Dat dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Ik zie de link Hyvesuitnodiging -> sexrelatie niet meteen.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Vreemde conclusie...quote:Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw.
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?>quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Even onder een kloon.
Mijn zoon ( 17 jaar ) kreeg een aantal maanden terug contact met een jongen van ongeveer zijn leeftijd en ging steeds vaker met die jongen om, vriendschappelijk. Ook met de moeder van die jongen kon hij het goed vinden. Niet vreemd want deze ''mevrouw'' ( ca 35 jaar ) blijkt zich te gedragen als een sletterige breezer 16 jarige, compleet met uitgaan met haar zoon en andere tieners en alcohol drinken en softdrugs gebruiken bij haar thuis.
Uiteraard was ik hier verre van blij mee en heb getracht om hem daar minder te laten komen, helaas zonder resultaat. Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Met vandaag als toppunt een (notabene) Hyves uitnodiging voor een Hyves van mijn zoon met die mevrouw met een L teken erbij. Hij heeft dus een (sex)relatie met die vrouw. Geen idee overigens of die vrouw dacht leuk te zijn of mijn zoon. Ik vermoed het eerste.
Er gaan zo'n 1001 gedachten door mijn hoofd heen en impulsief zou ik het liefst dingen doen die totaal niet verstandig zouden zijn. Ik ben o.a. verschrikkelijk kwaad.
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
op een oude fiets moet je het leren. En zij heeft geen 2 lekke banden met der 35 jaarquote:
obviousquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vermoed dat we TS niet meer terugzien
Want?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah, dat is al weer iets heel anders. Hoewel het nog niks hoeft te betekenen, want met iemand zoenen (voor een foto) wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat ze een relatie hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Er staat o.a. een foto van hun samen op waarop zij tongzoenen, vandaar de link sexrelatie.
Oh het is geen papa maar een mama.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Er staat o.a. een foto van hun samen op waarop zij tongzoenen, vandaar de link sexrelatie.
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder die met vriendjes van haar zoon te bed gaat.
Ik wil het wel relativeren en idd zien als 'op een oude fiets moet je hetl eren' en denkende dat voor hem de lol er toch wel af zal gaan, mja als moeder voel ik dat nu niet zo.
Link? Volgens mij denk je niet echt helder. Laat het ons eens beoordelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Deze TS is die ene procent die wel nog blijft posten, huldequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef P8 het volgende:
[..]
Link? Volgens mij denk je niet echt helder. Laat het ons eens beoordelen.
Bedankt, dit lijkt mij wel het beste om te proberen om het zo te zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
Gun die jongen ook zijn pleziertje.
Op een gegeven moment is hij het zat en gaat hij door met de volgende MILF.
En daarnaast denk ik dat zijn 'vriend' het niet echt op prijs zal stellen als je zoon zijn moeder ligt te batsen.
Dus als het hele gebeuren niet uitelkaar spat door dat de interesse weg is dan gebeurt het wel doordat de vriendschap kapot gaat.
Zorg maar iig voor een paar dozen durex voordat je zoon verder van huis is dan dat hij nu al is.
is dat niet TOT 16 jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef -R34 het volgende:
Dat tongzoenen is inderdaad een zorgelijk geval..
Wellicht dat je eerst een gesprek met haar kunt aanknopen, en aangeven dat je hiertegen bezwaar hebt? Mocht dat niet helpen, kun je eventueel de politie inschakelen. Want je zoon is minderjarig, en dient wettelijk toestemming van z'n ouders te hebben. Dus je hebt nog zeggenschap hierin..
Weet je het zeker? Zou je dat dan niet meteen hebben vermeld, in plaats van beginnen met de uitnodiging voor hyves?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, dat is al weer iets heel anders. Hoewel het nog niks hoeft te betekenen, want met iemand zoenen (voor een foto) wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat ze een relatie hebben.
Kun je er niet met hem over praten om uit te vissen of het klopt wat je denkt?
Iew.... Een moeder die zit te fantaseren over haar zoon tongzoenend met een oudere vrouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zou je dat dan niet meteen hebben vermeld, in plaats van beginnen met de uitnodiging voor hyves?
Ik denk dat je dit er nu bij bedenkt.
Ik kan me heel goed voorstellen, dat het heel naar en pijnlijk is om je minderjarige zoon in de ban van zo een figuur te zien. Verbieden zal helaas niet werken, dan rent hij nog meer naar ze toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder die met vriendjes van haar zoon te bed gaat.
Ik wil het wel relativeren en idd zien als 'op een oude fiets moet je hetl eren' en denkende dat voor hem de lol er toch wel af zal gaan, mja als moeder voel ik dat nu niet zo.
Tuurlijk. Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef VctrB het volgende:
[..]
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.
Ik heb hem wel eens ernaar gevraagd en hij heeft dit toen ontkent, kan natuurlijk zo zijn dat het toen nog niet aan de gang was. Ik ga nog maar eens een gesprek aan, als ik rustig ben en het hopelijk wat beter kan relativeren.
Daarnaast mag de hyves van desbetreffend persoon wel eens naar mij ge-PM-ed worden TS, dan ga ik voor je op onderzoek uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarnaast mag de hyves van desbetreffend persoon wel eens naar mij ge-PM-ed worden TS, dan ga ik voor je op onderzoek uit.
hehe goeie!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef kippiedippie het volgende:
Vraag me af hoe de reacties hier waren als het om dochter en vader ging..
Ik vind het overigens wel debiel dat je als moeder zijnde zo omgaat met de vriendjes van je zoon.. slettebak.
Niet tegen hem. Overigens is er weinigs vooringenomens aan wetende dat zij zich daadwerkelijk zo gedraagd met o.a. elke week in de kroeg hangen en thuis ook aan de drank end rugs zit met minderjarigen. Haar zoon is overigens 15, die neemt ze al weet ik veel hoelang mee op kroegentochten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Leandra het volgende:
Ja, het gaat echt helpen als jij de moeder van een vriendje van je zoon een slet gaat noemen...
Maar dat baseer je waarschijnlijk zelfs voornamelijk op het feit dat ze 35 is en een kind van 17 is.
Als je als ouder zo vooringenomen bent dan snap ik wel dat je zoon liever daar zit dan thuis, al kreeg hij daar alleen maar water (puur) te drinken.
ik snap het hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel xD haar dochter, en de vader van die vriend
You're welcome kloon!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef VctrB het volgende:
[..]
Bedankt, dit lijkt mij wel het beste om te proberen om het zo te zien.
Hoe weet jij zo goed hoe zij zich gedraagt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef VctrB het volgende:
[..]
Niet tegen hem. Overigens is er weinigs vooringenomens aan wetende dat zij zich daadwerkelijk zo gedraagd met o.a. elke week in de kroeg hangen en thuis ook aan de drank end rugs zit met minderjarigen. Haar zoon is overigens 15, die neemt ze al weet ik veel hoelang mee op kroegentochten.
Dankje, misschien overdreven voor sommige hier, maar voor mij voelt dit helemaal verkeerd aan en ik vind het idd heel naar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen, dat het heel naar en pijnlijk is om je minderjarige zoon in de ban van zo een figuur te zien. Verbieden zal helaas niet werken, dan rent hij nog meer naar ze toe.
Sterkte!
dan was zij de slet en hij de een pedo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef kippiedippie het volgende:
Vraag me af hoe de reacties hier waren als het om dochter en vader ging..
Ik vind het overigens wel debiel dat je als moeder zijnde zo omgaat met de vriendjes van je zoon.. slettebak.
Dat mag. Voor mij is het helaas wel serieus. Ik ben dan ook blij met de reactie's, ja allemaal, zodat ik het hopelijk wat kan relativeren en niet kwaad oid op hem en/of die vrouw ga worden.quote:
in b4 trioquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Scorpie het volgende:
Misschien moet je hem dan maar een lift geven naar zijn nieuwste verovering.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Nodig haar uit voor een dinertjeals welkom in jullie familie, prijs haar en de relatie de hemel in... grote kans dat het voor het dessert voorbij is
Dat vertelde mijn zoon. Ik vraag regelmatig dingen aan hem, om betrokken te blijven bij zijn leven, ook bij die aspecten die ik minder leuk vind zoals contact met die betreffende mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo goed hoe zij zich gedraagt?
spatie weggevallenquote:
Jep, niets zo dodelijk voor die relatie als dat die vrouw plots mama's beste vriendin is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Nodig haar uit voor een dinertjeals welkom in jullie familie, prijs haar en de relatie de hemel in... grote kans dat het voor het dessert voorbij is
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
Nodig haar uit voor een dinertje als welkom in jullie familie, prijs haar en de relatie de hemel in... grote kans dat het voor het dessert voorbij is
succes TS. Laat je ons even weten wat je gaat doen of usb gedaan en wat se uitkomst ervan was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef VctrB het volgende:
[..]Zoiets is ook nog door mijn hoofd geflits tesamen met allerlei andere 'tactieken'.
Ik moet nu naar een afspraak, lees later nog wel het topic door.
Alleen bedankt voor de reactie's, ik weet dat ik het moet zien te relativeren en dat het voor hem waarschijnlijk 'gewoon een ervaring' is?....
De meeste hier hebben geen kinderen, ik ook niet vind het maar ondingenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef VctrB het volgende:
[..]
Dankje, misschien overdreven voor sommige hier, maar voor mij voelt dit helemaal verkeerd aan en ik vind het idd heel naar.
Als ik boos wordt en/of het zal verbieden zal ik hem idd wel wegjagen, dat wil ik ook zeker niet.
ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Batsnek het volgende:
Ik zie 't probleem niet...? Als je zoon geen retard is, zal die vast wel weten wat ie doet.
datquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Biels het volgende:
Dit dus...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
Gun die jongen ook zijn pleziertje.
Op een gegeven moment is hij het zat en gaat hij door met de volgende MILF.
En daarnaast denk ik dat zijn 'vriend' het niet echt op prijs zal stellen als je zoon zijn moeder ligt te batsen.
Dus als het hele gebeuren niet uitelkaar spat door dat de interesse weg is dan gebeurt het wel doordat de vriendschap kapot gaat.
Zorg maar iig voor een paar dozen durex voordat je zoon verder van huis is dan dat hij nu al is.
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
OT: met verbieden is inderdaad de kans groot dat het allemaal nog veel interessanter zal gaan worden voor een 17-jarige, heb zoiets jaren gelden gezien bij een kennis met een dochter een een oudere man....uiteindelijk is dat gewoon weer gestopt omdat bleek dat het toch niet zo interessant was als het eerst leek.Bovendien zal haar zoon er niet blij mee zijn.
zoals ik al eerder zei. Dan is die meid of een slet of het slachtoffer van die man/ pedoquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
OT: met verbieden is inderdaad de kans groot dat het allemaal nog veel interessanter zal gaan worden voor een 17-jarige, heb zoiets jaren gelden gezien bij een kennis met een dochter een een oudere man....uiteindelijk is dat gewoon weer gestopt omdat bleek dat het toch niet zo interessant was als het eerst leek.Bovendien zal haar zoon er niet blij mee zijn.
Dat wordt idd minder snel geaccepteerd en dat zal je waarschijnlijk altijd wel houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zij. Dan is die meid of een slet of het slachtoffer van die man/ pedo
Maar toch blijft het eigenaardig dat het voor een 17-jarige jongen voor velen dan blijkbaar wel acceptabel is...terwijl meisjes geestelijk en lichamelijk veel sneller volwassen worden dan jongens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wordt idd minder snel geaccepteerd en dat zal je waarschijnlijk altijd wel houden.
Dat is nou juist het probleem, dat kunnen de ouders (vaak vader) niet handelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Maar toch blijft het eigenaardig dat het voor een 17-jarige jongen voor velen dan blijkbaar wel acceptabel is...terwijl meisjes geestelijk en lichamelijk veel sneller volwassen worden dan jongens.
Klopt, vind ik aan de ene kant ook wel vreemd, maar ergens kan ik het me ook wel voorstellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Maar toch blijft het eigenaardig dat het voor een 17-jarige jongen voor velen dan blijkbaar wel acceptabel is...terwijl meisjes geestelijk en lichamelijk veel sneller volwassen worden dan jongens.
Maar meisjes zijn wel sneller toe aan een relatie met een ouder persoon dan jongens dus eigenlijk zou een jongere vrouw met een oudere man juist de ideaale combi zijn i.p.v. andersom waar de geestelijke verhoudingen juist sterker verschillen....dus TS kan gerust zijn....dat geestelijke verschil gaat de relatie op de klippen laten lopen en voor TS is het een kwestie van even afwachten wanneer dat zoon/oudere vrouw duidelijk gaat worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, dat kunnen de ouders (vaak vader) niet handelen.
Dat is anders natuurlijk, dan is die man een oude viezerikquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
OT: met verbieden is inderdaad de kans groot dat het allemaal nog veel interessanter zal gaan worden voor een 17-jarige, heb zoiets jaren geleden gezien bij een kennis met een dochter een een oudere man....uiteindelijk is dat gewoon weer gestopt omdat bleek dat het toch niet zo interessant was als het eerst leek.Bovendien zal haar zoon er niet blij mee zijn dat moeders rommelt met een generatiegenoot van zoon.
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is anders natuurlijk, dan is die man een oude viezerik
Het gaat allemaal vanzelf wel weer voorbij...of ze zijn op elkaar uitgekeken of de oudere persoon gaat gewoon dood van ouderdom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, vind ik aan de ene kant ook wel vreemd, maar ergens kan ik het me ook wel voorstellen
(zie ook: Sex met jonger iemand voor het omgekeerde verhaal)
Maar stel nu dat het wel 'echt' is...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Het gaat allemaal vanzelf wel weer voorbij...of ze zijn op elkaar uitgekeken of de oudere persoon gaat gewoon dood van ouderdom.
Maar andersom is natuurlijk een heel ander verhaal....dan moeten ze die oude viezerik aan zijn ballen ophangen aan de eerste de beste boom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Gripper het volgende:
Die zoon van je heeft de tijd van zn leven nu.![]()
Leert allemaal superhandige vaardigheden van een ervaren, rijpe vrouw die niet moeilijk doet over pijpen, slikken, anaal, speeltjes, lingerie etc. Al die dingen waar meisjes van zijn leeftijd nog helemaal niet aan durven denken.
Hij zal straks terugkijken op een van de meest vormende periodes in zn jeugd, en jij wilt dat tegenhouden? Wat een beperkende kneutermoeder ben je dan zeg.
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar stel nu dat het wel 'echt' is...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Wat zouden jullie ervan zeggen dan als de milf in kwestie zwanger is van een 17 jarige..
ik denk dat TS dan helemaal uit der pan gaat..
Als die moeder TS nu verteld dat ze zwanger van haar zoon is dan draait ze door denk ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.
Gezellig een schoondochter van je eigen generatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Wat zouden jullie ervan zeggen dan als de milf in kwestie zwanger is van een 17 jarige..
ik denk dat TS dan helemaal uit der pan gaat..
misschien is TS wel in de 50.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Gezellig een schoondochter van je eigen generatie.
Ach, de zoon is boven de 16 - dus als hij haar zwanger maakt kunnen ze trouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.
Dan kan schoondochter in theorie haar dochter zijn en haar eigen zoon haar kleinzoon....dat maakt het niet beter als je schoondochter de "ontbrekende"generatie is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
misschien is TS wel in de 50.
Ik denk niet dat schoondochter het trouwerige type is als ik de omschrijving zo lees.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, de zoon is boven de 16 - dus als hij haar zwanger maakt kunnen ze trouwen.
Is hij meteen voor de wet volwassen
Sorry maar er staan opeens zoveel nieuwe reacties sinds ik voor het laatst postte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt voor deze veel toevoegende reactie
En daarna zie je haar terug op kanaal 23 van het kpn digitenne kastje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
meiden van hollandquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
En daarna zie je haar terug op kanaal 23 van het kpn digitenne kastje.
Je hebt nog een hoop te leren merk ik.
Ga een keertje mee! Lekker theeleuten en rondkijken terwijl ze die dingen doen. Zoonlief, of beter nog de milf, een pak durex overhandigen. Creëer schaamte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
Yep, en 17 jaar gaat natuurlijk over je grenzen verkennen. En die van jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef VctrB het volgende:
Alleen bedankt voor de reactie's, ik weet dat ik het moet zien te relativeren en dat het voor hem waarschijnlijk 'gewoon een ervaring' is?....
Nodig hem eens uit om iets leuks te doen. Moet wel iets zijn dat hij leuk vindt, natuurlijk. Met stroop van je meer vliegen dan met azijn. Geef 'm kaartjes voor een muziek-concert waar hij met een vriend naar toe kan (maar wat die vrouw niet leuk vindt). Of biedt aan dat je een dagje gaat shoppen voor hem en jij betaalt z'n kleren.quote:Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Omkopen bedoel je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:54 schreef bart1977 het volgende:
Kun je toch tijd met je zoon doorbrengen, zonder dat je de boel loopt te manipuleren.
Nee hoor, dan zou ik zeggen dat het hypocriet was omdat het bij een 17 jarige jongen en een 35 Milf er niemand zich opwindt, behalve jij dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS. Als er sprake was van een 17 jarig meisje en een 35 jarige man, dan zou de hel losbreken. Ooh wat zijn we met zijn allen weer lekker consequent.
Die vrouw zou beter moeten weten. Tokkiewijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS.
Dit dus. Vooral als kindlief een atheneum kindje blijkt te zijn en zich dan inlaat met dit soort types, nog meer dramaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een ruimdenkende reacties![]()
Totdat hun zoon of dochter van 17 zelf een relatie blijkt te hebben met iemand van 35. Het is ongehoord en ik zou er ook ziek van zijn.
Kwestie van goed opvoedenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een ruimdenkende reacties![]()
Totdat hun zoon of dochter van 17 zelf een relatie blijkt te hebben met iemand van 35. Het is ongehoord en ik zou er ook ziek van zijn.
Kwestie van een sterke eigen wil hebbenquote:
quote:Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo'n meid
aan je vragen: "Pa, hoe vind je Harrie?" En ik, heel link, ik begon Harrie
te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was
en dat-ie alles zo lekker kon aangeven... En zo zaagde ik indirect de
poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag,
Harrie
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.
Zoals Wim Sonneveld(maar daar ging het om een dochter):
[..]
A dirty joy is a mind foreverquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik weet niet of het voor een 17-jarige jongen wel goed is om in 1 keer een rijpe vrouw en alle standjes en perikelen door zijn strot gedouwd te krijgen. Achteraf heeft hij spijt dat hij zo ver gegaan is.
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zou trots zijn op mijn 17-jarige zoon als hij een lekkere milf zou scoren. That's my boy!
quote:
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Of je hebt geen kinderen of ze spelen nog met duplo
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik weet niet of het voor een 17-jarige jongen wel goed is om in 1 keer een rijpe vrouw en alle standjes en perikelen door zijn strot gedouwd te krijgen. Achteraf heeft hij spijt dat hij zo ver gegaan is.
En die hebben geen kinderen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.
Ik heb nog niet alle posts van Pietverdriet gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.
Nu misschien nog wel, maar gezien de massahysterie die veroorzaakt wordt door figuren als Robert M, in de nabije toekomst niet meerquote:
The Graduate is ook wel toepasselijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef HellsMaw het volgende:
Heb je de film The Reader gezien? Zoek maar eens op
Dus je hebt die hyves laten zien en dat ontkende hij glashard? Wat een eindbaas, die zoon van jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef VctrB het volgende:
[..]
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.
Ik heb hem wel eens ernaar gevraagd en hij heeft dit toen ontkent, kan natuurlijk zo zijn dat het toen nog niet aan de gang was. Ik ga nog maar eens een gesprek aan, als ik rustig ben en het hopelijk wat beter kan relativeren.
Kijkt teveel MTVquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus je hebt die hyves laten zien en dat ontkende hij glashard? Wat een eindbaas, die zoon van jou.
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nu misschien nog wel, maar gezien de massahysterie die veroorzaakt wordt door figuren als Robert M, in de nabije toekomst niet meer![]()
nou nou , leer incasseren , sommige mensen denken niet verder dan de helft van hun neus lang is .quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!
Dit dus. Het is helaas zo dat ik steeds meer hysterisch gedrag zie als een man te dichtbij of alleen bij een minderjarige is. Hell, zelfs ik als vrouw kreeg onlangs bij de sportvereniging te horen dat ik de huilende kleintjes toch wat afstandelijker moest benaderenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat je dood gaat van poep eten, je gaat er hooguit van uit je bek stinken![]()
En verder denk ik dat Mala C. het niet bedoelde zoals jij het opvatte.
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
Weer een voorbeeld dat een goed gesprek heel veel duidelijk kan maken.
Geweldig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.
Zoals Wim Sonneveld(maar daar ging het om een dochter):
[..]
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Update voor de geintresseerden
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar vertelod dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
U
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Zal wel los lopen als hij dit als een "oefening" zit te beschouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef VctrB het volgende:
[..]
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet.
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).
Maar gelijke kappen gaat dus niet op, want vrouwen kunnen zogezegd geen monnik worden.
Dit vind ik toch wel vrij ernstig. Als je deze dingen als zoonlief weet over je moeder dan spoort zowel die kerel als jouw zoon niet. Gatverdamme, dit getuigt van een totaal gebrek aan zelfrespect. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat mensen op deze manier opgroeien?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond.
Hij is het blijkbaar gewend dat moeders wat begint met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je moeder zou maar geneukt worden door je vrienden.. die zoon is getekend voor het leven.
Dit dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
"Extra veiligheid" is een voordeel dat hij naast zich neer kan leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Mooi gezegd, ik denk dat iedereen zich zo'n moeder zou wensen.quote:Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Ow noes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder
Behalve dat het om ma gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Zoonlief scoort meer pussy dan pappa, en nu is pappa boos! Hilarisch!
Edit: toch niet. Sportief pa![]()
Er is niets zo mooi aan de gemiddelde mens dan zijn onverschrokken hypocrisie... best ziek, maar we accepteren het altijd maar weer... zolang iedereen er maar even hypocriet over is. Inderdaad is er nu niets aan de hand, terwijl andersom de speenvarkens niet zullen zwijgen. Raar. Er was toch ooit iets met emancipatie of zo? Iets met sexuele revoluties en gelijkheid. Maar ja, soms is iets toch net even meer gelijk dan in andere situaties... ow wacht, dat voldoet aan een definitie? Oh ja, van hypocrisie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.
Zeer mee eens. Ik denk niet dat ik zo kalm zou kunnen blijven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
Ik ben een zeer groot voorstander van volledige emancipatie. Ga zelf maar klussen, banden verwisselen en verhuizen. Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Er was toch ooit iets met emancipatie of zo?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef -R34 het volgende:
Dat tongzoenen is inderdaad een zorgelijk geval..
Wellicht dat je eerst een gesprek met haar kunt aanknopen, en aangeven dat je hiertegen bezwaar hebt? Mocht dat niet helpen, kun je eventueel de politie inschakelen. Want je zoon is minderjarig, en dient wettelijk toestemming van z'n ouders te hebben. Dus je hebt nog zeggenschap hierin..
Ik neem aan dat je hem hebt verteld dat hij een condoom moet gebruiken, omdat hij anders ziektes kan oplopen. Voor anticonceptie werkt een spiraal perfect hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Grote kans dat hij ook geen zin meer heeft om zijn moeder te zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef dikke_donder het volgende:
Je kan er ook een 'for the team' doen. Ga zelf over de vrouw heen en vertel je zoon wat je gedaan hebt. Grote kans dat hij erna geen zin meer erin heeft.
En 27 en 45?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
Omdat de verhoudingen dan anders zijn. De meisjes zijn vaak wat naïever, en de oude mannen zijn vaak gladde viezeriken die z.s.m. het broekje uit willen hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Meisjes met 17 jaar naïever dan jongens....dat is niet mijn ervaring, jongens zijn wel stoerder maar dat wil niet zeggen dat ze beter hun hersenen gebruiken (eerder minderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Omdat de verhoudingen dan anders zijn. De meisjes zijn vaak wat naïever, en de oude mannen zijn vaak gladde viezeriken die z.s.m. het broekje uit willen hebben.
Jongetjes zijn doen wat stoerderder, en hebben niet zo vaak spijt als ze een keer hebben gerotzooid, en oude vrouwen hebben vaak alleen een beetje bevestiging nodig...
Moet er niet aan denken om wat met een 17 jarige beginnen, minimumleeftijd moet toch echt wel boven de 30 zitten en het liefste stevig over de 30.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben de 35 al lang en breed voorbij, maar moet er niet aan denken wat te beginnen met een 17 jarige.
Wellicht rammelt die het bed uit elkaar, maar heeft verder niets te melden.
Ik zal je een ervaring rijker makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef trovey het volgende:
Meisjes met 17 jaar naïever dan jongens....dat is niet mijn ervaring
Dat zijn geen meisjes maar domme dozenquote:
Aangezien ongeveer 60% van alle middelbare scholieren vmbo doet denk ik dat je veilig kan stellen dat deze dames wel degelijk dicht bij het gemiddelde liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn geen meisjes maar domme dozenen niet representatief voor de gemiddelde vrouw van die leeftijd....of jij gaat met de verkeerde dames om...dat kan ook.
Verstandiger? Meer denk vermogen?quote:
Dan is de tijd blijkbaar sterk veranderd en is 60% van de huidige jeugd debiel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Aangezien ongeveer 60% van alle middelbare scholieren vmbo doet denk ik dat je veilig kan stellen dat deze dames wel degelijk dicht bij het gemiddelde liggen.
Of je er mee om moet gaan is inderdaad een tweede, maar uitzonderlijk of abnormaal zijn ze zeker niet.
U bent een goede moeder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zoon kan toch niet zwanger worden?
Nou dan!
Eensquote:
Gadverdamme, wat kunnen mensen toch ziekelijk hypocriet zijn. Nou, mijn vrouw is 23, ik ben nu 37, en we zijn al zeven jaar samen. Reken maar uit, en zeik maar los. Oh ja, we gaan in november ook nog trouwen, en zijn al zeven jaar heel erg gelukkig, al hebben we heel erg veel heftige tegenslagen gekend, die we allemaal het hoofd hebben kunnen bieden, en waar we samen steeds weer sterker uit zijn gekomen. In het begin was het lastig, mensen om je heen reageren verdeeld, maar maakt dat uit, als je serieus om elkaar geeft?quote:
En wat je nu zegt is dus onzin. Denk de volgende keer iets beter na voordat je iets achterlijks zegt. Alvast bedankt. Sukkel!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:05 schreef Caland het volgende:
Verdeeld? Als ik een 30-jarige vriend zou hebben die met een 16-jarig meisje aankomt dan geef ik hem eerst een paar tikken en ga vervolgens naar de politie. Pedo.![]()
Niet zo op je pedo-pikkie getrapt zijn he.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
En wat je nu zegt is dus onzin. Denk de volgende keer iets beter na voordat je iets achterlijks zegt. Alvast bedankt. Sukkel!
Je hebt ook gelezen waar ik precies op reageerde? Namelijk op iemand die zo hypocriet is om te zeggen dat 30 en 44 geen probleem is. Ja, mijn vriendin was jong, maar er zijn situaties waarin dat niet eens zo heel erg veel zegt. Feit is, de meeste relaties halen de 7 jaar niet eens... en ik denk dat wij er wel een leven van kunnen maken met z'n tweeen, dus? Wat is er dan fout? En nu overigens helemaal niets meer, want blijkbaar ruil ik mijn geliefde niet in voor weer een jonkie. Want daar gaat het me dus helemaal niet om, wat wel een eigenschap is van een pedofiel.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo op je pedo-pikkie getrapt zijn he.
Fixedquote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef goofy_goober het volgende:
De vriendin van NeNuntiumNecare is dus zo'n Geronto die op oudere mannen geilt.
Niet voor de gemiddelde ep oogklep, helaas...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fixed
Ik bedoel maar, wat zijn we weer lekker moralistisch.
Iemand voor Pedo uitmaken omdat zijn vriendin 17 was en hij 30 toen ze wat kregen, je kan het ook overdrijven zeg. Pedo's zijn die zich aan kleine kinderen vergrijpen, en dat is verfoeilijk, maar je hier over gaan opwinden is het een beetje overdrijven, niet?
Dat arme kind heeft d'r jeugd gemist, maar volgens NNN was ze waarschijnlijk volwassen voor haar leeftijd en gedroeg hij zich jonger dan 30quote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef goofy_goober het volgende:
NeNuntiumNecare is dus zo'n pedofiguur die op jonge meisjes geilt. Ouwe viezerik!
Ze is altijd vrij geweest om te gaan en te staan waar ze wil. Is ze nog steeds. Lul niet zo dom, joh, oordelen zonder feitenkennis... En ik me jonger voordoen? Dat staan mijn leven en baan niet toe... En we moesten voorzichtig zijn door extremistische, domme denkertjes om ons heen...quote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft d'r jeugd gemist, maar volgens NNN was ze waarschijnlijk volwassen voor haar leeftijd en gedroeg hij zich jonger dan 30
Ik lees nu pas je edit, ze was pas 16 en jij 30! God allemachtigquote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Niet voor de gemiddelde ep oogklep, helaas...
Simpel rechtlijnig denken, de hedendaagse Hollander.
Oh, nog wel even wat extra zout, ze was nog maar 16! 16 mensen! Happen maar!!!!
Ik vraag me af wat haar vader ervan zei toen 'ie binnen kwam lopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je edit, ze was pas 16 en jij 30! God allemachtig!
Ik hoop van harte dat hij te kreupel was om zijn shotgun te pakken. Zestien en 30, ga je toch schamen man.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat haar vader ervan zei toen 'ie binnen kwam lopen.
Vanaf welke leeftijd mag het dan wel? 17? 18?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij te kreupel was om zijn shotgun te pakken. Zestien en 30, ga je toch schamen man.
Kom op nou wat moet een volwassen vent van 30 met een meisje van 16? Dat het lekker is om naar te kijken en dat het lekker kan zijn om d'r in te rijden, dat snap ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd mag het dan wel? 17? 18?
Geef eens antwoord op de vraagquote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kom op nou wat moet een volwassen vent van 30 met een meisje van 16? Dat het lekker is om naar te kijken en dat het lekker kan zijn om d'r in te rijden, dat snap ik.
Je weet dat meiden die zo opgevoed worden meestal extreem losbandig worden als ze de vrijheid ruiken? Porno-industrie stikt van dit soort gevallen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat drijfhout dus zegtquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
En voor die flippo van 30 die op een meisje van 16 viel en nog steeds met haar samen is: Veel plezier, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je als vent voor een 16-jarig meisje valt. Dat heeft niks met pedofilie te maken of zoiets, maar alles met een gebrek aan geestelijke volwassenheid bij de 30-jarige. Het zou je gewoon voor jezelf aan het denken moeten zetten, dat een meisje wiens leven gevuld werd door middelbare school-problemen, voor jou kennelijk een volwaardige partner kon zijn. Kennelijk heb je altijd liever je handelen verdedigd, dan als een vent in de spiegel te kijken wat dit over jou zegt.
19 en 49?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
19 ofzo? Maar zeker geen 16 en 30
Ik moet er niet aan denken, verschrikkelijk, lopen ze te klagen over hun leraar Duits, maar dat is niet jouw of mijn probleem.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
@TS: Wow, mijn respect hoe je met een moeilijk dilemma omgaat, daar heb ik veel bewondering voor!
En voor die flippo van 30 die op een meisje van 16 viel en nog steeds met haar samen is: Veel plezier, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je als vent voor een 16-jarig meisje valt. Dat heeft niks met pedofilie te maken of zoiets, maar alles met een gebrek aan geestelijke volwassenheid bij de 30-jarige. Het zou je gewoon voor jezelf aan het denken moeten zetten, dat een meisje wiens leven gevuld werd door middelbare school-problemen, voor jou kennelijk een volwaardige partner kon zijn. Kennelijk heb je altijd liever je handelen verdedigd, dan als een vent in de spiegel te kijken wat dit over jou zegt.
Nee hoor de opvatting is niet zo strikt, anders zou ik geen ofzo gebruiken, zeik niet zo. Set & setting.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
19 en 49?
Kom op, je hebt er zo een strikte opvatting over wat fout is, geef dan ook maar de grenzen aan
Ik denk dat de ene 16 jarige volwassener is dan een andere 22 jarige.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor de opvatting is niet zo strikt, anders zou ik geen ofzo gebruiken, zeik niet zo. Set & setting.
Wat ik wel heel duidelijk weet dat ik 16 en 30 om te walgen vind. Lekker misbruik maken van de situatieEn daar gaat in de situatie bij NNN om.
Nou weet ik dat je homo bent, maar er zullen zat mannen zijn die daar graag in meegaanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene 16 jarige volwassener is dan een andere 22 jarige.
Ach gus, ga je die kaart spelen? Ben je zo emotioneel dat je het niet met argumenten aankan? Hoe oud ben jij want erg volwassen ben jij iig niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou weet ik dat je homo bent, maar er zullen zat mannen zijn die daar graag in meegaan
Erg volwassen van jou om op de vrouw te spelen. But if you must know, ik ben 12 en ik kras.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, ga je die kaart spelen? Ben je zo emotioneel dat je het niet met argumenten aankan? Hoe oud ben jij want erg volwassen ben jij iig niet.
dat vind ik wel een erg 'bold' statement. Geloof best dat mensen hun leeftijd iets vooruit kunnen zijn, of achterlopen, maar 16 (Havo, net klaar met de MAVO) vs 22 (HBO (bijna klaar) of MBO en al aan het werk) zou wel een groot verschil moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene 16 jarige volwassener is dan een andere 22 jarige.
Is het ook maar een 16 jarige inrijden zal wel lekkerder zijn dan een 22 jarige.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat vind ik wel een erg 'bold' statement. Geloof best dat mensen hun leeftijd iets vooruit kunnen zijn, of achterlopen, maar 16 (Havo, net klaar met de MAVO) vs 22 (HBO (bijna klaar) of MBO en al aan het werk) zou wel een groot verschil moeten zijn.
Geestelijke handicaps daargelaten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Is het ook maar een 16 jarige inrijden zal wel lekkerder zijn dan een 22 jarige.
Aangezien jij hier de jonge vrouw als willoos object ziet en niet in staat keuzes te maken zie ik het probleem niet. Jij hebt het de hele tijd over de foutheid van de man van 30 die wat met iemand begint die veel jonger is. Je gaat er aan voorbij dat er 2 nodig zijn een tango te dansen en hebt het niet over het vallen voor oudere mannen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Erg volwassen van jou om op de vrouw te spelen.
Dit dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
Ach, een 11 jarig meisje kan ook verliefd worden op een vent van 30. Het is uiteindelijk aan de volwassenen om een afweging te maken en zo iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.
We hebben het niet over een 11 jarigequote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
Ach, een 11 jarig meisje kan ook verliefd worden op een vent van 30. Het is uiteindelijk aan de volwassenen om een afweging te maken en zo iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Klopt, maar ik vind ook dat de 16 jarige in bescherming had genomen moeten worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over een 11 jarige
Een 11 jarige kan toch ook best volwassen zijn voor haar leeftijd, om maar even in jouw denkbeelden te blijven.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over een 11 jarige
Maar 11 komt nog niet echt in de buurt van de leeftijd waarvanaf je in Nederland wettelijk gezien seks mag hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een 11 jarige kan toch ook best volwassen zijn voor haar leeftijd, om maar even in jouw denkbeelden te blijven.
De wet zegt 16 als age of consentquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ook dat de 16 jarige in bescherming had genomen moeten worden.
12 bedoel jequote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar 11 komt nog niet echt in de buurt van de leeftijd waarvanaf je in Nederland wettelijk gezien seks mag hebben.
Het zegt meer over de geestelijke gesteldheid van de 30-jarige in kwestie lijkt mijquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
@TS: Wow, mijn respect hoe je met een moeilijk dilemma omgaat, daar heb ik veel bewondering voor!
Dus 35-jarige vrouwen willen zo snel mogelijk het broekje van een 17-jarige uit hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef trovey het volgende:
[..]
En ga jij je mond eens spoelen dat vrouwen van 35 jaar oud zijn en bevestiging zoeken.![]()
Het tegendeel is eerder waar, vrouwens zijn na de 30-35 vaak zelfbewuster en staan steviger in hun schoenen, ook op sexueel gebied...daar heeft het gros niet de bevestiging van nodig van 17 jarige pubers.
![]()
De meest vrouwen zoeken liever een man die niet hun zoon kan zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dus 35-jarige vrouwen willen zo snel mogelijk het broekje van een 17-jarige uit hebben?
Wat jij wilt...
We zijn nu 23 en 37, en gaan over 5 maanden trouwen. Dus? Wat lul je nou achterlijk. Wel eens gehoord van unieke situaties? Of heb jij alleen maar grijze muizen twaalf in een dozijn relaties... lekker simpel, lekker burgerlijk, lekker langs het lijntje.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
19 ofzo? Maar zeker geen 16 en 30
De manier hoe jij hier in de verdediging schiet hier, hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
We zijn nu 23 en 37, en gaan over 5 maanden trouwen. Dus? Wat lul je nou achterlijk. Wel eens gehoord van unieke situaties? Of heb jij alleen maar grijze muizen twaalf in een dozijn relaties... lekker simpel, lekker burgerlijk, lekker langs het lijntje.
Denk je dat wij erom hebben gevraagd? Gebruik je hersens eens, achterlijke kip! En luister vooral eens, alvorens altijd maar je stront oordeel uit te kotsen.
Oh, en laat het beoordelen aub over aan de mensen die dat objectief kunnen. Anders gezegd, lees, denk, maar houdt je bek bij gebrek aan voldoende feitenkennis.
Want jij weet dat dit volslagen niet overwogen heeft plaatsgevonden? Goh, wij kennen elkaar? Jij kent mijn vriendin?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
In plaats van je zelf te bevestigen, ik stel vragen, antwoord gewoon eens? Maar dat is lastig, hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De manier hoe jij hier in de verdediging schiet hier, he! Je weet dat je fout bezig was met dat 16 jarige meisje van je, waar je zo lekker veel overwicht op had he!
Nee, jij drukt je steeds zo diplomatiek en genuanceerd uit. Kan me goed voorstellen dat iemand dan zo uit zijn slof schiet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De manier hoe jij hier in de verdediging schiet hier, he! Je weet dat je fout bezig was met dat 16 jarige meisje van je, waar je zo lekker veel overwicht op had he!
Zijn dat vragen danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
In plaats van je zelf te bevestigen, ik stel vragen, antwoord gewoon eens? Maar dat is lastig, hè?
Maar waar blijven de antwoorden... dat is vooral mijn grote vraag nu... afrekenen is zo lekker makkelijk, zo lekker Hollands, zo lekker platvloers en burgerlijk... en ik weet wel dat mijn vriendin en ik niet in het burgerlijke standaard flutplaatje passen, dat weten we maar al te goed...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij drukt je steeds zo diplomatiek en genuanceerd uit. Kan me goed voorstellen dat iemand dan zo uit zijn slof schiet.
IQ suck down detected...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zijn dat vragen dan! Dat je lekkere afgerichte vriendin in de houding springt, wil nog niet zeggen dat alle vrouwen dat doen he. Vandaar zeker dat lekkere 16 jarige als je 30 bent, lekker domineren met de voorsprong die jij hebt op haar
Het feit dat jij je verhaal op een forum plaatst, geeft mij het recht om daarop te reageren zoals ik dat wil. De werkelijkheid is zo eenvoudig, wijsneus. Leg me eens uit hoe ik dat recht NIET zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Want jij weet dat dit volslagen niet overwogen heeft plaatsgevonden? Goh, wij kennen elkaar? Jij kent mijn vriendin?
Nee, dat is niet het geval. Wat geeft je het recht dan om zo plat te oordelen? Leg me dat eens uit?
...
Klopt, en het geeft mij het recht me te verdedigen, dombo!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Het feit dat jij je verhaal op een forum plaatst, geeft mij het recht om daarop te reageren zoals ik dat wil. De werkelijkheid is zo eenvoudig, wijsneus. Leg me eens uit hoe ik dat recht NIET zou kunnen hebben.
En waar betwist ik dat, zoals jij mijn recht om mijn mening te mogen ventileren wel betwist?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Klopt, en het geeft mij het recht me te verdedigen, dombo!
Goh wat diplomatiek en genuanceerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Klopt, en het geeft mij het recht me te verdedigen, dombo!
Ik vraag volgens mij hoe jij je mening hebt gebaseerd, en dat recht heb ik. Een mening hoort een basis te hebben, anders zijn het slechts loze woorden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef drijfhout het volgende:
[..]
En waar betwist ik dat, zoals jij mijn recht om mijn mening te mogen ventileren wel betwist?
Mijn mening is gebaseerd op de woorden en zinnen die ik hier in dit topic van jou heb gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ik vraag volgens mij hoe jij je mening hebt gebaseerd, en dat recht heb ik. Een mening hoort een basis te hebben, anders zijn het slechts loze woorden.
Ah, wat lief, je probeert in een cirkeltje te gaan redeneren... hoe simpel... maar gelukkig past het goed bij je gemiddelde denkpatroontjes. Ik zou borduren overwegen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goh wat diplomatiek en genuanceerd
Wat diplomatiek en genuanceerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ah, wat lief, je probeert in een cirkeltje te gaan redeneren... hoe simpel... maar gelukkig past het goed bij je gemiddelde denkpatroontjes. Ik zou borduren overwegen!
En nog één die in cirkeltjes wil. Sportief, hoor. Erg objectief ook... not...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op de woorden en zinnen die ik hier in dit topic van jou heb gelezen.
''Adviseer'' jij vriendin ook op deze wijze over hoe ze haar leven moet inrichten? Of is ze nog lekker kneedbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ah, wat lief, je probeert in een cirkeltje te gaan redeneren... hoe simpel... maar gelukkig past het goed bij je gemiddelde denkpatroontjes. Ik zou borduren overwegen!
Op een forum kan men nu eenmaal niet anders, dan reageren op wat de ander schrijft. Het zit in de aard van het medium, liefje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
En nog één die in cirkeltjes wil. Sportief, hoor. Erg objectief ook... not...
Wat ik al zei, mijn vriendin en ik staan naast elkaar in de relatie, zoals het hoort in een fatsoenlijke en goede relatie... en we vertrouwen dermate goed op elkaar dat we ook rustig in gemeenschap van alles gaan trouwen, ookal heb ik 14 jaar meer inbreng in onze bezittingen. Dat is niet anders. Zelf hadden we het ook graag anders gezien, want het is bijvoorbeeld wel aannemelijk dat ik eerder de pijp uit ga... gemiddeld ook zo'n 14 jaar eerder. Ik ga ook zo'n 14 jaar eerder met pensioen, en we zijn ons nu al aan het voorbereiden dat ook zij dan zal kunnen stoppen met welk werk ze op dat moment ook zou doen, als ze dat zelf wil, natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
''Adviseer'' jij vriendin ook op deze wijze over hoe ze haar leven moet inrichten? Of is ze nog lekker kneedbaar
Ben je ook op lerarengesprek geweest als ze een rapport had gehad op school, of liet je dat aan haar ouders over?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Wat ik al zei, mijn vriendin en ik staan naast elkaar in de relatie, zoals het hoort in een fatsoenlijke en goede relatie... en we vertrouwen dermate goed op elkaar dat we ook rustig in gemeenschap van alles gaan trouwen, ookal heb ik 14 jaar meer inbreng in onze bezittingen. Dat is niet anders. Zelf hadden we het ook graag anders gezien, want het is bijvoorbeeld wel aannemelijk dat ik eerder de pijp uit ga... gemiddeld ook zo'n 14 jaar eerder. Ik ga ook zo'n 14 jaar eerder met pensioen, en we zijn ons nu al aan het voorbereiden dat ook zij dan zal kunnen stoppen met welk werk ze op dat moment ook zou doen, als ze dat zelf wil, natuurlijk...
Nee, heb haar wel door haar examen heen geholpen in de vorm van bijles, ik ben nu één keer wiskundig briljant, wat gemiddeld meer een last is dan een lust... zeker in dit simpele zielenlandje...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:16 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ben je ook op lerarengesprek geweest als ze een rapport had gehad op school, of liet je dat aan haar ouders over?
Drijfhout... Werd jij een tijdje terug niet op een heel vervelende manier publiekelijk in je hemd gezet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:16 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ben je ook op lerarengesprek geweest als ze een rapport had gehad op school, of liet je dat aan haar ouders over?
Yup, schaamwekkend volkomen terecht helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Drijfhout... Werd jij een tijdje terug niet op een heel vervelende manier publiekelijk in je hemd gezet?
Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar jullie lovestoryquote:
Oh, geloof me, mijn schoonmoeder en ik hebben een zeer valse start met elkaar gemaakt, en terecht. Ik ken mijn vriendin al sinds haar twaalfde, en kwam haar toevallig tegen toen ze 16 was. We hebben toen een afspraak gemaakt om eens iets te gaan drinken, wat resulteerde in een leuke dag, waarbij we zelfs met haar moeder en zusje uit eten zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar jullie lovestory
Ik ben zelf moeder, en zou niet erg blij zijn als mijn 16-jarige dochter zou thuiskomen met een man van 30... in het begin in ieder geval.
Maar als je dan, uiteindelijk, ziet dat je kind gelukkig is, de man haar met respect behandeld, en zij een stabiele relatie hebben.. Hoe kun je er dan nog op tegen zijn?
Ik snap de heftige reacties hier niet zo.
Spotten met ouderdom is spotten met je eigen toekomst! Druif!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef takeshi-san het volgende:
tja op een oude fiets moet je het leren
Je moet je vooral beseffen dat het niet uitmaakt wat mensen over jullie (relatie) denken. Jullie zijn gelukkig samen, dat is het belangrijkste. Al kan ik me best voorstellen dat het moeilijk is als iedereen je aankijkt als "de pedofiel" (mensen die niet weten wat pedofilie inhoudt, blijkbaar), en/of de profiteur van een jong kutje.quote:
Wat men gemiddeld denkt, interesseert ons weinig, zolang mensen maar het vermogen portreteren om objectief te oordelen. En dat gebeurt zelden in dit soort situaties. Waarom? Geen idee. Het kan onmogelijk pure bekrompenheid zijn, toch? Kan een mens echt zo ziekelijk simpel zijn? Nee, toch?quote:
Dat overtuigen van de familie, deed je dat met dezelfde tactiek als hier op Fok? Dus beledigend, stampvoetend, en met je mond vol over de bekrompenheid, de hypocrisie, en de ziekelijke simpelheid van je gesprekspartners?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Wat men gemiddeld denkt, interesseert ons weinig, zolang mensen maar het vermogen portreteren om objectief te oordelen. En dat gebeurt zelden in dit soort situaties. Waarom? Geen idee. Het kan onmogelijk pure bekrompenheid zijn, toch? Kan een mens echt zo ziekelijk simpel zijn? Nee, toch?
Maar het was voor ons wel belangrijk dat onze familie met de hele situatie door de bocht kon. En dat was hard werken. Terecht, dat hoor je ons nooit zeggen, maar je moet heel erg goed je best doen om elkaars vertrouwen te winnen, daar waar dat beschadigd was geraakt.
...
ik vind niet eens het leeftijdsverschil het probleem eigenlijk, maar de leeftijd van je vriendin. Daarom vind ik niets mis met je huidige relatie, en over tien jaar is er nog niets mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Wat men gemiddeld denkt, interesseert ons weinig, zolang mensen maar het vermogen portreteren om objectief te oordelen. En dat gebeurt zelden in dit soort situaties. Waarom? Geen idee. Het kan onmogelijk pure bekrompenheid zijn, toch? Kan een mens echt zo ziekelijk simpel zijn? Nee, toch?
Maar het was voor ons wel belangrijk dat onze familie met de hele situatie door de bocht kon. En dat was hard werken. Terecht, dat hoor je ons nooit zeggen, maar je moet heel erg goed je best doen om elkaars vertrouwen te winnen, daar waar dat beschadigd was geraakt.
Ach, en straks zijn we al weer tien jaar verder, hebben we hopelijk kinderen, en valt het niet eens meer op dat er 14 jaar tussen ons zit... en hypocriet genoeg zeikt er dan ook niemand meer.
Maar dat is het vooral. Op de één of andere manier zijn mensen zwaar hypocriet als het over dit onderwerp gaat... en dat snap ik niet zo goed... denk eens iets verder dan wat je door die geindoctrineerde grijze massa in je schedel wordt gedicteerd...
Dit is dus echt onzin. Iedere keer weer dit gezeurquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS. Als er sprake was van een 17 jarig meisje en een 35 jarige man, dan zou de hel losbreken. Ooh wat zijn we met zijn allen weer lekker consequent.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
ik vind niet eens het leeftijdsverschil het probleem eigenlijk, maar de leeftijd van je vriendin. Daarom vind ik niets mis met je huidige relatie, en over tien jaar is er nog niets mis mee.
Wat ik niet vind kunnen is dat je als man van 30 jaar een relatie begint met een meisje van 16. Op die leeftijd zit ze nog geheel in het denkbeeld van een kind -wat ze natuurlijk ook is- terwijl jij op ieder sociaal vlak veel verder bent dan zij. Emotioneel stabieler, intellectueel ver voor haar uit en daarom in staat haar te beïnvloeden, bewust of onbewust. Ik weet niet zeker, wat iemand hier eerder zei, dat je het kind moet beschermen tegen zichzelf, maar ik vind in ieder geval dat je als dertig-jarige niets te zoeken hebt in een relatie met iemand van zestien, mede omdat het meisje dan niet volwassen genoeg is om daar serieus over na te denken.
Begrijp me niet verkeerd, (je reageert nogal agressief af en toe), met je huidige relatie vind ik niets mis en ik snap perfect dat jij en je vriendin elkaar goed aan kunnen voelen. Ik vind het echter niet door de beugel kunnen dat je iets had met een meisje van 16, wat je dus ontmoette toen zij 12 (twáálf! een kleuter nog!) was.
Dat in bold dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
ik vind niet eens het leeftijdsverschil het probleem eigenlijk, maar de leeftijd van je vriendin. Daarom vind ik niets mis met je huidige relatie, en over tien jaar is er nog niets mis mee.
Wat ik niet vind kunnen is dat je als man van 30 jaar een relatie begint met een meisje van 16. Op die leeftijd zit ze nog geheel in het denkbeeld van een kind -wat ze natuurlijk ook is- terwijl jij op ieder sociaal vlak veel verder bent dan zij. Emotioneel stabieler, intellectueel ver voor haar uit en daarom in staat haar te beïnvloeden, bewust of onbewust. Ik weet niet zeker, wat iemand hier eerder zei, dat je het kind moet beschermen tegen zichzelf, maar ik vind in ieder geval dat je als dertig-jarige niets te zoeken hebt in een relatie met iemand van zestien, mede omdat het meisje dan niet volwassen genoeg is om daar serieus over na te denken.
Begrijp me niet verkeerd, (je reageert nogal agressief af en toe), met je huidige relatie vind ik niets mis en ik snap perfect dat jij en je vriendin elkaar goed aan kunnen voelen. Ik vind het echter niet door de beugel kunnen dat je iets had met een meisje van 16, wat je dus ontmoette toen zij 12 (twáálf! een kleuter nog!) was.
ik zal dit aan de ouders van mn huidige vriendin voorleggen danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar jullie lovestory
Ik ben zelf moeder, en zou niet erg blij zijn als mijn 16-jarige dochter zou thuiskomen met een man van 30... in het begin in ieder geval.
Maar als je dan, uiteindelijk, ziet dat je kind gelukkig is, de man haar met respect behandeld, en zij een stabiele relatie hebben.. Hoe kun je er dan nog op tegen zijn?
Ik snap de heftige reacties hier niet zo.
Ten slotte nog dit: begrijp ik nou dat jij vind dat als 23/37 mag, dat 16/30 dan ook moet mogen? en, doorgeredeneerd, 2/16 ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Ach, en straks zijn we al weer tien jaar verder, hebben we hopelijk kinderen, en valt het niet eens meer op dat er 14 jaar tussen ons zit... en hypocriet genoeg zeikt er dan ook niemand meer.
Zij is 12 en je hebt d'r leren kennen toen ze 8 wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ik zal dit aan de ouders van mn huidige vriendin voorleggen dan
Hmm. Ben je, deze redenering volgend, ook tegen relaties van mensen die op sociaal of intellectueel vlak verre van gelijkwaardig zijn ? Zeg de klassieke sprookjesprins met het dienstmeisje , of de hoogleraar met iemand die alleen mbo heeft ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Tchock het volgende:
Wat ik niet vind kunnen is dat je als man van 30 jaar een relatie begint met een meisje van 16. Op die leeftijd zit ze nog geheel in het denkbeeld van een kind -wat ze natuurlijk ook is- terwijl jij op ieder sociaal vlak veel verder bent dan zij. Emotioneel stabieler, intellectueel ver voor haar uit en daarom in staat haar te beïnvloeden, bewust of onbewust.
Het denkvermogen van iemand van 2 staat niet gelijk aan die van iemand van 16+quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ten slotte nog dit: begrijp ik nou dat jij vind dat als 23/37 mag, dat 16/30 dan ook moet mogen? en, doorgeredeneerd, 2/16 ook?
Nee joh bah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij is 12 en je hebt d'r leren kennen toen ze 8 was
In een perfect wereld wel, alleen is dat natuurlijk moeilijk aan te tonen. Intelligentie laat zich nauwelijks meten helaas. Ik denk dat mensen het meestal wel aan elkaar merken als er veel niveauverschil in zit, maar dit topic bewijst dat er uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hmm. Ben je, deze redenering volgend, ook tegen relaties van mensen die op sociaal of intellectueel vlak verre van gelijkwaardig zijn ? Zeg de klassieke sprookjesprins met het dienstmeisje , of de hoogleraar met iemand die alleen mbo heeft ?
Of een SGP huwelijk; waarbij de vrouw zich ondergeschikt verklaart aan haar man ?
Uiteraard is het een overdreven voorbeeld, maar ik vind het niet compleet anders. TS vindt het hypocriet dat het nu een probleem is en over tien jaar niet meer, ik haal (+ -) tien jaar éérder er bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het denkvermogen van iemand van 2 staat niet gelijk aan die van iemand van 16+
Het denkvermogen van iemand van 16+ staat echt niet bijster ver verwijderd van iemand van 30+
Jeugdiger wat naïef misschien..andere wereld beetje maar het valt eigenlijk wel mee.
Anyway het is een beetje een stroman vergelijking wat je doet.
(wat wil zeggen dat je een compleet ander voorbeeld erbij neemt in de hoop je gelijk aan te tonen)
Maar goed mijn mening.
Een overdreven voorbeeld is dus geen goed voorbeeld hoe je het ook draait of keert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
In een perfect wereld wel, alleen is dat natuurlijk moeilijk aan te tonen. Intelligentie laat zich nauwelijks meten helaas. Ik denk dat mensen het meestal wel aan elkaar merken als er veel niveauverschil in zit, maar dit topic bewijst dat er uitzonderingen zijn.
[..]
Uiteraard is het een overdreven voorbeeld, maar ik vind het niet compleet anders. TS vindt het hypocriet dat het nu een probleem is en over tien jaar niet meer, ik haal (+ -) tien jaar éérder er bij.
Dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. De ene 16-jarige is de andere niet. Daarom vind ik ook dat je niet per definitie kan zeggen dat een 16-jarige samen met een 30-jarige niet kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het denkvermogen van iemand van 2 staat niet gelijk aan die van iemand van 16+
Het denkvermogen van iemand van 16+ staat echt niet bijster ver verwijderd van iemand van 30+
Jeugdiger wat naïef misschien..andere wereld beetje maar het valt eigenlijk wel mee.
Anyway het is een beetje een stroman vergelijking wat je doet.
(wat wil zeggen dat je een compleet ander voorbeeld erbij neemt in de hoop je gelijk aan te tonen)
Maar goed mijn mening.
Ik denk dat je niet van een 16-jarige mag -of kan- verwachten dat ze daarmee volwassen om kunnen gaan. Daarom moet dat van de oudere vriend komen, die daarmee nóg meer overmacht heeft in de relatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. De ene 16-jarige is de andere niet. Daarom vind ik ook dat je niet per definitie kan zeggen dat een 16-jarige samen met een 30-jarige niet kan.
Als 30-jarige zul je misschien (waarschijnlijk) wel wat geestelijk voordeel hebben tegenover de 16-jarige, maar als daar op een normale, volwassen en wijze manier mee wordt omgegaan, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |