Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen schrik, wel totale verbijstering.
Ik ga niet hetzelfde spelletje spelen, wil het ooooh zo graag.. maar ik pas.
Ik geloof er in dat mensen zichzelf ooit keihard tegenkomen.
Nou... misschien moeten sommige mensen eens leren relativeren.quote:
Dat zijn je bps trekjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van heftige stemmingswisselingen? Ik weet nog steeds niet of het door mijn asperger komt of door mijn borderlinetrekken. Echter word ik er wel knettergek van. Heb gisteravond ook maar een bor (bed op recept) genomen.
Helaas, inderdaad veel behoefte aan structuur en behoefte aan rust in het weekend. Maar ik ga ook regelmatig naar buiten (niet alleen hardlopen, maar ook fietsen of wandelen). Nu de zomer voorbij (?!) is misschien wel wat minder. Kleding kopen doe ik veel via internet, maar wel met volop plezierquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lastig hoorTja, jij hebt echt veel behoefte aan structuur en gebaande wegen, tenminste dat is altijd mijn indruk
Verder denk ik ook dat jij na een week van werk ook veel behoefte heeft aan rust om te herstellen. Misschien heb je daarom niet zoveel ruimte voor actieve dingen, zoals het uitoefenen van een leuke hobby. Verder zal sociaal contact in het weekend je ook best energie kosten...
Maar is muziekluisteren niet iets voor je in het weekend? Of lezen?
Tja, Fok! is voor tisjes natuurlijk een prachtig medium. Op eigen momenten kan je een keer berichtje achterlaten. Je hoeft dan ook niet ad hoc te reageren dit itt irlOf het weekend of door de week maakt niet uit
Dan mag je één nachtje op de open afdeling slapen. Ze hebben daar een aparte slaapkamer voor.quote:
En om dat maar even heel zwart wit uit te drukken, is dat positief of negatief. Als je de nadruk legt op ''open'' dan intrepreteer ik dat als positief.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan mag je één nachtje op de open afdeling slapen. Ze hebben daar een aparte slaapkamer voor.
Voor mij is het positief, omdat ik dan één avond gewoon eventjes bij kan komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En om dat maar even heel zwart wit uit te drukken, is dat positief of negatief. Als je de nadruk legt op ''open'' dan intrepreteer ik dat als positief.
Ligt eraan, sommige mensen kunnen dingen heel goed combineren, flink posten op FOK!, werken, educatie volgen, achter de playstation, boek lezen, sociaal leven, en nog even een filmpje pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef Auti het volgende:
Hoe quasi sophisticated die mannetjes ook doen in hun eigen topic.
Beetje patsen met "luxe" en goed milieu e.d. , van dat compensatiegedrag.
Ik ben ook een tijd zo geweest, zeker in de tijd dat ik goed geld maakte en op alles en iedereen scheet omdat het allemaal maar pleps en paupers waren. Is een soort van puberaal rebel zijn denk ik. Wat dat betreft zou ik er eigenlijk ook moeten gaan posten, horloge laten zien e.d.
.
Smakeloze meuk daaro.. gewoon keihard rellen, en lekker op de man spelen.
Wat vinden jullie trouwens van iemand die een postgemiddelde heeft van 85 posts per dag?
In mijn omgeving zijn ze daar nogal duidelijk in..
Ach ja, was best apart. Ik reageer dan altijd maar met: de beste stuurlui staan aan wal. Ik doe mijn werk en betaal mijn belasting, dus voel me ook niet afhankelijk van hoe ze daar dan weer op reageren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, gewoon jammer hoe een topic zo praktisch omzeep is geholpen. Er hoeft er maar eentje te zijn die dat flikt. Jammer, het is een tijd goed gegaan
Wel jammer dat de zomer nu een beetje bij laat zitten. Alhoewel, het was met zo'n 22 graden ook best lekker buiten, maar jij vindt warmer weer duidelijk prettiger, een echt zomermensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Helaas, inderdaad veel behoefte aan structuur en behoefte aan rust in het weekend. Maar ik ga ook regelmatig naar buiten (niet alleen hardlopen, maar ook fietsen of wandelen). Nu de zomer voorbij (?!) is misschien wel wat minder. Kleding kopen doe ik veel via internet, maar wel met volop plezier
Zouden NTers mij minder goed aanvoelen dan mensen met Asperger?
Dat signaleer ik dus ook bij sommige figuren die hier even groot kwamen zijn .. been there, done that..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zelf heb ik last van grootheidswaanzin gehad waar ik me later kapot voor schaamde.![]()
Moet alleen wel oppassen dat het niet terug komt.
Dat is heel verstandig wat je zegt. En ook wat PHP en Auti hierover hebben gezegd. We hoeven ons dit topic ook niet te laten ontnemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ach ja, was best apart. Ik reageer dan altijd maar met: de beste stuurlui staan aan wal. Ik doe mijn werk en betaal mijn belasting, dus voel me ook niet afhankelijk van hoe ze daar dan weer op reageren.
Nog gefeliciteerd met het bereiken van je 40.000e post!
Heb je nog netjes gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig wat je zegt. En ook wat PHP en Auti hierover hebben gezegd. We hoeven ons dit topic ook niet te laten ontnemen.
Dank je voor de felicitatie, ik had het niet eens gezienMaar ja, het is dan wel over tig jaar
Nou, dat zijn nog altijd 1.7 post per dagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je nog netjes gedaan.
Zelf heb ik iets van 5000 post in meer dan 8 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |