Chillen? Tussen de honderdduizenden dagjesmensen met schreeuwend grut?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Mpj het volgende:
Locatie: Scheveningen (als het mooi weer is) en daar gewoon chillen..
Dit zinnetje geeft enorme naïviteit van de TS aan. Er is nog nooit een meet in al die 12 jaar FOK! geweest waarbij mensen in de zeik gezet werenquote:. Gezelligheid staat voorop, maar sommige mensen moeten enorme drempels overwinnen om toch te komen. Houd daar rekening mee. Langskomen om iemand in de zeik te nemen is natuurlijk niet de bedoeling.
Is niet zo handig nee.quote:
Zijn wel rustige plekjes te vinden als het moet.quote:Chillen? Tussen de honderdduizenden dagjesmensen met schreeuwend grut?
Dat weet ik. Maar er zijn mensen in het topic huiverig om hun gezicht te laten zien, bang voor reacties van anderen of om wat ze verteld hebben. Daarom zet ik het er nog even bij zodat die angst weggenomen kan worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Dit zinnetje geeft enorme naïviteit van de TS aan. Er is nog nooit een meet in al die 12 jaar FOK! geweest waarbij mensen in de zeik gezet weren.
Tsja, ik heb niet ieders agenda bij de hand. Dan stem je toch voor een andere datum als je er een nachtje over geslapen hebt?quote:
Op zich geen bezwaar hoor, eerder ultiem excuus om geen visite te hoeven ontvangenquote:
Jawel, ja toch, vast wel, je moet, is leuk, zonder jouquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
Op een zaterdag, ergens ver weg van het oosten dus
Ik kan bij deze niet
Ik werk op zaterdagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jawel, ja toch, vast wel, je moet, is leuk, zonder jou
Dat is toch al zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien een idee, maar kan je voor datum niet beter een soort poll maken waarbij meerdere opties mogelijk zijn? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meerdere zaterdagen kunnen.
quote:Poll: Welke datum?
• 6 augustus
• 13 augustus
• 20 augustus
Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van je werk, maar de vorige meet heb ik ook een klus afgezegd om acte de présence te kunnen geven. Ieders locatie kennende wordt het waarschijnlijk het midden van het land. Utrecht, Amersfoort, zoiets. Dat is bereisbaar vanuit een plek als Enschede (er even van uitgaande dat je in het uiterste oosten woont)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
Op een zaterdag, ergens ver weg van het oosten dus
Ik kan bij deze niet
Dat kan. Maar zo werkt het toch ook? Op deze manier geef je je voorkeur aan, als je de 13e stemt en het wordt de 20e dan betekent dat niet dat je niet meer kan komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien een idee, maar kan je voor datum niet beter een soort poll maken waarbij meerdere opties mogelijk zijn? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meerdere zaterdagen kunnen.
Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van je werk, maar de vorige meet heb ik ook een klus afgezegd om acte de présence te kunnen geven. Ieders locatie kennende wordt het waarschijnlijk het midden van het land. Utrecht, Amersfoort, zoiets. Dat is bereisbaar vanuit een plek als Enschede (er even van uitgaande dat je in het uiterste oosten woont)
Zaterdag is eigenlijk de enige logische dag. De meesten werken doordeweeks en zondag is niet altijd een succes i.v.m. werk de volgende dag. Zeker niet als men massaal besluit de kroeg in te duiken.
[..]
Dat kan. Maar zo werkt het toch ook? Op deze manier geef je je voorkeur aan, als je de 13e stemt en het wordt de 20e dan betekent dat niet dat je niet meer kan komen.
Wie ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.
Waarom gooi je niet gewoon zondag in de poll, dan zie je zo wie er wel belangstelling voor heeft.
Mee eens, het kan ook maar zo zijn dat ik word gebeld om te werken. Dan kan ik wel afzeggen natuurlijk, maar dat zijn wel minpunten en al helemaal omdat ik nieuw ben. Maar, wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.
Waarom gooi je niet gewoon zondag in de poll, dan zie je zo wie er wel belangstelling voor heeft.
Het werkt juist averechts, mensen die het niet weten gaan denken dat het blijkbaar nodig is om een dergelijke waarschuwing te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar er zijn mensen in het topic huiverig om hun gezicht te laten zien, bang voor reacties van anderen of om wat ze verteld hebben. Daarom zet ik het er nog even bij zodat die angst weggenomen kan worden.
quote:
Ik bezoek r&p regelmatig en post ook zo nu en dan eens mee in de reeks van de TT.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mee eens, het kan ook maar zo zijn dat ik word gebeld om te werken. Dan kan ik wel afzeggen natuurlijk, maar dat zijn wel minpunten en al helemaal omdat ik nieuw ben. Maar, wie ben jij eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |