abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:59:45 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99387342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef Auti het volgende:

[..]

Geen schrik, wel totale verbijstering.
Ik ga niet hetzelfde spelletje spelen, wil het ooooh zo graag.. maar ik pas.
Ik geloof er in dat mensen zichzelf ooit keihard tegenkomen.
Ongetwijfeld.

Maar het lijkt wel alsof niemand wat te melden heeft :P

Momenteel wacht ik af op het definitieve oordeel van school als zij mij toelaten of niet.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_99387406
Tja, gewoon jammer hoe een topic zo praktisch omzeep is geholpen. Er hoeft er maar eentje te zijn die dat flikt. Jammer, het is een tijd goed gegaan :{
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:04:21 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99387637
Moet je gewoon leren negeren.
pi_99388201
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Moet je gewoon leren negeren.
Nou... misschien moeten sommige mensen eens leren relativeren.
Ik kan een hoop hebben, ik kan een hoop begrijpen, ik kan een hoop afwuiven.
Maar DAMN.. ik heb stoornissen, ik loop bij het GGZ... maar ik ben mij de afgelopen dagen toch echt stukken beter gaan voelen dan én dankzij bepaalde mensen, waarvan er 1 toch echt :X .
Ik moet er geen woorden vuil aan maken, dus ik noem geen namen en ik ga ook niet lopen flamen. Maar als je wat dieper gaat graven en een beetje gaat kijken waar je mee te maken hebt.... PFFFF... Verbijstering zeg ik je. Re wist het ook mooi te omschrijven.

Ik kan het niet beknopt omschrijven, het liefst zou ik mijn hele analyse uittypen maar dan ben ik niet veel beter en daarnaast bereik je er niets mee want het is puur olie op het vuur.
Ik heb iig een nieuw hoofdstuk _O_ .
-weg-
pi_99388505
Hebben jullie trouwens ook last van heftige stemmingswisselingen? Ik weet nog steeds niet of het door mijn asperger komt of door mijn borderlinetrekken. Echter word ik er wel knettergek van. Heb gisteravond ook maar een bor (bed op recept) genomen.
signatuurloos
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:20:49 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99388548
Wat houdt dat in ''bed op recept'' ?
pi_99388697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van heftige stemmingswisselingen? Ik weet nog steeds niet of het door mijn asperger komt of door mijn borderlinetrekken. Echter word ik er wel knettergek van. Heb gisteravond ook maar een bor (bed op recept) genomen.
Dat zijn je bps trekjes ;) , heb ik ook last van.
Kortgezegd zou je kunnen zeggen;
-trigger door drukte = overload = ASS (maar dat noemt men geen stemmingswisselingen>?)
-trigger door emoties = emotionele regulatie stoornis = borderline kenmerken.

Zo zit het bij mij iig.
-weg-
pi_99388727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
knock out/shut down pilletjes?
-weg-
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:27:34 #84
297051 schaal_9
Caissière B
pi_99388942
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Lastig hoor :{ Tja, jij hebt echt veel behoefte aan structuur en gebaande wegen, tenminste dat is altijd mijn indruk :)

Verder denk ik ook dat jij na een week van werk ook veel behoefte heeft aan rust om te herstellen. Misschien heb je daarom niet zoveel ruimte voor actieve dingen, zoals het uitoefenen van een leuke hobby. Verder zal sociaal contact in het weekend je ook best energie kosten...

Maar is muziekluisteren niet iets voor je in het weekend? Of lezen? :)

Tja, Fok! is voor tisjes natuurlijk een prachtig medium. Op eigen momenten kan je een keer berichtje achterlaten. Je hoeft dan ook niet ad hoc te reageren dit itt irl :P Of het weekend of door de week maakt niet uit :)
Helaas, inderdaad veel behoefte aan structuur en behoefte aan rust in het weekend. Maar ik ga ook regelmatig naar buiten (niet alleen hardlopen, maar ook fietsen of wandelen). Nu de zomer voorbij (?!) is misschien wel wat minder. Kleding kopen doe ik veel via internet, maar wel met volop plezier :)

Zouden NT’ers mij minder goed aanvoelen dan mensen met Asperger?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:43:56 #85
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99389783
Ik ben de laatste dagen wel behoorlijk moe, geen idee waar het vandaag komt eigenlijk :{
pi_99389874
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Dan mag je één nachtje op de open afdeling slapen. Ze hebben daar een aparte slaapkamer voor.
signatuurloos
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:47:39 #87
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99389985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dan mag je één nachtje op de open afdeling slapen. Ze hebben daar een aparte slaapkamer voor.
En om dat maar even heel zwart wit uit te drukken, is dat positief of negatief. Als je de nadruk legt op ''open'' dan intrepreteer ik dat als positief.
pi_99390085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En om dat maar even heel zwart wit uit te drukken, is dat positief of negatief. Als je de nadruk legt op ''open'' dan intrepreteer ik dat als positief.
Voor mij is het positief, omdat ik dan één avond gewoon eventjes bij kan komen.
signatuurloos
pi_99390177
Hoe quasi sophisticated die mannetjes ook doen in hun eigen topic.
Beetje patsen met "luxe" en goed milieu e.d. , van dat compensatiegedrag.
Ik ben ook een tijd zo geweest, zeker in de tijd dat ik goed geld maakte en op alles en iedereen scheet omdat het allemaal maar pleps en paupers waren :'). Is een soort van puberaal rebel zijn denk ik. Wat dat betreft zou ik er eigenlijk ook moeten gaan posten, horloge laten zien e.d. :o .
Smakeloze meuk daaro :') .. gewoon keihard rellen, en lekker op de man spelen.

Wat vinden jullie trouwens van iemand die een postgemiddelde heeft van 85 posts per dag?
In mijn omgeving zijn ze daar nogal duidelijk in O-) ..
-weg-
pi_99390714
Zelf heb ik last van grootheidswaanzin gehad waar ik me later kapot voor schaamde. :@ :@ Moet alleen wel oppassen dat het niet terug komt.

Postgemiddelde is iets waar ik nooit naar kijk. Tenminste, ik neem dat je het over post van dit forum hebt. 85 briefjes op een dag is wel veel. :P

edit: Ik heb inmiddels gemiddeld 5 post per dag. Dat is meer dan bij mijn vorige account/profiel.
signatuurloos
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:01:16 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99390742
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef Auti het volgende:
Hoe quasi sophisticated die mannetjes ook doen in hun eigen topic.
Beetje patsen met "luxe" en goed milieu e.d. , van dat compensatiegedrag.
Ik ben ook een tijd zo geweest, zeker in de tijd dat ik goed geld maakte en op alles en iedereen scheet omdat het allemaal maar pleps en paupers waren :'). Is een soort van puberaal rebel zijn denk ik. Wat dat betreft zou ik er eigenlijk ook moeten gaan posten, horloge laten zien e.d. :o .
Smakeloze meuk daaro :') .. gewoon keihard rellen, en lekker op de man spelen.

Wat vinden jullie trouwens van iemand die een postgemiddelde heeft van 85 posts per dag?
In mijn omgeving zijn ze daar nogal duidelijk in O-) ..
Ligt eraan, sommige mensen kunnen dingen heel goed combineren, flink posten op FOK!, werken, educatie volgen, achter de playstation, boek lezen, sociaal leven, en nog even een filmpje pakken.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:06:38 #92
297051 schaal_9
Caissière B
pi_99391033
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, gewoon jammer hoe een topic zo praktisch omzeep is geholpen. Er hoeft er maar eentje te zijn die dat flikt. Jammer, het is een tijd goed gegaan :{
Ach ja, was best apart. Ik reageer dan altijd maar met: de beste stuurlui staan aan wal. Ik doe mijn werk en betaal mijn belasting, dus voel me ook niet afhankelijk van hoe ze daar dan weer op reageren.

