Hoe lang ben je ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Brummi3_NL het volgende:
Fitpics
Single Cuff met forse Stacks
valt opzich wel mee
hij krimpt zowiezo nog door de Whiskers, Honeycombs en Fishnets(wat een benamingen
)
Front
[ afbeelding ]
Back
[ afbeelding ]
Deze zat bij het pakketje
wel grappig
[ afbeelding ]
en ben wel paar haren hier en daar kwijt op me benen
en prikken ook, lijkt wel een cactus wat ik aan heb
185cmquote:
Dat kun je zeggen na elke aankoop, ongeacht hoe mooiquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef M1stral het volgende:
Nice, maar ik heb het idee dat mijn 0201 een slimmer silhouette heeft dan jouw 0701. En dat klopt mijn inziens niet. Wel een goede fit overigens, maar niet wat ik ervan verwacht had.
En ik denk overigens dat ik wel overtuigd ben nu om voor een PBJ XX-007 te gaan. Alhoewel ik nog zoveel ander moois gezien heb.
Hij kan het wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen na elke aankoop, ongeacht hoe mooi
Weet niet, paar going to battle Momo's of eventueel nog een 0701 ofzo. [/End Momo Craze]quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef bokkepoot het volgende:
Percies
Wat wou je anders gaan halen?
Dus
[ afbeelding ]
inderdaad. dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef M1stral het volgende:
Nice, maar ik heb het idee dat mijn 0201 een slimmer silhouette heeft dan jouw 0701. En dat klopt mijn inziens niet. Wel een goede fit overigens, maar niet wat ik ervan verwacht had.
Een 1947 501... Maar die is eigenlijk een beetje een miskoop geweest, gezien sizing. Gesoakt en gewassen, vrijwel geen wearmarks en ligt opgevouwen in de kast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
Haha je gaat ook maar door.
Japanse denim is gewoon een verslaving![]()
Je had toch ook nog een LVC?
Wat voor een was dat?(ik wil ook nog altijd een keer eentje)
Ligt aan de maat enzo..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een 1947 501... Maar die is eigenlijk een beetje een miskoop geweest, gezien sizing. Gesoakt en gewassen, vrijwel geen wearmarks en ligt opgevouwen in de kast.
Interesse?
Als je exacte measurements wil hebben of foto's moet je het maar even laten weten. Ik was ook niet van plan er vet veel geld voor te vangen sinds ik hem zelf nooit draag en hij anders alleen maar stof ligt te vangen.quote:
Moment geduld a.u.b.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter..
Measurements?En foto's graag?
quote:Hi Thijs, the back pocket that you are looking for is something like this?
Thank you
Have a good day!
Gun
quote:Now that a huge restock has come in and easter holidays are approaching, we thought it would be appropriate to come up with something special... Free shipping on all productions, worldwide, no restrictions. Free shipping will start on Friday, April 22nd at midnight and continue until the 25th.
Vind de backpockets van Iron Heart ook niet zo mooi inderdaad. Edwin ook niet echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef Sinji het volgende:
Bedankt^
Die Iron Hearts zijn ook nice voor zware denim, maar ik vind de backpockets zo jammer..
Persoonlijk heb ik een zo min mogelijk aanwezige backpocket. Maar een mooi en simplistisch design Fuff,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:18 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind dat het een beetje aan het merk ligt.
De meeste vinden nudie ook te schreeuwerig.
Maar ik vind ze juist enorm goed bij het merk passen..
Die van edwin vind ik ook een beetje suf..tenminste deze
[ afbeelding ]
Deze zijn dan best weer tof
[ afbeelding ]
En een zo'n riem kan trouwens al gekocht voor een euro of 80.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind inderdaad Edwin beetje suf, maar ik vind niks ook een beetje suf, ligt natuurlijk heel erg ook aan het model, merk, kleur van threads, eventuele tabs e.d.
En die riemen zijn erg mooi Sinji, maar ¤90,- voor een riem is echt teveel van het goede. Misschien als ik wat rijker ben
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ben benieuwd hoe die wordt na verloop van tijd. Ik ga tzt nog wel een keer een fatsoenlijke riem kopen, maar voorlopig niet omdat ik het de komende tijd toch niet draag ivm eerdergenoemde redenen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
Ik kan dat begrijpen hihi. Maar een 15oz riem bijvoorbeeld gaat levenlangs mee hoor. deze is na een 3 weken dragen, ben op werk dus let niet op phonequality:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Sinji zei..dat soort riemen is echt te stevig..
Je raakt sneller uitgekeken op zo'n riem dan dat ie stuk gaatAls ook van de sarcastische opmerkingen
Hier kan je een oog van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We fear that which we cannot see
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
3-4 wkn nu begin april begonnen en daarvoor ook weleens gedragen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef T_Fuff het volgende:
Hoeveel wear inmiddels?
Lijkt erop dat we gelijk lopen
Geen cuff? Kan wel met die lengte toch?
Oja, prima fitje, zit 'ie niet wat los bij de waist?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Inseam is lang 96/97 cm
Geen douane kosten. 1000 yen en gift op de verpakking haha
Nog niet gepast, warm weer dus vanaaf laat voor naar bed gaan.
Dan is mijn lichaam wat afgekoeld en minder uitgezet ook al ben ik niet zo dik
Als ik erin kom wordt het soaken met broek aan of waist boven het water houden in bad.
Sowieso ook hemmen
Hier wat pics
[ afbeelding ]
50cm lengte doos/boek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaaf ff andere pic van die selvedge
is echt te bizar die 2 kleuren
Maak je daar maar niet zo druk om..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Nezhi het volgende:
Die ziet er mooi uit![]()
Ik heb een misschien wat dom vraagje... hoe ruimen jullie je broek op? Ik ben bang dat de honeycombs (die bij je knieholtes?) steeds weggaan.
Ligt eraan hoe de measurements zijn als ie droog is..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahaha thanks allemaal
@bokkepoot wil je hem overnemen als ik hem niet pas![]()
Ok idd verschil, die Edwin is 31W/34L maar stretch aardig.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
Welke maat heb je in die edwin?. Nee totaal niet, maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een riem draag. Maar je kunt het niet zo goed vergelijken denk ik. Ander soort raw denim.
quote:Waist runs 2" bigger, e.g. W32 is measured 34"
Ja was een sale dus ff proberenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
Damn son, Edwin valt heel groot uit. dus een 31 zou eigenlijk een 33 kunnen zijn. Ik pas bijvoorbeeld makkelijk in een 30 Edwin Nashville.
Het zou kunnen dat het na een paar dagen zo dragen stretched. Maar zoals ik zei, bij elke was of soak moet je weer extra veel moeite doen om die maat weer te krijgen. Persoonlijk zou ik niet een constante strijd willen met mijn broekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah hopen dat ik de knopen dicht krijgt.
Wat als bovenste niet dicht krijg, dan gewoon zo mee lopen?
Soaken in koud water zal altijd worden of nooit hahahah
idd resell aan bok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |