abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:18:54 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98935515

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:19:32 #2
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98935545
Bedoel je vuurvlieg?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:19:41 #3
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98935551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Soa, wat?
Sorry, maar op een aantal andere fotos die ik eens van je ben tegengekomen lijkt het nou eenmaal net of je een hele rand vol soa's boven je lip hebt hangen :')

Maar op die in je fobo lijk je best mooi hoor :*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:20:19 #4
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98935572
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bedoel je vuurvlieg?
Neejjoh, das een eckte eckte, jeweets B-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:20:23 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98935574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

maar wat probeer je hier nou helemaal te bewerkstelligen beste man
Macht.
Door de onzekere uit te kiezen in de hoop dat ze luisteren naar hem. Hij doet zich voor als een hosselbaas bij de mensen die dat niet zijn. En daar ziet hij een mogelijkheid ze zijn zo wanhopig willen wat hij namelijk pretendeert te hebben in overvloed. Dus hij denkt dat wij zullen eten uit zijn hand omdat hij een hosselbaas is en wij kneuzen op het gebied van versieren. Maar waar hij geen rekening mee had gehouden is dat de mensen hier allergisch zijn voor regeltjes uit boekjes met rare termen. Waardoor er afgunst tegen hem kwam. Daarom veranderde hij licht hij liet onder meer de term innergame achterwege. En het veranderde van alle vrouwen. Naar meer vrouwen dan vroeger.
C'est la vie
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:21:45 #6
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98935637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Sorry, maar op een aantal andere fotos die ik eens van je ben tegengekomen lijkt het nou eenmaal net of je een hele rand vol soa's boven je lip hebt hangen :')
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:22:15 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98935658
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bedoel je vuurvlieg?
C'est la vie
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:22:27 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98935670
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

neuh weet ik veel waarvan, een van je profielensites meen ik.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 00:27:07 #9
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98935868
FF is dus de plastic mosselman?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:28:43 #10
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98935953
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
plastic mosselman?
Als je daarmee een kansarme dildo bedoelt... :')
pi_98936173
Die gast gáát ons op een gegeven moment gewoon een dvd-box of een boek aan proberen te smeren. Hoeveel uur heeft hij er inmiddels wel niet ingestoken om overtuigend over te komen. Heel onnatuurlijk.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:36:38 #12
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98936295
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die gast gáát ons op een gegeven moment gewoon een dvd-box of een boek aan proberen te smeren. Hoeveel uur heeft hij er inmiddels wel niet ingestoken om overtuigend over te komen. Heel onnatuurlijk.
Ik ben al bijna overstag. Iemand anders ook?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98936324
quote:
ik wil dat!

maar het gebeurd maar nooit (al ben ik nog nooit 2 weken non-stop weggeweest)

wat zijn nou goede uitgaansgebouwen? straks(zomervakantie) zit ik 1 of 2 maanden ofzoin noordholland. buiten de bebouwde kom, alleen in de buurt van een paar dorpen, en purmerend/hoorn enzo.

moet ik dan naar amsterdam gaan enzo? ik wil niet me reputatie in de dorpen nog verder gaan verkloten, of daar gaan oefenen(je ziet altijd dezelfde daar)

gewoon naar amsterdam? en dan de cliches van melkweg, leidsche plein, en nog wat dingen(weet nog niet waar die zijn).

....of die kroeg/loungebar weet ik het waar lanterfanteraar was geweest?

ik weet het allemaal niet
Ja, het is inderdaad goed om buiten je vaste locatie het een keertje te proberen, dan heb je misschien een vrijer gevoel.

Amsterdam leidscheplein is een hele leuke locatie ja! Een plek waar veel kroegen zijn is heel handig, dan kan je kroeg hoppen. Dat is erg leuk en je komt veel mooie dames tegen.

Er zit altijd wel een leuke meid in een kroeg. Loop op haar af, en maak een praatje met haar om mee te beginnen. (Daarmee was ik ook begonnen). Gewoon een gezellig praatje, zonder doel, want je wilt eerst gewoon kunnen praten met een leuke meid. Verder moet plezier maken altijd je doel zijn, dus als ze saai lijkt hoef je haar bijv ook niet te benaderen. Je moet haar dus wel echt leuk vinden, anders verpest het je benadering. Als je het doet voor je ego, dan verpest je het ook voor jezelf. Doe het voor de gezelligheid. Maar doe het zo snel mogelijk wanneer je een leuke meid ziet, anders is het te gemaakt en geplanned, hierdoor kan je zenuwachtig worden. Verder is het niet slecht om met meerdere vrouwen te communiceren in dezelfde kroeg.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98936358
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ik ben al bijna overstag. Iemand anders ook?
Een dvd-tje waarop die gast zijn ding doet lijkt me wel lachen ja.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:39:47 #15
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98936432
Firefly je moet jezelf een keer filmen, of laat iemand je filmen terwijl je rolt. Ik koop er dan een dvd van, deal?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:40:35 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98936468
Heb liever een film van iemand anders :o

Zon PUA filmpje :') meer woorden heb ik er niet voor.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:41:50 #17
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98936526
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hij zit je te pesten. Je ziet er goed uit.
The view from nowhere.
pi_98936631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Firefly je moet jezelf een keer filmen, of laat iemand je filmen terwijl je rolt. Ik koop er dan een dvd van, deal?
Er zijn mensen die veel beter zijn dan ik, en die filmpjes staan gratis op youtube :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98936999
Ben ik een dagje weg, post lant opeens een foto! Magikzien? :P
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:55:59 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98937091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad goed om buiten je vaste locatie het een keertje te proberen, dan heb je misschien een vrijer gevoel.

Amsterdam leidscheplein is een hele leuke locatie ja! Een plek waar veel kroegen zijn is heel handig, dan kan je kroeg hoppen. Dat is erg leuk en je komt veel mooie dames tegen.

Er zit altijd wel een leuke meid in een kroeg. Loop op haar af, en maak een praatje met haar om mee te beginnen. (Daarmee was ik ook begonnen). Gewoon een gezellig praatje, zonder doel, want je wilt eerst gewoon kunnen praten met een leuke meid. Verder moet plezier maken altijd je doel zijn, dus als ze saai lijkt hoef je haar bijv ook niet te benaderen. Je moet haar dus wel echt leuk vinden, anders verpest het je benadering. Als je het doet voor je ego, dan verpest je het ook voor jezelf. Doe het voor de gezelligheid. Maar doe het zo snel mogelijk wanneer je een leuke meid ziet, anders is het te gemaakt en geplanned, hierdoor kan je zenuwachtig worden. Verder is het niet slecht om met meerdere vrouwen te communiceren in dezelfde kroeg.
ik voel me juist altijd supergeintimideert door de alfa gasten die er al rondlopen.
en allemaal meer dingen nog. dat ik verdrietig alleen in de hoek kom te staan gebeurd heel snel.

laatst ook nog, toen liep ik zo met een vriend s'avonds laat door amsterdam omdat we naar de bioscoop gingen.
het enige wat we deden was " compleet niet inblenden met het uitgaansvolk" wat er al liep, gewoon aan gedrag.... dat is moeilijk te overkomen vind ik maar hoor.

ik heb nog amper wat gedaan.... misschien.. ik moet eens wat dingen proberen
en ik kan me ook helemaal niet voorstellen wat voor ander volk, waar, bij welke gebouwen komt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:07:21 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98937533
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
Ben ik een dagje weg, post lant opeens een foto! Magikzien? :P
Fobo.
C'est la vie
pi_98937550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik voel me juist altijd supergeintimideert door de alfa gasten die er al rondlopen.
en allemaal meer dingen nog. dat ik verdrietig alleen in de hoek kom te staan gebeurd heel snel.

laatst ook nog, toen liep ik zo met een vriend s'avonds laat door amsterdam omdat we naar de bioscoop gingen.
het enige wat we deden was " compleet niet inblenden met het uitgaansvolk" wat er al liep, gewoon aan gedrag.... dat is moeilijk te overkomen vind ik maar hoor.

ik heb nog amper wat gedaan.... misschien.. ik moet eens wat dingen proberen
en ik kan me ook helemaal niet voorstellen wat voor ander volk, waar, bij welke gebouwen komt.

Het helpt om alle gasten te negeren. Het maakt totaal niet uit wat ze zeggen of denken.

Ik kan het best begrijpen dat je op weg naar de bioscoop niet zo vrolijk bent dan de mensen die al gedronken hebben en net van een café komen etc.

Je hoeft je niet aan te passen aan het volk. Als er geen leuke dames zijn, ga je gewoon weer naar de volgende café. Wees jezelf, maar dan nog meer jezelf dan dat je vroeger was. Hiermee bedoel ik dus dat je gewoon de dingen doet die je echt leuk vind. Zo vind ik het leuk om de robo dance te doen als ik me verveel en de muziek stom vind, zonder mezelf ervoor te schamen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:10:13 #23
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98937624
Het niet hebben van schaamte, dat lukt toch nimmer
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:11:34 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98937674
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
Het niet hebben van schaamte, dat lukt toch nimmer
Dat.
Je moet zelfverzekerd worden voordat je dat kunt worden. Maar dat roepen me vanaf topic 1 zelfverzekerheid is de sleutel.
C'est la vie
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:13:14 #25
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98937728
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat.
Je moet zelfverzekerd worden voordat je dat kunt worden. Maar dat roepen me vanaf topic 1 zelfverzekerheid is de sleutel.
Ik ben me altijd sterk bewust van de andere aanwezigen in de trein als ik een mooi meisje naast me heb zitten. Ik weet dat dat de sleutel is, maar toch zo lastig realiseerbaar in sommige situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')