Niet naar mooie vrouwen kijken en fantaserenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Oke dan ga ik alvast even rondvragen. Iemand nog tips hoe ik het in de tussentijd kan voorkomen?
Check mijn crotch-rip reparatie in het voorgaande deel, was ruim 5cm en is erg mooi hersteld vind ik zelf!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:43 schreef Seam het volgende:
Is een crotch rip van 5 cm nog mooi te herstellen? Waarschijnlijk loop ik er binnenkort weer tegenaan namelijk.
hmm dat zou misschien aan de kwaliteit stof liggen maar mijn ALD Frontier Pants heb ik 1,5 jaar met een cuff van 3 cm gedragen en die zijn helemaal doorgesletenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb helemaal geen geduld om de cuff wekelijks te verplaatsen. Heb em zoals die nu is en dat sinds november. Ik heb wel altijd schoenen aan zodat die niet over de grond wordt gesleept. Het feit dat het slijt zien we dan wel weer. Na het wassen zal hooguit een mini cuff overblijven ivm shrinkage gok ik.
Ik zie het nu ja mooi hersteld, thanks ik ben weer gerustgesteld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Check mijn crotch-rip reparatie in het voorgaande deel, was ruim 5cm en is erg mooi hersteld vind ik zelf!
@fitpic, smallere schoenen aandoen, leuk broekje, jammer van die exposed selvedge op de backpocket, goede fit, misschien extra cuff, kan die wel hebben denk ik. Hoe zit die bij je waist?
Ligt er ook wel aan hoe je de fit wil hebben vind ik. Als je ervoor kiest om hem wat ruimer/baggier te dragen, dan is dat een eigen keuze, vind het beter staan in ieder geval dan bijvoorbeeld zo'n veel te strakke APC in de eerste paar dagen/weken. Ik heb m'n Nudie toen ook te groot gekocht, achteraf had ik spijt, maar ik hou dan ook niet van een baggy fit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef M1stral het volgende:
@ Mick39:
Je Edwin is te groot, duidelijk te zien in het topblock (de pic van het vooraanzicht), teveel overtollige denim. Gezien ze sanforized zijn, zullen ze niet veel krimpen. Je had nog wel wat kunnen downsizen, ze lopen namelijk ook nog wat uit.
Heb je mijn bericht niet gekregen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die pockets zijn ziek
@sinji check je nooit je pm
Jazkrquote:
Ok Thanksquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Red wing = halve maat onder je echte maat.
New Balance = eigen maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |