SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Sorry, maar op een aantal andere fotos die ik eens van je ben tegengekomen lijkt het nou eenmaal net of je een hele rand vol soa's boven je lip hebt hangenquote:
Neejjoh, das een eckte eckte, jeweetsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Macht.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
maar wat probeer je hier nou helemaal te bewerkstelligen beste man
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sorry, maar op een aantal andere fotos die ik eens van je ben tegengekomen lijkt het nou eenmaal net of je een hele rand vol soa's boven je lip hebt hangen
quote:
neuh weet ik veel waarvan, een van je profielensites meen ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?
Als je daarmee een kansarme dildo bedoelt...quote:
Ik ben al bijna overstag. Iemand anders ook?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:33 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die gast gáát ons op een gegeven moment gewoon een dvd-box of een boek aan proberen te smeren. Hoeveel uur heeft hij er inmiddels wel niet ingestoken om overtuigend over te komen. Heel onnatuurlijk.
Ja, het is inderdaad goed om buiten je vaste locatie het een keertje te proberen, dan heb je misschien een vrijer gevoel.quote:ik wil dat!
maar het gebeurd maar nooit (al ben ik nog nooit 2 weken non-stop weggeweest)
wat zijn nou goede uitgaansgebouwen? straks(zomervakantie) zit ik 1 of 2 maanden ofzoin noordholland. buiten de bebouwde kom, alleen in de buurt van een paar dorpen, en purmerend/hoorn enzo.
moet ik dan naar amsterdam gaan enzo? ik wil niet me reputatie in de dorpen nog verder gaan verkloten, of daar gaan oefenen(je ziet altijd dezelfde daar)
gewoon naar amsterdam? en dan de cliches van melkweg, leidsche plein, en nog wat dingen(weet nog niet waar die zijn).
....of die kroeg/loungebar weet ik het waar lanterfanteraar was geweest?
ik weet het allemaal niet
Een dvd-tje waarop die gast zijn ding doet lijkt me wel lachen ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben al bijna overstag. Iemand anders ook?
Hij zit je te pesten. Je ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh ik snap daar niks van? Uit mijn Fotoboek?
Er zijn mensen die veel beter zijn dan ik, en die filmpjes staan gratis op youtubequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Firefly je moet jezelf een keer filmen, of laat iemand je filmen terwijl je rolt. Ik koop er dan een dvd van, deal?
ik voel me juist altijd supergeintimideert door de alfa gasten die er al rondlopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad goed om buiten je vaste locatie het een keertje te proberen, dan heb je misschien een vrijer gevoel.
Amsterdam leidscheplein is een hele leuke locatie ja! Een plek waar veel kroegen zijn is heel handig, dan kan je kroeg hoppen. Dat is erg leuk en je komt veel mooie dames tegen.
Er zit altijd wel een leuke meid in een kroeg. Loop op haar af, en maak een praatje met haar om mee te beginnen. (Daarmee was ik ook begonnen). Gewoon een gezellig praatje, zonder doel, want je wilt eerst gewoon kunnen praten met een leuke meid. Verder moet plezier maken altijd je doel zijn, dus als ze saai lijkt hoef je haar bijv ook niet te benaderen. Je moet haar dus wel echt leuk vinden, anders verpest het je benadering. Als je het doet voor je ego, dan verpest je het ook voor jezelf. Doe het voor de gezelligheid. Maar doe het zo snel mogelijk wanneer je een leuke meid ziet, anders is het te gemaakt en geplanned, hierdoor kan je zenuwachtig worden. Verder is het niet slecht om met meerdere vrouwen te communiceren in dezelfde kroeg.
Fobo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
Ben ik een dagje weg, post lant opeens een foto! Magikzien?
Het helpt om alle gasten te negeren. Het maakt totaal niet uit wat ze zeggen of denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik voel me juist altijd supergeintimideert door de alfa gasten die er al rondlopen.
en allemaal meer dingen nog. dat ik verdrietig alleen in de hoek kom te staan gebeurd heel snel.
laatst ook nog, toen liep ik zo met een vriend s'avonds laat door amsterdam omdat we naar de bioscoop gingen.
het enige wat we deden was " compleet niet inblenden met het uitgaansvolk" wat er al liep, gewoon aan gedrag.... dat is moeilijk te overkomen vind ik maar hoor.
ik heb nog amper wat gedaan.... misschien.. ik moet eens wat dingen proberen
en ik kan me ook helemaal niet voorstellen wat voor ander volk, waar, bij welke gebouwen komt.
Dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
Het niet hebben van schaamte, dat lukt toch nimmer
Ik ben me altijd sterk bewust van de andere aanwezigen in de trein als ik een mooi meisje naast me heb zitten. Ik weet dat dat de sleutel is, maar toch zo lastig realiseerbaar in sommige situaties.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat.
Je moet zelfverzekerd worden voordat je dat kunt worden. Maar dat roepen me vanaf topic 1 zelfverzekerheid is de sleutel.
Gaat hier vrij aardig hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
Het niet hebben van schaamte, dat lukt toch nimmer
Ja, op FOK!quote:
ja maar dat is het probleem he. ik heb echt allemaal ingesleten gewoontes hoe ik niet mezelf kan zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het helpt om alle gasten te negeren. Het maakt totaal niet uit wat ze zeggen of denken.
Ik kan het best begrijpen dat je op weg naar de bioscoop niet zo vrolijk bent dan de mensen die al gedronken hebben en net van een café komen etc.
Je hoeft je niet aan te passen aan het volk. Als er geen leuke dames zijn, ga je gewoon weer naar de volgende café. Wees jezelf, maar dan nog meer jezelf dan dat je vroeger was. Hiermee bedoel ik dus dat je gewoon de dingen doet die je echt leuk vind. Zo vind ik het leuk om de robo dance te doen als ik me verveel en de muziek stom vind, zonder mezelf ervoor te schamen.
ach arme KeizerKuzcoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben me altijd sterk bewust van de andere aanwezigen in de trein als ik een mooi meisje naast me heb zitten. Ik weet dat dat de sleutel is, maar toch zo lastig realiseerbaar in sommige situaties.
Daar had ik al gekeken, het duurde gewoon 10 volle seconden tot dat plaatje verscheenquote:
Zeker, lanterfanteraarderaar, en wat is jouw probleem? Gewoon kort en bondig in één zin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ach arme KeizerKuzco
gelukkig is dit topic er voor mensen zoals jij. om problemen te delen, samen op weg.
Durf jij in een korte broek, met witte sportsokken en sandalen aan, over straat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buiten fok ben ik ook niet preuts hoor, blad voor de mond neem ik ook niet echt
Ja natuurlijk is het lastig waarom denk je dat dit topic er is anders?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben me altijd sterk bewust van de andere aanwezigen in de trein als ik een mooi meisje naast me heb zitten. Ik weet dat dat de sleutel is, maar toch zo lastig realiseerbaar in sommige situaties.
Heeft dat er nou mee te maken, waarom niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Durf jij in een korte broek, met witte sportsokken en sandalen aan, over straat?
I know. Ik kan ze wel aanspreken als we een beetje alleen zijn of in een volle kroeg waar iedereen door elkaar praat. In een trein waar 30 man je aangapen is het maar niets, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het lastig waarom denk je dat dit topic er is anders?
Maar ja je moet het uiteindelijk zelf doen en zonder zelfvertrouwen spreek je waarschijnlijk geen vrouwen aan.
Een goede vakantie, met veel plezier en wie weet wat er allemaal gebeurt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef minibeer het volgende:
Ik ga trouwens zondagochtend op vakantie, ik weet niet of ik morgen nog post. Dus iedereen alvast sterkte, plezier en keigeile neuksex en/of tedere liefde toegewenst.
Herkenbare gewoontes die ik ook had in overvloed! Elke keer dat je zoiets doet moet je denkbeeldig jezelf een klap voor je hoofd geven. Wat ook kan (dit is wel heel extreem maar snel en effectief) is om bijvoorbeeld telkens een rondje te draaien als je zoiets doet of iets anders wat raar is. Op een gegeven moment heb je deze gewoontes geheel afgeleerd. Het is eigenlijk vergelijkbaar met zenuw trekjes, die ook af te leren zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is het probleem he. ik heb echt allemaal ingesleten gewoontes hoe ik niet mezelf kan zijn.
-zoals snel naar de grond kijken/ wegkijken als ik denk dat iemand me aanwezig begint te vidnen)(dan snel naar ondergeschikt zijn gaan).
-beetje dom bepaalde dingen faken (meestal als ik ergens rondloop waar ik onbekend ben, ga ik express uitstralen alsof ik naar iets op zoek ben om mezelf een houding te geven)
allemaal dingen!
en dat doe ik allemaal express, maar ik weet niet hoe ik anders kan doen. ik ken mezelf ook helemaal niet
Bedankt, hetzelfde!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef minibeer het volgende:
Ik ga trouwens zondagochtend op vakantie, ik weet niet of ik morgen nog post. Dus iedereen alvast sterkte, plezier en keigeile neuksex en/of tedere liefde toegewenst.
Danks, met familie in een appartement dus echt veel zal er wel niet gebeuren, maar ach je weet het nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een goede vakantie, met veel plezier en wie weet wat er allemaal gebeurt.
Met familie in een appartement er wordt dus niet geneukt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Danks, met familie in een appartement dus echt veel zal er wel niet gebeuren, maar ach je weet het nooit
Dat is inderdaad een stuk lastiger, het is niet mijn favoriete plek om een vrouw te versieren. Hier moet ik ook nog aan werken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
I know. Ik kan ze wel aanspreken als we een beetje alleen zijn of in een volle kroeg waar iedereen door elkaar praat. In een trein waar 30 man je aangapen is het maar niets, bijvoorbeeld.
En als het mislukt zit je nog minstens een half uur naast elkaar. Awkwardquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk lastiger, het is niet mijn favoriete plek om een vrouw te versieren. Hier moet ik ook nog aan werken.
Je moet op iedere plek een vrouw kunnen versieren?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk lastiger, het is niet mijn favoriete plek om een vrouw te versieren. Hier moet ik ook nog aan werken.
Ik hoef er geen geld voor, maar ik zal de topic in de gaten houden en proberen te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Er is toch zo'n forum meet? Als firefly komt kom ik ook. Kan hij zijn geld stoppen waar zijn mond is.
Het is wel de ultieme test hoe goed je in je vel zit!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En als het mislukt zit je nog minstens een half uur naast elkaar. Awkward
Ja, want stel dat ik ineens weer verliefd word op iemand bij het station (heb ik jaren terug meegemaakt, ze was zoo knap en ik viel meteen voor haar, maar ik durfde toen niet). Het zou zonde zijn om weer zoiets te laten lopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet op iedere plek een vrouw kunnen versieren?
Ik zie veel knappe medestudenten in de trein en bus, dus ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet op iedere plek een vrouw kunnen versieren?
Tot morgen, en anders alvast veel plezier met vrouwen ontmoeten!quote:
Hey!quote:
Had ik maar vrienden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Wazzup? Ik ben net thuis na een heel gezellig avondje bbqen en film kijken met vrienden
Gezellig!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Wazzup? Ik ben net thuis na een heel gezellig avondje bbqen en film kijken met vrienden
Hmm, klote dat je dat niet hebt dan man ;o ik heb geluk gehad met deze lui, ken het merendeel al sinds de middelbare. Eentje al vanaf de 1e, lol. Eerst t contact mee verloren, maar weer opgezocht, en gaan nu geregeld dingen doen. Winkelen, film kijken. Echt tof. Had eerst een vriendengroep die niet zo leuk was achteraf gezien. Blij dat ik nu deze lui heb. Echt solide gozers.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar vrienden.![]()
Nou ja vrienden waar mee je een vrijdagavond mee kan doorbrengen.
Haha gaaf!! Je vrolijke houding was dus goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:58 schreef mytec het volgende:
geniaal ben nu net thuis, wss fucking bezopen. als ik dit morgen weer lees is het vast vaag. maar ik heb echt genoten chicks die je lekker aan kijken. lekker terug kijken. zelfs eentje die bij het eten(snacken) maar bleef kijken,terwijl haar vriendje aan het eten was lol....
te goed gelachen daarom. iets doen was er helaas niet bij zo lam as wat...
Hoezo heel mss? uitnodiging is toch een uitnodiging?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is echt zo kut. Echt zo kut. Ik heb dus een soort "partynacht" gehad ( lees: om 6 uur in slaap vallen, om 9 uur wakker) zonder iets te beleven. Een soort bevestiging van het niets. Gewoon in bed naar het plafond staren. Had ik maar koppijn, moeie voeten en een half gezicht dat helemaal rood ziet van de aanraking met een stoppelbaardje. Dat zou echt voldaan zijn.
Leuk, nu ben ik dus "Brak" (![]()
) terwijl ik vanavond heeeeeeeeel misschien naar een feestje van iemand zou mogen. Lees: heel misschien.
En mytec wees maar blij met een vriendengroep ja.
Je gaat gewoon naar dat feest. Punt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is echt zo kut. Echt zo kut. Ik heb dus een soort "partynacht" gehad ( lees: om 6 uur in slaap vallen, om 9 uur wakker) zonder iets te beleven. Een soort bevestiging van het niets. Gewoon in bed naar het plafond staren. Had ik maar koppijn, moeie voeten en een half gezicht dat helemaal rood ziet van de aanraking met een stoppelbaardje. Dat zou echt voldaan zijn.
Leuk, nu ben ik dus "Brak" (![]()
) terwijl ik vanavond heeeeeeeeel misschien naar een feestje van iemand zou mogen. Lees: heel misschien.
En mytec wees maar blij met een vriendengroep ja.
Oja en ik ben Ongsteldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar dat feest. Punt.
Oh, dat is pas brak.. oh.. ghehe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef mytec het volgende:
[..]
En wat is brak?:P ik heb nu echt barstende koppijn en een droge bek, heb ook genoeg dagen dat ik echt niet kan functioneren die dag. lig ik de hele dag op bed.
Bedankt voor die informatiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oja en ik ben Ongsteld![]()
![]()
Ja ik zou wel gaan, maar ik zou sowieso nog de uitnodiging moeten krijgen. Was van de week zo ff kort van "oh ja ik zal wel vragen of je misschien mag".
Nog nooit echt last gehad ;-0? ik heb sinds mijn 16de al de kutste dingen meegemaakt. kotsen door het hele luis. (plavond zelfs.. ) wakker worden in stukjes pizza enzo. dat wil je liever niet meemaken. te vaak onderuit gegaan snachts..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, dat is pas brak.. oh.. ghehe.
Nouja lijkt me ook wel interessant om een keer mee te maken
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :pquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Bedankt voor die informatie![]()
Wel stom dat je op de dag zelf nog uitgenodigd moet worden
Mompelt iets met een echt schipper...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oja en ik ben Ongsteld![]()
![]()
Ja ik zou wel gaan, maar ik zou sowieso nog de uitnodiging moeten krijgen. Was van de week zo ff kort van "oh ja ik zal wel vragen of je misschien mag".
Je hebt het huis niet meer voor jezelf nu, of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.
Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen.
Gaat dus niet door ook.
Haha ja een echte schipper vaart gewoon door over de .... zee. Gelukkig ben ik geen schipper.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mompelt iets met een echt schipper...
Dan bel je diegene toch even
Kalm aan maar, het lukt niet altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.
Nee, maar je bent nu wel ingeschreven bij een arbeidsbureau. Een actie die je zelf kunt doen en kijken wat ze je aanbieden. Daar heb je uiteindelijk meer aan. Gisteren was je nog in een goede stemming, omdat je zelf die stap hebt gezet.quote:Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen.
Gaat dus niet door ook.
Ehh je kan beter zeggen: het lukt vrijwel nooit om iemand te vinden en iets af te spreken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kalm aan maar, het lukt niet altijd.
Vraag firefly, die jongen heeft een ongeëvenaarde innergame.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ehh je kan beter zeggen: het lukt vrijwel nooit om iemand te vinden en iets af te spreken.
Genoeg Fok!kers die je huis willen komen verbouwen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen.
Gaat dus niet door ook.
Oja nog iets. De buren zijn zelfs niet thuis. Dus ik zou gewoon keihard kunnen schreeuwen en alles. Een eenmalige mogelijkheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg Fok!kers die je huis willen komen verbouwen hoor
MIquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oja nog iets. De buren zijn zelfs niet thuis. Dus ik zou gewoon keihard kunnen schreeuwen en alles. Een eenmalige mogelijkheid.
Maar nee hoor.
Mental Image.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat betekent MI? Ik heb dat nu al een paar keer zien staan, maar google kan me niet helpen.
Je had toch iemand gevonden, om eens in de twee weken mee uit te gaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ehh je kan beter zeggen: het lukt vrijwel nooit om iemand te vinden en iets af te spreken.
Nee. Ik kon eerst wel eens in de twee weken iemand vinden om mee uit te gaan. Heel veel uitzoekwerk op internet, hele dag facebook checken in de gaten houden en dan reageert iemand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je had toch iemand gevonden, om eens in de twee weken mee uit te gaan?
Als je een baantje vindt, heb je wat meer geld en mogelijkheden. Bijvoorbeeld: Mishu had wel interesse en woont in A'dam. Kun je vast ook blijven slapen. Julia22? Er zijn hier vast meer mogelijkheden te vinden. In plaats van de jongens gek te maken, kun je hier beter je energie steken in het zoeken van mensen om mee uit te gaan. Ga hier op fok! beruchte Lanterfanteraar parties (stap-avonden) organiseren in Zuid-Holland. Iedereen welkom.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee. Ik kon eerst wel eens in de twee weken iemand vinden om mee uit te gaan. Heel veel uitzoekwerk op internet, hele dag facebook checken in de gaten houden en dan reageert iemand.
Lanterfant gangbangs?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je een baantje vindt, heb je wat meer geld en mogelijkheden. Bijvoorbeeld: Mishu had wel interesse en woont in A'dam. Kun je vast ook blijven slapen. Julia22? Er zijn hier vast meer mogelijkheden te vinden. In plaats van de jongens gek te maken, kun je hier beter je energie steken in het zoeken van mensen om mee uit te gaan. Ga hier op fok! beruchte Lanterfanteraar parties (stap-avonden) organiseren in Zuid-Holland. Iedereen welkom.
Van MLIG we denken dat ie contactgestoord is geworden door de hele tijd op zijn zolderkamertje te zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef MangoLassi het volgende:
Heeft mylifeisgrey een hersenbeschadiging? Hoe kan je niet `snappen`hoe je moet uitgaan-versieren? Zelfs de grootste stommeriken kunnen dat (mensen bij Oh Oh Cherso/Tirol).
En alphaAls dat types zijn zoals Sterretje kan ik je verzekeren dat geen enkele vrouw boven een IQ van 100 daar wat mee wil.
Al die wilde mannen fantasieen. Het is wat.quote:
Hoezo stoeien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
he he schijf was kaduuk, nu weer geinstalleerd en ik ben er weer.
Tip als je een meisje leuk vind en je praat al met haar , probeer dan eens te stoeien.
Dat schakelt sneller en makkelijker over naar gewoon liefkozend vasthouden en daarna zoenen.quote:
Hoi Formerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
he he schijf was kaduuk, nu weer geinstalleerd en ik ben er weer.
Tip als je een meisje leuk vind en je praat al met haar , probeer dan eens te stoeien.
Ik vind plagen leukerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
Denk of dat je moet inschatten of ze stoeien ook leuk vind. Ik ben sowieso iemand die makkelijk stoeit omdat ik soms wat baldadig kan zijn en niet ieder meisje is er van gediend.
Maar ik vind sowieso stoeien wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |