het na een paar dagen zo dragen stretched. Maar zoals ik zei, bij elke was of soak moet je weer extra veel moeite doen om die maat weer te krijgen. Persoonlijk zou ik niet een constante strijd willen met mijn broek
Niet zo mager bij mijn buik, meer daar bovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef bokkepoot het volgende:
Als je hem al niet presoak en als je op het magerst bent past, zou ik het geen eens proberen.
Samurai staat er om bekend dat ze vaak tot 4 wasjes nog krimpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edwin ED-35 @ 50 dagen.
Stiksels bij de pocket begon vandaag los te laten.
Hem
Gras is true to colourAls ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef T_Fuff het volgende:
Ben erg benieuwd Ali, zou erg zonde zijn, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die hem willen overnemen!
Jah nu al 1.5uur aan. Kon nu gelijk dicht knopen met wat moeite, geen tijd er tussen nodigquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:37 schreef Sinji het volgende:
Gewoon proberen Ali ? In ieder geval succes![]()
Volgens de site is het 12oz, weet niet of die 15oz doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Gebruikt Corter nog steeds die 11oz leer of is hij overgestapt naar 15oz?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[..]
@bok nice man die edwin, vooral soort S in bij de onderkant van je pijp
Nog ff flink dragen dan wordt die echt heel mooi
Thanks..Al is ie best smerig..Ga er in de zomer in augustus ofzo eens een seawash mee doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef don-diablo het volgende:
Nice bokkepoot.gaat de goede kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |