Maar andersom is natuurlijk een heel ander verhaal....dan moeten ze die oude viezerik aan zijn ballen ophangen aan de eerste de beste boom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Gripper het volgende:
Die zoon van je heeft de tijd van zn leven nu.![]()
Leert allemaal superhandige vaardigheden van een ervaren, rijpe vrouw die niet moeilijk doet over pijpen, slikken, anaal, speeltjes, lingerie etc. Al die dingen waar meisjes van zijn leeftijd nog helemaal niet aan durven denken.
Hij zal straks terugkijken op een van de meest vormende periodes in zn jeugd, en jij wilt dat tegenhouden? Wat een beperkende kneutermoeder ben je dan zeg.
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar stel nu dat het wel 'echt' is...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Wat zouden jullie ervan zeggen dan als de milf in kwestie zwanger is van een 17 jarige..
ik denk dat TS dan helemaal uit der pan gaat..
Als die moeder TS nu verteld dat ze zwanger van haar zoon is dan draait ze door denk ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.
Gezellig een schoondochter van je eigen generatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Wat zouden jullie ervan zeggen dan als de milf in kwestie zwanger is van een 17 jarige..
ik denk dat TS dan helemaal uit der pan gaat..
misschien is TS wel in de 50.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Gezellig een schoondochter van je eigen generatie.
Ach, de zoon is boven de 16 - dus als hij haar zwanger maakt kunnen ze trouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad "echt" maar dan moeten ze wel opschieten in dit geval met kinderen krijgen.
Dan kan schoondochter in theorie haar dochter zijn en haar eigen zoon haar kleinzoon....dat maakt het niet beter als je schoondochter de "ontbrekende"generatie is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
misschien is TS wel in de 50.
Ik denk niet dat schoondochter het trouwerige type is als ik de omschrijving zo lees.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, de zoon is boven de 16 - dus als hij haar zwanger maakt kunnen ze trouwen.
Is hij meteen voor de wet volwassen
Sorry maar er staan opeens zoveel nieuwe reacties sinds ik voor het laatst postte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt voor deze veel toevoegende reactie
En daarna zie je haar terug op kanaal 23 van het kpn digitenne kastje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zou mijn dochter niet overkomen, die ligt tot haar 21ste aan de ketting.
meiden van hollandquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
En daarna zie je haar terug op kanaal 23 van het kpn digitenne kastje.
Je hebt nog een hoop te leren merk ik.
Ga een keertje mee! Lekker theeleuten en rondkijken terwijl ze die dingen doen. Zoonlief, of beter nog de milf, een pak durex overhandigen. Creëer schaamte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef VctrB het volgende:
Vandaar dit topic, ik hoor heel graag meningen van anderen in deze.
Yep, en 17 jaar gaat natuurlijk over je grenzen verkennen. En die van jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef VctrB het volgende:
Alleen bedankt voor de reactie's, ik weet dat ik het moet zien te relativeren en dat het voor hem waarschijnlijk 'gewoon een ervaring' is?....
Nodig hem eens uit om iets leuks te doen. Moet wel iets zijn dat hij leuk vindt, natuurlijk. Met stroop van je meer vliegen dan met azijn. Geef 'm kaartjes voor een muziek-concert waar hij met een vriend naar toe kan (maar wat die vrouw niet leuk vindt). Of biedt aan dat je een dagje gaat shoppen voor hem en jij betaalt z'n kleren.quote:Ik zag hem steeds verder wegglijden in grip van die familie en zich verwijderen van zijn eigen familie, naast slapen en soms avondeten is hij vrijwel niet meer thuis.
Omkopen bedoel je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:54 schreef bart1977 het volgende:
Kun je toch tijd met je zoon doorbrengen, zonder dat je de boel loopt te manipuleren.
Nee hoor, dan zou ik zeggen dat het hypocriet was omdat het bij een 17 jarige jongen en een 35 Milf er niemand zich opwindt, behalve jij dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS. Als er sprake was van een 17 jarig meisje en een 35 jarige man, dan zou de hel losbreken. Ooh wat zijn we met zijn allen weer lekker consequent.
Die vrouw zou beter moeten weten. Tokkiewijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |