abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98771847
Met impliciete toestemming van Daniel, discussies over een eventuele volgende meet hier.

Doel van de meet:

De meet is voor alle deelnemers aan de reeks 'Als versieren niet zo makkelijk gaat'. Dat zijn dus de mensen die problemen hebben met versieren of het leggen van sociale contacten, maar ook de mensen die juist geen problemen hebben en tips komen geven zijn van harte welkom. Hoewel we niets kunnen verbieden willen we van je vragen alleen te komen als je deelneemt aan de reeks en iets toe te voegen hebt. Gezelligheid staat voorop, maar sommige mensen moeten enorme drempels overwinnen om toch te komen. Houd daar rekening mee. Langskomen om iemand in de zeik te nemen is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat gaan we doen?

Dat staat nog ter discussie. De volgende opties zijn genoemd:

1) Uitgaan. Kroeg, club, doet er niet toe, als het maar ergens is waar mensen zijn (en drank ;) ). Doel is niet om uiteindelijk Handelingen te verrichten, maar om gewoon op stap te zijn.

2) Parkmeet, zoals de eerste meet. Eventueel in combinatie met een BBQ. Dit is natuurlijk wel weersafhankelijk en vereist enige organisatie.

3) Een andere buitenactiviteit. Zwemmen, pretpark, dierentuin, festival...you name it!

Poll: Wat gaan we doen?
Uitgaan
BBQ/Parkmeet
Iets anders buiten
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Waar gaan we dit doen?

Dat heeft te maken met wat we gaan doen. Daarom even stemmen voor welke hoek van Nederland je graag zou zien dat we heen gaan, dan kunnen we dan bepalen welke stad geschikt is en waar we dus uitgaan, welk park we onveilig gaan maken of welke andere activiteit daar in de buurt is.

Poll: Waar gaan we heen?
Noord
Oost
West
Zuid
Midden
Tussenstand:

Wanneer gaan we dit doen?

Omdat we goed weer willen is het logisch dit nog deze zomer te doen. Om iedereen voldoende bedenktijd te gunnen heb ik drie zaterdagen in augustus op een rijtje gezet (dit om de keuze nog een beetje beperkt te houden).

Poll: Welke datum?
6 augustus
13 augustus
20 augustus
Tussenstand:

Tenslotte:

Geef even aan wat je wil doen. Stem, maar onderbouw ook. Geef aan of je wilt komen, dan kunnen we een lijst bijhouden en zien of er überhaupt voldoende animo is voor een meet.

Het is niet de bedoeling dat er hier SC plaatsvindt of dat er hier zaken worden besproken die eigenlijk in de reeks thuis horen! Ik weet dat het geen zin heeft dit te melden omdat het toch wel gebeurt, maar dan heb ik het in elk geval gezegd.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:24:35 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98771936
Goed topic ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:25:37 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98771984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Goed topic ^O^
Goede OP ook!
pi_98772069
Wat leuk, een meet. :)
pi_98772092
Locatie: Scheveningen (als het mooi weer is) en daar gewoon chillen.. :)
pi_98772325
13 augustus ben ik jarig. oO<
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Mpj het volgende:
Locatie: Scheveningen (als het mooi weer is) en daar gewoon chillen.. :)
Chillen? Tussen de honderdduizenden dagjesmensen met schreeuwend grut? ;(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:32:04 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98772327
utrecht is leuk genoeg, als we maar niet naar die tent van westbroek gaan :P.
amsterdam is ook een optie.

quote:
. Gezelligheid staat voorop, maar sommige mensen moeten enorme drempels overwinnen om toch te komen. Houd daar rekening mee. Langskomen om iemand in de zeik te nemen is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit zinnetje geeft enorme naïviteit van de TS aan. Er is nog nooit een meet in al die 12 jaar FOK! geweest waarbij mensen in de zeik gezet weren :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98772357
Ik ga er nog een nachtje over slapen.
pi_98772523
Op een zaterdag, ergens ver weg van het oosten dus ;(

Ik kan bij deze niet :+
Twiddel
pi_98772598
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is niet zo handig nee. :+
quote:
Chillen? Tussen de honderdduizenden dagjesmensen met schreeuwend grut? ;(
Zijn wel rustige plekjes te vinden als het moet. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 16:38:09 ]
pi_98772698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:

Dit zinnetje geeft enorme naïviteit van de TS aan. Er is nog nooit een meet in al die 12 jaar FOK! geweest waarbij mensen in de zeik gezet weren :).
Dat weet ik. Maar er zijn mensen in het topic huiverig om hun gezicht te laten zien, bang voor reacties van anderen of om wat ze verteld hebben. Daarom zet ik het er nog even bij zodat die angst weggenomen kan worden.

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

Tsja, ik heb niet ieders agenda bij de hand. Dan stem je toch voor een andere datum als je er een nachtje over geslapen hebt?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:39:22 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98772711
Scheveningen met mooi weer. Goed te bereiken met openbaar vervoer.

In de avond crazy piano's of centrum van den haag in voor kroegen tocht.

Voor mij hangt het af waar en wanneer of ik wel dan wel niet kom.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:39:42 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98772730
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Is niet zo handig nee. :+
Op zich geen bezwaar hoor, eerder ultiem excuus om geen visite te hoeven ontvangen :')
pi_98772858
Vet; was al bang dat het wel eens lang kon duren voordat er nog een meet kwam, maar dat valt dus mee!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:43:15 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98772916
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:

Jawel, ja toch, vast wel, je moet, is leuk, zonder jou :N
The view from nowhere.
pi_98772990
Maar ik kan 6 augustus sowieso niet, dan zit ik nog in Afrika! :(
12e kom ik terug ('s nachts) dus dan moet ik sowieso even ''bijkomen'', dus de 13e wordt ook niks voor mij..

De 20e kan ik wel, zoals het nu lijkt.. *O* Dan is het ook vast wel mooi weer, hopelijk.
pi_98773012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jawel, ja toch, vast wel, je moet, is leuk, zonder jou :N
Ik werk op zaterdag :Y
Twiddel
pi_98773289
Misschien een idee, maar kan je voor datum niet beter een soort poll maken waarbij meerdere opties mogelijk zijn? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meerdere zaterdagen kunnen.
pi_98773419
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien een idee, maar kan je voor datum niet beter een soort poll maken waarbij meerdere opties mogelijk zijn? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meerdere zaterdagen kunnen.
Dat is toch al zo?
quote:
Poll: Welke datum?
• 6 augustus
• 13 augustus
• 20 augustus
pi_98773420
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:

Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van je werk, maar de vorige meet heb ik ook een klus afgezegd om acte de présence te kunnen geven. Ieders locatie kennende wordt het waarschijnlijk het midden van het land. Utrecht, Amersfoort, zoiets. Dat is bereisbaar vanuit een plek als Enschede (er even van uitgaande dat je in het uiterste oosten woont)

Zaterdag is eigenlijk de enige logische dag. De meesten werken doordeweeks en zondag is niet altijd een succes i.v.m. werk de volgende dag. Zeker niet als men massaal besluit de kroeg in te duiken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Dat kan. Maar zo werkt het toch ook? Op deze manier geef je je voorkeur aan, als je de 13e stemt en het wordt de 20e dan betekent dat niet dat je niet meer kan komen.
pi_98773565
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van je werk, maar de vorige meet heb ik ook een klus afgezegd om acte de présence te kunnen geven. Ieders locatie kennende wordt het waarschijnlijk het midden van het land. Utrecht, Amersfoort, zoiets. Dat is bereisbaar vanuit een plek als Enschede (er even van uitgaande dat je in het uiterste oosten woont)

Zaterdag is eigenlijk de enige logische dag. De meesten werken doordeweeks en zondag is niet altijd een succes i.v.m. werk de volgende dag. Zeker niet als men massaal besluit de kroeg in te duiken.

[..]

Dat kan. Maar zo werkt het toch ook? Op deze manier geef je je voorkeur aan, als je de 13e stemt en het wordt de 20e dan betekent dat niet dat je niet meer kan komen.
Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.

Waarom gooi je niet gewoon zondag in de poll, dan zie je zo wie er wel belangstelling voor heeft.
Twiddel
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:55:33 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98773655
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik werk alleen op zaterdag vanwege een studie. Afzeggen is ondenkbaar. Het is mijn enige inkomensbron, die zaterdag.

Waarom gooi je niet gewoon zondag in de poll, dan zie je zo wie er wel belangstelling voor heeft.
Wie ben je eigenlijk?
pi_98773667
quote:

[..]

Mee eens, het kan ook maar zo zijn dat ik word gebeld om te werken. Dan kan ik wel afzeggen natuurlijk, maar dat zijn wel minpunten en al helemaal omdat ik nieuw ben. Maar, wie ben jij eigenlijk?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:56:05 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98773684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar er zijn mensen in het topic huiverig om hun gezicht te laten zien, bang voor reacties van anderen of om wat ze verteld hebben. Daarom zet ik het er nog even bij zodat die angst weggenomen kan worden.
Het werkt juist averechts, mensen die het niet weten gaan denken dat het blijkbaar nodig is om een dergelijke waarschuwing te plaatsen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98773776
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie ben je eigenlijk?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mee eens, het kan ook maar zo zijn dat ik word gebeld om te werken. Dan kan ik wel afzeggen natuurlijk, maar dat zijn wel minpunten en al helemaal omdat ik nieuw ben. Maar, wie ben jij eigenlijk?
Ik bezoek r&p regelmatig en post ook zo nu en dan eens mee in de reeks van de TT.

Maar als ik niet gewenst ben omdat ik nog nieuw ben kom ik niet hoor.
Twiddel
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:58:12 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98773800
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie ben je eigenlijk?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar, wie ben jij eigenlijk?
Care, ze is een meisje, van dan 18 jaar, dus welkom.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:58:53 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98773837
en bedankt meradinges weer een leuke vrouw weggejaagd ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_98773852
quote:

[..]

Kun je in de vakantie niet beter wat meer werken dan alleen de zaterdag; en dan 1 zaterdag afzeggen? Het is altijd makkelijk om redenen aan te dragen om niet te komen natuurlijk... niet negatief bedoeld; maar als je graag zou komen, ben er dan gewoon bij ;).
pi_98773938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kun je in de vakantie niet beter wat meer werken dan alleen de zaterdag; en dan 1 zaterdag afzeggen? Het is altijd makkelijk om redenen aan te dragen om niet te komen natuurlijk... niet negatief bedoeld; maar als je graag zou komen, ben er dan gewoon bij ;).
:')

Als ik in Afrika zit, dan kan ik simpelweg niet komen. Als ik net één dag thuis ben, kan ik ook niet komen. Als ik moet werken, kan ik ook niet komen.
pi_98774055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:00 schreef Mpj het volgende:

[..]

Als ik in Afrika zit, dan kan ik simpelweg niet komen. Als ik net één dag thuis ben, kan ik ook niet komen. Als ik moet werken, kan ik ook niet komen.
Tuurlijk kun je wel als je net 1 dag thuis bent; je bent toch geen 40+'er? Kwestie van prioriteiten; net als met werk (die blaat die ik over 40 jaar ook nog).
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:04:34 #31
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98774093
Ja fijn nou is het gewone topic dood :( !
pi_98774158
Het heeft geen zin om de discussie te laten verzanden in waarom de één wel kan en de ander niet. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die niet kunnen komen omdat ze andere verplichtingen hebben. Dat is heel jammer, maar niets aan te doen. Met zoveel mensen kan je het moeilijk iedereen naar de zin maken.

We kunnen het beter hebben over wat we wél kunnen doen in plaats van wat en wie allemaal niet kan.
pi_98774288
Op dit moment is in het midden van het land uitgaan populair, ik neem aan dat dit tot later op de zaterdag doorgaat dus dan kan ik op zich wel 's avonds langskomen na mijn werk. oO<
pi_98774311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
Het heeft geen zin om de discussie te laten verzanden in waarom de één wel kan en de ander niet. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die niet kunnen komen omdat ze andere verplichtingen hebben. Dat is heel jammer, maar niets aan te doen. Met zoveel mensen kan je het moeilijk iedereen naar de zin maken.

We kunnen het beter hebben over wat we wél kunnen doen in plaats van wat en wie allemaal niet kan.
Geef wat betreft de locatie de voorkeur aan Utrecht ipv het eerder genoemde Scheveningen/Den Haag vanwege de reistijd. Het is echter nog belangrijker dat het gezellig is; ik kan het me voorstellen dat het in hoogzomer wellicht drukker en gezelliger is in Scheveningen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:15:50 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98774605
Scheveningen is altijd druk :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:18:24 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98774705
Is het niet handig te weten wat voor personen er komen en wat ze leuk vinden qua stappen?

Kroeg, disco, muziek richting?
pi_98774709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je wel als je net 1 dag thuis bent; je bent toch geen 40+'er? Kwestie van prioriteiten; net als met werk (die blaat die ik over 40 jaar ook nog).
Reis jij nooit? Ik ben de hele avond en nacht op het vliegveld in Afrika en Nederland hé, de reis duurt 6 uur, kom ik 's nachts (4u) thuis, zelfs later denk ik, aangezien er altijd wel iets fout gaat. Dat op het vliegveld wachten e.d. alleen al is dodelijk vermoeiend. Het is niet zomaar een reisje naar Spanje of wat dan ook.. :)
pi_98774743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:
Scheveningen is altijd druk :D
Ben er nooit geweest wanneer het regent en koud is; hoe is het dan?
pi_98774881
Gaat moeilijk worden, maar ik heb wel zin om te komen. Dan het liefst wel iets van zwemmen of iets met water als het tropisch weer is.
Ron Paul 2012
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:26:08 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98774958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ben er nooit geweest wanneer het regent en koud is; hoe is het dan?
Druk :D

Want dan met lekker warm drankje naar de storm kijken :D

Ja je hebt er gekke bij....
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:28:21 #41
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98775068
Ik ben er niet bij.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98775075
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Druk :D

Want dan met lekker warm drankje naar de storm kijken :D

Ja je hebt er gekke bij....
Als jij het zegt; ik zou het alleen zonde vinden dat het op de meet straks slecht weer blijkt te zijn, en Scheveningen dan uitgestorven blijkt te zijn... vandaar die vraag.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:30:52 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98775195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als jij het zegt; ik zou het alleen zonde vinden dat het op de meet straks slecht weer blijkt te zijn, en Scheveningen dan uitgestorven blijkt te zijn... vandaar die vraag.
Ik woon er ;)

En anders nog altijd centrum van den haag met genoeg kroegjes.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:35:33 #44
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98775403
Hier wil ik bij zijn :@

Ik wil me hierbij ook gelijk aanbieden als rij service in omgeving gorinchem ;)
mochten er mensen naar de meet gaan uit die buurt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:56:09 #45
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98779331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[..]

Ik bezoek r&p regelmatig en post ook zo nu en dan eens mee in de reeks van de TT.

Maar als ik niet gewenst ben omdat ik nog nieuw ben kom ik niet hoor.
En Heloef dan en de salsa? Nee joh, je bent welkom.
The view from nowhere.
pi_98891167
Hey allemaal :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98891187
Ik heb het goede voornemen om te gaan, of in ieder geval even langs te komen :Y
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:19:47 #48
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98891292
Meet :D Ik kan alleen de twintigste. 8 tot 15 Aug ben ik bij Sziget. 8-)
Je moeder is een hamster
pi_98891347
Ik ook de 20e. :)
pi_98891389
20 geniet ook mijn voorkeur, klaar met tentamens dan
pi_98891454
Ik ben op vakantie van 13 tot 20 aug :{
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98893580
Bbq en daarna uitgaan lijkt me leuker, vooral omdat ik het wel leuk vind om (een beetje, niet breezer-style mezelf volpompen voordat iemand me zo afschildert) een beetje 'in' te drinken, en dat dat nou juist wel leuk is om samen te doen (lijkt me). Verder ga ik niet in mijn eentje drinken, en het is ook weer zo duur om alles binnen te betalen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:48:45 #53
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98902305
@Mishu: Ik zou het leuk vinden als jij ook komt.
The view from nowhere.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:16:09 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98903436
20ste gaat moeilijk worden. Ik ben 22jarig dus denk dat ik dat weekend los ga voor me verjaardag :D
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:07:45 #55
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98905092
Ik 20 augustus terug van vakantie, als ik nog geld over heb kom ik :)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_98905468
Dit keer wil ik zeker wel komen :)

Ben zelf meer voor een parkmeet/terrasje(/bowlen/poolen/etc), zolang het maar geen overvolle plek is met keiharde muziek zoals een discotheek of rockcafe.

Utrecht lijkt me wel makkelijk omdat het nogal centraal ligt, maar Amsterdam heeft echt alles vlak bij elkaar! Genoeg parken, genoeg OV en heel veel groen ;)
pi_98905633
Ik ben er ook wel dan, zal hier wel af en toe kijken waar en wanneer het is. Maar bij deze aangemeld.
pi_98911901
in augustus kan ik misschien wel lijkt me wel grappig wel eens benieuwd naar de fokkers int echt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:52:22 #59
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98915479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
20ste gaat moeilijk worden. Ik ben 22jarig dus denk dat ik dat weekend los ga voor me verjaardag :D
HAHAHAH
dat is ook "Mijn Weekend" lol

maarja ik ga dan wrs alleen uit ( nee ik hoef niet mee). op mijn verjaardag heb ik altijd zoiets van: Fuck iedereen. en dan voel ik me echt hoger dan de rest van de wereld.
pi_99227181
27 Augustus zou perfect zijn
pi_99301767
He leuk, een vervolg van (de zeer succevolle) meet.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:45:07 #62
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99302529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef firefly3 het volgende:
27 Augustus zou perfect zijn
Is dat weekend? School begint voor mij de 24ste alweer dus doordeweeks kan ik dan waarschijnlijk niet...
pi_99434430
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:45 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Is dat weekend? School begint voor mij de 24ste alweer dus doordeweeks kan ik dan waarschijnlijk niet...
Yep zaterdag
pi_99435115
Gekozen voor BBQ/Parkmeet, in West, 20 aug :P

Kom gezellig naar het Leidsche Hout of we gaan in het Zuiderpark van Den Haag zitten, daar mag ook geBBQd worden zover ik weet :)

Bij regen weet ik wel enkele leuke tenten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_99462265
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef Godshand het volgende:
Gekozen voor BBQ/Parkmeet, in West, 20 aug :P

Kom gezellig naar het Leidsche Hout of we gaan in het Zuiderpark van Den Haag zitten, daar mag ook geBBQd worden zover ik weet :)

Bij regen weet ik wel enkele leuke tenten :)
Dus dit staat vast? Of is het gewoon jouw keuze hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 16:22:41 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:13:22 #66
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99488130
Ik zie deze reeks nu pas :') Zou de grote ome Vogeltjesdans ook eventueel mogen komen (maar niet op 20 augustus want dan zit ik in Amerika)? Gewoon omdat ik van meets hou :{

Eigenlijk hou ik van jullie allemaal ;(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99488173
Zie je wel dat zulke mensen dus gewoon bestaan. Oh kijk, een meet! Laten we gaan!

Ron Paul 2012
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:37:15 #68
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99488709
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:14 schreef Supersoep het volgende:
Zie je wel dat zulke mensen dus gewoon bestaan. Oh kijk, een meet! Laten we gaan!

Tuurlijk. Gezelligheid troef. Lets go and have fun.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99488758
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dus dit staat vast? Of is het gewoon jouw keuze hier.
Nee mijn keuze, dame. Je ziet die poll toch in de OP? :P
pi_99491401
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee mijn keuze, dame. Je ziet die poll toch in de OP? :P
Ja, die zie ik. Daar staat er zelfs een die ik als aanzet tot dit topic gaf in de gewone reeks.
Maar ik vroeg me gewoon af of je 'ik heb gekozen' of 'we hebben gekozen' bedoelde en ik wat pm-verkeer gemist had. :)

Wat concrete plannen zouden niet te lang meer op zich moeten laten wachten vind ik in ieder geval.
pi_99492605
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:11 schreef moneyfornothing het volgende:

Wat concrete plannen zouden niet te lang meer op zich moeten laten wachten vind ik in ieder geval.
Zo denk ik er ook over.

Dus, het lijkt erop dat het 13 augustus wordt. In het midden (Utrecht dan maar?) en wat we gaan doen...Een Parkmeet met aansluitend uitgaan voor de liefhebbers dan maar? Gaat wel erg gelijk op namelijk.

Dus:

13 augustus in Utrecht.
Parkmeet/BBQ (daar moeten we dan even wat voor regelen) met aansluitend uitgaan.

Als we dit gaan doen, wie zijn er dan bij? Graag namen en rugnummers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 15-07-2011 18:28:00 ]
pi_99492998
Ik wist helemaal niet dat fokkers meetings hielden :D Lijkt me echt leuk om keertje paar in het echt te ontmoeten !
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:04:19 #73
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99500654
Vraag een R&P modje om de OP aan te passen met de data en de komers/twijfelaars? :7
pi_99502157
quote:
Dus, het lijkt erop dat het 13 augustus wordt. In het midden (Utrecht dan maar?) en wat we gaan doen...Een Parkmeet met uitsluitend uitgaan voor de liefhebbers dan maar? Gaat wel erg gelijk op namelijk.

Ik ben er dan!
pi_99510958
Hoe kom ik er nu bij om 'uitsluitend' te typen ipv 'aansluitend'?

Het delirium moet vanochtend nog hebben doorgewerkt :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:27:17 #76
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99512685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vraag een R&P modje om de OP aan te passen met de data en de komers/twijfelaars? :7
Gewoon een nieuw topic openen en deze op slot laten gooien. :Y
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:28:22 #77
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99512722
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.

Dus, het lijkt erop dat het 13 augustus wordt. In het midden (Utrecht dan maar?) en wat we gaan doen...Een Parkmeet met aansluitend uitgaan voor de liefhebbers dan maar? Gaat wel erg gelijk op namelijk.

Dus:

13 augustus in Utrecht.
Parkmeet/BBQ (daar moeten we dan even wat voor regelen) met aansluitend uitgaan.

En zet mij maar op misschien... Jarig enzo :')
pi_99522048
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.

Dus:

13 augustus in Utrecht.

Ik ben er dan niet bij, zit in Hongarije, Szigetfestival :P :{
pi_99533872
Ik ben er dan wel
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:58:10 #80
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99541331
Maar mag ik nou komen of niet? -O-

Hoe oud is de gemiddelde R&P'er eigenlijk? :P
pi_99542095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar mag ik nou komen of niet? -O-

Hoe oud is de gemiddelde R&P'er eigenlijk? :P
Geen idee.

Volgens mij staat ergens in de OP dat je deel dient te nemen aan het andere topic (zeg maar die waarin daadwerkelijk om advies gevraagd wordt)
maar als het utrecht is en je wilt daar een borrel doen dan kom ik ook wel even langs.... tot nu toe kan ik volgens mij nog elke augustuszaterdag
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:28:34 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99542328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:22 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Geen idee.

Volgens mij staat ergens in de OP dat je deel dient te nemen aan het andere topic (zeg maar die waarin daadwerkelijk om advies gevraagd wordt)
maar als het utrecht is en je wilt daar een borrel doen dan kom ik ook wel even langs.... tot nu toe kan ik volgens mij nog elke augustuszaterdag
Waarom zie ik jou trouwens zo weinig in TRU? }:|
pi_99542776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit, misschien nog een beetje vroeg maar hoe eerder hoe beter. Ik ben een twijfelaar btw :)
pi_99543150
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom zie ik jou trouwens zo weinig in TRU? }:|
Omdat ik tegenwoordig daar gewoon LURK... maar ik zal eens broeden op een leuke TRU topic :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 16:29:52 #85
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99545034
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ben er dan niet bij, zit in Hongarije, Szigetfestival :P :{
Vet!
pi_99548194
BBQ lijkt me het leukste, maar gezien het klimaat in Nederland is het onmogelijk om voor de langere termijn een BBQ te plannen. Vandaar dat ik maar voor uitgaan heb gestemd.

Dag maakt me niet zoveel uit.

Waar dan uitgaan? Met Utrecht heb ik niet zoveel. Meeste Nederlandse provinciesteden heb ik ook wel gezien.

Ik zou het liefst naar Antwerpen, Brussel of Düsseldorf gaan. :Y
pi_99552944
Klinkt leuk een meet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99553281
Ik kan nu geen vrij meer krijgen voor de 13e, dus ik kan enkel 's avonds aanhaken. Maar daar ging ik sowieso al vanuit. :)
Tenzij het buiten Nederland zou zijn, dan kom ik sowieso niet.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:52:07 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99555772
Uitgaan is wel wat maar ik moet dan wel weer vroeg weg of course.

Moet sowieso even kijken of ik kan. :)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99567211
20.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:42:37 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99647709
Waar gaat het nou gehouden worden?
Als het utrecht is haak ik af.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:44:28 #92
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99658817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Waar gaat het nou gehouden worden?
Als het utrecht is haak ik af.
Waarom?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:55:41 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99659173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom?
Heb niks met utrecht, en te ver weg om even langs te gaan.
pi_99669287
Utrecht hoeft van mij ook niet perse hoor. Niet dat ik afhaak als het Utrecht wordt, maar als het uitgaan wordt dan liever een leuke stad.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:12:58 #95
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99669793
Ik doe niet mee voor de 15de, ben tot die tijd weg...
pi_99673654
Zo lang het niet Maastricht of Groningen wordt kom ik wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99673690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Halcon het volgende:
Utrecht hoeft van mij ook niet perse hoor. Niet dat ik afhaak als het Utrecht wordt, maar als het uitgaan wordt dan liever een leuke stad.
Zoals?
pi_100291398
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zoals?
Brussel, Antwerpen, Dusseldorf, Aachen... zoiets.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:18:28 #99
118585 Crutch
pi_100291672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Brussel, Antwerpen, Dusseldorf, Aachen... zoiets.
Sydney een optie?
Je moeder is een hamster
pi_100291810
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

Sydney een optie?
Nee, dan wordt het niet zo druk.

Antwerpen is 1,5 uur vanaf Utrecht, Brussel, Dusseldorf en Aachen 2 uurtjes. Is allemaal goed te doen. Beter dan Sydney. :Y
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:23:27 #101
118585 Crutch
pi_100291961
Doe dan Dusseldorf, ga ik daarvoor nog even chillen in Weeze. :)
Je moeder is een hamster
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:46:41 #102
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100403286
13e maastricht, 6de is nu, 20 tilburg, not attending wegens elders verplichtingen
Spreading the Word
pi_100442183
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Crutch het volgende:
Doe dan Dusseldorf, ga ik daarvoor nog even chillen in Weeze. :)
Deal wat mij betreft.

Datum bij voorkeur de 20e, maar ik zie dat de 13e meer stemmen heeft.

Misschien eerst maar eens inventariseren wie er serieuze plannen heeft om langs te komen. Er is tientallen keren gestemd in die poll en zoveel mensen gaan er echt niet komen.
pi_100442529
Mensen doe nou eens de 20e, kan ik ook weer meedoen.

Mera ligt toch bij Techno te krikken, dus die zien we voorlopig niet...
pi_100442967
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Godshand het volgende:

Ik ben ook voor de 20e.
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:14:52 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100451473
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Deal wat mij betreft.

Datum bij voorkeur de 20e, maar ik zie dat de 13e meer stemmen heeft.

Misschien eerst maar eens inventariseren wie er serieuze plannen heeft om langs te komen. Er is tientallen keren gestemd in die poll en zoveel mensen gaan er echt niet komen.
jadaag, komt de uitkomst van de poll niet uit gaan we hem veranderen?
dat kan alleen als je zelf de meet organiseert menneke :D
Een gedicht over Maanvis
pi_100457758
Sorry maar ik ga niet naar het enge buitenland voor de meet hoor :N
Nou weet ik sowieso niet of ik ga maar ik kan me voorstellen dat anderen er hetzelfde over denken, just saying.
pi_100458807
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Godshand het volgende:

Lolwhut :')

Anyway, Düsseldorf veel te ver weg. Hou het gewoon centraal. ;)
pi_100459513
Ik ga niet naar het buitenland hoor. :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:57:07 #110
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100462752
Het duurt wel lang voordat er nou eindelijk een datum geprikt is
pi_100465347
helemaal sinds het even niet open is }) en pas op dat het geen ruzie word daarzo O-)
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:12:53 #112
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100465590
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
helemaal sinds het even niet open is }) en pas op dat het geen ruzie word daarzo O-)
Het topic is sinds 3 uur al weer open hoor.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaar
pi_100465591
Helaas wou wel komen, maar de 13e heb ik nu al een nieuw feestje ..
pi_100474423
Dan hoop ik dat ik dan weer een date heb tijdens die meet maar wel succesvoller dan de vorige keer :P
14 SHADES OF GREY
pi_100577490
Wat is nou de datum, de tijd en de plaats?
pi_100589383
Stap 1: Zet de gedacht "versieren" uit je hoofd.
Stap 2: Zorg dat je een beetje zelfvertrouwen krijgt en open en vriendelijk bent naar vreemde mensen. Groet bv iedereen op straat die je voorbij loopt (op hele drukke plekken natuurlijk lastig), maar kijk dan de mensen vriendelijk aan. Ook bij winkels met afreken, kijk de cassiere gewoon aan en groet haar als je aan de beurt bent en bedank haar vriendelijk als je weer weggaat.
Je zult merken dat mensen jou ook meer positief zien staan, en je zal meer zelfvertrouwen uit gaan stralen.

Stap 3: Zorg dat je intressant bent. Ga dus niet wanhopig overkomen maar hou het een beetje oppervlakkig indien je een praatje met iemand aangaat.
Zorg dat je gespreksstof hebt, dus kijk goed naar de persoon, als je bv een studente aanspreekt in de trein ofzo, kijk of je een beetje erachter kan komen wat ze studeerd aan de hand van de boeken die evt in het zicht liggen.
In bars/discotheken is dit wat moeilijker, maar daar ga ik amper op versiertoer..
Wat mij vaak succes opleverd in discotheken is gewoon zorgen dat de dame geintresseerd in je raakt, een 1e contact duurt bij mij nooit langer dan 30-40 seconden..

Meestal ga ik naar de bar.. En bestel ik wat voor mezelf en evt wat vrienden.
Als er dan een leuke dame naast me staat groet ik haar vriendelijk en kijk haar gewoon recht aan.
Evt een complimentje geven zoals: Goh je ziet er leuk uit.. of "Wat een kut muziek hier he"..
Ondertussen komt je drankje eraan en wens je haar een plezierige avond..
Zo geef je ze niet de kans om jou echt af te wijzen..
Maar aan de andere kant heb je ook niets bereikt natuurlijk.

Nu is het aan je eigen gevoel of je haar beter wil leren kennen of niet..
Meestal hou ik haar in de gaten van een afstand en kijk ik een beetje wat ze doet, Als ze jou wel een leuke jongen vond zal ze jou ook af en toe wel eens zoeken..
Dit is het moment voor een 2e gesprekje..
Vaak wacht ik tot zij in de beurt is of ergens aan de bar zit.
Dan ga ik weer wat drinken halen en groet haar opnieuw en vraag of ze zich een beetje vermaakt.
Als ze jou wel een beetje leuk vind en meer van je wilt weten zal ze het gesprek wel aangaan, zo niet dan pak je je bestelde biertje en loop je weg.. Zo loop je ook geen blauwtje..
Mocht ze geintresseerd zijn in een gesprekje dan kun je evt haar ook wat te drinken aanbieden en evt praten over wat er zo leuk of niet leuk is over deze kroeg/disco..
Zorg verder dat je niet stil valt, dus hou een paar onderwerpen achter de hand.
Belangrijkste regel!! Praat niet uit jezelf over jezelf.. komt echt wanhopig over..Als zij ernaar vraagt prima.. maar ga niet zelf ineens zeggen.. Goh ik heb vandaag nog even Modern Warfare 2 uitgespeeld..

Mocht het contact leuk zijn ga dan over naar stap 4..

Stap 4.. Vraag nooit om een telefoonnummer!!! Geef desnoods jou nummer aan haar en laat haar contact met jou opnemen. Zo kom je niet opdringerig over en zal zei een veiliger gevoel krijgen.

Stap 5. Mocht er echt een klik zijn dan zal je dat echt wel merken van haar en zou je evt haar kunnen proberen te zoenen.. Maar vaak doe ik dit niet bij de eerste avond.. Ik blijf een heer en laat merken dat ik niet gelijk uit ben op een relatie of sex..

Stap 6. Zij zal jou misschien wel bellen en dan spreek je ergens af waar je ook wat kunt doen.. Samen een biosje en dan een terrasje naderhand.. Dit wordt gewoon een echte date als de intresse er is..

Is het geen meisje waar je verliefd op wordt of ziet ze jou niet zitten na een leuk gesprek heb je vaak wel een een kennis erbij, volgende keer als je naar de kroeg/disco gaat en je komt haar tegen kun je haar gewoon groeten en evt een kort babbeltje maken.. Misschien leer je zo ook wat vrienden van haar kennen en groeit je kennissenkring alleen maar.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:36:43 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100589561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:29 schreef htctouch2 het volgende:
Stap 1: Zet de gedacht "versieren" uit je hoofd.
Stap 2: Zorg dat je een beetje zelfvertrouwen krijgt en open en vriendelijk bent naar vreemde mensen. Groet bv iedereen op straat die je voorbij loopt (op hele drukke plekken natuurlijk lastig), maar kijk dan de mensen vriendelijk aan. Ook bij winkels met afreken, kijk de cassiere gewoon aan en groet haar als je aan de beurt bent en bedank haar vriendelijk als je weer weggaat.
Je zult merken dat mensen jou ook meer positief zien staan, en je zal meer zelfvertrouwen uit gaan stralen.

Stap 3: Zorg dat je intressant bent. Ga dus niet wanhopig overkomen maar hou het een beetje oppervlakkig indien je een praatje met iemand aangaat.
Zorg dat je gespreksstof hebt, dus kijk goed naar de persoon, als je bv een studente aanspreekt in de trein ofzo, kijk of je een beetje erachter kan komen wat ze studeerd aan de hand van de boeken die evt in het zicht liggen.
In bars/discotheken is dit wat moeilijker, maar daar ga ik amper op versiertoer..
Wat mij vaak succes opleverd in discotheken is gewoon zorgen dat de dame geintresseerd in je raakt, een 1e contact duurt bij mij nooit langer dan 30-40 seconden..

Meestal ga ik naar de bar.. En bestel ik wat voor mezelf en evt wat vrienden.
Als er dan een leuke dame naast me staat groet ik haar vriendelijk en kijk haar gewoon recht aan.
Evt een complimentje geven zoals: Goh je ziet er leuk uit.. of "Wat een kut muziek hier he"..
Ondertussen komt je drankje eraan en wens je haar een plezierige avond..
Zo geef je ze niet de kans om jou echt af te wijzen..
Maar aan de andere kant heb je ook niets bereikt natuurlijk.

Nu is het aan je eigen gevoel of je haar beter wil leren kennen of niet..
Meestal hou ik haar in de gaten van een afstand en kijk ik een beetje wat ze doet, Als ze jou wel een leuke jongen vond zal ze jou ook af en toe wel eens zoeken..
Dit is het moment voor een 2e gesprekje..
Vaak wacht ik tot zij in de beurt is of ergens aan de bar zit.
Dan ga ik weer wat drinken halen en groet haar opnieuw en vraag of ze zich een beetje vermaakt.
Als ze jou wel een beetje leuk vind en meer van je wilt weten zal ze het gesprek wel aangaan, zo niet dan pak je je bestelde biertje en loop je weg.. Zo loop je ook geen blauwtje..
Mocht ze geintresseerd zijn in een gesprekje dan kun je evt haar ook wat te drinken aanbieden en evt praten over wat er zo leuk of niet leuk is over deze kroeg/disco..
Zorg verder dat je niet stil valt, dus hou een paar onderwerpen achter de hand.
Belangrijkste regel!! Praat niet uit jezelf over jezelf.. komt echt wanhopig over..Als zij ernaar vraagt prima.. maar ga niet zelf ineens zeggen.. Goh ik heb vandaag nog even Modern Warfare 2 uitgespeeld..

Mocht het contact leuk zijn ga dan over naar stap 4..

Stap 4.. Vraag nooit om een telefoonnummer!!! Geef desnoods jou nummer aan haar en laat haar contact met jou opnemen. Zo kom je niet opdringerig over en zal zei een veiliger gevoel krijgen.

Stap 5. Mocht er echt een klik zijn dan zal je dat echt wel merken van haar en zou je evt haar kunnen proberen te zoenen.. Maar vaak doe ik dit niet bij de eerste avond.. Ik blijf een heer en laat merken dat ik niet gelijk uit ben op een relatie of sex..

Stap 6. Zij zal jou misschien wel bellen en dan spreek je ergens af waar je ook wat kunt doen.. Samen een biosje en dan een terrasje naderhand.. Dit wordt gewoon een echte date als de intresse er is..

Is het geen meisje waar je verliefd op wordt of ziet ze jou niet zitten na een leuk gesprek heb je vaak wel een een kennis erbij, volgende keer als je naar de kroeg/disco gaat en je komt haar tegen kun je haar gewoon groeten en evt een kort babbeltje maken.. Misschien leer je zo ook wat vrienden van haar kennen en groeit je kennissenkring alleen maar.
misschien kun je hier een flowchart van maken?
Een gedicht over Maanvis
pi_100592268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Mpj het volgende:
Wat is nou de datum, de tijd en de plaats?
pi_100668544
hallo mensen. ja ik leef ook nog. zie de reeks voor een update.

qua meet: ik twijfel of ik nog wel 'mag' komen, want ik heb een scharrel, dat ook al weer dreigde mis te lopen, maar dat terzijde. morgen kan ik sowieso niet komen, gaat vast ook niet meer door. 20e heb ik al een lunchafspraak dus dat wordt hem ook niet voor mij.

voor degenen die wel gaan, wanneer het ook wordt, veel plezier, hoop dat het net zo leuk wordt en dat er ook net zulk weer komt als de vorige meet!
pi_100696034
Ikzelf vind Düsseldorf niet echt een goede locatie, denk dat er dan niet veel mensen komen. Mijn voorkeur gaat meer uit naar Utrecht want dat is centraal. De tijd maakt mij niet uit, maar sowieso 's middags lijkt me. En dan in een café of in een park ofzo? Lijkt me voor iedereen wel leuk (zelf leek Scheveningen mij leuk maar hangt van het weer af en mensen hier vinden het te druk las ik :P). Máár gaat de 20e nog door of niet? Ik heb liever een antwoord nu van mensen, wat jullie willen, wie er nou precies komen, wat we gaan doen en wanneer (!!) aangezien ik dan weet of ik de 20e vrij moet houden of niet. Ik heb meer te doen namelijk.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:23:12 #121
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100697545
Ik moet dan werken -.- 's middags in ieder geval tot 1900. Maar kan wel een invaller regelen denk ik.
pi_100697752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Mpj het volgende:
Achja, zeuren, daar heb jij ook een handje van. Hé, die meet gaat niet door ofzo?
Geen idee. De datums die op het lijstje stonden sluipen ongemerkt voorbij.

De vorige keer namen een aantal personen, onder wie Mera, de leiding/verantwoordelijkheid op zich. Op dit moment is er niet een duidelijke leider/verantwoordelijke voor de meet en worden er dus ook niet echt knopen doorgehakt.

Ik denk dat als mensen zin hebben in de meet, iemand de leiding zal moeten nemen en knopen door moeten hakken.

Ik denk ook dat de 20e inmiddels heel kort dag is.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:38:34 #123
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100698236
mylifeisgrey zou dit toch gaan organiseren in navolging van Mera?
pi_100698370
geloof je het zelf met je lip, goede grap

maar benzin wat zeg jij dan qua datum aangezien je zegt dat het een beetje te laat is nu, ikzelf vind van niet maar ligt aan jullie..

zijn er uberhaupt we mensen die er zin in hebben, de helft reageert niet eens meeer
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:44:06 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100698457
Ik zou het maar laten en het over een paar maanden nog een keer proberen.
C'est la vie
pi_100698790
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Mpj het volgende:
geloof je het zelf met je lip, goede grap

maar benzin wat zeg jij dan qua datum aangezien je zegt dat het een beetje te laat is nu, ikzelf vind van niet maar ligt aan jullie..

zijn er uberhaupt we mensen die er zin in hebben, de helft reageert niet eens meeer
Nja, naar de eerste meeting ben ik niet geweest omdat ik toch wat huiverig ben mijn anonimiteit op te geven en ik in het echt ook allerlei flamewars verwacht had. Maar de eerste is zonder ruzies en problemen verlopen. Maar ben nog steeds niet 100 zeker of ik wel wil, dus ik vind dat ik dan geen echte voorkeur mag hebben.

Voor mensen die wel hun zaterdagen al volgepland hebben is het sowieso kort dag denk ik, dus dan kan het beter even worden uitgesteld. Misschien is wat heloef zegt wel een goed idee en moeten we het even een paar maanden laten rusten.
pi_100738125
Mij is het helaas ook ontschoten dat dit weekend als mogelijke datum gepland stond. Ik had er ook geen rekening meer mee gehouden.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:08:19 #128
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100749452
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou het maar laten en het over een paar maanden nog een keer proberen.
Als de locatie goed te bereiken is en niet te ver vanuit twente, dan wil ik ook wel een keer naar een meet.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:02:53 #129
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100751955
-TT aangepast :6 -
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:04:00 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100751989
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:02 schreef Daniel1976 het volgende:
-TT aangepast :6 -
Waarom niet gewoon een slotje? Als iemand een meet wil organiseren kan diegene vanzelf wel een topique openen.
Het is allang gebleken dat democratisch meeten niet werkt, diehard FOK!kers weten dit :).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:12:10 #131
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100777635
lol die TT :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:26:16 #132
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100778452
Jammer dat de meet niet door gaat :(. Ik als lurker had er graag heen gewilt :P
pi_100792123
Wie haalt Mera even :P? Nee maar serieus jammer van die meet. We kunnen anders wel de R&P meet overnemen (grapje, anders wordt dit vast ook weer weggemod :')).
Het topic bloedt ook een beetje leeg.
Nou komt het nooit goed met heloef :')
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:13:06 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100792801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:47 schreef minibeer het volgende:
Nou komt het nooit goed met heloef :')
Ik zou waarschijnlijk toch niet komen dus helaas ik ben verpest en val niet meer te redden. :')
C'est la vie
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:20:03 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100792956
Het is dat ik zelf waarschijnlijk niet kom anders wil wel het initiatief nemen om het te organiseren.
C'est la vie
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:18:02 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100799103
Nou jongens probleem opgelost:
R&P meeting
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')