Zoon heeft relatie met veel oudere vrouwquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Even onder een kloon.
Mijn zoon ( 17 jaar ) kreeg een aantal maanden terug contact met een jongen van ongeveer zijn leeftijd en ging steeds vaker met die jongen om, vriendschappelijk. Ook met de moeder van die jongen kon hij het goed vinden. Niet vreemd want deze ''mevrouw'' ( ca 35 jaar ) blijkt zich te gedragen als een sletterige breezer 16 jarige, compleet met uitgaan met haar zoon en andere tieners en alcohol drinken en softdrugs gebruiken bij haar thuis.
Uiteraard was ik hier verre van blij mee en heb getracht om hem daar minder te laten komen, helaas zonder resultaat. Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw. Geen idee overigens of die vrouw dacht leuk te zijn of mijn zoon. Ik vermoed het eerste.
Er gaan zo'n 1001 gedachten door mijn hoofd heen en impulsief zou ik het liefst dingen doen die totaal niet verstandig zouden zijn. Ik ben o.a. verschrikkelijk kwaad.
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
Ik was wel benieuwd naar NNN's antwoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:13 schreef Tsunade het volgende:
Maar waarom vind je iedereen bekrompen die het niet met je eens is NNN?
Denk eerder dat NNN zich "aangevallen" voelt als er negatieve opmerkingen over worden gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Tchock het volgende:
OP was:
[..]
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw
Laatste reactie:
[..]
Ik was wel benieuwd naar NNN's antwoord.
Daar heb je wel gelijk in, maar in tegenstelling tot sommige anderen leg ik precies uit wat mijn probleem is en geef ik een onderbouwde mening. Uiteraard verplicht dat heb niet tot reageren, maar het zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Denk eerder dat NNN zich "aangevallen" voelt als er negatieve opmerkingen over worden gemaakt.
Ik kan het me wel beetje voorstellen.
Het is tegenwoordig ook een overdreven controversie geworden.
Vooral op internet overigens.. te makkelijk om met een hetze mee te gaan of simpelweg mee te lullen als je er zelf geen ervaring mee hebt. (in dat opzicht is "bekrompen" een correcte omschrijving)
Nou ja onderbouwing.. ik wil je niet aanvallen zeg maar, maar het is onderbouwing van je mening met meningen en onderbuik gevoelens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar in tegenstelling tot sommige anderen leg ik precies uit wat mijn probleem is en geef ik een onderbouwde mening. Uiteraard verplicht dat heb niet tot reageren, maar het zou leuk zijn.
Feiten niet nee, maar het is wel mijn onderbouwde mening. En klopt, het is met dit soort onderwerpen natuurlijk altijd een meningskwestiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja onderbouwing.. ik wil je niet aanvallen zeg maar, maar het is onderbouwing van je mening met meningen en onderbuik gevoelens.
Het zijn niet echt feiten ofzo.
En laten we eerlijk zijn iemand zal een negatieve mening over iets pas bijstellen als je met eigen ogen en ervaring kan zien hoe iets werkelijk is. (ervanuitgaande dat iemand een negatieve mening heeft gebaseerd op non-ervaringen)
Hij wordt niet gewoon bekritiseerd, hij wordt aangevallen. Vind het niet gek dat hij dan van zich af bijt. En verder, ze zijn 7 jaar bij elkaar, families vinden het uiteindeljik geen probleem. Waarom zeikt iedereen hier dan zo? Ik moet toegeven dat ik het leeftijdsverschil ook groot vind, maar als beide personen het goed met elkaar kunnen vinden, wat zou je je dan aantrekken van een stel FOK-helden NNN, laat ze toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef Tchock het volgende:
OP was:
[..]
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw
Laatste reactie:
[..]
Ik was wel benieuwd naar NNN's antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |