ik hoop het. wat meer ingredienten warm maken aub (kaas/wrap).quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
Werd de tomato-cheese nog aangepast eigenlijk?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vies he, ondertussen noem ik het maar Hulk sperma, misselijkmakend die geur (als je het zo uit de zak ruikt)
Dat zou wel lekkerder zijn jaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het. wat meer ingredienten warm maken aub (kaas/wrap).
waar zei ik tomaat?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Yannick567 het volgende:
Die TT ook echt
Die wrap wordt ook niet aangepast volgens mij hoor. Waarom moet die tomaat warm gemaakt worden? Dat is toch vies?
Oh excuus ik las het verkeerd _o- Wrap warm maken word lastig. Sommige restaurants gebruiken ook nog wraps die niet helemaal ontdooid zijn, en dan smaakt hij automatisch gelijk koud ja. Wel jammer, want als die wrap op 'kamertemperatuur' is, is hij best te doen.quote:
Ik dacht dat dat in het vorige topic gezegd was?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Yannick567 het volgende:
Die TT ook echt
Die wrap wordt ook niet aangepast volgens mij hoor. Waarom moet die tomaat warm gemaakt worden? Dat is toch vies?
El Nachoquote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef themole het volgende:
Overigens valt het me op dat de mac tegenwoordig erg veel Salsasaus gebruikt, toen ik er vroeger werkte was dat niet echt zoveel. Behalve op de el nacho.![]()
Ook al werd er wat anders bedoelt, acties in de OP worden automatisch aangepast, dus daar hoef je niks aan te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
@ hier beneden, als iemand een goede suggestie doet (wat er nu is of gewoon weghalen uit de op) dan kan ik in dit topic nog veranderen, mits op tijd natuurlijk![]()
Ok, mij best. Ik bood het gewoon aan als het nodig was.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ook al werd er wat anders bedoelt, acties in de OP worden automatisch aangepast, dus daar hoef je niks aan te doen
Je gaat je TT toch niet verantwoorden?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, mij best. Ik bood het gewoon aan als het nodig was.![]()
En over de TT, ik vond die opmerking gewoon... ehm... 'geniaal'.
Dat is ie ookquote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En over de TT, ik vond die opmerking gewoon... ehm... 'geniaal'.
Zo, voor dat geld had je ook echt eten kunnen kopen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Physics het volgende:
Wat ik neem als ik er kom
1 flesje water
2 large friet met 3 mayo
1 big tasty
8 garnalen in chili saus
6 chicken mc nuggets
Eigenlijk is mc donalds prima voer. Het is gewoon energierijk. Als je je bordje rijst, broccoli en kipfilet 4x bijvult word je daar ook niet gezonder van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Zo, voor dat geld had je ook echt eten kunnen kopen!
Hahaha gewoon niet uit school/werk een menu'tje halen en vervolgens thuis nog 'gewoon' avond te gaan eten. Dan komen de kilo's eraan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Physics het volgende:
[..]
Eigenlijk is mc donalds prima voer. Het is gewoon energierijk. Als je je bordje rijst, broccoli en kipfilet 4x bijvult word je daar ook niet gezonder van.
Mwaaahh! Je hebt ook nog hele erge uitzondering qua uitgedijde mensen, zo komt er hier zo nu en dan een die flikt het om 2 big tasty menu's (groot) en een Quaterpounder menu (groot) naar binnen te werken, wel met Cola Light natuurlijk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:34 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Hahaha gewoon niet uit school/werk een menu'tje halen en vervolgens thuis nog 'gewoon' avond te gaan eten. Dan komen de kilo's eraan!
Maar ik zie vrijwel nooit echt dikke mensen in de mac; zeker ze zijn er wel. Maar de meerderheid wordt toch wel gevormd door mensen met een 'normaal postuur.' Je ziet voornamelijk bejaarden ('s ochtends), jonge gezinnen ('s middags) en jongeren ('s avonds).
Je vergeet de 4 frietsaus per menuquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mwaaahh! Je hebt ook nog hele erge uitzondering qua uitgedijde mensen, zo komt er hier zo nu en dan een die flikt het om 2 big tasty menu's (groot) en een Quaterpounder menu (groot) naar binnen te werken, wel met Cola Light natuurlijk!![]()
Oh, die tel ik maar niet meequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je vergeet de 4 frietsaus per menu
Moet er geen salade bij om het gezond te houden dan? Maar wel met extra dressing..quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, die tel ik maar niet meeWou niet overdrijven.
Ze bezorgen over het algemeen niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Menu_69 het volgende:
Hoeveel rekent de Mac qua bezorgkosten?
Ok, dan bel ik een pizzeria.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef themole het volgende:
[..]
Ze bezorgen over het algemeen niet.
ach.. sommige mensen vinden cola light gewoon lekkerder dan gewone colaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mwaaahh! Je hebt ook nog hele erge uitzondering qua uitgedijde mensen, zo komt er hier zo nu en dan een die flikt het om 2 big tasty menu's (groot) en een Quaterpounder menu (groot) naar binnen te werken, wel met Cola Light natuurlijk!![]()
leuk dit topic, heb net nog een topic over de mcdonalds geopend omdat er bij de mcdrive een bord hing zodat ze wisten hoe ze de bestelling moesten afgeven. Qua beleefd zijn, glimlachen prettige dag wensen, echt zo raar dat dat niet van zelf sprekend is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:34 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Hahaha gewoon niet uit school/werk een menu'tje halen en vervolgens thuis nog 'gewoon' avond te gaan eten. Dan komen de kilo's eraan!
Maar ik zie vrijwel nooit echt dikke mensen in de mac; zeker ze zijn er wel. Maar de meerderheid wordt toch wel gevormd door mensen met een 'normaal postuur.' Je ziet voornamelijk bejaarden ('s ochtends), jonge gezinnen ('s middags) en jongeren ('s avonds).
Wat is dat voor een sneu topic dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
leuk dit topic, heb net nog een topic over de mcdonalds geopend omdat er bij de mcdrive een bord hing zodat ze wisten hoe ze de bestelling moesten afgeven. Qua beleefd zijn, glimlachen prettige dag wensen, echt zo raar dat dat niet van zelf sprekend is.
Overigens heb ik 2 hele dikke mensen gezien, in de mcdonalds dragen ze een t-shirt aan waarop een afkorting staat wat betekent dat ze aan het afvallen zijnOf i.i.g. dat dat hun doel was
Ik wist niet dat zoiets perse nodig was? Dacht dat het wel voor zelf sprekend was dat je de klant eet smakelijk e.d. wenst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is dat voor een sneu topic dan?
In elk bedrijf met veel medewerkers en daarmee veel verloop zijn dat soort dingen terug te vinden...
Nja wat voor jou van zelf sprekend is hoeft het voor een ander niet te zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zoiets perse nodig was? Dacht dat het wel voor zelf sprekend was dat je de klant eet smakelijk e.d. wenst.
Die variatie had ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Loll het volgende:
en of er in de nieuwe milkshake hulk sperma zit jemig dat ding smaakt naar appel kaneel yoguhrt.
Winter time is geen burger, dat is een actie. En de Wintertime burger van dit jaar hebben wij nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Die Chicken Focaccia![]()
Echt de lekkerste McDonalds burger ooit gemaakt. Tweede plaats heeft bij mij de Winter Time, helaas is die er niet meer, dus dan wordt het toch maar de big tasty.
Wtf, wat was dan de naam van die burgerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Winter time is geen burger, dat is een actie. En de Wintertime burger van dit jaar hebben wij nog
Cheese & Baconquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wtf, wat was dan de naam van die burger?
Jazekerquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef Yannick567 het volgende:
Waren er nog liefhebbers van de New York Crispy toevallig?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je vergeet de 4 frietsaus per menu
Die zijn zo verschrikkelijk herkenbaar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet er geen salade bij om het gezond te houden dan? Maar wel met extra dressing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |