link naar vorig deel: Rare fobieënquote:Laten we het hier eens over rare fobieën gaan hebben. Dan bedoel ik niet 'bang voor spinnen', maar echt vreemde dingen.
TS trapt af:
1) barbiepoppen. Ik heb altijd een hekel gehad aan barbiepoppen, vanwege het materiaal waaruit ze bestaan. Het voelt vies en zweterig aan. Bah.
2) zilveren en gouden kettinkjes. Ik heb deze dingen nooit zelf willen dragen (hoewel ringen, armbanden en oorbellen geen probleem zijn) en ik merk dat iemand anders die ze wel draagt flink in mijn achting daalt.
3) uitgekauwde kauwgom. Als je uitgekauwd ben, spuug je je kauwgom in de prullenbak. Je legt het niet op tafel (nog erger: naast je bord als je gaat eten *ril*) en je speelt er al helemáál niet mee.
4) vooral vroeger kon ik heel erg flippen als iemand etensresten naast zijn mond had zitten. Nu heb ik er beter mee leren leven, maar ik probeer oogcontact met die ander dan toch te vermijden totdat deze zijn mond heeft afgeveegd
Hebben jullie ook van die eigenzinnige fobieën? Post ze hier, of vertel hoe knettergek ik wil niet ben
heeft een vriendin van mij ook, was ooit een fietsband 10 cm naast haar hoofd ontploft, sindsdien is ze in tranen als iemand al een ballon vastheeft..quote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:
- Balonnen, heb hier een bloedhekel aan, ik vermijd ze ook echt.
- garnalen, met die enge ogen, en als je ze eet hebben ze zo'n rare textuur
- elektrische vliegenmeppers
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:
- dat er iemand achter je staat als je in je raam kijkt en dus achter je kan kijken, vooral als je het dichtdoet
herkenbaar!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:
- Dat je niet bang wordt als je naar een afgrond kijkt, maar wel de kriebels krijgt als je omhoog kijkt. Herkenbaar?
Op de basisschool was ik altijd bang voor het 10 minuten gesprek, niet dat ik het slecht deed, maar gewoon omdat ik ontzettend nerveus werd..quote:Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Pencile het volgende:
Voorlezen
![]()
gelukkig heb ik er sinds anderhalf jaar geen last meer van, maar op de middelbare school raakte ik volledig in paniek als ik de beurt kreeg.Met gewoon praten voor de klas had ik geen moeite.
Begrijpelijk. Vooral bij andere mensen thuis want je weet maar nooit hoe goed hun de gootsteen schoonmaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:54 schreef linpunt het volgende:
Ik ben er niet echt bang voor maar natte voedselresten in de gootsteen.. ik wil het echt niet aanraken.. :/
Ja, erg!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:54 schreef linpunt het volgende:
Ik ben er niet echt bang voor maar natte voedselresten in de gootsteen.. ik wil het echt niet aanraken.. :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |