Ehh je kan beter zeggen: het lukt vrijwel nooit om iemand te vinden en iets af te spreken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kalm aan maar, het lukt niet altijd.
Vraag firefly, die jongen heeft een ongeėvenaarde innergame.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ehh je kan beter zeggen: het lukt vrijwel nooit om iemand te vinden en iets af te spreken.
Genoeg Fok!kers die je huis willen komen verbouwen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja oftewel, ze is het vergeten en gaat waarschijnlijk niet door ( realistisch gezien) :p
Ik ga niet verder pushen, 't is een verwaterde vriendschap van de middelbare. Wil niet te veel forceren.
Maar nu is er nog een probleem. Aankomende week heb ik voor het eerst het huis voor mijzelf voor een nacht. En nu had ik al zo bedacht dat ik dan dit weekend iemand zou leren kennen en dat diegene dan een nacht "op visite" zou kunnen komen.
Gaat dus niet door ook.
Oja nog iets. De buren zijn zelfs niet thuis. Dus ik zou gewoon keihard kunnen schreeuwen en alles. Een eenmalige mogelijkheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg Fok!kers die je huis willen komen verbouwen hoor
MIquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oja nog iets. De buren zijn zelfs niet thuis. Dus ik zou gewoon keihard kunnen schreeuwen en alles. Een eenmalige mogelijkheid.
Maar nee hoor.
Mental Image.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat betekent MI? Ik heb dat nu al een paar keer zien staan, maar google kan me niet helpen.
Je had toch iemand gevonden, om eens in de twee weken mee uit te gaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ehh je kan beter zeggen: het lukt vrijwel nooit om iemand te vinden en iets af te spreken.
Nee. Ik kon eerst wel eens in de twee weken iemand vinden om mee uit te gaan. Heel veel uitzoekwerk op internet, hele dag facebook checken in de gaten houden en dan reageert iemand.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je had toch iemand gevonden, om eens in de twee weken mee uit te gaan?
Als je een baantje vindt, heb je wat meer geld en mogelijkheden. Bijvoorbeeld: Mishu had wel interesse en woont in A'dam. Kun je vast ook blijven slapen. Julia22? Er zijn hier vast meer mogelijkheden te vinden. In plaats van de jongens gek te maken, kun je hier beter je energie steken in het zoeken van mensen om mee uit te gaan. Ga hier op fok! beruchte Lanterfanteraar parties (stap-avonden) organiseren in Zuid-Holland. Iedereen welkom.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee. Ik kon eerst wel eens in de twee weken iemand vinden om mee uit te gaan. Heel veel uitzoekwerk op internet, hele dag facebook checken in de gaten houden en dan reageert iemand.
Lanterfant gangbangs?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je een baantje vindt, heb je wat meer geld en mogelijkheden. Bijvoorbeeld: Mishu had wel interesse en woont in A'dam. Kun je vast ook blijven slapen. Julia22? Er zijn hier vast meer mogelijkheden te vinden. In plaats van de jongens gek te maken, kun je hier beter je energie steken in het zoeken van mensen om mee uit te gaan. Ga hier op fok! beruchte Lanterfanteraar parties (stap-avonden) organiseren in Zuid-Holland. Iedereen welkom.
Van MLIG we denken dat ie contactgestoord is geworden door de hele tijd op zijn zolderkamertje te zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef MangoLassi het volgende:
Heeft mylifeisgrey een hersenbeschadiging? Hoe kan je niet `snappen`hoe je moet uitgaan-versieren? Zelfs de grootste stommeriken kunnen dat (mensen bij Oh Oh Cherso/Tirol).
En alphaAls dat types zijn zoals Sterretje kan ik je verzekeren dat geen enkele vrouw boven een IQ van 100 daar wat mee wil.
Al die wilde mannen fantasieen. Het is wat.quote:
Hoezo stoeien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
he he schijf was kaduuk, nu weer geinstalleerd en ik ben er weer.
Tip als je een meisje leuk vind en je praat al met haar , probeer dan eens te stoeien.
Dat schakelt sneller en makkelijker over naar gewoon liefkozend vasthouden en daarna zoenen.quote:
Hoi Formerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
he he schijf was kaduuk, nu weer geinstalleerd en ik ben er weer.
Tip als je een meisje leuk vind en je praat al met haar , probeer dan eens te stoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |