abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98581626
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:D

Ik denk niet dat je dood gaat van poep eten, je gaat er hooguit van uit je bek stinken :|W

En verder denk ik dat Mala C. het niet bedoelde zoals jij het opvatte.
Dit dus. Het is helaas zo dat ik steeds meer hysterisch gedrag zie als een man te dichtbij of alleen bij een minderjarige is. Hell, zelfs ik als vrouw kreeg onlangs bij de sportvereniging te horen dat ik de huilende kleintjes toch wat afstandelijker moest benaderen :')
pi_98583990
Update voor de geintresseerden :)

Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven. ;) Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.

Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.

Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.

Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.

Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.

Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn. :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:46:47 #153
244933 trovey
Nachtoele
pi_98584171
Weer een voorbeeld dat een goed gesprek heel veel duidelijk kan maken. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98584666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
Weer een voorbeeld dat een goed gesprek heel veel duidelijk kan maken. ;)
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet. ;)

quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.

Zoals Wim Sonneveld ;) (maar daar ging het om een dochter):

[..]

Geweldig. :D
pi_98584737
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:

Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven. ;) Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.

Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar vertelod dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.

Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
U
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.

Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.

Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn. :)
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:58:56 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_98584879
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders. :')

Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:59:27 #157
244933 trovey
Nachtoele
pi_98584910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef VctrB het volgende:

[..]

Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet. ;)

Zal wel los lopen als hij dit als een "oefening" zit te beschouwen. :P En inderdaad wel condooms gebruiken....geen kind op zijn leeftijd en ook i.v.m. SOA's. ;)
Optimist tot in de kist
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:01:13 #158
244933 trovey
Nachtoele
pi_98585014
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen. :P
Optimist tot in de kist
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:05:34 #159
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_98585257
Nou moet toegeven dat je dat heel goed hebt gedaan. ^O^

De beste oplossing ligt vaak in het aan gaan van een goed gesprek met wederzijds begrip.

Valt het allemaal toch nog mee.
Nu heb je wel meer inzicht in zijn wereldje en kan je dat hier en daar tactisch bijsturen.
net als hoe je je partner ook wel eens bijstuurd ;)

Alleen dat meneertje geen condoom gebruikt omdat... Vind ik toch wel een punt. Gaat natuurlijk niet alleen maar om het verwekken van baby's. :O

Maargoed die 'pik' heeft de tijd van z'n leven. :D :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Joe-Momma op 24-06-2011 00:10:45 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:13:38 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_98585756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen. :P
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).
Maar gelijke kappen gaat dus niet op, want vrouwen kunnen zogezegd geen monnik worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:17:16 #161
244933 trovey
Nachtoele
pi_98585986
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef speknek het volgende:

[..]

De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).
Maar gelijke kappen gaat dus niet op, want vrouwen kunnen zogezegd geen monnik worden.
:')
Optimist tot in de kist
pi_98588443
quote:
Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond.
Dit vind ik toch wel vrij ernstig. Als je deze dingen als zoonlief weet over je moeder dan spoort zowel die kerel als jouw zoon niet. Gatverdamme, dit getuigt van een totaal gebrek aan zelfrespect. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat mensen op deze manier opgroeien?
One man's trash, another man's treasure.
pi_98589463
Je moeder zou maar geneukt worden door je vrienden.. die zoon is getekend voor het leven.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 01:22:56 #164
244933 trovey
Nachtoele
pi_98589488
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je moeder zou maar geneukt worden door je vrienden.. die zoon is getekend voor het leven.
Hij is het blijkbaar gewend dat moeders wat begint met zijn vrienden. :+
Optimist tot in de kist
pi_98589840
Zolang het bij een beetje scharrelen blijft én als hij het veilig doet, is het naar mijn mening niet zo erg. Je kan hem toch niet iets verbieden op seksueel gebied.

Ik denk dat je je pas zorgen zou moeten maken als je duidelijk merkt dat die vrouw hem verkeerd behandeld. Blijf kalm en zie gewoon aan hoe het allemaal gaat. Maar als je het vermoeden krijgt dat er echt iets mis gaat, dan kan je wel ingrijpen. Ook dan moet je rustig blijven, want als je kwaad wordt, bereik je het tegendeel. Maar dan zou je bijvoorbeeld serieus met je zoon kunnen praten. Of met die vrouw.
pi_98592991
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Dit dus ^O^
pi_98593323
quote:
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
"Extra veiligheid" is een voordeel dat hij naast zich neer kan leggen.

"Extra geslachtsziekten" is een nadeel dat hij niet zomaar naast zich neer kan leggen.

quote:
Mooi gezegd, ik denk dat iedereen zich zo'n moeder zou wensen.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98593419
Zoonlief scoort meer pussy dan pappa, en nu is pappa boos! Hilarisch!

Edit: toch niet. Sportief pa ^O^
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:38:49 #169
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_98593492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:

En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder

Ow noes!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:42:47 #170
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98593562
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Zoonlief scoort meer pussy dan pappa, en nu is pappa boos! Hilarisch!

Edit: toch niet. Sportief pa ^O^
Behalve dat het om ma gaat :')
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_98593760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Er is niets zo mooi aan de gemiddelde mens dan zijn onverschrokken hypocrisie... best ziek, maar we accepteren het altijd maar weer... zolang iedereen er maar even hypocriet over is. Inderdaad is er nu niets aan de hand, terwijl andersom de speenvarkens niet zullen zwijgen. Raar. Er was toch ooit iets met emancipatie of zo? Iets met sexuele revoluties en gelijkheid. Maar ja, soms is iets toch net even meer gelijk dan in andere situaties... ow wacht, dat voldoet aan een definitie? Oh ja, van hypocrisie! :)
pi_98594337
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
Zeer mee eens. Ik denk niet dat ik zo kalm zou kunnen blijven.

De 'prijs haar het graf in' optie vind ik ook een goed idee. Wellicht ziet hij er dan veel eerder van af.
En wie weet helpt het om haar "mijn oudste schoondochter ooit" te noemen of iets dergelijks. Je mag best laten weten dat je het helemaal niets vind. Beetje inspelen op de psyche.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Er was toch ooit iets met emancipatie of zo?
Ik ben een zeer groot voorstander van volledige emancipatie. Ga zelf maar klussen, banden verwisselen en verhuizen. Geen problemen mee. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:30:19 #173
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_98594510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef -R34 het volgende:
Dat tongzoenen is inderdaad een zorgelijk geval. :{.

Wellicht dat je eerst een gesprek met haar kunt aanknopen, en aangeven dat je hiertegen bezwaar hebt? Mocht dat niet helpen, kun je eventueel de politie inschakelen. Want je zoon is minderjarig, en dient wettelijk toestemming van z'n ouders te hebben. Dus je hebt nog zeggenschap hierin. :).
Wat een onzin. :')

Mag vanaf 16 gewoon hoor.

Plus dat ze die jongen gewoon moet laten. Hij is 17 en ondekt de wereld. Laat hem zijn pleziertje hebben.

Hier zal hij als hij ouder is aan terug denken en dan verschijnt er na 50 jaar nog steeds een grijns op z'n kop. Ik zeg het je.

Wat een baas die gast! :Y
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_98594526
Je kan er ook een 'for the team' doen. Ga zelf over de vrouw heen en vertel je zoon wat je gedaan hebt. Grote kans dat hij erna geen zin meer erin heeft. ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:32:14 #175
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_98594562
quote:

Ik neem aan dat je hem hebt verteld dat hij een condoom moet gebruiken, omdat hij anders ziektes kan oplopen. Voor anticonceptie werkt een spiraal perfect hoor.

Je verhaal klopt niet. Lekkere voorlichting voor je kind zeg. :')
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:17:59 #176
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98599905
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef dikke_donder het volgende:
Je kan er ook een 'for the team' doen. Ga zelf over de vrouw heen en vertel je zoon wat je gedaan hebt. Grote kans dat hij erna geen zin meer erin heeft. ;)
Grote kans dat hij ook geen zin meer heeft om zijn moeder te zien :P .

Maar ja ergens klopt er iets niet aan het verhaal , meestal gaat het moederschap twee kanten op , of je draait door en verbiedt je zoon met het hele zooitje nog om te gaan of je vind alles best wat en met wie je kind het doet.

Overigens heb ik zelf wel even wat met een veel oudere man gehad toen ik net 18 was, geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om het mijn ouders te vertellen . Het was gewoon spannend en leuk voor zolang het duurde.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_98608834
Nooit verbieden, dan raak je je zoon kwijt. Praat er over, laat hem zijn gang gaan zo lang het geen gevaar oplevert! :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_98625026
Bedankt allen, het is zeker niet zo simpel/makkelijk als het misschien lijkt, maar voor nu heb ik denk ik even het beste gehandeld.

Met de kinderen van die vrouw heb ik medelijden. Mijn zoon kan wel zeggen dat die vriend van hem het niet erg vind, maar ik kan mij niet voorstellen dat het die jongen niets doet. Ook al zou hij het gewend zijn ( triest), krijgt hij later nog wel de klappen er van.

Al val je op jongens half je leeftijd, doe het dan met een onbekende en niet met de beste vriend van je zoon.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:23:14 #179
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_98626564
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_98626732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
En 27 en 45?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')