abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:09:23 #251
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_96306738
Ik heb de PBJ XX-005 in 24 oz trouwens apart laten liggen, wanneer deze binnen komt bij BiG. De 007 komt later wel denk ik, want wellicht ga ik voor de Context Collab met Momo, die is in dezelfde kleur.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:39:05 #252
206322 Seam
Pillz-E
pi_96308407
Is de webservice van Tenue denimes fatsoenlijk? Eindelijk een mooie broek gevonden en alleen daar hebben ze hem nog.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:56:57 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96309432
Ik vind Skulls ook wel mooi ^O^
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_96328836
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Seam het volgende:
Is de webservice van Tenue denimes fatsoenlijk? Eindelijk een mooie broek gevonden en alleen daar hebben ze hem nog.
Ik heb daar mijn momo besteld.
Geen problemen. Ze werken je order netjes af.
Alleen mis ik een track and trace nummer.
Woensdagavond besteld, maandag in huis
pi_96336340
He mensen

Ik heb voor de zomer alweer nieuwe broeken in huis gehaald en ik ben nu gegaan voor een wat strakkere fit ipv baggy. Nu moet ik zeggen dat me dat erg goed bevalt en dat ik het er een heel stuk beter uit vindt zien bij mijzelf.

Nu is het alleen zo dat ik vooral mijn nieuwe broeken draag omdat ik mij daar fijner in voel, terwijl mijn 'oude' broeken allemaal nog in prima staat zijn en ik het zonde vindt ze niet meer te dragen.

Is het mogelijk om ze, net als innemen van de lengte, ze te laten innemen bij de taille en ook zeg maar de 'omtrek' van de broekspijpen in de gehele lengte zodat het je eigen fit is?

Ik hoor 't graag :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:17:56 #256
206322 Seam
Pillz-E
pi_96336395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 06:44 schreef Brummi3_NL het volgende:

[..]

Ik heb daar mijn momo besteld.
Geen problemen. Ze werken je order netjes af.
Alleen mis ik een track and trace nummer.
Woensdagavond besteld, maandag in huis
Nice bedankt ^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:18:32 #257
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96336420
je zou kunnen proberen de broek vanaf de knie nauwer te maken.

Als de broeken echter baggie gemaakt zijn, denk ik, dat als je ze laat innemen bij de taille, de fit helemaal naar de klote gaat
pi_96336641
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
je zou kunnen proberen de broek vanaf de knie nauwer te maken.

Als de broeken echter baggie gemaakt zijn, denk ik, dat als je ze laat innemen bij de taille, de fit helemaal naar de klote gaat
Nouja, het zijn wel broeken met rechte pijpen. Misschien belangrijk om even te melden :) Voor de rest zijn ze al gewassen, dus uitrekken of krimpen doen ze niet meer..

Je zou kunnen zeggen dat ik altijd dacht dat 32 voor mij de goede breedte maat was maar dat ik er nu pas achter ben gekomen dat het meer 30-31 is!
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:32:37 #259
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96339424
Je kan ze laten innemen vanaf de knie als ze bovenin niet té baggy zijn, dan krijg je een tapered fit. Als je denkt ze nu nooit meer te dragen en voor 10 - 15 euro ervoor kan zorgen dat je dat nog wel doet, dan is het in mijn ogen zeker de moeite waard. Gewoon eerst één broek proberen, kan je altijd beslissen of je het bij de rest ook laat doen. Wat O_c zegt, de taille innemen verpest denk ik de fit.

Oh, en da's hier idem dito, droeg altijd een 32W en ben er sinds een tijdje achter dat ik TTS 31 en met dry's 30 heb. ;)
pi_96340525
Is er een algemene winkel in Nederland die broeken inneemt toevallig en zulk soort zaken? De keer dat ik een broek liet innemen bij de locale Saudi Arabier is mijn broek te kort gemaakt en kon ie weg.. :(
pi_96341582
Zo vandaag me broekie binnen :D

Fitpics:

Iemand trouwens nog tips ivm cuffs? Zag dat jullie regelmatig je cuff veranderen vanwege de fades ofzo?
Hij lijkt trouwens raar te zitten bij de enkels maar dat valt wel mee ;)
Oh en moet ik nog oppassen met regen/bier etc.?
Dit was zeker nuttig.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:38:59 #262
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96342283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef appie22 het volgende:
Is er een algemene winkel in Nederland die broeken inneemt toevallig en zulk soort zaken? De keer dat ik een broek liet innemen bij de locale Saudi Arabier is mijn broek te kort gemaakt en kon ie weg.. :(
Hmm niet echt, ik ga altijd naar de Turk in de buurt voor dit soort dingen, die levert altijd prima werk af. Vraag eens rond in je omgeving of zij een goeie kleermaker weten. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mick39 het volgende:

Fitpics:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand trouwens nog tips ivm cuffs? Zag dat jullie regelmatig je cuff veranderen vanwege de fades ofzo?
Nice, wel een beetje baggy aan de achterkant lijkt het. Heb je hem TTS gekocht?

Qua cuffs, als je ze te lang op dezelfde plek laat zitten krijg je van die lelijke slijtagestrepen zeg maar. Als je de cuff altijd op dezelfde plek houdt niet zo erg, maar ik vind het persoonlijk zonde. Je kan beter elke dag de cuff iets anders doen, dan weer wat kleiner, dan weer wat groter, als je echt lengte over hebt kan je een dubbele omslag doen.

Bier hoef je je sowieso niet druk om te maken, bier vlekt niet en als hij stinkt naar kroeg/rook/bier, gewoon even een nachtje buiten hangen (liefst met mist en/of lage temperatuur) of een nachtje in de vriezer. Regen is in principe af en toe een keertje niet zo erg, maar als je een aantal keren in de regen hebt gefietst, dan verlies je wel wat indigo. Is eerder irritant als je lichte schoenen aan hebt i.v.m. bleeding dat je schoenen blauw zijn met wat pech dan dat het je fadingresultaat verpest. ;)
pi_96342719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hmm niet echt, ik ga altijd naar de Turk in de buurt voor dit soort dingen, die levert altijd prima werk af. Vraag eens rond in je omgeving of zij een goeie kleermaker weten. ;)

[..]

Nice, wel een beetje baggy aan de achterkant lijkt het. Heb je hem TTS gekocht?

Qua cuffs, als je ze te lang op dezelfde plek laat zitten krijg je van die lelijke slijtagestrepen zeg maar. Als je de cuff altijd op dezelfde plek houdt niet zo erg, maar ik vind het persoonlijk zonde. Je kan beter elke dag de cuff iets anders doen, dan weer wat kleiner, dan weer wat groter, als je echt lengte over hebt kan je een dubbele omslag doen.

Bier hoef je je sowieso niet druk om te maken, bier vlekt niet en als hij stinkt naar kroeg/rook/bier, gewoon even een nachtje buiten hangen (liefst met mist en/of lage temperatuur) of een nachtje in de vriezer. Regen is in principe af en toe een keertje niet zo erg, maar als je een aantal keren in de regen hebt gefietst, dan verlies je wel wat indigo. Is eerder irritant als je lichte schoenen aan hebt i.v.m. bleeding dat je schoenen blauw zijn met wat pech dan dat het je fadingresultaat verpest. ;)
Hehe oke thanks. Broek maar niet in de regen aan dan.. Idd redelijk tts gekocht, zit wel wat ruim en beetje baggy maar ben er eigenlijk wel tevreden over, valt allemaal wel mee hoe baggy die is :)
Dit was zeker nuttig.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:51:40 #264
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_96342822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Mick39 het volgende:

[..]

Hehe oke thanks. Broek maar niet in de regen aan dan.. Idd redelijk tts gekocht, zit wel wat ruim en beetje baggy maar ben er eigenlijk wel tevreden over, valt allemaal wel mee hoe baggy die is :)
Ik draag m'n Edwin ook zo min mogelijk in de regen, maar ja, soms (zoals vorige week) doe je er niks aan en zit je ineens 10 minuten lang in een hoosbui en ben je tot aan je ballen toe nat. :')

Te drogen gehangen en zie eigenlijk geen verschil met voor de regenbui, maar toch vermijd ik het zoveel mogelijk.

Oh, en ik vind 'm verder wel heel nice hoor het broekje. ^O^
pi_96344289
Mijn Nudie die ik 4 maanden geleden heb verkocht is tussen mijn benen nu al versleten... Is het redelijk om hem terug te brengen? Ik heb de bon nog en vind dit eigenlijk wel heel snel voor een broek van 140 euro....
pi_96347033
ligt eraan
is het een dry denim?
Dan zou ik persoonlijk met zoveel maanden wear in een jeans
drop em even lang een vriendelijke turkse meneer en voor 7 tot 15 eurootjes is die weer in orde

is het een prewash
dan zou ik em terug brengen.
Mits er niet overdreven mee gefietst is of te laag gedragen of gewoon te strak gekocht.
want dan is het een grote kans dat het je eigen schuld is (wijs geen vingers :D)
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:43:28 #267
206322 Seam
Pillz-E
pi_96347225
Is een crotch rip van 5 cm nog mooi te herstellen? Waarschijnlijk loop ik er binnenkort weer tegenaan namelijk.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:48:28 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96347479
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
Is een crotch rip van 5 cm nog mooi te herstellen? Waarschijnlijk loop ik er binnenkort weer tegenaan namelijk.
Waarom doe je er niet wat aan dan?
pi_96349550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mick39 het volgende:

Fitpics:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Beetje baggy zal wel vormen nog naar je lichaam :D Misschien 2x cuffen ;)
Veel dragen iig dan krijg je dnek wel mooie Honeycombs of geen cuff nemen en stacken :D
Heb nog een boekje liggen van die broek over wassen etc... Eerst moet je rinsen voordat je gaat dragen staat erin. Wil je het hebben dan stuur ik het nog op ;)
We fear that which we cannot see
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:43:58 #270
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_96349706
sorry
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:44:09 #271
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_96349713
Goeie fit op die edwin.
Ik zou er alleen wat smallere schoenen bij aandoen.

Mijn edwin gaat ook gruwelijk hard de laatste tijd.
Zal morgen wel even foto's maken
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:44:26 #272
206322 Seam
Pillz-E
pi_96349726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Goeie fit op die edwin.
Ik zou er alleen wat smallere schoenen bij aandoen.

Mijn edwin gaat ook gruwelijk hard de laatste tijd.
Zal morgen wel even foto's maken
1x is genoeg ja :(
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:45:02 #273
206322 Seam
Pillz-E
pi_96349754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Waarom doe je er niet wat aan dan?
Zoals :@ ? Laatste keer dat ik een crotch rip had was alweer vijf jaar geleden.
pi_96349921
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Zoals :@ ? Laatste keer dat ik een crotch rip had was alweer vijf jaar geleden.
dat ken egt super makkelijk gerepareert worden
bij een simpel naai-alteliertje ben je max 15 euro kwijt voor een kruis reparatie
en ik heb daar altijd goeie ervaringen mee gehad zo netjes dat gedaan word
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:53:54 #275
206322 Seam
Pillz-E
pi_96350193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Brummi3_NL het volgende:

[..]

dat ken egt super makkelijk gerepareert worden
bij een simpel naai-alteliertje ben je max 15 euro kwijt voor een kruis reparatie
en ik heb daar altijd goeie ervaringen mee gehad zo netjes dat gedaan word
Oke dan ga ik alvast even rondvragen. Iemand nog tips hoe ik het in de tussentijd kan voorkomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')