Nog gefeliciteerd met het bereiken van je 40.000e post! *O*
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_99391164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Helaas, inderdaad veel behoefte aan structuur en behoefte aan rust in het weekend. Maar ik ga ook regelmatig naar buiten (niet alleen hardlopen, maar ook fietsen of wandelen). Nu de zomer voorbij (?!) is misschien wel wat minder. Kleding kopen doe ik veel via internet, maar wel met volop plezier :)

Zouden NT’ers mij minder goed aanvoelen dan mensen met Asperger?
Wel jammer dat de zomer nu een beetje bij laat zitten. Alhoewel, het was met zo'n 22 graden ook best lekker buiten, maar jij vindt warmer weer duidelijk prettiger, een echt zomermens ;) ( 30 graden of meer? )

Ik geloof wel dat je door je werk veel sociaal contact opdoet, waardoor je in de weekenden wat liever op jezelf bent en liever dingen als fietsen en wandelen alleen doet? Dat is niet verkeerd, dan kan je immers tot rust komen.

Het gaat er om dat je niet verveelt in het weekend, dat zou toch een beetje jammer zijn. Ik mag hopen dat je bijvoorbeeld je ouders ook regelmatig ziet, of broers/zussen om je verhaal ook een beetje kwijt te kunnen. Dat is ook erg belangrijk. :Y

Tja, NT zullen grosso modo misschien wat sterker zijn in het aanvoelen van anderen..., maar mensen met Asperger zullen meer bij jou herkennen en patronen zien. Ze weten veel beter dan NT-ers wat ASS inhoudt en kunnen het veel beter plaatsen. Iemand met Asperger zal jou veel makkelijker snappen wat jou beweegt. :)
pi_99391315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zelf heb ik last van grootheidswaanzin gehad waar ik me later kapot voor schaamde. :@ :@ Moet alleen wel oppassen dat het niet terug komt.

Dat signaleer ik dus ook bij sommige figuren die hier even groot kwamen zijn .. been there, done that..
Ik ben inmiddels aardig veranderd, maar wat een fucking trigger :X
-weg-
pi_99391475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ach ja, was best apart. Ik reageer dan altijd maar met: de beste stuurlui staan aan wal. Ik doe mijn werk en betaal mijn belasting, dus voel me ook niet afhankelijk van hoe ze daar dan weer op reageren.

Nog gefeliciteerd met het bereiken van je 40.000e post! *O*
Dat is heel verstandig wat je zegt. En ook wat PHP en Auti hierover hebben gezegd. We hoeven ons dit topic ook niet te laten ontnemen.

Dank je voor de felicitatie, ik had het niet eens gezien :D Maar ja, het is dan wel over tig jaar ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:13:48 #96
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99391490
Niks mis met megalomie in je hoofd, zolang je het maar voor je houdt natuurlijk. En als je het al laat doorschemeren moet je ook zorgen dat je het waar kunt maken.
pi_99391837
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is heel verstandig wat je zegt. En ook wat PHP en Auti hierover hebben gezegd. We hoeven ons dit topic ook niet te laten ontnemen.

Dank je voor de felicitatie, ik had het niet eens gezien :D Maar ja, het is dan wel over tig jaar ;)
Heb je nog netjes gedaan.
Zelf heb ik iets van 5000 post in meer dan 8 jaar. :')
signatuurloos
pi_99392084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Heb je nog netjes gedaan.
Zelf heb ik iets van 5000 post in meer dan 8 jaar. :')
Nou, dat zijn nog altijd 1.7 post per dag ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:26:27 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_99392228
Ik denk dat als ik al die bans niet mee zou rekenen dat ik dan wel over de 50k heen ben :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:28:33 #100
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_99392345
Vanochtend stond er zo'n kutjong op straat lawaai te maken en was ik al om half 8 wakker, als ik niet genoeg rust krijg dan kan ik nogal snel geprikkeld raken. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')