Ik zeur te veel.
Ik wil graag mijn verhaal hier neerleggen en reacties horen hoe jullie er over denken.
Mijn vriendin zit in haar examenjaar dat nu dus begonnen is. Ze kan twee weken niet afspreken want ze moet/wilt leren, daar leg ik me dan bij neer, oké.
We zijn gewend elkaar vrij vaak dagelijks te spreken over whatsapp.
Nu is dit de laatste dagen gedaald tot 1/2berichten per dag omdat zij niet vaker iets terugstuurd.
Als ik een berichtje stuur komt er voortaan meestal een kort antwoord. Ze heeft het idee opgedaan dat ze niet meer bij ieder smsje kusjes hoeft te sturen wat we eerst wel altijd deden. Als ik om 6 uur een bericht ontvang en om 7 uur tijdens werk iets terugstuur krijg ik pas om 11uur savonds een bericht dat ze gaat slapen, want ze moet vroeg op.
Dat was dan bericht 2/2 van de dag. Nieteens weltrusten, nee meteen slapen.
Vaak leest ze mijn berichtjes ook en stuurt ze niets terug. Niet meteen, maar pas 3/6 uur later. Ik stuur vaak nog een berichtje of ze t wel ontvangen heeft, dan zeur ik weer.
Als ik bel neemt ze af en toe op. Vaak is het met de woorden ik ben druk aan t leren, sorry.
Ik vertel haar dat dit aan mij knaagt en dat ik vind dat ze te weinig aandacht aan mij geeft en dus aan de relatie.
Als ik zeg dat ze zaterdag na de examens niet weg mag omdat wij al naar elkaar zouden gaan zegt ze dat ik dan maar een halfe dag blijf. Na 3weken elkaar niet zien boeit dat haar dus niets of ik blijf slapen of niet. Overigens heeft ze die maandag erna al examenfeest. Dus waarom die zaterdag nog weg gaan.
Als ik zeg dat ik za wel mee wil dan komt er een smoes dat ik uitgaan toch niet leuk vindt en dan wss ga zeuren dat ze te veel drinkt.
Ik zit ook af en toe op hyves, dan zie ik dat ze op hyves praat met mensen terwijl ze aan t 'leren' is en mij niets terug stuurt.
Ik zeur dus te veel. Wat vinden jullie?
Dit is mijn eerste relatie, ik weet dus ook niet of ik iets verkeerd doe..
Heel erg bedankt als je het hebt gelezen.
-OP gerestaureerd-
[ Bericht 95% gewijzigd door Daniel1976 op 20-05-2011 14:05:16 ]