Maar andersom is natuurlijk een heel ander verhaal....dan moeten ze die oude viezerik aan zijn ballen ophangen aan de eerste de beste boom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Gripper het volgende:
Die zoon van je heeft de tijd van zn leven nu.![]()
Leert allemaal superhandige vaardigheden van een ervaren, rijpe vrouw die niet moeilijk doet over pijpen, slikken, anaal, speeltjes, lingerie etc. Al die dingen waar meisjes van zijn leeftijd nog helemaal niet aan durven denken.
Hij zal straks terugkijken op een van de meest vormende periodes in zn jeugd, en jij wilt dat tegenhouden? Wat een beperkende kneutermoeder ben je dan zeg.
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar stel nu dat het wel 'echt' is...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Wat zouden jullie ervan zeggen dan als de milf in kwestie zwanger is van een 17 jarige..
ik denk dat TS dan helemaal uit der pan gaat..
Als die moeder TS nu verteld dat ze zwanger van haar zoon is dan draait ze door denk ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.
Gezellig een schoondochter van je eigen generatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Wat zouden jullie ervan zeggen dan als de milf in kwestie zwanger is van een 17 jarige..
ik denk dat TS dan helemaal uit der pan gaat..
misschien is TS wel in de 50.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Gezellig een schoondochter van je eigen generatie.
Ach, de zoon is boven de 16 - dus als hij haar zwanger maakt kunnen ze trouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.
Dan kan schoondochter in theorie haar dochter zijn en haar eigen zoon haar kleinzoon....dat maakt het niet beter als je schoondochter de "ontbrekende"generatie is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
misschien is TS wel in de 50.
Ik denk niet dat schoondochter het trouwerige type is als ik de omschrijving zo lees.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, de zoon is boven de 16 - dus als hij haar zwanger maakt kunnen ze trouwen.
Is hij meteen voor de wet volwassen
Sorry maar er staan opeens zoveel nieuwe reacties sinds ik voor het laatst postte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt voor deze veel toevoegende reactie
En daarna zie je haar terug op kanaal 23 van het kpn digitenne kastje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.
meiden van hollandquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
En daarna zie je haar terug op kanaal 23 van het kpn digitenne kastje.
Je hebt nog een hoop te leren merk ik.
Ga een keertje mee! Lekker theeleuten en rondkijken terwijl ze die dingen doen. Zoonlief, of beter nog de milf, een pak durex overhandigen. Creëer schaamte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
Yep, en 17 jaar gaat natuurlijk over je grenzen verkennen. En die van jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef VctrB het volgende:
Alleen bedankt voor de reactie's, ik weet dat ik het moet zien te relativeren en dat het voor hem waarschijnlijk 'gewoon een ervaring' is?....
Nodig hem eens uit om iets leuks te doen. Moet wel iets zijn dat hij leuk vindt, natuurlijk. Met stroop van je meer vliegen dan met azijn. Geef 'm kaartjes voor een muziek-concert waar hij met een vriend naar toe kan (maar wat die vrouw niet leuk vindt). Of biedt aan dat je een dagje gaat shoppen voor hem en jij betaalt z'n kleren.quote:Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Omkopen bedoel je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:54 schreef bart1977 het volgende:
Kun je toch tijd met je zoon doorbrengen, zonder dat je de boel loopt te manipuleren.
Nee hoor, dan zou ik zeggen dat het hypocriet was omdat het bij een 17 jarige jongen en een 35 Milf er niemand zich opwindt, behalve jij dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS. Als er sprake was van een 17 jarig meisje en een 35 jarige man, dan zou de hel losbreken. Ooh wat zijn we met zijn allen weer lekker consequent.
Die vrouw zou beter moeten weten. Tokkiewijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS.
Dit dus. Vooral als kindlief een atheneum kindje blijkt te zijn en zich dan inlaat met dit soort types, nog meer dramaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een ruimdenkende reacties![]()
Totdat hun zoon of dochter van 17 zelf een relatie blijkt te hebben met iemand van 35. Het is ongehoord en ik zou er ook ziek van zijn.
Kwestie van goed opvoedenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een ruimdenkende reacties![]()
Totdat hun zoon of dochter van 17 zelf een relatie blijkt te hebben met iemand van 35. Het is ongehoord en ik zou er ook ziek van zijn.
Kwestie van een sterke eigen wil hebbenquote:
quote:Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo'n meid
aan je vragen: "Pa, hoe vind je Harrie?" En ik, heel link, ik begon Harrie
te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was
en dat-ie alles zo lekker kon aangeven... En zo zaagde ik indirect de
poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag,
Harrie
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.
Zoals Wim Sonneveld(maar daar ging het om een dochter):
[..]
A dirty joy is a mind foreverquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik weet niet of het voor een 17-jarige jongen wel goed is om in 1 keer een rijpe vrouw en alle standjes en perikelen door zijn strot gedouwd te krijgen. Achteraf heeft hij spijt dat hij zo ver gegaan is.
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zou trots zijn op mijn 17-jarige zoon als hij een lekkere milf zou scoren. That's my boy!
quote:
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Of je hebt geen kinderen of ze spelen nog met duplo
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik weet niet of het voor een 17-jarige jongen wel goed is om in 1 keer een rijpe vrouw en alle standjes en perikelen door zijn strot gedouwd te krijgen. Achteraf heeft hij spijt dat hij zo ver gegaan is.
En die hebben geen kinderen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.
Ik heb nog niet alle posts van Pietverdriet gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.
Nu misschien nog wel, maar gezien de massahysterie die veroorzaakt wordt door figuren als Robert M, in de nabije toekomst niet meerquote:
The Graduate is ook wel toepasselijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef HellsMaw het volgende:
Heb je de film The Reader gezien? Zoek maar eens op
Dus je hebt die hyves laten zien en dat ontkende hij glashard? Wat een eindbaas, die zoon van jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef VctrB het volgende:
[..]
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.
Ik heb hem wel eens ernaar gevraagd en hij heeft dit toen ontkent, kan natuurlijk zo zijn dat het toen nog niet aan de gang was. Ik ga nog maar eens een gesprek aan, als ik rustig ben en het hopelijk wat beter kan relativeren.
Kijkt teveel MTVquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus je hebt die hyves laten zien en dat ontkende hij glashard? Wat een eindbaas, die zoon van jou.
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nu misschien nog wel, maar gezien de massahysterie die veroorzaakt wordt door figuren als Robert M, in de nabije toekomst niet meer![]()
nou nou , leer incasseren , sommige mensen denken niet verder dan de helft van hun neus lang is .quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!
Dit dus. Het is helaas zo dat ik steeds meer hysterisch gedrag zie als een man te dichtbij of alleen bij een minderjarige is. Hell, zelfs ik als vrouw kreeg onlangs bij de sportvereniging te horen dat ik de huilende kleintjes toch wat afstandelijker moest benaderenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat je dood gaat van poep eten, je gaat er hooguit van uit je bek stinken![]()
En verder denk ik dat Mala C. het niet bedoelde zoals jij het opvatte.
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
Weer een voorbeeld dat een goed gesprek heel veel duidelijk kan maken.
Geweldig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.
Zoals Wim Sonneveld(maar daar ging het om een dochter):
[..]
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Update voor de geintresseerden
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar vertelod dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
U
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
Zal wel los lopen als hij dit als een "oefening" zit te beschouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef VctrB het volgende:
[..]
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet.
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).
Maar gelijke kappen gaat dus niet op, want vrouwen kunnen zogezegd geen monnik worden.
Dit vind ik toch wel vrij ernstig. Als je deze dingen als zoonlief weet over je moeder dan spoort zowel die kerel als jouw zoon niet. Gatverdamme, dit getuigt van een totaal gebrek aan zelfrespect. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat mensen op deze manier opgroeien?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond.
Hij is het blijkbaar gewend dat moeders wat begint met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je moeder zou maar geneukt worden door je vrienden.. die zoon is getekend voor het leven.
Dit dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
"Extra veiligheid" is een voordeel dat hij naast zich neer kan leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Mooi gezegd, ik denk dat iedereen zich zo'n moeder zou wensen.quote:Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Ow noes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder
Behalve dat het om ma gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Zoonlief scoort meer pussy dan pappa, en nu is pappa boos! Hilarisch!
Edit: toch niet. Sportief pa![]()
Er is niets zo mooi aan de gemiddelde mens dan zijn onverschrokken hypocrisie... best ziek, maar we accepteren het altijd maar weer... zolang iedereen er maar even hypocriet over is. Inderdaad is er nu niets aan de hand, terwijl andersom de speenvarkens niet zullen zwijgen. Raar. Er was toch ooit iets met emancipatie of zo? Iets met sexuele revoluties en gelijkheid. Maar ja, soms is iets toch net even meer gelijk dan in andere situaties... ow wacht, dat voldoet aan een definitie? Oh ja, van hypocrisie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.
Zeer mee eens. Ik denk niet dat ik zo kalm zou kunnen blijven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
Ik ben een zeer groot voorstander van volledige emancipatie. Ga zelf maar klussen, banden verwisselen en verhuizen. Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Er was toch ooit iets met emancipatie of zo?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef -R34 het volgende:
Dat tongzoenen is inderdaad een zorgelijk geval..
Wellicht dat je eerst een gesprek met haar kunt aanknopen, en aangeven dat je hiertegen bezwaar hebt? Mocht dat niet helpen, kun je eventueel de politie inschakelen. Want je zoon is minderjarig, en dient wettelijk toestemming van z'n ouders te hebben. Dus je hebt nog zeggenschap hierin..
Ik neem aan dat je hem hebt verteld dat hij een condoom moet gebruiken, omdat hij anders ziektes kan oplopen. Voor anticonceptie werkt een spiraal perfect hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Grote kans dat hij ook geen zin meer heeft om zijn moeder te zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef dikke_donder het volgende:
Je kan er ook een 'for the team' doen. Ga zelf over de vrouw heen en vertel je zoon wat je gedaan hebt. Grote kans dat hij erna geen zin meer erin heeft.
En 27 en 45?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
Omdat de verhoudingen dan anders zijn. De meisjes zijn vaak wat naïever, en de oude mannen zijn vaak gladde viezeriken die z.s.m. het broekje uit willen hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
Meisjes met 17 jaar naïever dan jongens....dat is niet mijn ervaring, jongens zijn wel stoerder maar dat wil niet zeggen dat ze beter hun hersenen gebruiken (eerder minderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Omdat de verhoudingen dan anders zijn. De meisjes zijn vaak wat naïever, en de oude mannen zijn vaak gladde viezeriken die z.s.m. het broekje uit willen hebben.
Jongetjes zijn doen wat stoerderder, en hebben niet zo vaak spijt als ze een keer hebben gerotzooid, en oude vrouwen hebben vaak alleen een beetje bevestiging nodig...
Moet er niet aan denken om wat met een 17 jarige beginnen, minimumleeftijd moet toch echt wel boven de 30 zitten en het liefste stevig over de 30.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben de 35 al lang en breed voorbij, maar moet er niet aan denken wat te beginnen met een 17 jarige.
Wellicht rammelt die het bed uit elkaar, maar heeft verder niets te melden.
Ik zal je een ervaring rijker makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef trovey het volgende:
Meisjes met 17 jaar naïever dan jongens....dat is niet mijn ervaring
Dat zijn geen meisjes maar domme dozenquote:
Aangezien ongeveer 60% van alle middelbare scholieren vmbo doet denk ik dat je veilig kan stellen dat deze dames wel degelijk dicht bij het gemiddelde liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn geen meisjes maar domme dozenen niet representatief voor de gemiddelde vrouw van die leeftijd....of jij gaat met de verkeerde dames om...dat kan ook.
Verstandiger? Meer denk vermogen?quote:
Dan is de tijd blijkbaar sterk veranderd en is 60% van de huidige jeugd debiel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Aangezien ongeveer 60% van alle middelbare scholieren vmbo doet denk ik dat je veilig kan stellen dat deze dames wel degelijk dicht bij het gemiddelde liggen.
Of je er mee om moet gaan is inderdaad een tweede, maar uitzonderlijk of abnormaal zijn ze zeker niet.
U bent een goede moeder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
Je zoon kan toch niet zwanger worden?
Nou dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |