Moet er geen salade bij om het gezond te houden dan? Maar wel met extra dressing..quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, die tel ik maar niet meeWou niet overdrijven.
Ze bezorgen over het algemeen niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Menu_69 het volgende:
Hoeveel rekent de Mac qua bezorgkosten?
Ok, dan bel ik een pizzeria.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef themole het volgende:
[..]
Ze bezorgen over het algemeen niet.
ach.. sommige mensen vinden cola light gewoon lekkerder dan gewone colaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mwaaahh! Je hebt ook nog hele erge uitzondering qua uitgedijde mensen, zo komt er hier zo nu en dan een die flikt het om 2 big tasty menu's (groot) en een Quaterpounder menu (groot) naar binnen te werken, wel met Cola Light natuurlijk!![]()
leuk dit topic, heb net nog een topic over de mcdonalds geopend omdat er bij de mcdrive een bord hing zodat ze wisten hoe ze de bestelling moesten afgeven. Qua beleefd zijn, glimlachen prettige dag wensen, echt zo raar dat dat niet van zelf sprekend is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:34 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Hahaha gewoon niet uit school/werk een menu'tje halen en vervolgens thuis nog 'gewoon' avond te gaan eten. Dan komen de kilo's eraan!
Maar ik zie vrijwel nooit echt dikke mensen in de mac; zeker ze zijn er wel. Maar de meerderheid wordt toch wel gevormd door mensen met een 'normaal postuur.' Je ziet voornamelijk bejaarden ('s ochtends), jonge gezinnen ('s middags) en jongeren ('s avonds).
Wat is dat voor een sneu topic dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
leuk dit topic, heb net nog een topic over de mcdonalds geopend omdat er bij de mcdrive een bord hing zodat ze wisten hoe ze de bestelling moesten afgeven. Qua beleefd zijn, glimlachen prettige dag wensen, echt zo raar dat dat niet van zelf sprekend is.
Overigens heb ik 2 hele dikke mensen gezien, in de mcdonalds dragen ze een t-shirt aan waarop een afkorting staat wat betekent dat ze aan het afvallen zijnOf i.i.g. dat dat hun doel was
Ik wist niet dat zoiets perse nodig was? Dacht dat het wel voor zelf sprekend was dat je de klant eet smakelijk e.d. wenst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is dat voor een sneu topic dan?
In elk bedrijf met veel medewerkers en daarmee veel verloop zijn dat soort dingen terug te vinden...
Nja wat voor jou van zelf sprekend is hoeft het voor een ander niet te zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zoiets perse nodig was? Dacht dat het wel voor zelf sprekend was dat je de klant eet smakelijk e.d. wenst.
Die variatie had ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef Loll het volgende:
en of er in de nieuwe milkshake hulk sperma zit jemig dat ding smaakt naar appel kaneel yoguhrt.
Winter time is geen burger, dat is een actie. En de Wintertime burger van dit jaar hebben wij nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Die Chicken Focaccia![]()
Echt de lekkerste McDonalds burger ooit gemaakt. Tweede plaats heeft bij mij de Winter Time, helaas is die er niet meer, dus dan wordt het toch maar de big tasty.
Wtf, wat was dan de naam van die burgerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Winter time is geen burger, dat is een actie. En de Wintertime burger van dit jaar hebben wij nog
Cheese & Baconquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wtf, wat was dan de naam van die burger?
Jazekerquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef Yannick567 het volgende:
Waren er nog liefhebbers van de New York Crispy toevallig?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mwaaahh! Je hebt ook nog hele erge uitzondering qua uitgedijde mensen, zo komt er hier zo nu en dan een die flikt het om 2 big tasty menu's (groot) en een Quaterpounder menu (groot) naar binnen te werken, wel met Cola Light natuurlijk!![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je vergeet de 4 frietsaus per menu
Die zijn zo verschrikkelijk herkenbaar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet er geen salade bij om het gezond te houden dan? Maar wel met extra dressing..
Ik denk dat je versteld zou staan van alle procedures waar je mee te maken krijgt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zoiets perse nodig was? Dacht dat het wel voor zelf sprekend was dat je de klant eet smakelijk e.d. wenst.
Mja oke na een tijdje heb je er ook weinig puf meer in. Maar toch zag dat bord er wel grappig uitquote:Op maandag 28 maart 2011 11:58 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Ik denk dat je versteld zou staan van alle procedures waar je mee te maken krijgt!
Nu geef ik toe, "eet smakelijk" wensen is iets wat wel voor de hand ligt. Maar probeer het ook maar eens 2 uur lang met >200 auto's iedere keer oprecht en gemeend te zeggen...
omgquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde vandaag de Chicken Focaccia proberen, hangt er een nieuw bord met Chicken Salsa en hetzelfde broodje. Teveel klanten en medewerkers konden het niet uitspreken
fokasia toch ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde vandaag de Chicken Focaccia proberen, hangt er een nieuw bord met Chicken Salsa en hetzelfde broodje. Teveel klanten en medewerkers konden het niet uitspreken
hahaquote:
fokatschaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |