Tot morgen, en anders alvast veel plezier met vrouwen ontmoeten!quote:
Hey!quote:
Had ik maar vrienden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Wazzup? Ik ben net thuis na een heel gezellig avondje bbqen en film kijken met vrienden
Gezellig!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Wazzup? Ik ben net thuis na een heel gezellig avondje bbqen en film kijken met vrienden
Hmm, klote dat je dat niet hebt dan man ;o ik heb geluk gehad met deze lui, ken het merendeel al sinds de middelbare. Eentje al vanaf de 1e, lol. Eerst t contact mee verloren, maar weer opgezocht, en gaan nu geregeld dingen doen. Winkelen, film kijken. Echt tof. Had eerst een vriendengroep die niet zo leuk was achteraf gezien. Blij dat ik nu deze lui heb. Echt solide gozers.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar vrienden.![]()
Nou ja vrienden waar mee je een vrijdagavond mee kan doorbrengen.
Haha gaaf!! Je vrolijke houding was dus goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:58 schreef mytec het volgende:
geniaal ben nu net thuis, wss fucking bezopen. als ik dit morgen weer lees is het vast vaag. maar ik heb echt genoten chicks die je lekker aan kijken. lekker terug kijken. zelfs eentje die bij het eten(snacken) maar bleef kijken,terwijl haar vriendje aan het eten was lol....
te goed gelachen daarom. iets doen was er helaas niet bij zo lam as wat...
Hoezo heel mss? uitnodiging is toch een uitnodiging?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is echt zo kut. Echt zo kut. Ik heb dus een soort "partynacht" gehad ( lees: om 6 uur in slaap vallen, om 9 uur wakker) zonder iets te beleven. Een soort bevestiging van het niets. Gewoon in bed naar het plafond staren. Had ik maar koppijn, moeie voeten en een half gezicht dat helemaal rood ziet van de aanraking met een stoppelbaardje. Dat zou echt voldaan zijn.
Leuk, nu ben ik dus "Brak" (![]()
) terwijl ik vanavond heeeeeeeeel misschien naar een feestje van iemand zou mogen. Lees: heel misschien.
En mytec wees maar blij met een vriendengroep ja.
Je gaat gewoon naar dat feest. Punt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is echt zo kut. Echt zo kut. Ik heb dus een soort "partynacht" gehad ( lees: om 6 uur in slaap vallen, om 9 uur wakker) zonder iets te beleven. Een soort bevestiging van het niets. Gewoon in bed naar het plafond staren. Had ik maar koppijn, moeie voeten en een half gezicht dat helemaal rood ziet van de aanraking met een stoppelbaardje. Dat zou echt voldaan zijn.
Leuk, nu ben ik dus "Brak" (![]()
) terwijl ik vanavond heeeeeeeeel misschien naar een feestje van iemand zou mogen. Lees: heel misschien.
En mytec wees maar blij met een vriendengroep ja.
Oja en ik ben Ongsteldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar dat feest. Punt.
Oh, dat is pas brak.. oh.. ghehe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef mytec het volgende:
[..]
En wat is brak?:P ik heb nu echt barstende koppijn en een droge bek, heb ook genoeg dagen dat ik echt niet kan functioneren die dag. lig ik de hele dag op bed.
Bedankt voor die informatiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oja en ik ben Ongsteld![]()
![]()
Ja ik zou wel gaan, maar ik zou sowieso nog de uitnodiging moeten krijgen. Was van de week zo ff kort van "oh ja ik zal wel vragen of je misschien mag".
Nog nooit echt last gehad ;-0? ik heb sinds mijn 16de al de kutste dingen meegemaakt. kotsen door het hele luis. (plavond zelfs.. ) wakker worden in stukjes pizza enzo. dat wil je liever niet meemaken. te vaak onderuit gegaan snachts..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, dat is pas brak.. oh.. ghehe.
Nouja lijkt me ook wel interessant om een keer mee te maken
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :pquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Bedankt voor die informatie![]()
Wel stom dat je op de dag zelf nog uitgenodigd moet worden
Mompelt iets met een echt schipper...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oja en ik ben Ongsteld![]()
![]()
Ja ik zou wel gaan, maar ik zou sowieso nog de uitnodiging moeten krijgen. Was van de week zo ff kort van "oh ja ik zal wel vragen of je misschien mag".
Je hebt het huis niet meer voor jezelf nu, of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.
Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen.
Gaat dus niet door ook.
Haha ja een echte schipper vaart gewoon door over de .... zee. Gelukkig ben ik geen schipper.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mompelt iets met een echt schipper...
Dan bel je diegene toch even
Kalm aan maar, het lukt niet altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.
Nee, maar je bent nu wel ingeschreven bij een arbeidsbureau. Een actie die je zelf kunt doen en kijken wat ze je aanbieden. Daar heb je uiteindelijk meer aan. Gisteren was je nog in een goede stemming, omdat je zelf die stap hebt gezet.quote:Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen.
Gaat dus niet door ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |