abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100453342

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 08-08-2011 23:45:44 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:10:52 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100455032
Hij is weer open. Geen slowchat of fitties! Hoewel ik dat minder verwacht aangezien er een aantal stoorzenders uit zijn gehaald.

[ Bericht 82% gewijzigd door Daniel1976 op 08-08-2011 14:51:25 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:34:20 #3
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100466479
Zo dat gaat et voor mij niet meer worde zeg.
Kom ik eens een meisje tegen(die dan toevallig met een lekke band langs de weg stond). Klap ik dicht op het moment dat ze vraagt of ik eventjes wil helpen.
Blubleblo.. jawel blebleble.. hoor... ^roodhoofd^ :N

Dus ik die band maar plakken(altijd plak spullen bij voor het geval dat). Zegt ze zo van ik zal me trouwens eventjes voorstellen ik ben monique *******. Kom ik er aan met mijn mooie rode hoofd "ow ja owke..."
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:04:22 #4
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100467730
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Raggingbull het volgende:
Kom ik eens een meisje tegen(die dan toevallig met een lekke band langs de weg stond). Klap ik dicht op het moment dat ze vraagt of ik eventjes wil helpen.

Dus ik die band maar plakken(altijd plak spullen bij voor het geval dat). Zegt ze zo van ik zal me trouwens eventjes voorstellen ik ben monique *******. Kom ik er aan met mijn mooie rode hoofd "ow ja owke..."
Je gaat niet in één keer van deze situatie naar een zelfverzekerde situatie.

Je moet voor een langere periode telkens over die grens om mensen aan te spreken. Misschien ga je een aantal keer een flater slaan, of kom je awkward over, maar op termijn zal er grote verbetering optreden. Ik ben in sommige situaties of bij sommige mensen ook niet degene die ik bij andere wel ben, echter door herhaling (oefening) komt die potentie er wel steeds meer uit.

Je moet niet bij de pakken neer gaan zitten, maar telkens weer je ballen bij elkaar graaien en je in het sociale verkeer mengen. Oefening baart kunst, en dat is hier ook zeker het geval.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:04:50 #5
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100467756
Zal zo overigens rustig worden hier :P Of misschien komen er nu eindelijk mensen met problemen aan het woord...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:08:41 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100467939
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal zo overigens rustig worden hier :P Of misschien komen er nu eindelijk mensen met problemen aan het woord...
We hebben dit al eerder mee gemaakt en ervaringen uit het verleden leren dat laatste.
pi_100468149
Ik heb het op mijn werk nog steeds hoor, dat ik begin te hakkelen.
Oefening baart kunst, en de trick is om je niet snel uit het veld te laten slaan! ^O^ Komt goed RB!
pi_100468275
Ik kan niet editten op het werk.. Kan Daniel misschien het plaatje zichtbaar maken? Anders doe ik t thuis zelf wel.. ;)

Ik kom net via facebook mijn geest uit het verleden tegen.. Mijn beste vriend van de middelbare school waar ik een paar topics terug over postte. Brrr.. Heb hem een vriendschapsverzoek verzonden, ben benieuwd. Ik doe er niets mee (O+ vroeg of ik m nu ging stalken, rotzak) maar vriendschapsbevestiging is voor mij toch wel een teken dat er zand over het verleden ligt. Voor mij althans..
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:21:29 #9
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100468476
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde blik ik had, heel wazig of zo.

Ik ben wel blij dat ik heb uitgevonden dat mijn benauwde gevoel in schoolgebouwen waarschijnlijk angst is, dan kan ik dat voorleggen aan de mevrouw en dan zal de volgende studie wel goed gaan. Oja en ik heb wel angst voor een terugval. Maarja, dan weet ik wie ik moet contacten.

goed, positief hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door lanterfanteraar op 08-08-2011 22:10:33 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:33:45 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100468968
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde bleek ik had, heel wazig of zo.

Ik ben wel blij dat ik heb uitgevonden dat mijn benauwde gevoel in schoolgebouwen waarschijnlijk angst is, dan kan ik dat voorleggen aan de mevrouw en dan zal de volgende studie wel goed gaan. Oja en ik heb wel angst voor een terugval. Maarja, dan weet ik wie ik moet contacten.

goed, positief hoor.
Dat is een waarheid als een koe en zoals je weet heb ik ook je twitter mogen aanschouwen.
En ja als mod volg ik het topic nog steeds en je bent veel veranderd in de tussentijd.
Maar dat heb ik je ook al eens per DM gestuurd. Maar je bent zeker op de goede weg!!!
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:36:04 #11
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100469056
quote:
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde bleek ik had, heel wazig of zo.

goed, positief hoor.
Leuk om te horen dat het goed met je gaat. Nu moet school enzo ook allemaal goed gaan zonder terugvallen, en dan dikke winst voor jou.

Ik wil je al een tijdje dmen of berichten over hoe ik denk hoe jongens zijn, en het over je jongen hebben die je nu als "scharrel(?)"-ding hebt. ben lui, en het is er nog niet van gekomen.
En hoe ga je dat dan doen als je in je opleidingsstad zit? ga je hem dan nog zien?
pi_100470237
Hee, het topic is weer open

quote:

goed, positief hoor.
Je postte inderdaad nogal raar op het begin, daarom dacht iedereen dat je nep was :P
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:32:45 #13
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100471052
Tvp, en tevens even dit: alles is goed hier leuk nieuw meisje, ga ik wel wat mee proberen aangezien het meisje van het werk ook met 2 jongens heeft gezoend mag ik (vind ik) ook best met 1 meisje zoenen. (vooropgesteld dat dit überhaupt lukt)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100471367
ha weer open en nu wel blijven gedragen he :D
pi_100471426
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
Tvp, en tevens even dit: alles is goed hier leuk nieuw meisje, ga ik wel wat mee proberen aangezien het meisje van het werk ook met 2 jongens heeft gezoend mag ik (vind ik) ook best met 1 meisje zoenen. (vooropgesteld dat dit überhaupt lukt)
:D Wat ben je toch een vieze player.
Waar ken je t nieuwe meisje van?
pi_100471498
quote:

Ah balen man... Heb ik ook wel eens op compleet random momenten dat ik zo'n rooie kop krijg, gaat dan vaak ook niet meer over :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:58:15 #17
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100472107
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

:D Wat ben je toch een vieze player.
Waar ken je t nieuwe meisje van?
Ben nog steeds op vakantie. Maar moet eigenlijk nog beginnen (moest gisteravond onze gekheid even goed praten dus geen goed begin (de eerste 2 gespreksonderwerpen waren echt 3 x niks (iemand die aan zijn pik kraste en of een ander meisje wel of niet opvulling gebruikte :'))) dus ga vanavond strakke haartjes lekker geurtje (nieuwe deo :D) eerst ff fappen (want testosteron goede drijfveer). Ook heb ik al een supergoed humeur :D ik ga dr lekker naast zitten armpje wjw. 50/50 kans denk ik :)
Nu even eten en biertje.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:13:43 #18
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100475668
ik ben zo slecht in hints dat zij mij op date heeft gevraagd, het eerder vermelde paardrijden :P
Spreading the Word
pi_100476039
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik ben zo slecht in hints dat zij mij op date heeft gevraagd, het eerder vermelde paardrijden :P
Daarom ben ik ook voorstander van duidelijkheid. :D Gewoon zeggen waarop het staat. Wel respectvol natuurlijk.
Wil je met mij iets drinken/eten/whatever? Ja/nee indien nee kan je altijd nog om uitleg vragen. Ja dames jullie mogen het ook wel eens vragen. Kom nu eens eindelijk uit die afwachtende houding die verwacht dat de man het voortouw neemt en zet zelf de eerste stap.

Ja heel makkelijk gezegd van mij. :P Ik durf ook niet op een meisje af te stappen. Zelfs online durf ik het niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100476174
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook voorstander van duidelijkheid. :D Gewoon zeggen waarop het staat. Wel respectvol natuurlijk.
Wil je met mij iets drinken/eten/whatever? Ja/nee indien nee kan je altijd nog om uitleg vragen. Ja dames jullie mogen het ook wel eens vragen. Kom nu eens eindelijk uit die afwachtende houding die verwacht dat de man het voortouw neemt en zet zelf de eerste stap.

Ja heel makkelijk gezegd van mij. :P Ik durf ook niet op een meisje af te stappen. Zelfs online durf ik het niet
Wat heb je nou te verliezen online? Nog niks geregeld met die persoon waar je mee aan het chatten was?
Ron Paul 2012
pi_100476337
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:58 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ben nog steeds op vakantie. Maar moet eigenlijk nog beginnen (moest gisteravond onze gekheid even goed praten dus geen goed begin (de eerste 2 gespreksonderwerpen waren echt 3 x niks (iemand die aan zijn pik kraste en of een ander meisje wel of niet opvulling gebruikte :'))) dus ga vanavond strakke haartjes lekker geurtje (nieuwe deo :D) eerst ff fappen (want testosteron goede drijfveer). Ook heb ik al een supergoed humeur :D ik ga dr lekker naast zitten armpje wjw. 50/50 kans denk ik :)
Nu even eten en biertje.
Ow chill :). Bij mij waren er jammer genoeg amper jongeren, op de laatste dag wel een leuk meisje (lekker wijf is een betere beschrijving :P) in het zwembad gezien maar daar heb ik dus maar even naar kunnen kijken.
Maar hopelijk gaat het bij jou dus beter :P
pi_100476352
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat heb je nou te verliezen online? Nog niks geregeld met die persoon waar je mee aan het chatten was?
Nee, ook niet meer gesproken eigenlijk :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:52:49 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100477584
quote:

ah joh kan gebeuren, maak je niet druk. Volgende keer beter. Je hebt haar wel geholpen ipv door lopen ;)

De eerst volgende keer dat je in een soortgelijke situatie komt ga je extra opletten en gaat het of beter of zelfs goed.

Bekijk wat je goed gedaan hebt ipv wat je slecht gedaan hebt :)

zoek anders op facebook op haar naam, wie weet staat ze er op en kan je berichtje sturen met de vraag of de band het gehouden heeft tot thuis ;)

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat is een waarheid als een koe en zoals je weet heb ik ook je twitter mogen aanschouwen.
En ja als mod volg ik het topic nog steeds en je bent veel veranderd in de tussentijd.
Maar dat heb ik je ook al eens per DM gestuurd. Maar je bent zeker op de goede weg!!!
Ik wil me hier graag bij aansluiten :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100477746
Ik voel de liefde O+

en nu even lezen ;)
pi_100478056
quote:

Ik vind het goed dat je het gedaan hebt. Al is het maar voor de oefening. Verder niet te veel conclusies aan trekken. Ohja en echte mannen kunnen een band plakken, hulde.
EDIT: wat murv en Cassandra zeggen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')