abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97736971
quote:
Laten we het hier eens over rare fobieën gaan hebben. Dan bedoel ik niet 'bang voor spinnen', maar echt vreemde dingen.
TS trapt af:

1) barbiepoppen. Ik heb altijd een hekel gehad aan barbiepoppen, vanwege het materiaal waaruit ze bestaan. Het voelt vies en zweterig aan. Bah.

2) zilveren en gouden kettinkjes. Ik heb deze dingen nooit zelf willen dragen (hoewel ringen, armbanden en oorbellen geen probleem zijn) en ik merk dat iemand anders die ze wel draagt flink in mijn achting daalt.

3) uitgekauwde kauwgom. Als je uitgekauwd ben, spuug je je kauwgom in de prullenbak. Je legt het niet op tafel (nog erger: naast je bord als je gaat eten *ril*) en je speelt er al helemáál niet mee.

4) vooral vroeger kon ik heel erg flippen als iemand etensresten naast zijn mond had zitten. Nu heb ik er beter mee leren leven, maar ik probeer oogcontact met die ander dan toch te vermijden totdat deze zijn mond heeft afgeveegd :)

Hebben jullie ook van die eigenzinnige fobieën? Post ze hier, of vertel hoe knettergek ik wil niet ben :P
link naar vorig deel: Rare fobieën

Veel voorkomend:
spinnen
objecten die je aanstaren
kaas
telefoneren
kinderen
..
hier verder.
pi_97737012
poloshirts... whaaaargghhhh
pi_97737304
- Balonnen, heb hier een bloedhekel aan, ik vermijd ze ook echt.

- garnalen, met die enge ogen, en als je ze eet hebben ze zo'n rare textuur

- elektrische vliegenmeppers

- dat er iemand achter je staat als je in je raam kijkt en dus achter je kan kijken, vooral als je het dichtdoet

- als iemand op straat spuwt, ik ga ook niet meer met zulke mensen om als ik weet dat ze dat doen :')

- of vette stukjes aan vlees, bijvoorbeeld spekjes, dan voel je iets terugveren. :r Ik loop ook altijd hele maaltijden na te speuren bij mijn ouders :')

- als ik op een trap loop, ben ik altijd bang dat ik ineens vergeet hoe ik moet traplopen, krijg je zo'n raar gevoel in je benen :+

- bloedblaren

- overgeven en diarree, ooit eens moeten kotsen, toen kwam alles tegelijkertijd er ook aan de andere kant uit :N

- Dat je niet bang wordt als je naar een afgrond kijkt, maar wel de kriebels krijgt als je omhoog kijkt. Herkenbaar?

- bang voor teken en bedwantsen, ik pluis ook geregeld mijn hele bed na :')

[ Bericht 18% gewijzigd door summer2bird op 05-06-2011 15:36:36 ]
Twiddel
pi_97737344
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:
- Balonnen, heb hier een bloedhekel aan, ik vermijd ze ook echt.

- garnalen, met die enge ogen, en als je ze eet hebben ze zo'n rare textuur

- elektrische vliegenmeppers
heeft een vriendin van mij ook, was ooit een fietsband 10 cm naast haar hoofd ontploft, sindsdien is ze in tranen als iemand al een ballon vastheeft..
  zondag 5 juni 2011 @ 15:04:37 #5
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_97737454
Van zulke dingen word ik altijd misselijk

pi_97737468
Injectienaalden; tegenwoordig heb ik er geen moeite meer mee om geprikt te worden, maar zien moet ik het nog steeds niet. Het doorbreken van gezonde, onbeschadigde huid vind ik iets onnatuurlijks hebben.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:05:09 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_97737489
quote:
- dat er iemand achter je staat als je in je raam kijkt en dus achter je kan kijken, vooral als je het dichtdoet
:D
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_97737512
Edit

[ Bericht 95% gewijzigd door summer2bird op 05-06-2011 15:26:17 ]
Twiddel
pi_97739623
quote:
- Dat je niet bang wordt als je naar een afgrond kijkt, maar wel de kriebels krijgt als je omhoog kijkt. Herkenbaar?
herkenbaar!
echt brr... dunno why, maar omhoogkijken is niet mijn ding
ik heb dan altijd het gevoel alsof ik geen houvast meer heb...
  zondag 5 juni 2011 @ 17:11:35 #10
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_97743488
:') Voorlezen :P

gelukkig heb ik er sinds anderhalf jaar geen last meer van, maar op de middelbare school raakte ik volledig in paniek als ik de beurt kreeg. 8)7 Met gewoon praten voor de klas had ik geen moeite.
pi_97743847
Ik ben als de dood voor clowns.
I feel kinda Locrian today
  zondag 5 juni 2011 @ 17:23:34 #12
346998 Nidori
Pluizig plukje
pi_97744084
Schubben van vissen vind ik echt vies en eng, maar vooral vies.
Als ik iemand op tv een vis zie ontschubben vind ik het al vies en moet ik zowat overgeven.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:33:20 #13
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_97785372
mja echt fobien zijn het niet maar ik ben wel eens bang om ernstig ziek te worden of om dierbaren te verliezen (vooral mn moeder) omdat ik dan alleen achterblijf met een lichamelijke handicap.

verder spinnen
slangen
ratten en wespen brrrrrr
ook de angst om over te geven heb ik ook wel eens

ow en mimespelers idd
maar ballonnen? Mja ik schrik ook als die dingen ontploffen maar ben er niet bang voor, met vuurwerk net hetzelfde
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_97785437
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:11 schreef Pencile het volgende:
:') Voorlezen :P

gelukkig heb ik er sinds anderhalf jaar geen last meer van, maar op de middelbare school raakte ik volledig in paniek als ik de beurt kreeg. 8)7 Met gewoon praten voor de klas had ik geen moeite.
Op de basisschool was ik altijd bang voor het 10 minuten gesprek, niet dat ik het slecht deed, maar gewoon omdat ik ontzettend nerveus werd..
pi_97812940
Brr vet aan vlees. Krijg er nu alweer de kriebels van. En kippenpootjes, ik ga echt over mijn nek als ik iemand zie kluiven. :r
All good things are wild and free.
pi_97822191
De hik, die vergeet ik altijd. Altijd leuke verrassing voor mensen die mij dan voor t eerst zien..
Ik denk dan dat ik stik en dan ga ik hyperventileren en mijn hoofd voelt ineens heel licht.. :') __!
pi_97825085
Ik ben bang voor kotsende mensen (zelf heb ik al 12 jaar niet gekotst ofzo?)
En ik heb een hele rare;
Ik ben bang voor fonteinen! Deze geven mij serieus kippenvel ! Kleintjes kan nog wel, maar ze moeten niet hoger zijn dan 2x mij. := Een keer was ik aan het waterfietsen bij een meer en toen stond daar in 't midden ook een grote fontein. Mooi niet dat ik daar in de buurt kwam. Raakte ook helemaal in paniek als we met de rug ernaartoe aan't fietsen waren.. was bang dat ie toch dichtbij was. Ook in Spanje zat ik in een hotel me een fontein in't zwembad.. mmm :\ Nee ..
Vind het ook heel raar, maar het is wel zo :=
-
pi_97825169
Kotsen kots kotsende mensen.

Liever paar uur misselijk dan kotsen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_97825505
Ugh, poppen. Creepy dingen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:42:11 #20
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97826960
De pitjes van een paprika, zoals ze er in zitten als je hem open snijdt en je de kern nog in tact laat.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:49:23 #21
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_97827044
De 'gleuf' of hoe je het ook wil noemen tussen twee stoeptegels in.
Piercings
Speeksel van andere mensen.
Mensen een hand geven
silver

Ik weet niet of ze raar zijn.. maar dat zijn in ieder geval de fobieen waarbij mensen mij het meest raar aankijken.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
pi_97827088
Ik ben er niet echt bang voor maar natte voedselresten in de gootsteen.. ik wil het echt niet aanraken.. :/
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:55:43 #23
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_97827102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:54 schreef linpunt het volgende:
Ik ben er niet echt bang voor maar natte voedselresten in de gootsteen.. ik wil het echt niet aanraken.. :/
Begrijpelijk. Vooral bij andere mensen thuis want je weet maar nooit hoe goed hun de gootsteen schoonmaken.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:57:48 #24
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_97827126
In de categorie 'normaal': spinnen (alleen voor de trechter-/huisspin trouwens) en naar de tandarts gaan (minder met zo'n lieve als ik nu heb, kindertrauma).
In de categorie apart: de deurbel, telefoon (niet om zelf te bellen, maar dat geluid ineens) en een deur die opengaat (van die onverwachte maar normale dingen dus). Overigens alleen ergens waar ik thuis ben. Ik denk dat het alles te maken heeft met de schulden die ik een paar jaar terug had, angst voor deurwaarders en zo (deurwaarders zijn ook echt een angst trouwens, ik kan de woorden 'deurwaarder' en 'incasso' niet horen :')) en vast ook omdat ik vroeger veel spijbelde en leraren dan naar huis belden. Allemaal omdat ik een stoute/stomme tiener was en al die onverwachte geluiden vaak met betrapt worden te maken hadden, waarschijnlijk. Al vind ik het ook heel naar als er bekenden onverwacht op visite willen komen, of ze gezellig willen bellen. Verder in deze categorie: heel fel licht, TL-licht bijvoorbeeld, maar ook dat van de zon zonder dat ik een zonnebril heb opgedaan of hele lichte huizen, van die witte Jan des Bouvrie-huizen bijvoorbeeld. Ik voel me dan ook zo smerig.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:59:58 #25
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_97827144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:54 schreef linpunt het volgende:
Ja, erg!

Dat doet me denken aan afwassen, dat vind ik zo verschrikkelijk. Niet eng, maar zo ontzettend smerig. De combinatie van voedselresten met afwasmiddel, losse haren die in de afwas vallen, ugh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')