Om even terug te komen op deze opmerking.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef Marie30 het volgende:
Mijn vader is gestorven op 9 april 2000. Ik ben geen grote kerkhof bezoeker en ga dus ook niet op de dagen dat ze hier in België massaal naar t kerkhof trekken (Allerheiligen). Ik ga alleen wanneer ik 't gevoel heb dat ik wil gaan...
Zijn sterfdag blijf ik wel een rotdag vinden, en ik ben altijd weer blij als hij gepasseerd is.
Hij was jarig op 1 januari. In het begin vierde ik Nieuwjaar niet meer. Nu weer wel, maar als iedereen met een grote smile naar het vuurwerk staat te kijken, sta ik er meestal wel maar met een klein hartje tussen, denkend aan hem...
Ik doe dus niets speciaal...maar als er iets spectaculair gebeurt in de wereld vraag ik me wel altijd af wat hij ervan zou vinden. Moest hij terugkomen, nu 11 jaar later, hij zou de wereld niet meer terug kennen...
Sterkte TSen aan alle andere die hier nog zullen posten...
Sterkte, dat is ook nog maar heel kort geleden. De pijn gaat nooit volledig weg, maar de tijd helpt je wel vooruit. Tijd heelt niet volledig, maar het betert echt wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Roepie het volgende:
mijn vader is vorig jaar september gestorven..we visten altijd samen, heel raar, maar bij elke vis die ik nu vang, denk ik aan me vader en zeg ik tege mezelf: kijk s pa, wat n grote...en zo zijn er nog meer dingen, tis nog zo kort geleden
idd, ik ben net als mn vader een binnenvetter, toon geen emoties, krop alles op..k denk dat ik t allemaal wel alleen kan. maar heb gelukkig een lieve vrouw, moeder, en samen komen we dr welquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sterkte, dat is ook nog maar heel kort geleden. De pijn gaat nooit volledig weg, maar de tijd helpt je wel vooruit. Tijd heelt niet volledig, maar het betert echt wel.
In het begin droomde ik daarvan...zelfs als ik wakker was. Dan reed ik met mijn karretje in de supermarkt en hoopte ik dat hij op de parking zou staan wachten als ik buiten kwam... Dan was mijn zoontje jarig en keek ik toch nog steeds naar de oprit in de hoop dat hij ook nog naar het feest zou komen (was ook nog maar vijf maanden later...)quote:Op zondag 22 mei 2011 22:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Om even terug te komen op deze opmerking.
Moest hij terugkomen, nu 11 jaar later, hij zou de wereld niet meer terug kennen...
Zou je het geloven als je paps weer in eens voor je zou staan. Ik had dit laatst toevallig met me beste maat erover waar zijn madre ook aan kanker is overleden.
Fijne mensen om je heen hebben is idd een hele grote hulp. Ik ben ook heel blij dat ik mijn moeder nog heb, en hoop dat ik ze nog heel lang mag hebben. Zij is echtquote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef Roepie het volgende:
[..]
idd, ik ben net als mn vader een binnenvetter, toon geen emoties, krop alles op..k denk dat ik t allemaal wel alleen kan. maar heb gelukkig een lieve vrouw, moeder, en samen komen we dr wel
Doe dat a.u.b. niet. Praat er heel veel over maak jezelf niet van binnen af. Want ooit op een dag komt het eruit en hoe langer hoe harder. Ik heb het 1 jaar opgekroptquote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef Roepie het volgende:
[..]
idd, ik ben net als mn vader een binnenvetter, toon geen emoties, krop alles op..k denk dat ik t allemaal wel alleen kan. maar heb gelukkig een lieve vrouw, moeder, en samen komen we dr wel
Hij is bij mij op 15 jarige leeftijd dood gegaan en is niet bij mijn belangrijkste verjaardagen geweest. Zoals mijn eerste legale biertje natuurlijk kreeg ik van paps af en toe een biertjequote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In het begin droomde ik daarvan...zelfs als ik wakker was. Dan reed ik met mijn karretje in de supermarkt en hoopte ik dat hij op de parking zou staan wachten als ik buiten kwam... Dan was mijn zoontje jarig en keek ik toch nog steeds naar de oprit in de hoop dat hij ook nog naar het feest zou komen (was ook nog maar vijf maanden later...)
Klinkt stom, maar ik was ook maar twintig jaar en wilde héél héél graag dat hij terug zou komen.
Vooral ook voor mijn jongste broertje die toen maar zestien was en echt kapot van verdriet...
Nu zoveel jaar later, zou ik het niet meer geloven denk ik. Jij?
Herken dat wel, heb je het idee dat dat ongemerkt ging of heb je echt bewust 'de boel, de boel gelaten' zeg maar?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Socios het volgende:
Ik ben helemaal `afgegleden´ na de dood van mijn moeder een tijdje terug...
Beide, sinds `de bekendmaking´ van haar ongeeslijke ziekte kon niets mij meer schelen. En dat is nog steeds zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Herken dat wel, heb je het idee dat dat ongemerkt ging of heb je echt bewust 'de boel, de boel gelaten' zeg maar?
Ja met zo'n houding kom je alleen maar verder in de put natuurlijk. Dat je moeder is overleden wil nog niet zeggen dat je hele eigen leven dood is.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Beide, sinds `de bekendmaking´ van haar ongeeslijke ziekte kon niets mij meer schelen. En dat is nog steeds zo.
Dat boeit mij dus allemaal helemaal niets meer.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ja met zo'n houding kom je alleen maar verder in de put natuurlijk. Dat je moeder is overleden wil nog niet zeggen dat je hele eigen leven dood is.
hoelang is het geleden?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat boeit mij dus allemaal helemaal niets meer.
Kan even duren en erg moeilijk zijn, maar Bart heeft gelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Komt allemaal weer goed met je schatje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |