Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
Omdat de verhoudingen dan anders zijn. De meisjes zijn vaak wat naïever, en de oude mannen zijn vaak gladde viezeriken die z.s.m. het broekje uit willen hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
Meisjes met 17 jaar naïever dan jongens....dat is niet mijn ervaring, jongens zijn wel stoerder maar dat wil niet zeggen dat ze beter hun hersenen gebruiken (eerder minderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Omdat de verhoudingen dan anders zijn. De meisjes zijn vaak wat naïever, en de oude mannen zijn vaak gladde viezeriken die z.s.m. het broekje uit willen hebben.
Jongetjes zijn doen wat stoerderder, en hebben niet zo vaak spijt als ze een keer hebben gerotzooid, en oude vrouwen hebben vaak alleen een beetje bevestiging nodig...
Moet er niet aan denken om wat met een 17 jarige beginnen, minimumleeftijd moet toch echt wel boven de 30 zitten en het liefste stevig over de 30.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben de 35 al lang en breed voorbij, maar moet er niet aan denken wat te beginnen met een 17 jarige.
Wellicht rammelt die het bed uit elkaar, maar heeft verder niets te melden.
Ik zal je een ervaring rijker makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef trovey het volgende:
Meisjes met 17 jaar naïever dan jongens....dat is niet mijn ervaring
Dat zijn geen meisjes maar domme dozenquote:
Aangezien ongeveer 60% van alle middelbare scholieren vmbo doet denk ik dat je veilig kan stellen dat deze dames wel degelijk dicht bij het gemiddelde liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn geen meisjes maar domme dozenen niet representatief voor de gemiddelde vrouw van die leeftijd....of jij gaat met de verkeerde dames om...dat kan ook.
Verstandiger? Meer denk vermogen?quote:
Dan is de tijd blijkbaar sterk veranderd en is 60% van de huidige jeugd debiel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Aangezien ongeveer 60% van alle middelbare scholieren vmbo doet denk ik dat je veilig kan stellen dat deze dames wel degelijk dicht bij het gemiddelde liggen.
Of je er mee om moet gaan is inderdaad een tweede, maar uitzonderlijk of abnormaal zijn ze zeker niet.
U bent een goede moeder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Update voor de geintresseerden
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zoon kan toch niet zwanger worden?
Nou dan!
Eensquote:
Gadverdamme, wat kunnen mensen toch ziekelijk hypocriet zijn. Nou, mijn vrouw is 23, ik ben nu 37, en we zijn al zeven jaar samen. Reken maar uit, en zeik maar los. Oh ja, we gaan in november ook nog trouwen, en zijn al zeven jaar heel erg gelukkig, al hebben we heel erg veel heftige tegenslagen gekend, die we allemaal het hoofd hebben kunnen bieden, en waar we samen steeds weer sterker uit zijn gekomen. In het begin was het lastig, mensen om je heen reageren verdeeld, maar maakt dat uit, als je serieus om elkaar geeft?quote:
En wat je nu zegt is dus onzin. Denk de volgende keer iets beter na voordat je iets achterlijks zegt. Alvast bedankt. Sukkel!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:05 schreef Caland het volgende:
Verdeeld? Als ik een 30-jarige vriend zou hebben die met een 16-jarig meisje aankomt dan geef ik hem eerst een paar tikken en ga vervolgens naar de politie. Pedo.![]()
Niet zo op je pedo-pikkie getrapt zijn he.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:30 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
En wat je nu zegt is dus onzin. Denk de volgende keer iets beter na voordat je iets achterlijks zegt. Alvast bedankt. Sukkel!
Je hebt ook gelezen waar ik precies op reageerde? Namelijk op iemand die zo hypocriet is om te zeggen dat 30 en 44 geen probleem is. Ja, mijn vriendin was jong, maar er zijn situaties waarin dat niet eens zo heel erg veel zegt. Feit is, de meeste relaties halen de 7 jaar niet eens... en ik denk dat wij er wel een leven van kunnen maken met z'n tweeen, dus? Wat is er dan fout? En nu overigens helemaal niets meer, want blijkbaar ruil ik mijn geliefde niet in voor weer een jonkie. Want daar gaat het me dus helemaal niet om, wat wel een eigenschap is van een pedofiel.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo op je pedo-pikkie getrapt zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |