Ik heb daar mijn momo besteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Seam het volgende:
Is de webservice van Tenue denimes fatsoenlijk? Eindelijk een mooie broek gevonden en alleen daar hebben ze hem nog.
Nice bedanktquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:44 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn momo besteld.
Geen problemen. Ze werken je order netjes af.
Alleen mis ik een track and trace nummer.
Woensdagavond besteld, maandag in huis
Nouja, het zijn wel broeken met rechte pijpen. Misschien belangrijk om even te meldenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
je zou kunnen proberen de broek vanaf de knie nauwer te maken.
Als de broeken echter baggie gemaakt zijn, denk ik, dat als je ze laat innemen bij de taille, de fit helemaal naar de klote gaat
Hmm niet echt, ik ga altijd naar de Turk in de buurt voor dit soort dingen, die levert altijd prima werk af. Vraag eens rond in je omgeving of zij een goeie kleermaker weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef appie22 het volgende:
Is er een algemene winkel in Nederland die broeken inneemt toevallig en zulk soort zaken? De keer dat ik een broek liet innemen bij de locale Saudi Arabier is mijn broek te kort gemaakt en kon ie weg..
Nice, wel een beetje baggy aan de achterkant lijkt het. Heb je hem TTS gekocht?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mick39 het volgende:
Zo vandaag me broekie binnen![]()
Fitpics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand trouwens nog tips ivm cuffs? Zag dat jullie regelmatig je cuff veranderen vanwege de fades ofzo?
Hij lijkt trouwens raar te zitten bij de enkels maar dat valt wel mee![]()
Oh en moet ik nog oppassen met regen/bier etc.?
Hehe oke thanks. Broek maar niet in de regen aan dan.. Idd redelijk tts gekocht, zit wel wat ruim en beetje baggy maar ben er eigenlijk wel tevreden over, valt allemaal wel mee hoe baggy die isquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm niet echt, ik ga altijd naar de Turk in de buurt voor dit soort dingen, die levert altijd prima werk af. Vraag eens rond in je omgeving of zij een goeie kleermaker weten.
[..]
Nice, wel een beetje baggy aan de achterkant lijkt het. Heb je hem TTS gekocht?
Qua cuffs, als je ze te lang op dezelfde plek laat zitten krijg je van die lelijke slijtagestrepen zeg maar. Als je de cuff altijd op dezelfde plek houdt niet zo erg, maar ik vind het persoonlijk zonde. Je kan beter elke dag de cuff iets anders doen, dan weer wat kleiner, dan weer wat groter, als je echt lengte over hebt kan je een dubbele omslag doen.
Bier hoef je je sowieso niet druk om te maken, bier vlekt niet en als hij stinkt naar kroeg/rook/bier, gewoon even een nachtje buiten hangen (liefst met mist en/of lage temperatuur) of een nachtje in de vriezer. Regen is in principe af en toe een keertje niet zo erg, maar als je een aantal keren in de regen hebt gefietst, dan verlies je wel wat indigo. Is eerder irritant als je lichte schoenen aan hebt i.v.m. bleeding dat je schoenen blauw zijn met wat pech dan dat het je fadingresultaat verpest.
Ik draag m'n Edwin ook zo min mogelijk in de regen, maar ja, soms (zoals vorige week) doe je er niks aan en zit je ineens 10 minuten lang in een hoosbui en ben je tot aan je ballen toe nat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Mick39 het volgende:
[..]
Hehe oke thanks. Broek maar niet in de regen aan dan.. Idd redelijk tts gekocht, zit wel wat ruim en beetje baggy maar ben er eigenlijk wel tevreden over, valt allemaal wel mee hoe baggy die is
Waarom doe je er niet wat aan dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
Is een crotch rip van 5 cm nog mooi te herstellen? Waarschijnlijk loop ik er binnenkort weer tegenaan namelijk.
Beetje baggy zal wel vormen nog naar je lichaamquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mick39 het volgende:
Zo vandaag me broekie binnen![]()
Fitpics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand trouwens nog tips ivm cuffs? Zag dat jullie regelmatig je cuff veranderen vanwege de fades ofzo?
Hij lijkt trouwens raar te zitten bij de enkels maar dat valt wel mee![]()
Oh en moet ik nog oppassen met regen/bier etc.?
1x is genoeg jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Goeie fit op die edwin.
Ik zou er alleen wat smallere schoenen bij aandoen.
Mijn edwin gaat ook gruwelijk hard de laatste tijd.
Zal morgen wel even foto's maken
Zoalsquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waarom doe je er niet wat aan dan?
dat ken egt super makkelijk gerepareert wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoals? Laatste keer dat ik een crotch rip had was alweer vijf jaar geleden.
Oke dan ga ik alvast even rondvragen. Iemand nog tips hoe ik het in de tussentijd kan voorkomen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
dat ken egt super makkelijk gerepareert worden
bij een simpel naai-alteliertje ben je max 15 euro kwijt voor een kruis reparatie
en ik heb daar altijd goeie ervaringen mee gehad zo netjes dat gedaan word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |