SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 08-08-2011 23:45:44 ]
Je gaat niet in één keer van deze situatie naar een zelfverzekerde situatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Raggingbull het volgende:
Zo dat gaat et voor mij niet meer worde zeg.
Kom ik eens een meisje tegen(die dan toevallig met een lekke band langs de weg stond). Klap ik dicht op het moment dat ze vraagt of ik eventjes wil helpen.
Blubleblo.. jawel blebleble.. hoor... ^roodhoofd^![]()
Dus ik die band maar plakken(altijd plak spullen bij voor het geval dat). Zegt ze zo van ik zal me trouwens eventjes voorstellen ik ben monique *******. Kom ik er aan met mijn mooie rode hoofd "ow ja owke..."
We hebben dit al eerder mee gemaakt en ervaringen uit het verleden leren dat laatste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal zo overigens rustig worden hierOf misschien komen er nu eindelijk mensen met problemen aan het woord...
Dat is een waarheid als een koe en zoals je weet heb ik ook je twitter mogen aanschouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde bleek ik had, heel wazig of zo.
Ik ben wel blij dat ik heb uitgevonden dat mijn benauwde gevoel in schoolgebouwen waarschijnlijk angst is, dan kan ik dat voorleggen aan de mevrouw en dan zal de volgende studie wel goed gaan. Oja en ik heb wel angst voor een terugval. Maarja, dan weet ik wie ik moet contacten.
goed, positief hoor.
Leuk om te horen dat het goed met je gaat. Nu moet school enzo ook allemaal goed gaan zonder terugvallen, en dan dikke winst voor jou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde bleek ik had, heel wazig of zo.
Ik ben wel blij dat ik heb uitgevonden dat mijn benauwde gevoel in schoolgebouwen waarschijnlijk angst is, dan kan ik dat voorleggen aan de mevrouw en dan zal de volgende studie wel goed gaan. Oja en ik heb wel angst voor een terugval. Maarja, dan weet ik wie ik moet contacten.
goed, positief hoor.
Je postte inderdaad nogal raar op het begin, daarom dacht iedereen dat je nep wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
goed, positief hoor.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef Newbie114 het volgende:
Tvp, en tevens even dit: alles is goed hier leuk nieuw meisje, ga ik wel wat mee proberen aangezien het meisje van het werk ook met 2 jongens heeft gezoend mag ik (vind ik) ook best met 1 meisje zoenen. (vooropgesteld dat dit überhaupt lukt)
Ah balen man... Heb ik ook wel eens op compleet random momenten dat ik zo'n rooie kop krijg, gaat dan vaak ook niet meer overquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Raggingbull het volgende:
Kom ik eens een meisje tegen(die dan toevallig met een lekke band langs de weg stond). Klap ik dicht op het moment dat ze vraagt of ik eventjes wil helpen.
Dus ik die band maar plakken(altijd plak spullen bij voor het geval dat). Zegt ze zo van ik zal me trouwens eventjes voorstellen ik ben monique *******. Kom ik er aan met mijn mooie rode hoofd "ow ja owke..."
Ben nog steeds op vakantie. Maar moet eigenlijk nog beginnen (moest gisteravond onze gekheid even goed praten dus geen goed begin (de eerste 2 gespreksonderwerpen waren echt 3 x niks (iemand die aan zijn pik kraste en of een ander meisje wel of niet opvulling gebruiktequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]Wat ben je toch een vieze player.
Waar ken je t nieuwe meisje van?
Daarom ben ik ook voorstander van duidelijkheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik ben zo slecht in hints dat zij mij op date heeft gevraagd, het eerder vermelde paardrijden
Wat heb je nou te verliezen online? Nog niks geregeld met die persoon waar je mee aan het chatten was?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van duidelijkheid.Gewoon zeggen waarop het staat. Wel respectvol natuurlijk.
Wil je met mij iets drinken/eten/whatever? Ja/nee indien nee kan je altijd nog om uitleg vragen. Ja dames jullie mogen het ook wel eens vragen. Kom nu eens eindelijk uit die afwachtende houding die verwacht dat de man het voortouw neemt en zet zelf de eerste stap.
Ja heel makkelijk gezegd van mij.Ik durf ook niet op een meisje af te stappen. Zelfs online durf ik het niet
Ow chillquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben nog steeds op vakantie. Maar moet eigenlijk nog beginnen (moest gisteravond onze gekheid even goed praten dus geen goed begin (de eerste 2 gespreksonderwerpen waren echt 3 x niks (iemand die aan zijn pik kraste en of een ander meisje wel of niet opvulling gebruikte)) dus ga vanavond strakke haartjes lekker geurtje (nieuwe deo
) eerst ff fappen (want testosteron goede drijfveer). Ook heb ik al een supergoed humeur
ik ga dr lekker naast zitten armpje wjw. 50/50 kans denk ik
Nu even eten en biertje.
Nee, ook niet meer gesproken eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat heb je nou te verliezen online? Nog niks geregeld met die persoon waar je mee aan het chatten was?
ah joh kan gebeuren, maak je niet druk. Volgende keer beter. Je hebt haar wel geholpen ipv door lopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Raggingbull het volgende:
Ik wil me hier graag bij aansluitenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe en zoals je weet heb ik ook je twitter mogen aanschouwen.
En ja als mod volg ik het topic nog steeds en je bent veel veranderd in de tussentijd.
Maar dat heb ik je ook al eens per DM gestuurd. Maar je bent zeker op de goede weg!!!
Ik vind het goed dat je het gedaan hebt. Al is het maar voor de oefening. Verder niet te veel conclusies aan trekken. Ohja en echte mannen kunnen een band plakken, hulde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Raggingbull het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |