Het klonk allemaal prima tot hier. DDoS is toch wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:55 schreef ceecee87 het volgende:
Ze is laatst opgeroepen voor verhoor op het politiebureau voor het hacken (dDos aanval?) op een of andere site.
Wow.. vind je niet dat je je zelf een beetje heel erg omhoog brengt nu? Ze mag toch zelf weten hoe ze haar eigen leven in wilt delen..? Het is niet alsof jij alles perfect doet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:00 schreef ceecee87 het volgende:
[..]
Ik weet niet, is ze niet wat te 'oud' (bijna 23, for gods sake!) voor dit soort bezigheden? For crying out loud, ik ben koud anderhalf jaar ouder en ben al lang afgestudeerd, zij moet nog beginnen...
Eerlijk is eerlijk, t is nogal een contrast. Dat kan TS toch best duidelijk maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Wow.. vind je niet dat je je zelf een beetje heel erg omhoog brengt nu? Ze mag toch zelf weten hoe ze haar eigen leven in wilt delen..? Het is niet alsof jij alles perfect doet?
Ze betaalt al kostgeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Karammel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, t is nogal een contrast. Dat kan TS toch best duidelijk maken.
Dat zusje is niet bepaald lekker bezig als ik moet afgaan op was TS beschrijft. Ze zit in een sleur van niets doen en het is moeilijk daar uit te komen. Het is alleen nog moeilijker voor een buitenstaander er iets aan te veranderen. Alleen zij kan zelf die beslissing maken en dat gebeurt pas als ze zelf in gaat zien dat het zo niet verder kan.
Misschien een idee dat haar ouders 'leefgeld' gaan vragen zodat ze moet werken. Dan heeft ze toch een soort van ritme en contact met anderen wat haar ongetwijfeld goed zou doen. Ondanks dat ik 'leefgeld' een idioot iets vind kan het voor haar wellicht een por zijn die ze nodig heeft.
Nou haar paranoïa is niet ongegrond aangezien je ouders haar laptop doorspitten als ze er niet is...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef ceecee87 het volgende:
Ze is niet echt alternatief...ik weet niet, niet standaard alternatief iig.
Wel merk ik dat ze de laatste tijd paranoide is...mijn tante, waar ze nog wel redelijk contact mee heeft, vertelde me dat ze dacht dat de 'inlichtingendiensten' haar mail nachecktenDat had ze gehoord van 'iemand'. Toen mijn tante vroeg wie diegene dan was, hield ze stijf haar mond dicht, sloeg ze weer helemaal dicht en negeerde elke volgende vraag.
Ik vind dat zorgwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |