Waar is deel 1?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Tchock het volgende:
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw
Kunnen jullie even #2 in de TT zetten? vergeten...
Zoon heeft relatie met veel oudere vrouw Hier. Ik kwam wat laat in de discussie maar omdat niemand een deel twee aanmaakte heb ik het maar zelf gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waar is deel 1?
Dan koppel ik ze even kan ik meteen even meelezen.
Ach, kan hij mylifeisgrey een beetje bezig houden. Ik negeer hem nu ook maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:52 schreef deelnemer het volgende:
FireFly zit in het topic Als versieren niet zo makkelijk gaat #182 met een nep-hosselaar (en voorafgaande delen) te trollen over PUA.
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, kan hij mylifeisgrey een beetje bezig houden. Ik negeer hem nu ook maar.
Kan me niet voorstellen dat hij het lang volhoudt met MLiG.
Die voorbeelden. Pffff. Zo in de trant:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Crutch het volgende:
Ach, valt we mee. Gewoon niet meer op reageren. Hij wil gewoon heel trots laten zien wat hij uit die boekjes uit z'n hoofd heeft geleerd.
Ik zie dat jij niet zo goed kan lezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Voor het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic is het doek gevallen zie ik?
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen, alleen zij zijn verwant met de pol sc waar ik en EG ook veel zaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Re het volgende:
Ik ga morgen eens kijken, betyar en voorschrift? Wie nog meer?
En dan klagen jullie hier ook allemaal massaal waarom of sociale vaardigheden achterliggen bij de rest van normaal Nederland? Oh ja, iemand komt met iets anders dan een ziekte, is "typisch" en we gaan met z'n allen in 't vuistje lachen en klagen over die normale mensen die stiekem allemaal introvert zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen.
Jij hebt zelf ook geen aandoening en komt ook uit POL, wat is het verschil mijn waarde PHP?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eriksd dutchnative, allemaal lui die er niet thuis horen, alleen zij zijn verwant met de pol sc waar ik en EG ook veel zaten.
quote:Maar je hoeft vooralsnog niet in te grijpen, ik denk dat de discussie wel ten einde is gekomen en dat je het beter nog even kunt aanzien.
Dan pak je even een lekkere zak chips en cola en ga je rustig de hele geschiedenis doorlezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen aandoening en komt ook uit POL, wat is het verschil mijn waarde PHP?
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan pak je even een lekkere zak chips en cola en ga je rustig de hele geschiedenis doorlezen.
Vertel eerst maar eens waarom of non autisten hier niet welkom zijn, terwijl de non autist php hier vrolijk ons de toegang wil ontzeggen.quote:
Nogal een licht autistische reactie op een normale vraag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Omdat jullie een stel omhooggevallen kuttrollen zijn dus opzouten naar je eigen honk
Wie is hier nu de kuttroll?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:
Omdat jullie een stel omhooggevallen kuttrollen zijn dus opzouten naar je eigen honk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |