SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Sorry, maar op een aantal andere fotos die ik eens van je ben tegengekomen lijkt het nou eenmaal net of je een hele rand vol soa's boven je lip hebt hangenquote:
Neejjoh, das een eckte eckte, jeweetsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Macht.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
maar wat probeer je hier nou helemaal te bewerkstelligen beste man
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sorry, maar op een aantal andere fotos die ik eens van je ben tegengekomen lijkt het nou eenmaal net of je een hele rand vol soa's boven je lip hebt hangen
quote:
neuh weet ik veel waarvan, een van je profielensites meen ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?
Als je daarmee een kansarme dildo bedoelt...quote:
Ik ben al bijna overstag. Iemand anders ook?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die gast gáát ons op een gegeven moment gewoon een dvd-box of een boek aan proberen te smeren. Hoeveel uur heeft hij er inmiddels wel niet ingestoken om overtuigend over te komen. Heel onnatuurlijk.
Ja, het is inderdaad goed om buiten je vaste locatie het een keertje te proberen, dan heb je misschien een vrijer gevoel.quote:ik wil dat!
maar het gebeurd maar nooit (al ben ik nog nooit 2 weken non-stop weggeweest)
wat zijn nou goede uitgaansgebouwen? straks(zomervakantie) zit ik 1 of 2 maanden ofzoin noordholland. buiten de bebouwde kom, alleen in de buurt van een paar dorpen, en purmerend/hoorn enzo.
moet ik dan naar amsterdam gaan enzo? ik wil niet me reputatie in de dorpen nog verder gaan verkloten, of daar gaan oefenen(je ziet altijd dezelfde daar)
gewoon naar amsterdam? en dan de cliches van melkweg, leidsche plein, en nog wat dingen(weet nog niet waar die zijn).
....of die kroeg/loungebar weet ik het waar lanterfanteraar was geweest?
ik weet het allemaal niet
Een dvd-tje waarop die gast zijn ding doet lijkt me wel lachen ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben al bijna overstag. Iemand anders ook?
Hij zit je te pesten. Je ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?
Er zijn mensen die veel beter zijn dan ik, en die filmpjes staan gratis op youtubequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Firefly je moet jezelf een keer filmen, of laat iemand je filmen terwijl je rolt. Ik koop er dan een dvd van, deal?
ik voel me juist altijd supergeintimideert door de alfa gasten die er al rondlopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad goed om buiten je vaste locatie het een keertje te proberen, dan heb je misschien een vrijer gevoel.
Amsterdam leidscheplein is een hele leuke locatie ja! Een plek waar veel kroegen zijn is heel handig, dan kan je kroeg hoppen. Dat is erg leuk en je komt veel mooie dames tegen.
Er zit altijd wel een leuke meid in een kroeg. Loop op haar af, en maak een praatje met haar om mee te beginnen. (Daarmee was ik ook begonnen). Gewoon een gezellig praatje, zonder doel, want je wilt eerst gewoon kunnen praten met een leuke meid. Verder moet plezier maken altijd je doel zijn, dus als ze saai lijkt hoef je haar bijv ook niet te benaderen. Je moet haar dus wel echt leuk vinden, anders verpest het je benadering. Als je het doet voor je ego, dan verpest je het ook voor jezelf. Doe het voor de gezelligheid. Maar doe het zo snel mogelijk wanneer je een leuke meid ziet, anders is het te gemaakt en geplanned, hierdoor kan je zenuwachtig worden. Verder is het niet slecht om met meerdere vrouwen te communiceren in dezelfde kroeg.
Fobo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
Ben ik een dagje weg, post lant opeens een foto! Magikzien?
Het helpt om alle gasten te negeren. Het maakt totaal niet uit wat ze zeggen of denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik voel me juist altijd supergeintimideert door de alfa gasten die er al rondlopen.
en allemaal meer dingen nog. dat ik verdrietig alleen in de hoek kom te staan gebeurd heel snel.
laatst ook nog, toen liep ik zo met een vriend s'avonds laat door amsterdam omdat we naar de bioscoop gingen.
het enige wat we deden was " compleet niet inblenden met het uitgaansvolk" wat er al liep, gewoon aan gedrag.... dat is moeilijk te overkomen vind ik maar hoor.
ik heb nog amper wat gedaan.... misschien.. ik moet eens wat dingen proberen
en ik kan me ook helemaal niet voorstellen wat voor ander volk, waar, bij welke gebouwen komt.
Dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
Het niet hebben van schaamte, dat lukt toch nimmer
Ik ben me altijd sterk bewust van de andere aanwezigen in de trein als ik een mooi meisje naast me heb zitten. Ik weet dat dat de sleutel is, maar toch zo lastig realiseerbaar in sommige situaties.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat.
Je moet zelfverzekerd worden voordat je dat kunt worden. Maar dat roepen me vanaf topic 1 zelfverzekerheid is de sleutel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |