HAHAHAHquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
20ste gaat moeilijk worden. Ik ben 22jarig dus denk dat ik dat weekend los ga voor me verjaardag
Is dat weekend? School begint voor mij de 24ste alweer dus doordeweeks kan ik dan waarschijnlijk niet...quote:
Yep zaterdagquote:Op zondag 10 juli 2011 23:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is dat weekend? School begint voor mij de 24ste alweer dus doordeweeks kan ik dan waarschijnlijk niet...
Dus dit staat vast? Of is het gewoon jouw keuze hier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef Godshand het volgende:
Gekozen voor BBQ/Parkmeet, in West, 20 aug
Kom gezellig naar het Leidsche Hout of we gaan in het Zuiderpark van Den Haag zitten, daar mag ook geBBQd worden zover ik weet
Bij regen weet ik wel enkele leuke tenten
Tuurlijk. Gezelligheid troef. Lets go and have fun.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:14 schreef Supersoep het volgende:
Zie je wel dat zulke mensen dus gewoon bestaan. Oh kijk, een meet! Laten we gaan!
Nee mijn keuze, dame. Je ziet die poll toch in de OP?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus dit staat vast? Of is het gewoon jouw keuze hier.
Ja, die zie ik. Daar staat er zelfs een die ik als aanzet tot dit topic gaf in de gewone reeks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee mijn keuze, dame. Je ziet die poll toch in de OP?
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat concrete plannen zouden niet te lang meer op zich moeten laten wachten vind ik in ieder geval.
Ik ben er dan!quote:Dus, het lijkt erop dat het 13 augustus wordt. In het midden (Utrecht dan maar?) en wat we gaan doen...Een Parkmeet met uitsluitend uitgaan voor de liefhebbers dan maar? Gaat wel erg gelijk op namelijk.
Gewoon een nieuw topic openen en deze op slot laten gooien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vraag een R&P modje om de OP aan te passen met de data en de komers/twijfelaars?
En zet mij maar op misschien... Jarig enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Dus, het lijkt erop dat het 13 augustus wordt. In het midden (Utrecht dan maar?) en wat we gaan doen...Een Parkmeet met aansluitend uitgaan voor de liefhebbers dan maar? Gaat wel erg gelijk op namelijk.
Dus:
13 augustus in Utrecht.
Parkmeet/BBQ (daar moeten we dan even wat voor regelen) met aansluitend uitgaan.
Als we dit gaan doen, wie zijn er dan bij? Graag namen en rugnummers.
Ik ben er dan niet bij, zit in Hongarije, Szigetfestivalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Dus, het lijkt erop dat het 13 augustus wordt. In het midden (Utrecht dan maar?) en wat we gaan doen...Een Parkmeet met aansluitend uitgaan voor de liefhebbers dan maar? Gaat wel erg gelijk op namelijk.
Dus:
13 augustus in Utrecht.
Parkmeet/BBQ (daar moeten we dan even wat voor regelen) met aansluitend uitgaan.
Als we dit gaan doen, wie zijn er dan bij? Graag namen en rugnummers.
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar mag ik nou komen of niet?![]()
Hoe oud is de gemiddelde R&P'er eigenlijk?
Waarom zie ik jou trouwens zo weinig in TRU?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee.
Volgens mij staat ergens in de OP dat je deel dient te nemen aan het andere topic (zeg maar die waarin daadwerkelijk om advies gevraagd wordt)
maar als het utrecht is en je wilt daar een borrel doen dan kom ik ook wel even langs.... tot nu toe kan ik volgens mij nog elke augustuszaterdag
Dit, misschien nog een beetje vroeg maar hoe eerder hoe beter. Ik ben een twijfelaar btwquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vraag een R&P modje om de OP aan te passen met de data en de komers/twijfelaars?
Omdat ik tegenwoordig daar gewoon LURK... maar ik zal eens broeden op een leuke TRU topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou trouwens zo weinig in TRU?
Waarom?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Waar gaat het nou gehouden worden?
Als het utrecht is haak ik af.
Heb niks met utrecht, en te ver weg om even langs te gaan.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Halcon het volgende:
Utrecht hoeft van mij ook niet perse hoor. Niet dat ik afhaak als het Utrecht wordt, maar als het uitgaan wordt dan liever een leuke stad.
Sydney een optie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brussel, Antwerpen, Dusseldorf, Aachen... zoiets.
Nee, dan wordt het niet zo druk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |