Ik wil ookquote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Het is idd soms te warm smiddagsVandaag ff langs Tenuedenimes slaap nu bij mij neefje in a'dam
er was toch sale
Nog wat leuks gezien of gekocht??quote:Op maandag 25 april 2011 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Het is idd soms te warm smiddagsVandaag ff langs Tenuedenimes slaap nu bij mij neefje in a'dam
er was toch sale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de plek achter mij backpocket waar de stof zich dubbelvouwt.(geef ongeveer dezelfde schade als een omslag).
Laat idd ook eens weten wat er nou percies in de sale ligt..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Mijn voorkeur gaat uit naar #3. 12.85 oz denim met een fijne kleur. Iets dunner en gewoon lekker voor evt 'iets' warmer weer.quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
You've got some nerves bok!
Ik vind het top, ik ken ook iemand die zijn ALD had afgeknipt, na 4 maanden al ofzo
Wel vet, als korte broek, je brengt me op een idee voor mijn ALD Frontier (die is best cool al korte broek)
Smurf, swatches zul je denk ik morgen krijgen. Ik ga denk ik voor #7
Hope so.quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef T_Fuff het volgende:
You've got some nerves bok!
Ik vind het top, ik ken ook iemand die zijn ALD had afgeknipt, na 4 maanden al ofzo
Wel vet, als korte broek, je brengt me op een idee voor mijn ALD Frontier (die is best cool al korte broek)
Smurf, swatches zul je denk ik morgen krijgen. Ik ga denk ik voor #7
Vind ik ook. Mocht de eerste dan bevallen dan komt er nog wel ééntje bij en dan in #1 idd.quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
#1 vind ik wel een no-brainer als het echt dezelfde soort raw is die gebruikt wordt door Sugarcane. Echt zeer goedkoop dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |