abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:23:27 #101
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100291961
Doe dan Dusseldorf, ga ik daarvoor nog even chillen in Weeze. :)
Je moeder is een hamster
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:46:41 #102
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100403286
13e maastricht, 6de is nu, 20 tilburg, not attending wegens elders verplichtingen
Spreading the Word
pi_100442183
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Crutch het volgende:
Doe dan Dusseldorf, ga ik daarvoor nog even chillen in Weeze. :)
Deal wat mij betreft.

Datum bij voorkeur de 20e, maar ik zie dat de 13e meer stemmen heeft.

Misschien eerst maar eens inventariseren wie er serieuze plannen heeft om langs te komen. Er is tientallen keren gestemd in die poll en zoveel mensen gaan er echt niet komen.
pi_100442529
Mensen doe nou eens de 20e, kan ik ook weer meedoen.

Mera ligt toch bij Techno te krikken, dus die zien we voorlopig niet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_100442967
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Godshand het volgende:

Ik ben ook voor de 20e.
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:14:52 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100451473
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Deal wat mij betreft.

Datum bij voorkeur de 20e, maar ik zie dat de 13e meer stemmen heeft.

Misschien eerst maar eens inventariseren wie er serieuze plannen heeft om langs te komen. Er is tientallen keren gestemd in die poll en zoveel mensen gaan er echt niet komen.
jadaag, komt de uitkomst van de poll niet uit gaan we hem veranderen?
dat kan alleen als je zelf de meet organiseert menneke :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100457758
Sorry maar ik ga niet naar het enge buitenland voor de meet hoor :N
Nou weet ik sowieso niet of ik ga maar ik kan me voorstellen dat anderen er hetzelfde over denken, just saying.
Finally, someone let me out of my cage
pi_100458807
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Godshand het volgende:

Lolwhut :')

Anyway, Düsseldorf veel te ver weg. Hou het gewoon centraal. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_100459513
Ik ga niet naar het buitenland hoor. :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:57:07 #110
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100462752
Het duurt wel lang voordat er nou eindelijk een datum geprikt is
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100465347
helemaal sinds het even niet open is }) en pas op dat het geen ruzie word daarzo O-)
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:12:53 #112
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100465590
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
helemaal sinds het even niet open is }) en pas op dat het geen ruzie word daarzo O-)
Het topic is sinds 3 uur al weer open hoor.

Als versieren niet zo makkelijk gaat #230 Doen weer lief tegen elkaar
pi_100465591
Helaas wou wel komen, maar de 13e heb ik nu al een nieuw feestje ..
pi_100474423
Dan hoop ik dat ik dan weer een date heb tijdens die meet maar wel succesvoller dan de vorige keer :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100577490
Wat is nou de datum, de tijd en de plaats?
pi_100589383
Stap 1: Zet de gedacht "versieren" uit je hoofd.
Stap 2: Zorg dat je een beetje zelfvertrouwen krijgt en open en vriendelijk bent naar vreemde mensen. Groet bv iedereen op straat die je voorbij loopt (op hele drukke plekken natuurlijk lastig), maar kijk dan de mensen vriendelijk aan. Ook bij winkels met afreken, kijk de cassiere gewoon aan en groet haar als je aan de beurt bent en bedank haar vriendelijk als je weer weggaat.
Je zult merken dat mensen jou ook meer positief zien staan, en je zal meer zelfvertrouwen uit gaan stralen.

Stap 3: Zorg dat je intressant bent. Ga dus niet wanhopig overkomen maar hou het een beetje oppervlakkig indien je een praatje met iemand aangaat.
Zorg dat je gespreksstof hebt, dus kijk goed naar de persoon, als je bv een studente aanspreekt in de trein ofzo, kijk of je een beetje erachter kan komen wat ze studeerd aan de hand van de boeken die evt in het zicht liggen.
In bars/discotheken is dit wat moeilijker, maar daar ga ik amper op versiertoer..
Wat mij vaak succes opleverd in discotheken is gewoon zorgen dat de dame geintresseerd in je raakt, een 1e contact duurt bij mij nooit langer dan 30-40 seconden..

Meestal ga ik naar de bar.. En bestel ik wat voor mezelf en evt wat vrienden.
Als er dan een leuke dame naast me staat groet ik haar vriendelijk en kijk haar gewoon recht aan.
Evt een complimentje geven zoals: Goh je ziet er leuk uit.. of "Wat een kut muziek hier he"..
Ondertussen komt je drankje eraan en wens je haar een plezierige avond..
Zo geef je ze niet de kans om jou echt af te wijzen..
Maar aan de andere kant heb je ook niets bereikt natuurlijk.

Nu is het aan je eigen gevoel of je haar beter wil leren kennen of niet..
Meestal hou ik haar in de gaten van een afstand en kijk ik een beetje wat ze doet, Als ze jou wel een leuke jongen vond zal ze jou ook af en toe wel eens zoeken..
Dit is het moment voor een 2e gesprekje..
Vaak wacht ik tot zij in de beurt is of ergens aan de bar zit.
Dan ga ik weer wat drinken halen en groet haar opnieuw en vraag of ze zich een beetje vermaakt.
Als ze jou wel een beetje leuk vind en meer van je wilt weten zal ze het gesprek wel aangaan, zo niet dan pak je je bestelde biertje en loop je weg.. Zo loop je ook geen blauwtje..
Mocht ze geintresseerd zijn in een gesprekje dan kun je evt haar ook wat te drinken aanbieden en evt praten over wat er zo leuk of niet leuk is over deze kroeg/disco..
Zorg verder dat je niet stil valt, dus hou een paar onderwerpen achter de hand.
Belangrijkste regel!! Praat niet uit jezelf over jezelf.. komt echt wanhopig over..Als zij ernaar vraagt prima.. maar ga niet zelf ineens zeggen.. Goh ik heb vandaag nog even Modern Warfare 2 uitgespeeld..

Mocht het contact leuk zijn ga dan over naar stap 4..

Stap 4.. Vraag nooit om een telefoonnummer!!! Geef desnoods jou nummer aan haar en laat haar contact met jou opnemen. Zo kom je niet opdringerig over en zal zei een veiliger gevoel krijgen.

Stap 5. Mocht er echt een klik zijn dan zal je dat echt wel merken van haar en zou je evt haar kunnen proberen te zoenen.. Maar vaak doe ik dit niet bij de eerste avond.. Ik blijf een heer en laat merken dat ik niet gelijk uit ben op een relatie of sex..

Stap 6. Zij zal jou misschien wel bellen en dan spreek je ergens af waar je ook wat kunt doen.. Samen een biosje en dan een terrasje naderhand.. Dit wordt gewoon een echte date als de intresse er is..

Is het geen meisje waar je verliefd op wordt of ziet ze jou niet zitten na een leuk gesprek heb je vaak wel een een kennis erbij, volgende keer als je naar de kroeg/disco gaat en je komt haar tegen kun je haar gewoon groeten en evt een kort babbeltje maken.. Misschien leer je zo ook wat vrienden van haar kennen en groeit je kennissenkring alleen maar.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:36:43 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100589561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:29 schreef htctouch2 het volgende:
Stap 1: Zet de gedacht "versieren" uit je hoofd.
Stap 2: Zorg dat je een beetje zelfvertrouwen krijgt en open en vriendelijk bent naar vreemde mensen. Groet bv iedereen op straat die je voorbij loopt (op hele drukke plekken natuurlijk lastig), maar kijk dan de mensen vriendelijk aan. Ook bij winkels met afreken, kijk de cassiere gewoon aan en groet haar als je aan de beurt bent en bedank haar vriendelijk als je weer weggaat.
Je zult merken dat mensen jou ook meer positief zien staan, en je zal meer zelfvertrouwen uit gaan stralen.

Stap 3: Zorg dat je intressant bent. Ga dus niet wanhopig overkomen maar hou het een beetje oppervlakkig indien je een praatje met iemand aangaat.
Zorg dat je gespreksstof hebt, dus kijk goed naar de persoon, als je bv een studente aanspreekt in de trein ofzo, kijk of je een beetje erachter kan komen wat ze studeerd aan de hand van de boeken die evt in het zicht liggen.
In bars/discotheken is dit wat moeilijker, maar daar ga ik amper op versiertoer..
Wat mij vaak succes opleverd in discotheken is gewoon zorgen dat de dame geintresseerd in je raakt, een 1e contact duurt bij mij nooit langer dan 30-40 seconden..

Meestal ga ik naar de bar.. En bestel ik wat voor mezelf en evt wat vrienden.
Als er dan een leuke dame naast me staat groet ik haar vriendelijk en kijk haar gewoon recht aan.
Evt een complimentje geven zoals: Goh je ziet er leuk uit.. of "Wat een kut muziek hier he"..
Ondertussen komt je drankje eraan en wens je haar een plezierige avond..
Zo geef je ze niet de kans om jou echt af te wijzen..
Maar aan de andere kant heb je ook niets bereikt natuurlijk.

Nu is het aan je eigen gevoel of je haar beter wil leren kennen of niet..
Meestal hou ik haar in de gaten van een afstand en kijk ik een beetje wat ze doet, Als ze jou wel een leuke jongen vond zal ze jou ook af en toe wel eens zoeken..
Dit is het moment voor een 2e gesprekje..
Vaak wacht ik tot zij in de beurt is of ergens aan de bar zit.
Dan ga ik weer wat drinken halen en groet haar opnieuw en vraag of ze zich een beetje vermaakt.
Als ze jou wel een beetje leuk vind en meer van je wilt weten zal ze het gesprek wel aangaan, zo niet dan pak je je bestelde biertje en loop je weg.. Zo loop je ook geen blauwtje..
Mocht ze geintresseerd zijn in een gesprekje dan kun je evt haar ook wat te drinken aanbieden en evt praten over wat er zo leuk of niet leuk is over deze kroeg/disco..
Zorg verder dat je niet stil valt, dus hou een paar onderwerpen achter de hand.
Belangrijkste regel!! Praat niet uit jezelf over jezelf.. komt echt wanhopig over..Als zij ernaar vraagt prima.. maar ga niet zelf ineens zeggen.. Goh ik heb vandaag nog even Modern Warfare 2 uitgespeeld..

Mocht het contact leuk zijn ga dan over naar stap 4..

Stap 4.. Vraag nooit om een telefoonnummer!!! Geef desnoods jou nummer aan haar en laat haar contact met jou opnemen. Zo kom je niet opdringerig over en zal zei een veiliger gevoel krijgen.

Stap 5. Mocht er echt een klik zijn dan zal je dat echt wel merken van haar en zou je evt haar kunnen proberen te zoenen.. Maar vaak doe ik dit niet bij de eerste avond.. Ik blijf een heer en laat merken dat ik niet gelijk uit ben op een relatie of sex..

Stap 6. Zij zal jou misschien wel bellen en dan spreek je ergens af waar je ook wat kunt doen.. Samen een biosje en dan een terrasje naderhand.. Dit wordt gewoon een echte date als de intresse er is..

Is het geen meisje waar je verliefd op wordt of ziet ze jou niet zitten na een leuk gesprek heb je vaak wel een een kennis erbij, volgende keer als je naar de kroeg/disco gaat en je komt haar tegen kun je haar gewoon groeten en evt een kort babbeltje maken.. Misschien leer je zo ook wat vrienden van haar kennen en groeit je kennissenkring alleen maar.
misschien kun je hier een flowchart van maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100592268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Mpj het volgende:
Wat is nou de datum, de tijd en de plaats?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100668544
hallo mensen. ja ik leef ook nog. zie de reeks voor een update.

qua meet: ik twijfel of ik nog wel 'mag' komen, want ik heb een scharrel, dat ook al weer dreigde mis te lopen, maar dat terzijde. morgen kan ik sowieso niet komen, gaat vast ook niet meer door. 20e heb ik al een lunchafspraak dus dat wordt hem ook niet voor mij.

voor degenen die wel gaan, wanneer het ook wordt, veel plezier, hoop dat het net zo leuk wordt en dat er ook net zulk weer komt als de vorige meet!
pi_100696034
Ikzelf vind Düsseldorf niet echt een goede locatie, denk dat er dan niet veel mensen komen. Mijn voorkeur gaat meer uit naar Utrecht want dat is centraal. De tijd maakt mij niet uit, maar sowieso 's middags lijkt me. En dan in een café of in een park ofzo? Lijkt me voor iedereen wel leuk (zelf leek Scheveningen mij leuk maar hangt van het weer af en mensen hier vinden het te druk las ik :P). Máár gaat de 20e nog door of niet? Ik heb liever een antwoord nu van mensen, wat jullie willen, wie er nou precies komen, wat we gaan doen en wanneer (!!) aangezien ik dan weet of ik de 20e vrij moet houden of niet. Ik heb meer te doen namelijk.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:23:12 #121
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100697545
Ik moet dan werken -.- 's middags in ieder geval tot 1900. Maar kan wel een invaller regelen denk ik.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100697752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Mpj het volgende:
Achja, zeuren, daar heb jij ook een handje van. Hé, die meet gaat niet door ofzo?
Geen idee. De datums die op het lijstje stonden sluipen ongemerkt voorbij.

De vorige keer namen een aantal personen, onder wie Mera, de leiding/verantwoordelijkheid op zich. Op dit moment is er niet een duidelijke leider/verantwoordelijke voor de meet en worden er dus ook niet echt knopen doorgehakt.

Ik denk dat als mensen zin hebben in de meet, iemand de leiding zal moeten nemen en knopen door moeten hakken.

Ik denk ook dat de 20e inmiddels heel kort dag is.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:38:34 #123
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100698236
mylifeisgrey zou dit toch gaan organiseren in navolging van Mera?
pi_100698370
geloof je het zelf met je lip, goede grap

:')

maar benzin wat zeg jij dan qua datum aangezien je zegt dat het een beetje te laat is nu, ikzelf vind van niet maar ligt aan jullie..

zijn er uberhaupt we mensen die er zin in hebben, de helft reageert niet eens meeer
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:44:06 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100698457
Ik zou het maar laten en het over een paar maanden nog een keer proberen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')