Ja dat klopt, maar op het gebied van oudere vrouwen in combinatie met jongere jongens speelt geld vaak geen rol (denk ik).quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Meeste mannen die genoeg verdiend hebben kunnen op latere leeftijd gewoon een jonge meid krijgen hoor. Als je maar geld genoeg hebt.
NIet als het puur om de seks gaat en verder geen toekomstplannen met haar hebt, denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar op het gebied van oudere vrouwen in combinatie met jongere jongens speelt geld vaak geen rol (denk ik).
Zelf kijk je natuurlijk niet om als er een goede MILF langsloopt hè. Sociaal beperkte hypocriet.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef Silven het volgende:
TS geilt op oude wijven en wil hier een bevestiging dat ze hem ook wel zien zitten.
Persoonlijk heb ik liever alles rond de 18. Van mij hoeft er niet persée al een kind uitgekomen zijn nee. Maar je hoeft je verder niet aangevallen te voelen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zelf kijk je natuurlijk niet om als er een goede MILF langsloopt hè. Sociaal beperkte hypocriet.Dit kwam in me op en aangezien hier een 40+ forum is, kan dit gewoon gevraagd worden hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:01 schreef mspoez het volgende:
ieeeeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Volgens mij is het bij mannen, ongeacht de leeftijd, altijd de vraag of ze "het mogen". Wat dat betreft delft voor mijn gevoel "de achter zijn lul aanlopende vent" altijd het onderspit.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef -tape- het volgende:
Ik vraag het me al een tijdje af, zijn er veel vrouwen van 40+ die een (sex)relatie hebben met een véél jonger persoon? Zeg een jaar of 20-25? Soms zie je vrouwen lopen van een jaar of 40/50 die er nog gewoon echt góed uitzien. Bij mannen is het niet de vraag óf ze het willen, een jonge meid van 20, maar meer een kwestie van 'mogen'. Ik neem aan dat vrouwen zo ook denken over jonge jongens? Of zit ik er nu helemaal naast?
De toon van dit topic valt misschien helemaal verkeerd, maar het is puur interesse dit
Als mannelijke veertiger moet ik er niet aan denken om een jonge meid te hebben, zelfs niet alleen voor de seks, rond de 35 is toch wel de ondergrens. In mijn twenties ooit een relatie gehad met een vrouw van in de 50....erg relaxed en juist dat mis ik bij de jongere generatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef -tape- het volgende:
Ik vraag het me al een tijdje af, zijn er veel vrouwen van 40+ die een (sex)relatie hebben met een véél jonger persoon? Zeg een jaar of 20-25? Soms zie je vrouwen lopen van een jaar of 40/50 die er nog gewoon echt góed uitzien. Bij mannen is het niet de vraag óf ze het willen, een jonge meid van 20, maar meer een kwestie van 'mogen'. Ik neem aan dat vrouwen zo ook denken over jonge jongens? Of zit ik er nu helemaal naast?
De toon van dit topic valt misschien helemaal verkeerd, maar het is puur interesse dit
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben al 20 jaar of zo met dezelfde man die een paar jaar jonger is dan ik, en dat gaat prima. Maar verder vind ik mannen van mijn leeftijd (44) echt oude zakken. Zowel in hun uiterlijk als in hun doen. Als ik ooit weer vrijgezel zou zijn, dan zou ik echt wel op zoek gaan naar minimaal 15 jaar jonger..... Is dat raar?
Dus, je vind elkaar allebei leuk, totdat je een getal hoorde en zelf maar besloot alles te verpesten. Ja jou keuzequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef childintime het volgende:
Ik leerde een aantal jaar terug iemand kennen. Ik voelde me wel aangetrokken tot hem en hij blijkbaar tot mij. Tot ik erachter kwam dat hij pas 23 was. Ik was toen 42 (ik dacht dat hij ouder was en hij dacht dat ik jonger was). Voor mij was het toen meteen klaar. Hij had zoiets van "wat maakt het uit". Ik wil gewoon als 42 jarige geen intimiteit met iemand van 23. Ik neem iemand van die leeftijd nou eenmaal niet serieus. Het past gewoon niet bij mijn belevingswereld.
Ik vind een marge van 5 jaar, beiden kanten uit, meer dan voldoende. Ik ga geen sex hebben met iemand die statistisch gezien mijn kind had kunnen zijn
Zonde hoor. Eerst voel je je tot elkaar aangetrokken, dan bedenk je opeens dat je hem niet serieus neemt omdat het 'niet past'. Ik had mijn hart laten spreken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef childintime het volgende:
Ik leerde een aantal jaar terug iemand kennen. Ik voelde me wel aangetrokken tot hem en hij blijkbaar tot mij. Tot ik erachter kwam dat hij pas 23 was. Ik was toen 42 (ik dacht dat hij ouder was en hij dacht dat ik jonger was). Voor mij was het toen meteen klaar. Hij had zoiets van "wat maakt het uit". Ik wil gewoon als 42 jarige geen intimiteit met iemand van 23. Ik neem iemand van die leeftijd nou eenmaal niet serieus. Het past gewoon niet bij mijn belevingswereld.
Ik vind een marge van 5 jaar, beiden kanten uit, meer dan voldoende. Ik ga geen sex hebben met iemand die statistisch gezien mijn kind had kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |