abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98771847
Met impliciete toestemming van Daniel, discussies over een eventuele volgende meet hier.

Doel van de meet:

De meet is voor alle deelnemers aan de reeks 'Als versieren niet zo makkelijk gaat'. Dat zijn dus de mensen die problemen hebben met versieren of het leggen van sociale contacten, maar ook de mensen die juist geen problemen hebben en tips komen geven zijn van harte welkom. Hoewel we niets kunnen verbieden willen we van je vragen alleen te komen als je deelneemt aan de reeks en iets toe te voegen hebt. Gezelligheid staat voorop, maar sommige mensen moeten enorme drempels overwinnen om toch te komen. Houd daar rekening mee. Langskomen om iemand in de zeik te nemen is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat gaan we doen?

Dat staat nog ter discussie. De volgende opties zijn genoemd:

1) Uitgaan. Kroeg, club, doet er niet toe, als het maar ergens is waar mensen zijn (en drank ;) ). Doel is niet om uiteindelijk Handelingen te verrichten, maar om gewoon op stap te zijn.

2) Parkmeet, zoals de eerste meet. Eventueel in combinatie met een BBQ. Dit is natuurlijk wel weersafhankelijk en vereist enige organisatie.

3) Een andere buitenactiviteit. Zwemmen, pretpark, dierentuin, festival...you name it!

Poll: Wat gaan we doen?
Uitgaan
BBQ/Parkmeet
Iets anders buiten
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Waar gaan we dit doen?

Dat heeft te maken met wat we gaan doen. Daarom even stemmen voor welke hoek van Nederland je graag zou zien dat we heen gaan, dan kunnen we dan bepalen welke stad geschikt is en waar we dus uitgaan, welk park we onveilig gaan maken of welke andere activiteit daar in de buurt is.

Poll: Waar gaan we heen?
Noord
Oost
West
Zuid
Midden
Tussenstand:

Wanneer gaan we dit doen?

Omdat we goed weer willen is het logisch dit nog deze zomer te doen. Om iedereen voldoende bedenktijd te gunnen heb ik drie zaterdagen in augustus op een rijtje gezet (dit om de keuze nog een beetje beperkt te houden).

Poll: Welke datum?
6 augustus
13 augustus
20 augustus
Tussenstand:

Tenslotte:

Geef even aan wat je wil doen. Stem, maar onderbouw ook. Geef aan of je wilt komen, dan kunnen we een lijst bijhouden en zien of er überhaupt voldoende animo is voor een meet.

Het is niet de bedoeling dat er hier SC plaatsvindt of dat er hier zaken worden besproken die eigenlijk in de reeks thuis horen! Ik weet dat het geen zin heeft dit te melden omdat het toch wel gebeurt, maar dan heb ik het in elk geval gezegd.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:24:35 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98771936
Goed topic ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:25:37 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98771984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Goed topic ^O^
Goede OP ook!
pi_98772069
Wat leuk, een meet. :)
pi_98772092
Locatie: Scheveningen (als het mooi weer is) en daar gewoon chillen.. :)
pi_98772325
13 augustus ben ik jarig. oO<
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Mpj het volgende:
Locatie: Scheveningen (als het mooi weer is) en daar gewoon chillen.. :)
Chillen? Tussen de honderdduizenden dagjesmensen met schreeuwend grut? ;(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:32:04 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98772327
utrecht is leuk genoeg, als we maar niet naar die tent van westbroek gaan :P.
amsterdam is ook een optie.

quote:
. Gezelligheid staat voorop, maar sommige mensen moeten enorme drempels overwinnen om toch te komen. Houd daar rekening mee. Langskomen om iemand in de zeik te nemen is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit zinnetje geeft enorme naïviteit van de TS aan. Er is nog nooit een meet in al die 12 jaar FOK! geweest waarbij mensen in de zeik gezet weren :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98772357
Ik ga er nog een nachtje over slapen.
pi_98772523
Op een zaterdag, ergens ver weg van het oosten dus ;(

Ik kan bij deze niet :+
Twiddel
pi_98772598
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is niet zo handig nee. :+
quote:
Chillen? Tussen de honderdduizenden dagjesmensen met schreeuwend grut? ;(
Zijn wel rustige plekjes te vinden als het moet. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 16:38:09 ]
pi_98772698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:

Dit zinnetje geeft enorme naïviteit van de TS aan. Er is nog nooit een meet in al die 12 jaar FOK! geweest waarbij mensen in de zeik gezet weren :).
Dat weet ik. Maar er zijn mensen in het topic huiverig om hun gezicht te laten zien, bang voor reacties van anderen of om wat ze verteld hebben. Daarom zet ik het er nog even bij zodat die angst weggenomen kan worden.

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

Tsja, ik heb niet ieders agenda bij de hand. Dan stem je toch voor een andere datum als je er een nachtje over geslapen hebt?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:39:22 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98772711
Scheveningen met mooi weer. Goed te bereiken met openbaar vervoer.

In de avond crazy piano's of centrum van den haag in voor kroegen tocht.

Voor mij hangt het af waar en wanneer of ik wel dan wel niet kom.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:39:42 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98772730
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Is niet zo handig nee. :+
Op zich geen bezwaar hoor, eerder ultiem excuus om geen visite te hoeven ontvangen :')
pi_98772858
Vet; was al bang dat het wel eens lang kon duren voordat er nog een meet kwam, maar dat valt dus mee!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:43:15 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98772916
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:

Jawel, ja toch, vast wel, je moet, is leuk, zonder jou :N
The view from nowhere.
pi_98772990
Maar ik kan 6 augustus sowieso niet, dan zit ik nog in Afrika! :(
12e kom ik terug ('s nachts) dus dan moet ik sowieso even ''bijkomen'', dus de 13e wordt ook niks voor mij..

De 20e kan ik wel, zoals het nu lijkt.. *O* Dan is het ook vast wel mooi weer, hopelijk.
pi_98773012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jawel, ja toch, vast wel, je moet, is leuk, zonder jou :N
Ik werk op zaterdag :Y
Twiddel
pi_98773289
Misschien een idee, maar kan je voor datum niet beter een soort poll maken waarbij meerdere opties mogelijk zijn? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meerdere zaterdagen kunnen.
pi_98773419
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien een idee, maar kan je voor datum niet beter een soort poll maken waarbij meerdere opties mogelijk zijn? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meerdere zaterdagen kunnen.
Dat is toch al zo?
quote:
Poll: Welke datum?
• 6 augustus
• 13 augustus
• 20 augustus
pi_98773420
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:

Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van je werk, maar de vorige meet heb ik ook een klus afgezegd om acte de présence te kunnen geven. Ieders locatie kennende wordt het waarschijnlijk het midden van het land. Utrecht, Amersfoort, zoiets. Dat is bereisbaar vanuit een plek als Enschede (er even van uitgaande dat je in het uiterste oosten woont)

Zaterdag is eigenlijk de enige logische dag. De meesten werken doordeweeks en zondag is niet altijd een succes i.v.m. werk de volgende dag. Zeker niet als men massaal besluit de kroeg in te duiken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Dat kan. Maar zo werkt het toch ook? Op deze manier geef je je voorkeur aan, als je de 13e stemt en het wordt de 20e dan betekent dat niet dat je niet meer kan komen.
pi_98773565
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van je werk, maar de vorige meet heb ik ook een klus afgezegd om acte de présence te kunnen geven. Ieders locatie kennende wordt het waarschijnlijk het midden van het land. Utrecht, Amersfoort, zoiets. Dat is bereisbaar vanuit een plek als Enschede (er even van uitgaande dat je in het uiterste oosten woont)

Zaterdag is eigenlijk de enige logische dag. De meesten werken doordeweeks en zondag is niet altijd een succes i.v.m. werk de volgende dag. Zeker niet als men massaal besluit de kroeg in te duiken.

[..]

Dat kan. Maar zo werkt het toch ook? Op deze manier geef je je voorkeur aan, als je de 13e stemt en het wordt de 20e dan betekent dat niet dat je niet meer kan komen.
Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.

Waarom gooi je niet gewoon zondag in de poll, dan zie je zo wie er wel belangstelling voor heeft.
Twiddel
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:55:33 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98773655
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.

Waarom gooi je niet gewoon zondag in de poll, dan zie je zo wie er wel belangstelling voor heeft.
Wie ben je eigenlijk?
pi_98773667
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Mee eens, het kan ook maar zo zijn dat ik word gebeld om te werken. Dan kan ik wel afzeggen natuurlijk, maar dat zijn wel minpunten en al helemaal omdat ik nieuw ben. Maar, wie ben jij eigenlijk?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:56:05 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98773684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar er zijn mensen in het topic huiverig om hun gezicht te laten zien, bang voor reacties van anderen of om wat ze verteld hebben. Daarom zet ik het er nog even bij zodat die angst weggenomen kan worden.
Het werkt juist averechts, mensen die het niet weten gaan denken dat het blijkbaar nodig is om een dergelijke waarschuwing te plaatsen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98773776
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie ben je eigenlijk?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mee eens, het kan ook maar zo zijn dat ik word gebeld om te werken. Dan kan ik wel afzeggen natuurlijk, maar dat zijn wel minpunten en al helemaal omdat ik nieuw ben. Maar, wie ben jij eigenlijk?
Ik bezoek r&p regelmatig en post ook zo nu en dan eens mee in de reeks van de TT.

Maar als ik niet gewenst ben omdat ik nog nieuw ben kom ik niet hoor.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')