Dat dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Ik zie de link Hyvesuitnodiging -> sexrelatie niet meteen.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Ik zie de link Hyvesuitnodiging -> sexrelatie niet meteen.
Vreemde conclusie...quote:Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw.
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?>quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Even onder een kloon.
Mijn zoon ( 17 jaar ) kreeg een aantal maanden terug contact met een jongen van ongeveer zijn leeftijd en ging steeds vaker met die jongen om, vriendschappelijk. Ook met de moeder van die jongen kon hij het goed vinden. Niet vreemd want deze ''mevrouw'' ( ca 35 jaar ) blijkt zich te gedragen als een sletterige breezer 16 jarige, compleet met uitgaan met haar zoon en andere tieners en alcohol drinken en softdrugs gebruiken bij haar thuis.
Uiteraard was ik hier verre van blij mee en heb getracht om hem daar minder te laten komen, helaas zonder resultaat. Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw. Geen idee overigens of die vrouw dacht leuk te zijn of mijn zoon. Ik vermoed het eerste.
Er gaan zo'n 1001 gedachten door mijn hoofd heen en impulsief zou ik het liefst dingen doen die totaal niet verstandig zouden zijn. Ik ben o.a. verschrikkelijk kwaad.
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
op een oude fiets moet je het leren. En zij heeft geen 2 lekke banden met der 35 jaarquote:
obviousquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vermoed dat we TS niet meer terugzien
Want?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vermoed dat we TS niet meer terugzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |