SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coinpocket - Peek-A-Boo
Topbutton - 1
Middle button - 5
Rivets - 2 of 3
Threads - Mix van yellow en white
Tabs - Red met witte lettersdry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Hij had hem volgens mij via Asos.comquote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef Neraice het volgende:
Bokkepoot had je die J&J gewoon in de winkel gehaald?
Edwin is een goede keus imo, APC kan je ook mee beginnen. Wat ook leuk is, naked&famous, mooie denim voor een prima prijs (wel buitenlandse webshops bestellen), voor $140 ben je dan ongeveer klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef Mick39 het volgende:
Wil binnenkort een dry aanschaffen, aangezien dat mijn eerste wordt zou ik wel willen weten wat jullie aanraden? Ben niet zo weg van nudies maar samurais vind ik er zeer vet uitzien of een edwin ofzo.. Liefst slim of straight fit, ben niet zo breed etc.
Prijs max 150 denk ik.. bedankt alvastOh trouwens nog tips voor winkels in Noord-Holland of op internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Edwin is een goede keus imo, APC kan je ook mee beginnen. Wat ook leuk is, naked&famous, mooie denim voor een prima prijs (wel buitenlandse webshops bestellen), voor $140 ben je dan ongeveer klaar.QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Asos indeed.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef Neraice het volgende:
Bokkepoot had je die J&J gewoon in de winkel gehaald?
Bij AD zijn er maar 3 unsanforized fabrics dacht ik. Dus alles vanaf #4 is sanforized. Shrink to fit kan altijd nog. Dan kan je als je STF wilt gaan, gelijk een momotaro nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef M1stral het volgende:
Tja, Artist Denim is wel dope inderdaad. Maar niet echt aan te raden als je de shrink to fit weg inslaat. Beter eerst een sanforized broekje aanschaffen en dan kijken of het bevalt. Veel mensen maken fouten met sizing.
Als je je budget nou verdubbeld, dan raad ik een Momotaro aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ja prima, alleen de laatste tijd meer de Copper Labels aangehad, dus nog niet echt progres geboekt afgelopen tijd betreffende de 0201.quote:
QFTquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef T_Fuff het volgende:
Goede keus, fitpics snel en evo pics over 3 maanden
http://shop.dc4.de/Men/Je(...)005-Indigo::646.htmlquote:Enter the code "pbjgoodness" when checking out and you get 10% off when buying a pair of PBJ XX-005 (Indigo). We just got in a re-stock, so if you're quick you can snatch a pair in your size. Valid only for a short period.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |