Dat dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Ik zie de link Hyvesuitnodiging -> sexrelatie niet meteen.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Vreemde conclusie...quote:Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw.
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?>quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Even onder een kloon.
Mijn zoon ( 17 jaar ) kreeg een aantal maanden terug contact met een jongen van ongeveer zijn leeftijd en ging steeds vaker met die jongen om, vriendschappelijk. Ook met de moeder van die jongen kon hij het goed vinden. Niet vreemd want deze ''mevrouw'' ( ca 35 jaar ) blijkt zich te gedragen als een sletterige breezer 16 jarige, compleet met uitgaan met haar zoon en andere tieners en alcohol drinken en softdrugs gebruiken bij haar thuis.
Uiteraard was ik hier verre van blij mee en heb getracht om hem daar minder te laten komen, helaas zonder resultaat. Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw. Geen idee overigens of die vrouw dacht leuk te zijn of mijn zoon. Ik vermoed het eerste.
Er gaan zo'n 1001 gedachten door mijn hoofd heen en impulsief zou ik het liefst dingen doen die totaal niet verstandig zouden zijn. Ik ben o.a. verschrikkelijk kwaad.
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
op een oude fiets moet je het leren. En zij heeft geen 2 lekke banden met der 35 jaarquote:
obviousquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vermoed dat we TS niet meer terugzien
Want?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah, dat is al weer iets heel anders. Hoewel het nog niks hoeft te betekenen, want met iemand zoenen (voor een foto) wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat ze een relatie hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Er staat o.a. een foto van hun samen op waarop zij tongzoenen, vandaar de link sexrelatie.
Oh het is geen papa maar een mama.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Er staat o.a. een foto van hun samen op waarop zij tongzoenen, vandaar de link sexrelatie.
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder die met vriendjes van haar zoon te bed gaat.
Ik wil het wel relativeren en idd zien als 'op een oude fiets moet je hetl eren' en denkende dat voor hem de lol er toch wel af zal gaan, mja als moeder voel ik dat nu niet zo.
Link? Volgens mij denk je niet echt helder. Laat het ons eens beoordelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Deze TS is die ene procent die wel nog blijft posten, huldequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef P8 het volgende:
[..]
Link? Volgens mij denk je niet echt helder. Laat het ons eens beoordelen.
Bedankt, dit lijkt mij wel het beste om te proberen om het zo te zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
Gun die jongen ook zijn pleziertje.
Op een gegeven moment is hij het zat en gaat hij door met de volgende MILF.
En daarnaast denk ik dat zijn 'vriend' het niet echt op prijs zal stellen als je zoon zijn moeder ligt te batsen.
Dus als het hele gebeuren niet uitelkaar spat door dat de interesse weg is dan gebeurt het wel doordat de vriendschap kapot gaat.
Zorg maar iig voor een paar dozen durex voordat je zoon verder van huis is dan dat hij nu al is.
is dat niet TOT 16 jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef -R34 het volgende:
Dat tongzoenen is inderdaad een zorgelijk geval..
Wellicht dat je eerst een gesprek met haar kunt aanknopen, en aangeven dat je hiertegen bezwaar hebt? Mocht dat niet helpen, kun je eventueel de politie inschakelen. Want je zoon is minderjarig, en dient wettelijk toestemming van z'n ouders te hebben. Dus je hebt nog zeggenschap hierin..
Weet je het zeker? Zou je dat dan niet meteen hebben vermeld, in plaats van beginnen met de uitnodiging voor hyves?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, dat is al weer iets heel anders. Hoewel het nog niks hoeft te betekenen, want met iemand zoenen (voor een foto) wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat ze een relatie hebben.
Kun je er niet met hem over praten om uit te vissen of het klopt wat je denkt?
Iew.... Een moeder die zit te fantaseren over haar zoon tongzoenend met een oudere vrouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zou je dat dan niet meteen hebben vermeld, in plaats van beginnen met de uitnodiging voor hyves?
Ik denk dat je dit er nu bij bedenkt.
Ik kan me heel goed voorstellen, dat het heel naar en pijnlijk is om je minderjarige zoon in de ban van zo een figuur te zien. Verbieden zal helaas niet werken, dan rent hij nog meer naar ze toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder die met vriendjes van haar zoon te bed gaat.
Ik wil het wel relativeren en idd zien als 'op een oude fiets moet je hetl eren' en denkende dat voor hem de lol er toch wel af zal gaan, mja als moeder voel ik dat nu niet zo.
Tuurlijk. Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef VctrB het volgende:
[..]
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.
Ik heb hem wel eens ernaar gevraagd en hij heeft dit toen ontkent, kan natuurlijk zo zijn dat het toen nog niet aan de gang was. Ik ga nog maar eens een gesprek aan, als ik rustig ben en het hopelijk wat beter kan relativeren.
Daarnaast mag de hyves van desbetreffend persoon wel eens naar mij ge-PM-ed worden TS, dan ga ik voor je op onderzoek uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarnaast mag de hyves van desbetreffend persoon wel eens naar mij ge-PM-ed worden TS, dan ga ik voor je op onderzoek uit.
hehe goeie!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef kippiedippie het volgende:
Vraag me af hoe de reacties hier waren als het om dochter en vader ging..
Ik vind het overigens wel debiel dat je als moeder zijnde zo omgaat met de vriendjes van je zoon.. slettebak.
Niet tegen hem. Overigens is er weinigs vooringenomens aan wetende dat zij zich daadwerkelijk zo gedraagd met o.a. elke week in de kroeg hangen en thuis ook aan de drank end rugs zit met minderjarigen. Haar zoon is overigens 15, die neemt ze al weet ik veel hoelang mee op kroegentochten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Leandra het volgende:
Ja, het gaat echt helpen als jij de moeder van een vriendje van je zoon een slet gaat noemen...
Maar dat baseer je waarschijnlijk zelfs voornamelijk op het feit dat ze 35 is en een kind van 17 is.
Als je als ouder zo vooringenomen bent dan snap ik wel dat je zoon liever daar zit dan thuis, al kreeg hij daar alleen maar water (puur) te drinken.
ik snap het hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel xD haar dochter, en de vader van die vriend
You're welcome kloon!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef VctrB het volgende:
[..]
Bedankt, dit lijkt mij wel het beste om te proberen om het zo te zien.
Hoe weet jij zo goed hoe zij zich gedraagt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef VctrB het volgende:
[..]
Niet tegen hem. Overigens is er weinigs vooringenomens aan wetende dat zij zich daadwerkelijk zo gedraagd met o.a. elke week in de kroeg hangen en thuis ook aan de drank end rugs zit met minderjarigen. Haar zoon is overigens 15, die neemt ze al weet ik veel hoelang mee op kroegentochten.
Dankje, misschien overdreven voor sommige hier, maar voor mij voelt dit helemaal verkeerd aan en ik vind het idd heel naar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen, dat het heel naar en pijnlijk is om je minderjarige zoon in de ban van zo een figuur te zien. Verbieden zal helaas niet werken, dan rent hij nog meer naar ze toe.
Sterkte!
dan was zij de slet en hij de een pedo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef kippiedippie het volgende:
Vraag me af hoe de reacties hier waren als het om dochter en vader ging..
Ik vind het overigens wel debiel dat je als moeder zijnde zo omgaat met de vriendjes van je zoon.. slettebak.
Dat mag. Voor mij is het helaas wel serieus. Ik ben dan ook blij met de reactie's, ja allemaal, zodat ik het hopelijk wat kan relativeren en niet kwaad oid op hem en/of die vrouw ga worden.quote:
in b4 trioquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien moet je hem dan maar een lift geven naar zijn nieuwste verovering.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Nodig haar uit voor een dinertjeals welkom in jullie familie, prijs haar en de relatie de hemel in... grote kans dat het voor het dessert voorbij is
Dat vertelde mijn zoon. Ik vraag regelmatig dingen aan hem, om betrokken te blijven bij zijn leven, ook bij die aspecten die ik minder leuk vind zoals contact met die betreffende mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo goed hoe zij zich gedraagt?
spatie weggevallenquote:
Jep, niets zo dodelijk voor die relatie als dat die vrouw plots mama's beste vriendin is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Nodig haar uit voor een dinertjeals welkom in jullie familie, prijs haar en de relatie de hemel in... grote kans dat het voor het dessert voorbij is
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Nodig haar uit voor een dinertje als welkom in jullie familie, prijs haar en de relatie de hemel in... grote kans dat het voor het dessert voorbij is
succes TS. Laat je ons even weten wat je gaat doen of usb gedaan en wat se uitkomst ervan was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef VctrB het volgende:
[..]Zoiets is ook nog door mijn hoofd geflits tesamen met allerlei andere 'tactieken'.
Ik moet nu naar een afspraak, lees later nog wel het topic door.
Alleen bedankt voor de reactie's, ik weet dat ik het moet zien te relativeren en dat het voor hem waarschijnlijk 'gewoon een ervaring' is?....
De meeste hier hebben geen kinderen, ik ook niet vind het maar ondingenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef VctrB het volgende:
[..]
Dankje, misschien overdreven voor sommige hier, maar voor mij voelt dit helemaal verkeerd aan en ik vind het idd heel naar.
Als ik boos wordt en/of het zal verbieden zal ik hem idd wel wegjagen, dat wil ik ook zeker niet.
ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Batsnek het volgende:
Ik zie 't probleem niet...? Als je zoon geen retard is, zal die vast wel weten wat ie doet.
datquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Dit dus...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
Gun die jongen ook zijn pleziertje.
Op een gegeven moment is hij het zat en gaat hij door met de volgende MILF.
En daarnaast denk ik dat zijn 'vriend' het niet echt op prijs zal stellen als je zoon zijn moeder ligt te batsen.
Dus als het hele gebeuren niet uitelkaar spat door dat de interesse weg is dan gebeurt het wel doordat de vriendschap kapot gaat.
Zorg maar iig voor een paar dozen durex voordat je zoon verder van huis is dan dat hij nu al is.
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
OT: met verbieden is inderdaad de kans groot dat het allemaal nog veel interessanter zal gaan worden voor een 17-jarige, heb zoiets jaren gelden gezien bij een kennis met een dochter een een oudere man....uiteindelijk is dat gewoon weer gestopt omdat bleek dat het toch niet zo interessant was als het eerst leek.Bovendien zal haar zoon er niet blij mee zijn.
zoals ik al eerder zei. Dan is die meid of een slet of het slachtoffer van die man/ pedoquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
OT: met verbieden is inderdaad de kans groot dat het allemaal nog veel interessanter zal gaan worden voor een 17-jarige, heb zoiets jaren gelden gezien bij een kennis met een dochter een een oudere man....uiteindelijk is dat gewoon weer gestopt omdat bleek dat het toch niet zo interessant was als het eerst leek.Bovendien zal haar zoon er niet blij mee zijn.
Dat wordt idd minder snel geaccepteerd en dat zal je waarschijnlijk altijd wel houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zij. Dan is die meid of een slet of het slachtoffer van die man/ pedo
Maar toch blijft het eigenaardig dat het voor een 17-jarige jongen voor velen dan blijkbaar wel acceptabel is...terwijl meisjes geestelijk en lichamelijk veel sneller volwassen worden dan jongens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wordt idd minder snel geaccepteerd en dat zal je waarschijnlijk altijd wel houden.
Dat is nou juist het probleem, dat kunnen de ouders (vaak vader) niet handelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Maar toch blijft het eigenaardig dat het voor een 17-jarige jongen voor velen dan blijkbaar wel acceptabel is...terwijl meisjes geestelijk en lichamelijk veel sneller volwassen worden dan jongens.
Klopt, vind ik aan de ene kant ook wel vreemd, maar ergens kan ik het me ook wel voorstellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Maar toch blijft het eigenaardig dat het voor een 17-jarige jongen voor velen dan blijkbaar wel acceptabel is...terwijl meisjes geestelijk en lichamelijk veel sneller volwassen worden dan jongens.
Maar meisjes zijn wel sneller toe aan een relatie met een ouder persoon dan jongens dus eigenlijk zou een jongere vrouw met een oudere man juist de ideaale combi zijn i.p.v. andersom waar de geestelijke verhoudingen juist sterker verschillen....dus TS kan gerust zijn....dat geestelijke verschil gaat de relatie op de klippen laten lopen en voor TS is het een kwestie van even afwachten wanneer dat zoon/oudere vrouw duidelijk gaat worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, dat kunnen de ouders (vaak vader) niet handelen.
Dat is anders natuurlijk, dan is die man een oude viezerikquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
OT: met verbieden is inderdaad de kans groot dat het allemaal nog veel interessanter zal gaan worden voor een 17-jarige, heb zoiets jaren geleden gezien bij een kennis met een dochter een een oudere man....uiteindelijk is dat gewoon weer gestopt omdat bleek dat het toch niet zo interessant was als het eerst leek.Bovendien zal haar zoon er niet blij mee zijn dat moeders rommelt met een generatiegenoot van zoon.
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is anders natuurlijk, dan is die man een oude viezerik
Het gaat allemaal vanzelf wel weer voorbij...of ze zijn op elkaar uitgekeken of de oudere persoon gaat gewoon dood van ouderdom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, vind ik aan de ene kant ook wel vreemd, maar ergens kan ik het me ook wel voorstellen
(zie ook: Sex met jonger iemand voor het omgekeerde verhaal)
Maar stel nu dat het wel 'echt' is...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het gaat allemaal vanzelf wel weer voorbij...of ze zijn op elkaar uitgekeken of de oudere persoon gaat gewoon dood van ouderdom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |