quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Inseam is lang 96/97 cm
Geen douane kosten. 1000 yen en gift op de verpakking haha
Nog niet gepast, warm weer dus vanaaf laat voor naar bed gaan.
Dan is mijn lichaam wat afgekoeld en minder uitgezet ook al ben ik niet zo dik
Als ik erin kom wordt het soaken met broek aan of waist boven het water houden in bad.
Sowieso ook hemmen
Hier wat pics
[ afbeelding ]
50cm lengte doos/boek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaaf ff andere pic van die selvedge
is echt te bizar die 2 kleuren
Maak je daar maar niet zo druk om..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Nezhi het volgende:
Die ziet er mooi uit![]()
Ik heb een misschien wat dom vraagje... hoe ruimen jullie je broek op? Ik ben bang dat de honeycombs (die bij je knieholtes?) steeds weggaan.
Ligt eraan hoe de measurements zijn als ie droog is..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahaha thanks allemaal
@bokkepoot wil je hem overnemen als ik hem niet pas![]()
Ok idd verschil, die Edwin is 31W/34L maar stretch aardig.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
Welke maat heb je in die edwin?. Nee totaal niet, maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een riem draag. Maar je kunt het niet zo goed vergelijken denk ik. Ander soort raw denim.
quote:Waist runs 2" bigger, e.g. W32 is measured 34"
Ja was een sale dus ff proberenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
Damn son, Edwin valt heel groot uit. dus een 31 zou eigenlijk een 33 kunnen zijn. Ik pas bijvoorbeeld makkelijk in een 30 Edwin Nashville.
Het zou kunnen dat het na een paar dagen zo dragen stretched. Maar zoals ik zei, bij elke was of soak moet je weer extra veel moeite doen om die maat weer te krijgen. Persoonlijk zou ik niet een constante strijd willen met mijn broekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah hopen dat ik de knopen dicht krijgt.
Wat als bovenste niet dicht krijg, dan gewoon zo mee lopen?
Soaken in koud water zal altijd worden of nooit hahahah
idd resell aan bok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |