19 en 49?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
19 ofzo? Maar zeker geen 16 en 30
Ik moet er niet aan denken, verschrikkelijk, lopen ze te klagen over hun leraar Duits, maar dat is niet jouw of mijn probleem.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
@TS: Wow, mijn respect hoe je met een moeilijk dilemma omgaat, daar heb ik veel bewondering voor!
En voor die flippo van 30 die op een meisje van 16 viel en nog steeds met haar samen is: Veel plezier, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je als vent voor een 16-jarig meisje valt. Dat heeft niks met pedofilie te maken of zoiets, maar alles met een gebrek aan geestelijke volwassenheid bij de 30-jarige. Het zou je gewoon voor jezelf aan het denken moeten zetten, dat een meisje wiens leven gevuld werd door middelbare school-problemen, voor jou kennelijk een volwaardige partner kon zijn. Kennelijk heb je altijd liever je handelen verdedigd, dan als een vent in de spiegel te kijken wat dit over jou zegt.
Nee hoor de opvatting is niet zo strikt, anders zou ik geen ofzo gebruiken, zeik niet zo. Set & setting.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
19 en 49?
Kom op, je hebt er zo een strikte opvatting over wat fout is, geef dan ook maar de grenzen aan
Ik denk dat de ene 16 jarige volwassener is dan een andere 22 jarige.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor de opvatting is niet zo strikt, anders zou ik geen ofzo gebruiken, zeik niet zo. Set & setting.
Wat ik wel heel duidelijk weet dat ik 16 en 30 om te walgen vind. Lekker misbruik maken van de situatieEn daar gaat in de situatie bij NNN om.
Nou weet ik dat je homo bent, maar er zullen zat mannen zijn die daar graag in meegaanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene 16 jarige volwassener is dan een andere 22 jarige.
Ach gus, ga je die kaart spelen? Ben je zo emotioneel dat je het niet met argumenten aankan? Hoe oud ben jij want erg volwassen ben jij iig niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou weet ik dat je homo bent, maar er zullen zat mannen zijn die daar graag in meegaan
Erg volwassen van jou om op de vrouw te spelen. But if you must know, ik ben 12 en ik kras.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, ga je die kaart spelen? Ben je zo emotioneel dat je het niet met argumenten aankan? Hoe oud ben jij want erg volwassen ben jij iig niet.
dat vind ik wel een erg 'bold' statement. Geloof best dat mensen hun leeftijd iets vooruit kunnen zijn, of achterlopen, maar 16 (Havo, net klaar met de MAVO) vs 22 (HBO (bijna klaar) of MBO en al aan het werk) zou wel een groot verschil moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene 16 jarige volwassener is dan een andere 22 jarige.
Is het ook maar een 16 jarige inrijden zal wel lekkerder zijn dan een 22 jarige.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat vind ik wel een erg 'bold' statement. Geloof best dat mensen hun leeftijd iets vooruit kunnen zijn, of achterlopen, maar 16 (Havo, net klaar met de MAVO) vs 22 (HBO (bijna klaar) of MBO en al aan het werk) zou wel een groot verschil moeten zijn.
Geestelijke handicaps daargelaten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Is het ook maar een 16 jarige inrijden zal wel lekkerder zijn dan een 22 jarige.
Aangezien jij hier de jonge vrouw als willoos object ziet en niet in staat keuzes te maken zie ik het probleem niet. Jij hebt het de hele tijd over de foutheid van de man van 30 die wat met iemand begint die veel jonger is. Je gaat er aan voorbij dat er 2 nodig zijn een tango te dansen en hebt het niet over het vallen voor oudere mannen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Erg volwassen van jou om op de vrouw te spelen.
Dit dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
Ach, een 11 jarig meisje kan ook verliefd worden op een vent van 30. Het is uiteindelijk aan de volwassenen om een afweging te maken en zo iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.
We hebben het niet over een 11 jarigequote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Caland het volgende:
Ach, een 11 jarig meisje kan ook verliefd worden op een vent van 30. Het is uiteindelijk aan de volwassenen om een afweging te maken en zo iemand tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Klopt, maar ik vind ook dat de 16 jarige in bescherming had genomen moeten worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over een 11 jarige
Een 11 jarige kan toch ook best volwassen zijn voor haar leeftijd, om maar even in jouw denkbeelden te blijven.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over een 11 jarige
Maar 11 komt nog niet echt in de buurt van de leeftijd waarvanaf je in Nederland wettelijk gezien seks mag hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een 11 jarige kan toch ook best volwassen zijn voor haar leeftijd, om maar even in jouw denkbeelden te blijven.
De wet zegt 16 als age of consentquote:Op maandag 27 juni 2011 17:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ook dat de 16 jarige in bescherming had genomen moeten worden.
12 bedoel jequote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar 11 komt nog niet echt in de buurt van de leeftijd waarvanaf je in Nederland wettelijk gezien seks mag hebben.
Het zegt meer over de geestelijke gesteldheid van de 30-jarige in kwestie lijkt mijquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef drijfhout het volgende:
@TS: Wow, mijn respect hoe je met een moeilijk dilemma omgaat, daar heb ik veel bewondering voor!
En voor die flippo van 30 die op een meisje van 16 viel en nog steeds met haar samen is: Veel plezier, maar ik vind het onbegrijpelijk dat je als vent voor een 16-jarig meisje valt. Dat heeft niks met pedofilie te maken of zoiets, maar alles met een gebrek aan geestelijke volwassenheid bij de 30-jarige. Het zou je gewoon voor jezelf aan het denken moeten zetten, dat een meisje wiens leven gevuld werd door middelbare school-problemen, voor jou kennelijk een volwaardige partner kon zijn. Kennelijk heb je altijd liever je handelen verdedigd, dan als een vent in de spiegel te kijken wat dit over jou zegt.
Dus 35-jarige vrouwen willen zo snel mogelijk het broekje van een 17-jarige uit hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef trovey het volgende:
[..]
En ga jij je mond eens spoelen dat vrouwen van 35 jaar oud zijn en bevestiging zoeken.![]()
Het tegendeel is eerder waar, vrouwens zijn na de 30-35 vaak zelfbewuster en staan steviger in hun schoenen, ook op sexueel gebied...daar heeft het gros niet de bevestiging van nodig van 17 jarige pubers.
![]()
De meest vrouwen zoeken liever een man die niet hun zoon kan zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dus 35-jarige vrouwen willen zo snel mogelijk het broekje van een 17-jarige uit hebben?
Wat jij wilt...
We zijn nu 23 en 37, en gaan over 5 maanden trouwen. Dus? Wat lul je nou achterlijk. Wel eens gehoord van unieke situaties? Of heb jij alleen maar grijze muizen twaalf in een dozijn relaties... lekker simpel, lekker burgerlijk, lekker langs het lijntje.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
19 ofzo? Maar zeker geen 16 en 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |