abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:38:55 #51
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98938467
Bedtijd.
Loeter.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98938550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:38 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bedtijd.
Loeter.
Tot morgen, en anders alvast veel plezier met vrouwen ontmoeten! :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98938603
Hoi iedereen
pi_98938719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:44 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoi iedereen
Hey!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98938869
Wazzup? Ik ben net thuis na een heel gezellig avondje bbqen en film kijken met vrienden :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:57:02 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98938881
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Wazzup? Ik ben net thuis na een heel gezellig avondje bbqen en film kijken met vrienden :)
Had ik maar vrienden. :'(
Nou ja vrienden waar mee je een vrijdagavond mee kan doorbrengen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98939019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Gezellig!! :)
pi_98939020
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Had ik maar vrienden. :'(
Nou ja vrienden waar mee je een vrijdagavond mee kan doorbrengen. :')
Hmm, klote dat je dat niet hebt dan man ;o ik heb geluk gehad met deze lui, ken het merendeel al sinds de middelbare. Eentje al vanaf de 1e, lol. Eerst t contact mee verloren, maar weer opgezocht, en gaan nu geregeld dingen doen. Winkelen, film kijken. Echt tof. Had eerst een vriendengroep die niet zo leuk was achteraf gezien. Blij dat ik nu deze lui heb. Echt solide gozers.
pi_98939758
geniaal ben nu net thuis, wss fucking bezopen. als ik dit morgen weer lees is het vast vaag. maar ik heb echt genoten chicks die je lekker aan kijken. lekker terug kijken. zelfs eentje die bij het eten(snacken) maar bleef kijken,terwijl haar vriendje aan het eten was lol....
te goed gelachen daarom. iets doen was er helaas niet bij zo lam as wat...
pi_98940400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 02:58 schreef mytec het volgende:
geniaal ben nu net thuis, wss fucking bezopen. als ik dit morgen weer lees is het vast vaag. maar ik heb echt genoten chicks die je lekker aan kijken. lekker terug kijken. zelfs eentje die bij het eten(snacken) maar bleef kijken,terwijl haar vriendje aan het eten was lol....
te goed gelachen daarom. iets doen was er helaas niet bij zo lam as wat...
Haha gaaf!! Je vrolijke houding was dus goed :D Volgende keer actie! Het is zonde om zulke vrouwen te laten staan terwijl ze je willen.
pi_98940498
Hierzo de niveau's van versieren op een rijtje:

- Slecht
- Ok
- Entertaining/PUA (werkt maar heel even)
- Natuurlijk <--- Dit is waar iedereen naar toe zou moeten werken. Zelf probeer ik ook zoveel mogelijk truukjes en openingszinnen weg te gooien. Zelfs de routine om mijn arm om haar heen te doen, ga ik steeds meer vervangen door dingen van het moment (nek kietelen, arm vastpakken, hand vastpakken als opening). Let wel, het werkt alleen echt goed als je het zelf 100% gelooft, anders krijg je zo'n halve actie waardoor het haar afschrikt. Als je er niet 100% in gelooft ga je zitten twijfelen en dan ga je onbewust steeds langzamer met je hand naar haar toe, hoe creepy is dat. Verder moet je die actie niet doen om een reactie uit te lokken en haar waarde uit haar te zuigen (wat veel gasten doen die falen), maar omdat je er gewoon zin in had ongeacht wat haar reactie zou zijn. Als je niet aan rare bijbedoelingen denkt en het gewoon doet, dan vind zij het ook gewoon. Je moet niet verder denken dan het huidige moment, dus niet over het verleden of toekomst gaan zitten denken. Denk in het nu. Dat is de reden dat mensen die een beetje alcohol op hebben (niet dronken dus) veel meer durven en vaak dan iets beter zijn met vrouwen, omdat ze niet verder kijken in de tijd dan hun heus lang is. (een positief iets dus, en het staat garant voor een leuke avond).

Tijd om te slapen, morgen laat opstaan en feesten!!! De rest ook allemaal veel plezier!
pi_98942311
Wat ik typte is nog leesbaar blijkbaar, nu enorme koppijn. Weer ouderwets lopen tanken.
Maar vrolijkheid maakt idd heel veel uit, heb tijden gehad dat ik heel moe was als ik uitging dan ben je minder vrolijk en is het minder leuk.

[ Bericht 45% gewijzigd door mytec op 02-07-2011 11:06:44 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:38:31 #63
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98943098
Dit is echt zo kut. Echt zo kut. Ik heb dus een soort "partynacht" gehad ( lees: om 6 uur in slaap vallen, om 9 uur wakker) zonder iets te beleven. Een soort bevestiging van het niets. Gewoon in bed naar het plafond staren. Had ik maar koppijn, moeie voeten en een half gezicht dat helemaal rood ziet van de aanraking met een stoppelbaardje :~ . Dat zou echt voldaan zijn.

Leuk, nu ben ik dus "Brak" ( :') :') ) terwijl ik vanavond heeeeeeeeel misschien naar een feestje van iemand zou mogen. Lees: heel misschien.

En mytec wees maar blij met een vriendengroep ja.
pi_98943265
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is echt zo kut. Echt zo kut. Ik heb dus een soort "partynacht" gehad ( lees: om 6 uur in slaap vallen, om 9 uur wakker) zonder iets te beleven. Een soort bevestiging van het niets. Gewoon in bed naar het plafond staren. Had ik maar koppijn, moeie voeten en een half gezicht dat helemaal rood ziet van de aanraking met een stoppelbaardje :~ . Dat zou echt voldaan zijn.

Leuk, nu ben ik dus "Brak" ( :') :') ) terwijl ik vanavond heeeeeeeeel misschien naar een feestje van iemand zou mogen. Lees: heel misschien.

Hoezo heel mss? uitnodiging is toch een uitnodiging?

En wat is brak?:P ik heb nu echt barstende koppijn en een droge bek, heb ook genoeg dagen dat ik echt niet kan functioneren die dag. lig ik de hele dag op bed.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:48:23 #65
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98943343
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

Je gaat gewoon naar dat feest. Punt.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:50:16 #66
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98943388
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Je gaat gewoon naar dat feest. Punt.
Oja en ik ben Ongsteld :') :')

Ja ik zou wel gaan, maar ik zou sowieso nog de uitnodiging moeten krijgen. Was van de week zo ff kort van "oh ja ik zal wel vragen of je misschien mag".
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:51:01 #67
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98943410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef mytec het volgende:

[..]

En wat is brak?:P ik heb nu echt barstende koppijn en een droge bek, heb ook genoeg dagen dat ik echt niet kan functioneren die dag. lig ik de hele dag op bed.
Oh, dat is pas brak.. oh.. ghehe.

Nouja lijkt me ook wel interessant om een keer mee te maken :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:52:14 #68
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98943442
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja ik zou wel gaan, maar ik zou sowieso nog de uitnodiging moeten krijgen. Was van de week zo ff kort van "oh ja ik zal wel vragen of je misschien mag".
Bedankt voor die informatie ;(
Wel stom dat je op de dag zelf nog uitgenodigd moet worden :o
pi_98943500
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh, dat is pas brak.. oh.. ghehe.

Nouja lijkt me ook wel interessant om een keer mee te maken :)
Nog nooit echt last gehad ;-0? ik heb sinds mijn 16de al de kutste dingen meegemaakt. kotsen door het hele luis. (plavond zelfs.. ) wakker worden in stukjes pizza enzo. dat wil je liever niet meemaken. te vaak onderuit gegaan snachts..

Het is niet echt fun behalve dan soms de filmpjes die wel eens gemaakt worden als iemand op z,n bek dreigt te gaan.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:55:01 #70
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98943514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Bedankt voor die informatie ;(
Wel stom dat je op de dag zelf nog uitgenodigd moet worden :o
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.

Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen :D.
Gaat dus niet door ook.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:55:44 #71
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98943540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mompelt iets met een echt schipper...

Dan bel je diegene toch even :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:56:36 #72
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98943566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.

Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen :D.
Gaat dus niet door ook.
Je hebt het huis niet meer voor jezelf nu, of wat bedoel je?
Succes ermee, ik ga eten :D
pi_98943583
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mompelt iets met een echt schipper...

Dan bel je diegene toch even :)
Haha ja een echte schipper vaart gewoon door over de .... zee. Gelukkig ben ik geen schipper.
Of je smst, gaf jij nu vandaag een feestje?

Ik ga ff ontbijten en douchen.. moet straks werken met m,n brakke kop.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:05:33 #74
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98943843
Ik heb geen nummer. Volgens mij is dat wel een groot probleem van mij, ik heb nooit nummers van mensen. Ik heb nog nooit een nummer van een jongen gehad bijv. ghehe.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:31:56 #75
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98944520
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Kalm aan maar, het lukt niet altijd.

quote:
Gaat dus niet door ook.
Nee, maar je bent nu wel ingeschreven bij een arbeidsbureau. Een actie die je zelf kunt doen en kijken wat ze je aanbieden. Daar heb je uiteindelijk meer aan. Gisteren was je nog in een goede stemming, omdat je zelf die stap hebt gezet.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')