Done.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef goofy_goober het volgende:
Kan iemand de OP aanpassen van #158 naar #157?
De kunst van het loslaten van je ex #157
Toen heette het topic nog Eenzaamheid of zoiets.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik geloof dat er in deze reeks genoeg gewaarschuwd is.
Alles wat ook maar enigszins offtopic is krijgt deze behandeling.
Opgelostquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Re is er (zo heel af en toe) ook weleens even niet.
Thanks. Was niet bedoeld als een steek onder water (maar dom). Goed dat je TT hebt aangepast.quote:
O ja? Niets van gemerkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef BlakeGriffin het volgende:
Techno zit echt alleen maar te trollen in de Versieren op latere leeftijd reeks.
Me too. Maar dat vond ik al voor dat topic.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb het gevoel dat ik vermoord ga worden
Psst ik vind ts een beetje eng..
Het is een discussie, kan hoog oplopen als er té trotste personen aan meedoen.quote:
Je kunt beter gewoon een TR van desbetreffende posts maken dan hier iets algemeens komen roepen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef goofy_goober het volgende:
Kunnen jullie niet wat strenger modereren op al die onzinreacties van de laatste paar weken? Het begint hier steeds meer op een tweede ONZ te lijken met al die bullshit reacties op serieuze vragen.
en schoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Het geneuzel van Techno en mij in hvjjn kan beter gedelete worden.
Kon het niet laten te reageren maar het is uiteraard erg off-topic.
Sorry had om 2 uur 's nachts geen zin meer om daar op in te gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:42 schreef Copycat het volgende:
Kuch.
Als ik iets vervelend vind, is het wel genegeerd worden als ik wat vraag.
Mss moeten die berichten blijven staan ivm met ban-aanvragen? Ik weet niet. Het gescheld was al ten einde, en anders krijg je zo'n hele pagina van gedelete berichten. Het was mogelijk meer on-topic dan 'ik ga even lekker mijn tuin harken', wat nog wel bezig was.quote:Op zondag 24 april 2011 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nu snap ik iets niet , er is in versieren op latere leeftijd flink gescholden , dat blijft staan en gewoon een melding van goh ga nu naar ouders pasen vieren en vrolijk pasen word meteen gewist met de woorden opzouten. Dat vind ik toch een beetje kromme manier van modereren .
Kan ook uit het ruziesfeertje stappen zonder op die manier off-topic te gaan, want dat ging helemaal nergens over. Niet dat ruziën beter is, daar heb ik me ook expres afzijdig van gehouden...maar ik neem dus aan dat daar nog iets mee gebeurt.quote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef formerjellybean het volgende:
Nou waarschijnlijk was dat om juist even uit de ruziesfeer te stappen en even luchtig te doen om daarna weer gewoon verder ontopic te reageren. Ik vind het sowieso niet logisch
Ik denk dat Daniel die ruzie toen nog niet eens gelezen had (omdat het wat langere berichten waren) en die slowchat sprong er vooral erg uit.quote:Op zondag 24 april 2011 18:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik daarentegen blijf het wel erg rigoreus om een berichtje als goh ik ga naar ouders prettige pasen helemaal te deleten als het nou een ellenlange slowchat was kan ik er me er iets bij voorstellen. Dit is ook een beetje doorgeslagen
Dat is grotendeels correct ja.quote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Daniel die ruzie toen nog niet eens gelezen had (omdat het wat langere berichten waren) en die slowchat sprong er vooral erg uit.
En dat wist je, want je was er hier Versieren op latere leeftijd #35 - Nieuwe stijl ook al bij.quote:Op zondag 24 april 2011 18:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik daarentegen blijf het wel erg rigoreus om een berichtje als goh ik ga naar ouders prettige pasen helemaal te deleten als het nou een ellenlange slowchat was kan ik er me er iets bij voorstellen. Dit is ook een beetje doorgeslagen
Nee. Het aantal SC's in R&P blijft 2.quote:Op zondag 24 april 2011 20:37 schreef Crutch het volgende:
Bedenk me net wat.
We zouden ook net als bij de Algemene kennisquiz een hoofdtopic en een SC kunnen laten lopen.
Idee?
Mogen we dan misschien een ietsiepietsie heul klein beetje meer vrijheid in het andere topic, please?quote:Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee. Het aantal SC's in R&P blijft 2.
Voor dit soort zaken hebben we PM en DM.quote:Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef Crutch het volgende:
Het is een discussie waarin je nog wel eens wilt uitwijken naar op de persoon gerichte vragen die niet direct iets met versieren te maken hebben.
Oeps, stomquote:Op zondag 24 april 2011 20:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Voor dit soort zaken hebben we PM en DM.
Het is niet voor niets dat we zo streng modereren zoals ik in mijn posts hierboven ook al aangeef.
(zie 3 of 4 posts terug).
Een bug!quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef Crutch het volgende:
Vaag heeft denk ik te maken met dat K_W een nieuwe opende zonder de 'open nieuw deel'-knop.
Vreemde is wel dat het volgens de 'Active Topics'-lijst wel een reeks is.
Hebben we het al over gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik probeerde het ook al inderdaad.Geen succes.
[..]
Het staat anders gewoon in de OP.
Nee, maar het is wel vaak zo dat juist bij de mensen die zoveel moeite hebben met versieren of geen ervaring hebben met meiden de kans groter is dat er een psychische stoornis aan ten grondslag ligt.quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad.
Het zou geen topic worden voor alleen maar mensen met een psychische stoornis.
Ik ben blij dat je er ook zo over denkt.quote:Op maandag 25 april 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel vaak zo dat juist bij de mensen die zoveel moeite hebben met versieren of geen ervaring hebben met meiden de kans groter is dat er een psychische stoornis aan ten grondslag ligt.
Maar je hebt gelijk. In een nieuw topic mag de nadruk weer wat meer op versieren.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 25 april 2011 15:24 schreef Re het volgende:
ziet er goed uit.... waarom is het eigenlijk "op latere leeftijd" ?
Zou qua titel, " Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zou qua titel, " Als versieren niet zo makkelijk gaat"
(Schaamteloos gejat van als kinderen krijgen niet zo makkelijk gaat)
Geen goede titel zijn voor de reeks?
Ook bij oudere mensen kan versieren niet makkelijk gaan, vooral omdat je het misschien na een serieuze relatie een beetje verleerd bent. Voor iedereen is dan dus plek.quote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef Raggingbull het volgende:
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot daar![]()
Marja... af en toe eens wat oudere mensen helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik er een beetje te vervelend ben.
Wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef missyB het volgende:
Na mijn ban ben ik meer meelezer geworden in: als versieren niet zo makkelijk gaat.
Ik voel me nu wel geroepen om te vragen of jullie er misschien in kunnen grijpen?
Dit topic nodigt niet erg uit gezien het feit dat er een aantal users zijn die het hele topic keer op keer naar zichzelf toetrekken.
Het gaat nu steeds om de psychologische problemen van deze users terwijl er ook minder zware gevallen zijn hoor die gewoon even hun verhaal kwijt willen of tips.
Deze mensen vallen niet op en vallen in het niet.
je flamed... genoeg om het weg te halen... wat ik over het algemeen met je meeste posts doe in R&Pquote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef TwyLight het volgende:
Re, wtf man? waarom verwijder je al mijn posts?ik troll niet eens
Ik post fokking nooit in R&Pquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom op zeg, verwachten dat iedereen die in het topic komt moeite heeft met versieren...
En dan toch doorgaan terwijl ik dus aangeef een van de users te zijn die advies geeft, niet krijgt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik post fokking nooit in R&P! En waar flame ik dan?
Het viel mij gewoon op dat het fotoboek van een user niet overeenkomt met het onderwerp van het topic
Niet, ik ga kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
Sinds wanneer is het op fok toegestaan om te posten dat je serieus zelfmoord overweegt?
Zie het steeds vaker en is mateloos irritant. Fok is geen aandachtshoerenplek.
Zie oa hvvjn
Ik geloof niet dat dit topic voor discussie is en mijn topic heeft voldoende informatie opgeleverd. Ik kan wel dergelijk met reacties omgaan, maar heb een goed genoeg beeld van de reacties dat er geen verdere discussie nodig is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:50 schreef Copycat het volgende:
Weer iemand die niet met de gekregen reacties kan omgaan.
quote:a. Alle rechten zijn expliciet voorbehouden. Behalve het downloaden en printen van geboden informatie voor persoonlijk gebruik, of anders voor zover dit expliciet door FOK! wordt aangegeven danwel hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk toestemming voor wordt verleend, is het niet toegestaan de inhoud van deze website en haar onderdelen geheel danwel gedeeltelijk over te nemen, vermenigvuldigen of op welke wijze dan ook te distribueren of openbaar te maken. Het overnemen van nieuws- of andere berichten van FOK! zonder voorafgaande schriftelijke toestemming is uitdrukkelijk verboden. Het auteursrecht van de reacties berust bij de individuele auteurs.
Ik heb het auteursrecht op mijn topic. Mijn OP mag niet vermenigvuldigd of gedistribueerd worden als ik hier nadrukkelijk op wijs. Door hem te verwijderen wijs ik erop dat ik deze weg wil hebben en niet gekopieerd wil hebben á vermenigvuldigd hebben waar dan ook.quote:Het auteursrecht van door gebruiker geplaatste content blijft bij de individuele gebruikers. FOK! is niet gerechtigd het materiaal te verkopen, verhuren of anderszins het auteursrecht, portretrecht of elk ander recht op het materiaal over te dragen aan derden.
Oh ja, ik heb de EULA overtreden toen ik de OP quotequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het auteursrecht op mijn topic. Mijn OP mag niet vermenigvuldigd of gedistribueerd worden als ik hier nadrukkelijk op wijs. Door hem te verwijderen wijs ik erop dat ik deze weg wil hebben en niet gekopieerd wil hebben á vermenigvuldigd hebben waar dan ook.
dat geldt voor publicatie buiten FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het auteursrecht op mijn topic. Mijn OP mag niet vermenigvuldigd of gedistribueerd worden als ik hier nadrukkelijk op wijs. Door hem te verwijderen wijs ik erop dat ik deze weg wil hebben en niet gekopieerd wil hebben á vermenigvuldigd hebben waar dan ook.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Het quoten van mijn OP is gelijk aan het distribueren van mijn tekst waar mijn auteursrecht op berust. Overigens kan zoiets niet gequoteerd worden als ik hem al heb verwijderd.
OP terug gezet.quote:
Je zeurt. Hey, das nou toevallig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar kan ik vinden dat OP's weghalen tegen de regels is?
Het weghalen van de Openings Post (OP)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar kan ik vinden dat OP's weghalen tegen de regels is?
is dat niet in strijd met de privacy dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het weghalen van de Openings Post (OP)
R&P FAQ & Feedback - Met lente kriebels
Of beter gezegd, had de OP hier gewoon gelezen voor je ging posten hier.
Je dient je hier in R&P tevens aan de R&P regels te houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Het staat niet in de a.v.. Ik dien alleen met de a.v. akkoord te gaan, niet met overige posts die verspreid over dit fora te vinden zijn.
Waarom, jij hebt het zelf openbaar gemaakt. Het enige wat wij van je vragen is denk na voordat je post.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
is dat niet in strijd met de privacy dan?
Je bent dus zelf akkoord gegaan.quote:FOK! aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade geleden door het gebruik van deze site of de inhoud van berichten van users. Users zijn ZELF verantwoordelijk voor hetgeen ze posten.
FOK! behoudt zich het recht voor berichten te verwijderen, verplaatsen of wijzigen en gebruikers de toegang geheel of gedeeltelijk te ontzeggen.
Hij is dicht etc.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie de lol niet meer in het leven Hier een zelfmoord topic denk dat dit niet helemaal de bedoeling is.
Denk het.quote:
Ach maar het is best een aardig topic hoor, maar iedereen en ieder probleem heeft in principe recht op zijn eigen topic.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Bartcoah het volgende:
Hey modjes.
Ouders? Ik heb er maar één
Wat vinden jullie van dit topic. Volgens mij hebben we nog niet zoiets zoals dit. Terwijl het wel heel erg belangrijk is. Het topic hoeft natuurlijk niet helemaal overcrowded te worden. Maar aangezien het feit er toch mensen echt hun verhaal op doen toch wel een hele belangrijke.
Zo voorkom je dat er allemaal van dit soort topic's worden gemaakt en hou je het binnen 1 reeks. Waar iedereen kan mee lezen en zijn verhaal uitte.
Tuurlijk tuurlijk maar dit is meer een verzamel topic waar iedereen zijn ervaring deelt en kan lezen. Meer voor de mensen die dan ervaringen lezen van hoe andere mensen hiermee omgaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach maar het is best een aardig topic hoor, maar iedereen en ieder probleem heeft in principe recht op zijn eigen topic.
Jullie zijn dan ook wel heel erg snel op den pik getrapt he, de tering.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef Re het volgende:
Vertel? heb je geen voer meer in NWS/POL en kom je nu hier je gram halen?
Done, maar je moet hem ook koppelen. Eigenlijk moet je de knop "Nieuw Deel" gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef linpunt het volgende:
Rare fobieën #2
Mag de tt aangepast worden met een no.2 erin?
Heb ik ook zo gedaan vandaar dat hij de OP overnam van het vorige deel.. wat gek..quote:Op zondag 5 juni 2011 14:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Done, maar je moet hem ook koppelen. Eigenlijk moet je de knop "Nieuw Deel" gebruiken.
Uhh 168 bedoel je. Ja dat komt omdat er nog een deeltje 167 open is:quote:Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Geloof dat dat ook het geval is bij de kunst van het loslaten van je ex 178. Staat ook niet gelinkt.
Ik ga even kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Fokatio het volgende:
Opa zegt seksbommetje-het ver/gevolg
deze gast probeert de discussie te winnen door mij uit te maken voor kinderverkrachter.
Stichting Martijn maakt je nog geen kinderverkrachter hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Fokatio het volgende:
Opa zegt seksbommetje-het ver/gevolg
deze gast probeert de discussie te winnen door mij uit te maken voor kinderverkrachter.
Negeren en weer inhoudelijk verder gaan is niet zo moeilijk. Probeer er dan ook boven te staan als je er niet van gediend bent. Lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Fokatio het volgende:
de discussie wordt er toch niet beter van als hij zegt "je bent een pedo" en ik dan gedwongen wordt terug te zeggen "je bent zelf een vieze pedo" om de onzin van zijn ad hominem aan te tonen?
ook al 3 andere reacties met 'wat je zegt ben je zelf' daardoor
Ik 4 of 5 reacties weggehaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Fokatio het volgende:
Nu heb je mijn reactie weggehaald en die van hem laten staan? Beetje oneerlijk... waarom mag hij mij wel uitmaken voor pedo en ik hem niet?
Ik heb alles weg gehaald wat te ver offtopic ging of te kinderachtig was.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Fokatio het volgende:
Nu heb je opnieuw mijn reactie weggehaald en die van hem laten staan? Beetje oneerlijk... waarom mag hij mij wel uitmaken voor pedo en ik hem niet?
Die eerste opmerkingen vallen nog binnen de discussie, dat het jouw niet aan staat is jouw probleem. Had je daar op een volwassen manier op gereageerd, dan had ik niet jouw posts, zijn reacties en die van derden hoeven verwijderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Fokatio het volgende:
Waarom mag hij mij wel uitmaken voor pedo en ik hem niet? Waarom is het ene 'meer ontopic'?
Wees gewoon consequent man... dit is gewoon niet eerlijk..
Donequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
Zou in het nieuwe versieren deel de tt kunnen veranderd worden in waar former de tt verpest
Ik zou niet weten waarom, je kunt ook gewoon wegblijven uit het topic. Je hoeft er niet te posten en te lezen. Als mensen er over uitgepraat zijn zakt het topic vanzelf wel in FOK!'s groot archief.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet niet of dit de juiste plek is, maar een groot deel van de "regulars" van deze topicreeks: Wajong uitkering en eigenwaarde. #5
vinden het wel welletjes zo. Mag deze topicreeks nu eindelijk dicht? Zelfs scorpie wil 'm nu dicht!
Het ding is dat de helft van de regulars er alleen maar op uit zijn om wajongers te bashen. Ze doen het nu alleen maar op een nettere manier, maar goed, ik ga gewoon mee in de beslissing van de moderaters. P.s., de TS was zelf een kloon dus die kan niet meer vragen of 'ie dicht kan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien als de regulars er niet meer posten dat andere mensen nog wel zullen reageren?
Ook al vindt TS dat ie dicht moet. Dan nog gaat een topic niet zomaar dicht. Zo werken we niet op FOK!.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ding is dat de helft van de regulars er alleen maar op uit zijn om wajongers te bashen. Ze doen het nu alleen maar op een nettere manier, maar goed, ik ga gewoon mee in de beslissing van de moderaters. P.s., de TS was zelf een kloon dus die kan niet meer vragen of 'ie dicht kan.
Bovendien gaat deze topic steeds weer off-topic, mede door bovengenoemde regulars. Het gaat om de wajongers en hun eigenwaarde, niet om als banen advies thread te dienen of zo
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ook al vindt TS dat ie dicht moet. Dan nog gaat een topic niet zomaar dicht. Zo werken we niet op FOK!.
Bovendien vind ik uitstapjes naar banen e.d. weldegelijk met het gevoel van eigenwaarde te maken hebben.
zoalng er niet tegen de policy wordt ingegaan (als in: doe normaal) zie ik niet in waarom iemand niet mag posten in een topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien als de regulars er niet meer posten dat andere mensen nog wel zullen reageren?
Ja, ik ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
zoalng er niet tegen de policy wordt ingegaan (als in: doe normaal) zie ik niet in waarom iemand niet mag posten in een topic
Thanx overige 2 vermeldingen heb ik ook even verwijderd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
Heren
Die gisteren aan het flippen was heeft meer namen gepost he.
Er was er eentje verwijderd maar er waren er meer.
Wajong uitkering en eigenwaarde. #5
Staan ook nog in de quote van magnetronkoffie een paar posts later.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Thanx overige 2 vermeldingen heb ik ook even verwijderd.
Er is actie ondernomen. Niet zo ongeduldig FA's hebben ook een leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
Wanneer krijgt die Schenkstroop nou eens een permban?
Dat heeft hij snel voor elkaar die Schenkstroop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is actie ondernomen. Niet zo ongeduldig FA's hebben ook een leven.
Ja. Dat is een beetje jammer. Hij heeft het toch echt aan zichzelf te wijten, maar hij mag het nog even proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Schenkie's frustratielevel heeft ook de max bereikt blijkbaar.
En het is nu #7quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Wajong uitkering en eigenwaarde. #7
moet deel #7 zijn
Bedankt
Geen overdreven slowchat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
Notes. Durf niet meer te posten. De grens tussen het toelaatbare en ontoelaatbare is voor mij onbegrijpelijk geworden. Het criterium bevindt zich in het hoofd van Daniel. Daar kan ik niet naar binnen kijken.
?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
Notes. Durf niet meer te posten. De grens tussen het toelaatbare en ontoelaatbare is voor mij onbegrijpelijk geworden. Het criterium bevindt zich in het hoofd van Daniel. Daar kan ik niet naar binnen kijken.
Geen slowchat of andere onzin, niet te ver offtopic. Het is geen reeks om de dag door te nemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
Je snapt het concept "on-topic" wel toch? Een beetje rare "poezie" gaan posten waar een onzekere 13 jarige nog geen brood van lust is alles behalve on-topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
Van 'n note meer of minder stopt de aarde niet met draaien...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
Mijn gedichtjes werden niet gewaardeerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van 'n note meer of minder stopt de aarde niet met draaien...
Altijd de vriendelijkheid zelf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je snapt het concept "on-topic" wel toch? Een beetje rare "poezie" gaan posten waar een onzekere 13 jarige nog geen brood van lust is alles behalve on-topic.
De mensheid is er dankbaar voor. Al meer dan genoeg als poëzie vermomde pulp om uit de weg te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef deelnemer het volgende:
Mijn gedichtjes werden niet gewaardeerd. Zo wordt mijn eerste stapje als poëet in de knop gebroken.
Dat is wel duidelijk. Vooral aggressie wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen slowchat of andere onzin, niet te ver offtopic. Het is geen reeks om de dag door te nemen.
Soms ben ik er even niet en dan gaat het weleens te ver off topic.
Over het algemeen weet iedereen heel goed wat er binnen de reeks wel en niet kan.
Gooi die gedichten in een topic die daarvoor bestemd is en dan komt het allemaal goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mijn gedichtjes werden niet gewaardeerd. Zo wordt mijn eerste stapje als poëet in de knop gebroken. Terwijl het, voor een zweefteef als ik, juist een hele mooie ontwikkeling was. Misschien toch maar wat dominanter en aggressiever worden. Daar is meer waardering voor en geeft nooit aanleiding tot notes.
Is er een prullenbak topic dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gooi die gedichten in een topic die daarvoor bestemd is en dan komt het allemaal goed
De mensheid praat. Hoera.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mensheid is er dankbaar voor. Al meer dan genoeg als poëzie vermomde pulp om uit de weg te gaan.
Ik zie geen agressie in de reeks. En ik heb geen TR's van jou gezien die mij op zulks attendeerde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef deelnemer het volgende:
Dat is wel duidelijk. Vooral aggressie wordt gewaardeerd.
Niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zie geen agressie in de reeks.
Of ditquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Lanter is verlaten, zonder te zijn volgespoten, in al haar gaten.
En deze zijn nog mild. Het is de toonzetting. Ben je blind?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je snapt het concept "on-topic" wel toch? Een beetje rare "poezie" gaan posten waar een onzekere 13 jarige nog geen brood van lust is alles behalve on-topic.
Iedereen doet net alsof het normaal is. Dat nodigt niet uit om er wat van te zeggen.quote:En ik heb geen TR's van jou gezien die mij op zulks attendeerde.
Een typische opmerking van Catbert. Ik kijk altijd wie het zegt.quote:Maar als de mensen onder je al gaan vragen of je teveel gedronken hebt, dan is er iets niet helemaal goed gegaan.
Zie eerste opmerking van mij, heb je een TR gezet? Heb je hier in het topic toen iets gepost?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet?
Het wemelt van dit soort posten:
Of dit
En deze zijn nog mild. Het is de toonzetting. Ben je blind?
Als ik die offtopic bagger, die "gedichtjes" in je notes nog even nalees, dan had iedereen dat kunnen zeggen.quote:Een typische opmerking van Catbert. Ik kijk altijd wie het zegt.
Ehm het is een volledig economische discussie aan het worden. Ik zie echt niet in wat dit in r&p te zoeken heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wajong uitkering en eigenwaarde. #7 is een politiek topic aan het worden. Misschien afsplitsen naar een apart topic in aex / pol?
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ehm het is een volledig economische discussie aan het worden. Ik zie echt niet in wat dit in r&p te zoeken heeft.
Open een topic in POL of een ander forum.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ehm het is een volledig economische discussie aan het worden. Ik zie echt niet in wat dit in r&p te zoeken heeft.
Why? Het hoort hier gewoon niet thuis. Ik ben geen mod dus kan er zelf niets mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Open een topic in POL of een ander forum.
Zo lastig is het niet.
Ik ben het er wel mee eens dat het geen R&P topic meer is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Why? Het hoort hier gewoon niet thuis. Ik ben geen mod dus kan er zelf niets mee.
Stel je niet aan. Ik vind wat je postte ronduit bagger, en da's een mening waar je maar mee om moet kunnen gaan. En zo te zien ben ik niet de enige.quote:
Dat is een totaal andere formulering dan de eerste, maar dat zal je wel ontgaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik vind wat je postte ronduit bagger, en da's een mening waar je maar mee om moet kunnen gaan. En zo te zien ben ik niet de enige.
De formulering doet er niet toe, het gaat erom wat ik ermee bedoel, en dat was duidelijk genoeg. Dat jij het onvriendelijk vindt boeit me niet, ik heb niet de behoefte naar jou bijzonder vriendelijk te zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef deelnemer het volgende:
Dat is een totaal andere formulering dan de eerste, maar dat zal je wel ontgaan.
Je narcisme speelt weer op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
De formulering doet er niet toe, het gaat erom wat ik ermee bedoel, en dat was duidelijk genoeg. Dat jij het onvriendelijk vindt boeit me niet, ik heb niet de behoefte naar jou bijzonder vriendelijk te zijn
actie is reactie en leven en laten leven enzo je kent het wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef deelnemer het volgende:
Relativeren is onnodig. Catbert is gewoon een lul. Hij speelt altijd op de man ipv de bal. Een koekje van eigen deeg is goed.
Edit: Mijn persoonlijke zorg: hoeveel notes voordat je een ban krijgt?![]()
Dat hangt er vanaf. De ernst van de notes, hoe vaak het voorkomt in een bepaalde tijd enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef deelnemer het volgende:
Relativeren is onnodig. Catbert is gewoon een lul. Hij speelt altijd op de man ipv de bal. Een koekje van eigen deeg is goed.
Edit: Mijn persoonlijke zorg: hoeveel notes voordat je een ban krijgt?![]()
hihi.quote:
Waar is deel 1?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Tchock het volgende:
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw
Kunnen jullie even #2 in de TT zetten? vergeten...
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw Hier. Ik kwam wat laat in de discussie maar omdat niemand een deel twee aanmaakte heb ik het maar zelf gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waar is deel 1?
Dan koppel ik ze even kan ik meteen even meelezen.
Ach, kan hij mylifeisgrey een beetje bezig houden. Ik negeer hem nu ook maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:52 schreef deelnemer het volgende:
FireFly zit in het topic Als versieren niet zo makkelijk gaat #182 met een nep-hosselaar (en voorafgaande delen) te trollen over PUA.
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, kan hij mylifeisgrey een beetje bezig houden. Ik negeer hem nu ook maar.
Kan me niet voorstellen dat hij het lang volhoudt met MLiG.
Die voorbeelden. Pffff. Zo in de trant:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Crutch het volgende:
Ach, valt we mee. Gewoon niet meer op reageren. Hij wil gewoon heel trots laten zien wat hij uit die boekjes uit z'n hoofd heeft geleerd.
Ik zie dat jij niet zo goed kan lezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Voor het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic is het doek gevallen zie ik?
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen, alleen zij zijn verwant met de pol sc waar ik en EG ook veel zaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Re het volgende:
Ik ga morgen eens kijken, betyar en voorschrift? Wie nog meer?
En dan klagen jullie hier ook allemaal massaal waarom of sociale vaardigheden achterliggen bij de rest van normaal Nederland? Oh ja, iemand komt met iets anders dan een ziekte, is "typisch" en we gaan met z'n allen in 't vuistje lachen en klagen over die normale mensen die stiekem allemaal introvert zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen.
Jij hebt zelf ook geen aandoening en komt ook uit POL, wat is het verschil mijn waarde PHP?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen, alleen zij zijn verwant met de pol sc waar ik en EG ook veel zaten.
quote:Maar je hoeft vooralsnog niet in te grijpen, ik denk dat de discussie wel ten einde is gekomen en dat je het beter nog even kunt aanzien.
Dan pak je even een lekkere zak chips en cola en ga je rustig de hele geschiedenis doorlezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen aandoening en komt ook uit POL, wat is het verschil mijn waarde PHP?
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan pak je even een lekkere zak chips en cola en ga je rustig de hele geschiedenis doorlezen.
Vertel eerst maar eens waarom of non autisten hier niet welkom zijn, terwijl de non autist php hier vrolijk ons de toegang wil ontzeggen.quote:
Nogal een licht autistische reactie op een normale vraag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Omdat jullie een stel omhooggevallen kuttrollen zijn dus opzouten naar je eigen honk
Wie is hier nu de kuttroll?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Omdat jullie een stel omhooggevallen kuttrollen zijn dus opzouten naar je eigen honk
Wat mij betreft nietquote:
Natuurlijk mag dat niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef Maanvis het volgende:
ADD & ADHD #47 Concerta's. Wie wil mijn 54 mg ruilen voor 18 mg
Dit is niet de eerste keer dat er medicijnen geruild of verhandeld worden in het ADHD topique, ik had al een TR geplaatst maar misschien is het handig om hier in FB ff te bediscussiëren of R&P hiervoor bedoeld/gewenst is.
Dat bedoelde ik. Zover ik weer is het bij wet verboden medicijnen te verhandelen/ruilen whateverquote:
Dat sowieso, daarnaast is dit een opiumrecept.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Zover ik weer is het bij wet verboden medicijnen te verhandelen/ruilen whatever
thanks. de vorige keer was het iemand die om ritalin ging vragen om te kunnen checken of ze ADHD had, weet niet of je dat had meegekregenquote:
Nee, niets van meegekregen. Bovenstaande heb ik even langs me heen laten gaan omdat Re er al mee bezig was. Maar dat soort dingen graag meteen melden. Daar krijgt FOK! nu ook niet bepaald een goede naam door.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thanks. de vorige keer was het iemand die om ritalin ging vragen om te kunnen checken of ze ADHD had, weet niet of je dat had meegekregen
En de TS solliciteerde daar gelukkig zelf ook niet naar. Daarnaast ontslaat dat de TS nog steeds niet van de regels. Of gaan we werkelijk subjectief om met die regels ? Want dan gaan we nog een leuke tijd tegemoet met jankende TS-en die roepen dat het anderen ook gelukt is hun OP leeg te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef Re het volgende:
nah, lekker met zijn alle bovenop de TS springen, dat is hoe we het doen op FOK!, niet?
joh, zeur niet zo en ga koken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de TS solliciteerde daar gelukkig zelf ook niet naar. Daarnaast ontslaat dat de TS nog steeds niet van de regels. Of gaan we werkelijk subjectief om met die regels ? Want dan gaan we nog een leuke tijd tegemoet met jankende TS-en die roepen dat het anderen ook gelukt is hun OP leeg te krijgen.
Oke Re, kusjes love you thx baiquote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Re het volgende:
[..]
joh, zeur niet zo en ga koken.
Zo'n topic valt niet meer te redden ook niet na het terugzetten van en OP
Dat een mod geen zin heeft om energie te steken in een kloon van een gebande kan ik me prima voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Beetje jammer dat je de OP niet terugzet van Zusje vertoont zeer vreemd gedrag Re, nu heeft de TS alsnog zijn zin en worden de regels genegeerd. Mooi precedent wordt er zo geschept. Daarnaast is 'geen zin en geen tijd' natuurlijk geen argument, had je maar geen mod moeten worden, simpel gezegd.
Ja goddomme hoe kan ik dat nou weten dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat een mod geen zin heeft om energie te steken in een kloon van een gebande kan ik me prima voorstellen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke Re, kusjes love you thx bai
ouwe brompot![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja goddomme hoe kan ik dat nou weten dan.
Anders is er altijd nog google cache.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke Re, kusjes love you thx bai
ouwe brompot![]()
Ging jij niet op huwelijksreis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Re het volgende:
Zoiets ja, ga eerst allemaal maar eens afkoelen.
Ho ho, je had geen gelijk. Ik had je dat meteen duidelijk kunnen maken door te zeggen dat het ging om een smsje, maar je was zo stellig dat ik dat niet heb gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef Halcon het volgende:
Via DM inmiddels wat duidelijk gekregen. Persoon in kwestie geeft toe dat ze een hele scene heeft getrapt omdat ze het mij niet gunde dat ik gelijk had. Kinderachtig gedoe, maar zand erover wat mij betreft.
Topic kan weer open.
Dan heb je juist tijd om terug te lezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
ohhh stelletje stouterds ik ben er een poosje niet en het topic is foetsie
Mss mag je wel een nieuwe openen van Re als je het lief vraagt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
ohhh stelletje stouterds ik ben er een poosje niet en het topic is foetsie
En Halcon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
Ik zie het nut van het topic niet meer met mensen als firefly de boel lopen te verzieken en doen alsof ze een allemachtige god zijn die de wijsheid in pacht heeft.
Nou Halcon verkondigt nog niet zijn mening alsof hij god is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Halcon.
Ik heb het topic ook even doorgelezen, en dat gedrag van Halcon, maar vooral firefly3, is echt belachelijk.
1 topic?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga het topic eens even rustig doorlezen en kijken wie er wat allemaal uitspookt.
Het topic gaat weer open.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve lieve Re mag die weer open , ik sta er helemaal buiten en weet van niets
vandaar dat er niemand meer postquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het topic gaat weer open.
Maar we gaan even met de bezem door het aantal users in het topic.
Ik gooi het topic vanmiddag pas weer open. Nu kan er niet eens gepost worden.quote:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik gooi het topic vanmiddag pas weer open. Nu kan er niet eens gepost worden.
De veroorzakers hebben een R&P ban gehad en vanmiddag proberen we het weer opnieuw.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik gooi het topic vanmiddag pas weer open. Nu kan er niet eens gepost worden.
De veroorzakers hebben een R&P ban gehad en vanmiddag proberen we het weer opnieuw.
Nou niet meer. (thanx) en verder geen idee, de FA's hebben subforumbans uitgedeeld en dat lijkt me wel een goede oplossing.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaar
Volgens mij kan daar gepost worden hoor.
En sinds wanneer zijn er weer subforum bans?
okquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou niet meer. (thanx) en verder geen idee, de FA's hebben subforumbans uitgedeeld en dat lijkt me wel een goede oplossing.
Ruik je dat vanaf daar of zijn jullie collega's?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
Heb je een zwaar weekend gehad, Daniel? Zo eentje met sloten alcohol en shoarma?
Ik bespeur een bepaalde mate van nog niet helemaal helder zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
Ruik je dat vanaf daar of zijn jullie collega's?
Ik kan best nog wat koffie gebruiken, iemand heeft me vannacht van mijn slaap gehouden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bespeur een bepaalde mate van nog niet helemaal helder zijn.
Slotjes, schopjes ... no biggies, maar ik heb vannacht wel goed geslapenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik kan best nog wat koffie gebruiken, iemand heeft me vannacht van mijn slaap gehouden.
Maargoed, waar laat ik een steekje vallen?
Ik had het ene topic nog niet naar PUB geschopt omdat ik eerst zeker wilde zijn dat het daar goed opgevangen werd. We hoeven niet met z'n allen in te hakken op een TS van 13.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slotjes, schopjes ... no biggies, maar ik heb vannacht wel goed geslapen.
Maar vertel: de subforumspecifieke ban is weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |