Dit dus. Het is helaas zo dat ik steeds meer hysterisch gedrag zie als een man te dichtbij of alleen bij een minderjarige is. Hell, zelfs ik als vrouw kreeg onlangs bij de sportvereniging te horen dat ik de huilende kleintjes toch wat afstandelijker moest benaderenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat je dood gaat van poep eten, je gaat er hooguit van uit je bek stinken![]()
En verder denk ik dat Mala C. het niet bedoelde zoals jij het opvatte.
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
Weer een voorbeeld dat een goed gesprek heel veel duidelijk kan maken.
Geweldig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.
Zoals Wim Sonneveld(maar daar ging het om een dochter):
[..]
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Update voor de geintresseerden
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar vertelod dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
U
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe al die stoerroepers zouden reageren als we het over een 17-jarige dochter en een 35 jarige man zouden hebben want dan zijn de reacties meestal heel anders.![]()
Zal wel los lopen als hij dit als een "oefening" zit te beschouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef VctrB het volgende:
[..]
Klopt. En nu maar aftellen tot hij een leuk meisje van zijn eigen leeftijd ontmoet.
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Duh, in het algemeen IS dat ook heel anders. Jongens die met een oude vrouw aanrommelen doen dat vrijwel altijd om te rommelen, zoals ook weer blijkt uit de update van TS. Ze zouden het wel liever met een jonger meisje doen, maar die zijn nou eenmaal niet altijd voor handen. Jonge meisjes zoeken geen oude man om mee te experimenteren (jongens die dat willen zijn namelijk zeer breed voor handen), maar omdat ze daddy issues hebben. Dat maakt haar zielig omdat ze schijnbaar psychische nood heeft en hem omdat ie daar misbruik van maakt.
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
De jongen is geen held omdat hij voor de tweede plek gaat (wellicht nog steeds te prefereren boven laatste).
Maar gelijke kappen gaat dus niet op, want vrouwen kunnen zogezegd geen monnik worden.
Dit vind ik toch wel vrij ernstig. Als je deze dingen als zoonlief weet over je moeder dan spoort zowel die kerel als jouw zoon niet. Gatverdamme, dit getuigt van een totaal gebrek aan zelfrespect. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat mensen op deze manier opgroeien?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond.
Hij is het blijkbaar gewend dat moeders wat begint met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Je moeder zou maar geneukt worden door je vrienden.. die zoon is getekend voor het leven.
Dit dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
"Extra veiligheid" is een voordeel dat hij naast zich neer kan leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Mooi gezegd, ik denk dat iedereen zich zo'n moeder zou wensen.quote:Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Ow noes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef VctrB het volgende:
En ja ik ben daar wel van ontdaan, zo'n aso zuipende/blowende moeder
Behalve dat het om ma gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Zoonlief scoort meer pussy dan pappa, en nu is pappa boos! Hilarisch!
Edit: toch niet. Sportief pa![]()
Er is niets zo mooi aan de gemiddelde mens dan zijn onverschrokken hypocrisie... best ziek, maar we accepteren het altijd maar weer... zolang iedereen er maar even hypocriet over is. Inderdaad is er nu niets aan de hand, terwijl andersom de speenvarkens niet zullen zwijgen. Raar. Er was toch ooit iets met emancipatie of zo? Iets met sexuele revoluties en gelijkheid. Maar ja, soms is iets toch net even meer gelijk dan in andere situaties... ow wacht, dat voldoet aan een definitie? Oh ja, van hypocrisie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft niet kloppen om de jongen dan als held te zien terwijl het andersom totaal anders is. Gelijke monniken gelijke kappen.
Zeer mee eens. Ik denk niet dat ik zo kalm zou kunnen blijven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Sam-x het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel respect voor je!
Ik ben een zeer groot voorstander van volledige emancipatie. Ga zelf maar klussen, banden verwisselen en verhuizen. Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Er was toch ooit iets met emancipatie of zo?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:32 schreef -R34 het volgende:
Dat tongzoenen is inderdaad een zorgelijk geval..
Wellicht dat je eerst een gesprek met haar kunt aanknopen, en aangeven dat je hiertegen bezwaar hebt? Mocht dat niet helpen, kun je eventueel de politie inschakelen. Want je zoon is minderjarig, en dient wettelijk toestemming van z'n ouders te hebben. Dus je hebt nog zeggenschap hierin..
Ik neem aan dat je hem hebt verteld dat hij een condoom moet gebruiken, omdat hij anders ziektes kan oplopen. Voor anticonceptie werkt een spiraal perfect hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef VctrB het volgende:
Update voor de geintresseerden
Inmiddels heb ik met mijn zoon gesproken en ben daarbij heel rustig en begripvol gebleven.Mijn zoon vertelde o.a. dat hij niet verliefd was/een serieuse relatie met haar wil en dat haar zoon het niet erg vond. Ik vertelde o.a. dat ik begrijp dat dit voor hem nu een leuk avontuur/ervaring is, maar dat ik persoonlijk het leuker zou vinden wanneer hij met iemand van zijn eigen leeftijd is, wat hij ook wel kon begrijpen.
Ook nog gewezen op het gebruik van condooms, al zal dat wel aan dovemansoren gericht zijn, want die vrouw had schijnbaar verteld dat dat niet nodig was omdat ze een spiraaltje heeft en daarvoor condooms gebruikte ( zucht ) Ik dus ook maar meteen gezegd dat spiraaltjes niet helemaal veilig zijn en wellicht dat hij toch maar condooms gaat gebruiken aangezien hij geen behoefte heeft aan een kind.
Daarnaast nog gevraagd waarom hij die Hyves heeft gemaakt en stuurde, dat bleek omdat hij het graag wou vertellen omdat hij geen geheimen wou hebben ( dat vond ik toch erg positief! ). Met hem besproken dat hij, mocht er ooit nog 'iets' zijn, hij het hopelijk in een persoonlijk gesprek zal vertellen.
Goed, ik ben er nog steeds niet blij mee, dat vind ik overigens ook niet meer dan normaal. Als moeder zijnde wil ik graag het beste voor mijn zoon en een vrouw die net zo oud is als ik, een uikering heeft, kinderen van verschillende vaders heeft, wekelijks in de kroeg hangt met haar kinderen en dagelijks drank en softdrugs gebruikt met haar kinderen en hun vriendjes, zie ik niet als 'beste' voor mijn zoon.
Anderszijds zoals hier in dit topic ook door sommige is beschreven, voor een 17jarige is het een soort hemel op aarde, geen gezeik aan je hoofd van leraren of ouders en lekker binnen kunnen drinken, blowen en sex hebben.
Ik vertrouw voldoende op mijn zoon dat dit niet voor 'eeuwig' is en zal hem ondanks mijn gedachten hierover steunen en er voor hem zijn.
Grote kans dat hij ook geen zin meer heeft om zijn moeder te zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef dikke_donder het volgende:
Je kan er ook een 'for the team' doen. Ga zelf over de vrouw heen en vertel je zoon wat je gedaan hebt. Grote kans dat hij erna geen zin meer erin heeft.
En 27 en 45?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
17 en 35 is gewoon fout. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |