Nee hoor, dan zou ik zeggen dat het hypocriet was omdat het bij een 17 jarige jongen en een 35 Milf er niemand zich opwindt, behalve jij dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS. Als er sprake was van een 17 jarig meisje en een 35 jarige man, dan zou de hel losbreken. Ooh wat zijn we met zijn allen weer lekker consequent.
Die vrouw zou beter moeten weten. Tokkiewijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het echt walgelijk en ik vind dat je gelijk hebt hoor TS.
Dit dus. Vooral als kindlief een atheneum kindje blijkt te zijn en zich dan inlaat met dit soort types, nog meer dramaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een ruimdenkende reacties![]()
Totdat hun zoon of dochter van 17 zelf een relatie blijkt te hebben met iemand van 35. Het is ongehoord en ik zou er ook ziek van zijn.
Kwestie van goed opvoedenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een ruimdenkende reacties![]()
Totdat hun zoon of dochter van 17 zelf een relatie blijkt te hebben met iemand van 35. Het is ongehoord en ik zou er ook ziek van zijn.
Kwestie van een sterke eigen wil hebbenquote:
quote:Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo'n meid
aan je vragen: "Pa, hoe vind je Harrie?" En ik, heel link, ik begon Harrie
te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was
en dat-ie alles zo lekker kon aangeven... En zo zaagde ik indirect de
poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag,
Harrie
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Hoe meer je roept, des te leuker hij haar gaat vinden uiteraard. En anders, wat Sjeen al zei: prijs haar het graf in.
Zoals Wim Sonneveld(maar daar ging het om een dochter):
[..]
A dirty joy is a mind foreverquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik weet niet of het voor een 17-jarige jongen wel goed is om in 1 keer een rijpe vrouw en alle standjes en perikelen door zijn strot gedouwd te krijgen. Achteraf heeft hij spijt dat hij zo ver gegaan is.
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zou trots zijn op mijn 17-jarige zoon als hij een lekkere milf zou scoren. That's my boy!
quote:
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Of je hebt geen kinderen of ze spelen nog met duplo
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik weet niet of het voor een 17-jarige jongen wel goed is om in 1 keer een rijpe vrouw en alle standjes en perikelen door zijn strot gedouwd te krijgen. Achteraf heeft hij spijt dat hij zo ver gegaan is.
En die hebben geen kinderen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.
Ik heb nog niet alle posts van Pietverdriet gelezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals hij zelf ooit zei, hij is een dikke oude nicht.
Nu misschien nog wel, maar gezien de massahysterie die veroorzaakt wordt door figuren als Robert M, in de nabije toekomst niet meerquote:
The Graduate is ook wel toepasselijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef HellsMaw het volgende:
Heb je de film The Reader gezien? Zoek maar eens op
Dus je hebt die hyves laten zien en dat ontkende hij glashard? Wat een eindbaas, die zoon van jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef VctrB het volgende:
[..]
Sorry, ik had in de openingspost ook wat duidelijker kunnen zijn. De Hyves naam bestaat uit hun namen en een L teken erbij, met op de pagina een foto van hun samen tongzoenend. Vandaar mijn conclusie.
Ik heb hem wel eens ernaar gevraagd en hij heeft dit toen ontkent, kan natuurlijk zo zijn dat het toen nog niet aan de gang was. Ik ga nog maar eens een gesprek aan, als ik rustig ben en het hopelijk wat beter kan relativeren.
Kijkt teveel MTVquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus je hebt die hyves laten zien en dat ontkende hij glashard? Wat een eindbaas, die zoon van jou.
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nu misschien nog wel, maar gezien de massahysterie die veroorzaakt wordt door figuren als Robert M, in de nabije toekomst niet meer![]()
nou nou , leer incasseren , sommige mensen denken niet verder dan de helft van hun neus lang is .quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus een homo is gelijk een pedo voor jou? eet poep en sterf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |